home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:14:30 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 667 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 235 236 [237] 238 239 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1316075 gange)
Chakana
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #3540: 02 Sep 2008, 18:27 »

Den må vel gå begge veje, også til NicolaFelipe Wink
Heldigvis har jeg samme mening som Wenger, som vi også kan se.. Wink

Arsenal Football Club

arsenalistic
Manager

« Svar #3541: 02 Sep 2008, 21:09 »

Appiah rygtes på vej - lad os håbe vi lige kan snuppe ham for næsen af West Ham. Han har jo tidligere været et emne for Wenger. Desuden er han den typiske Wenger-signing. Gratis, lige kommet sig oven på en laaaang skade og gratis.

Go you Gunners!

ManUtd83
Manager

« Svar #3542: 02 Sep 2008, 21:12 »

Du skrev gratis to gange Peace

arsenalistic
Manager

« Svar #3543: 02 Sep 2008, 21:15 »

Du skrev gratis to gange Peace

Det var ikke en fejl.

Go you Gunners!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3544: 02 Sep 2008, 21:22 »

Appiah rygtes på vej - lad os håbe vi lige kan snuppe ham for næsen af West Ham. Han har jo tidligere været et emne for Wenger. Desuden er han den typiske Wenger-signing. Gratis, lige kommet sig oven på en laaaang skade og gratis.

Ja, det har vi skrevet om tidligere, og jeg vil da gerne lige gentage at jeg ikke vil kunne se pointen i at hente endnu en marginal spiller, som ikke vil tilføre os det ekstra, som vi har brug for - På trods af at han er gratis.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ManUtd83
Manager

« Svar #3545: 02 Sep 2008, 21:28 »

Ja, det har vi skrevet om tidligere, og jeg vil da gerne lige gentage at jeg ikke vil kunne se pointen i at hente endnu en marginal spiller, som ikke vil tilføre os det ekstra, som vi har brug for - På trods af at han er gratis.

Men han er vel bedre end ingenting. Det er jo for sent at hente spillere som Alonso og Barry.

arsenalistic
Manager

« Svar #3546: 02 Sep 2008, 21:32 »

Ja har jeg set, men nu er der kommet lidt ekstra vand på rygtemøllen. Han er jo trods alt en hardhitting dm'er og kaptajn for landsholdet, så han har vel lidt at tilbyde.

Go you Gunners!

Niko
Gæst

« Svar #3547: 02 Sep 2008, 21:37 »

Stephen Appiah ville i mine øjne være et scoop af karat! Den mand er en fighter, monster stærk og kan et par ting med bolden. Han er ikke bange for at lave svinere, han er mørk i huden, hvem tænker I på? Jeg tænker på Vieira. Han vil komme til at udgøre en drabelig midtbane med Fàbregas ved sin side. Fàbregas vil få så meget overskud i kampene, da Appiah nok vil tage meget af det hårde slæb.

I mine øjne ville det være et scoop, hvorfor har vi ikke tænkt på ham noget før? Men okay, hvis han lige har været skadet, skal der måske ikke komme en alt for lang kontrakt. Start med 2 år, hvorefter den kan forlænges, hvis han gør det fint.

Har hørt rygter om at han skal til lægetjek den 4. september - det må vi bare håbe på!

arsenalistic
Manager

« Svar #3548: 02 Sep 2008, 21:39 »

Stephen Appiah ville i mine øjne være et scoop af karat! Den mand er en fighter, monster stærk og kan et par ting med bolden. Han er ikke bange for at lave svinere, han er mørk i huden, hvem tænker I på? Jeg tænker på Vieira. Han vil komme til at udgøre en drabelig midtbane med Fàbregas ved sin side. Fàbregas vil få så meget overskud i kampene, da Appiah nok vil tage meget af det hårde slæb.

I mine øjne ville det være et scoop, hvorfor har vi ikke tænkt på ham noget før? Men okay, hvis han lige har været skadet, skal der måske ikke komme en alt for lang kontrakt. Start med 2 år, hvorefter den kan forlænges, hvis han gør det fint.

