home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Dec 2025, 20:20 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 511 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 269 270 [271] 272 273 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1315275 gange)
arsenalistic
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #4050: 20 Nov 2008, 22:22 »

http://www.onside.dk/node/21110

Så er der sgu inside-problemer igen. Det er fandme ufatteligt at vi ikke kan have et ordentligt sammenhold. Kom dog ind i kampen!

Har i nogle bud på, hvem det kunne være, i øvrigt? Smiley

Kig på posten lige før din, så kunne du se at det er nævnt en gang før Wink

Go you Gunners!

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #4051: 20 Nov 2008, 22:32 »

Ja, for han brokker sig hele tiden over de andre, og han brænder selv kæmpechancer constance!

Chakana
Manager

« Svar #4052: 20 Nov 2008, 22:52 »

Hvor længe har jeg ikke sagt at Gallas var en dårlig anfører; meget længe! Så få dog Cesc, Kolo eller selv en spiller som Almunia ville være en klart bedre anfører. Han ødelægger moralen, og vi skal ikke kommer længere væk fra 1.-pladsen! Wenger skal tage lave en ændring meget snart, ellers så kan vi godt vinke farvel til PL-pokalen (selvom der allerede nu er et stykke vej)!

Ta' dig dog sammen Gallas! ticked off

Arsenal Football Club

ManUtd83
Manager

« Svar #4053: 20 Nov 2008, 22:55 »

Synes klart det ville give mest mening at gøre Kolo Toure til anfører, når man kigger på hans færdigheder, antal år i klubben og antal Premier League-kampe spillet. Problemet er jo så at han så vidt jeg ved er blevet slået af, af ingen ringere end Silvestre.

Tror endnu Cesc er for ung til anførerhvervet.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4054: 20 Nov 2008, 22:59 »

Gallas/Toure kombinationen i forsvaret har ikke virket.

Gallas/Silvestre kombinationen i forsvaret har ikke virket.

Toure/Senderos kombinationen i forsvaret fik os til CL finalen og gav os en rekord for antal minutter uden at indkassere mål.

Jeg så gerne Toure og Djourou prøvet af sammen snart.

Chakana
Manager

« Svar #4055: 20 Nov 2008, 23:02 »

Hmm... Kolo har brug for at vinde selvtilliden tilbage, og det kan meget sandsynligt ske via anførerbindet. Han er rutineret, og har brug for at spille hver kamp, og lede holdet fremad! Cesc kan sagtens blive anfører, hvis du kigger på hans mentalitet, hans spillestil osv. så er virker han som én på 27 år, som har spillet i verdens bedste liga i årevis. Så hvorfor ikke? Han har vist så mange gange, at han kan føre holdet fremad, og give noget positivt i sit spil.

Kolo eller Cesc, whatever - bare at Gallas' anførebind bliver kastet laaangt væk!

Arsenal Football Club

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4056: 20 Nov 2008, 23:04 »

Djourou skulle også være meget tæt på førsteholdet nu - men det bliver jo nok ikke Gallas han skubber af holdet, desværre.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4057: 21 Nov 2008, 11:02 »

Selv om jeg har gjort det mange gange før, bliver jeg igen nødt til at linke til dagens Arseblog:

http://www.oleole.com/blogs/arseblog/posts/captain-craptastic-galls-goes-too-far-arsecast-101

Den er lang, men helt absolut værd at læse - især fordi det nærmest er rystende, så enig jeg er. Gallas har vel nærmest taget patent på "En skandale om ugen", og udtalelserne i går gør at jeg ikke bare håber på at han bliver frataget anførerbindet, men at han bliver solgt. Så hurtigt som muligt.

Med nogle af hans udtalelser in mente, indikerer han da også selv at det kunne være tilfældet hvis vi ikke vinder noget denne sæson. Hvilket vi ikke gør med ham på holdet.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4058: 21 Nov 2008, 11:43 »

Ja jeg er da også helt enig. Gallas har længe vist at han ikke er egnet som anfører og efterhånden heller ikke er egnet som spiller. I bund og grund er han blot en Chelsea C*nt, så det ville passe mig udemærket hvis han bare skred.. Problemet er jo så at Arséne mange gange har bevist at han ikke er en manager af hårde ord eller store beslutninger. Når han først har givet armbåndet til Gallas, så fjerner han det ikke igen før han er stille og roligt gledet ud af holdet om et par sæsoner (eller selv ønsker at flytte). Det er super ærgerligt, men sådan er det jo, så vi må blot håbe på at Gallas sagen et eller andet sted bliver hyped op, så han beslutter sig for at skride til januar. Så kan det være at Arséne vil træffe en rigtig beslutning angående anførerbindet

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4059: 21 Nov 2008, 13:11 »

I følge de pålidelige kilder EB og The Sun, tyder det på at Gallas mister anførerbindet
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1087976.ece

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4060: 21 Nov 2008, 13:18 »

Det vil jeg se før jeg tror det.

JKJ
Gæst

« Svar #4061: 21 Nov 2008, 14:28 »

I følge de pålidelige kilder EB og The Sun, tyder det på at Gallas mister anførerbindet
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1087976.ece

Hehe, pålidelig... de 2 kilder, det må bestemt være dagens griner  funny  funny

Men derudover kan jeg sagtens forstå jeres frustrationer med hensyn til Gallas, han har da storheds vanvid så det gør noget...

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #4062: 21 Nov 2008, 15:57 »

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=534250

Det er vel meget godt, eller?..

19-18!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4063: 21 Nov 2008, 16:10 »

Det ville ikke gøre mig noget, ihf! Djourou eller Song kan godt overtage..

DeBuur
Manager

« Svar #4064: 21 Nov 2008, 16:32 »

Det ville ikke gøre mig noget, ihf! Djourou eller Song kan godt overtage..

hmmm Tror nu nærmere Arsenal skulle gå ud og hente en klasse forsvar...... Agger f.eks så ville jeg overveje at blive Arsenal fan  Wink

YNWA

Sider: 1 ... 269 270 [271] 272 273 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010