Har hørt rygter om at han skal til lægetjek den 4. september - det må vi bare håbe på!

Ja det er hvad der står på wiki Smiley Kunne være fedt at snuppe ham for næsen af West Ham, men ja, jeg vil stadig gerne se det før jeg tror på det.

Go you Gunners!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3549: 02 Sep 2008, 21:40 »

For 3-4-5 år siden havde jeg sagt ja tak uden at blinke. Lige nu ved jeg ikke om han er god nok, og at signe en med argumentet "Det er bedre end ingenting", synes jeg ikke holder. Hvis rygtet holder vand, må vi se på det.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3550: 02 Sep 2008, 21:41 »

Men han er vel bedre end ingenting. Det er jo for sent at hente spillere som Alonso og Barry.

Nej, det er sjældent at nye spillere er bedre end ingenting. Det nytter jo ikke noget at hente spillere som ikke vil forstærke truppen. Diaby's fortrukne plads er centralt på midtbanen, og han minder meget om Vieira både af statur og af spillestil. Hvis han kan undgå de dumme boldtab ved driblinger (som jeg tror at han vil lægge fra sig når han kommer på den centrale del af midtbanen), tror jeg at han kan blive vigtig for os.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

arsenalistic
Manager

« Svar #3551: 02 Sep 2008, 21:48 »

Nej, det er sjældent at nye spillere er bedre end ingenting. Det nytter jo ikke noget at hente spillere som ikke vil forstærke truppen. Diaby's fortrukne plads er centralt på midtbanen, og han minder meget om Vieira både af statur og af spillestil. Hvis han kan undgå de dumme boldtab ved driblinger (som jeg tror at han vil lægge fra sig når han kommer på den centrale del af midtbanen), tror jeg at han kan blive vigtig for os.

Kan godt være det er hans foretrukne plads, men han har jo ikke just fået mange kampe på pladsen. Tyder det ikke lidt på en "han er bedre end ingenting"-attitude, fordi vi ikke har bedre i truppen? Jeg håber virkelig han bliver årets gennembrud, men synes bare måske-faktoren er stor.

Go you Gunners!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3552: 02 Sep 2008, 21:52 »

Nej, han har ikke fået ret mange kampe på pladsen, da han har været skadet, og Flamini selvfølgelig stod foran ham i køen i sidste sæson. Nu er Flamini væk, og når Diaby snart er skadesfri, er det et oplagt valg at bruge ham ved siden af Fabregas, og med Denilson som backup til Fabregas - Hvilket jeg også tror er Wengers plan - Medmindre Appiah rygterne holder stik selvfølgelig.

arsenalistic
Manager

« Svar #3553: 02 Sep 2008, 21:57 »

Nej, han har ikke fået ret mange kampe på pladsen, da han har været skadet, og Flamini selvfølgelig stod foran ham i køen i sidste sæson. Nu er Flamini væk, og når Diaby snart er skadesfri, er det et oplagt valg at bruge ham ved siden af Fabregas, og med Denilson som backup til Fabregas - Hvilket jeg også tror er Wengers plan - Medmindre Appiah rygterne holder stik selvfølgelig.

Jeg tvivler ikke på at han er førstevalg ved siden af Cesc, men han er en "big unknown" på den plads. Du nævner også selv en af hans største svagheder; skader. Jeg kan ikke se hvordan man kan ligge så meget tillid i flere spillere på holdet, der gang på gang døjer med skader. Det virker jo ikke kun som uheld og grove tacklinger, men også en svag fysik. 

Go you Gunners!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3554: 05 Sep 2008, 10:43 »

Både The Mirror og The Daily Telegraph skriver i dag at Arsenal angiveligt vil tilbyde Appiah en kontrakt, nu hvor Curbishley ikke er i West Ham længere.

"There are contracts, there are talks – I can't say anything yet," said Appiah, 27, welcoming Wenger's renewed interest.

Sider: 1 ... 235 236 [237] 238 239 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010