home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 464 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1040 1041 [1042] 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1067830 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15615: 01 Nov 2014, 14:01 »

Pedro kommer ikke til Arsenal, og formentlig ikke væk fra Barcelona heller, der skal bare sælges lidt aviser.

En mand til baglinjen ser jeg som mere sandsynlig, en defensivt orienteret midtbanespiller ville også være fantastisk, for hverken Flamini eller Arteta er tæt på det topniveau de har haft på tidligere punkter i karrieren, Wenger er dog lidt tungnem, så ville blive overrasket hvis det blev fikset før næste sommer, eller med lidt held sommeren efter.

Ja, lidt vand på rygtemøllen er nok lig et par ekstra aviser. Men lad os håbe at der bliver forstærket de rigtige steder det kommende vindue, men ja ku' blive til sommer.

Så også lige den her:

"Arsenal could replace manager Arsene Wenger with Pep Guardiola when the Spaniard's contract with Bayern Munich expires in 2016. His expected departure from the German giants could coincide with Wenger decision to leave Arsenal." - Evening Standard

Holder af Wenger som manager, men når han en dag skal erstattes så ville det da ikke være dumt at sigte efter en manager med resultater som Pep.
Logged

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15616: 06 Dec 2014, 16:49 »

PINLIGT! Nu hvor det endelige lignede at vi skulle til at melde os i topduellen, så smider vi det hele mod Stoke. Det har dog været fortjent da Stoke har haft alle chancer og har virket farlige gang på gang, hvor Arsenal bare spiller den rundt og fumler. Jeg kan ikke forstå at vi har Koscielny på bænken, han bærer vores forsvar op på et helt nyt niveau. Lad nu Welbeck starte inde, tak. Giroud er jo en god angriber, men han er farligst som en indskifter, ikke som en starter. Der mangler løb og speed på toppen. Det er noget Welbeck kan bringe og ikke Giroud. Dumt valg at tage en stor angriber mod et så hovedstødsstærk hold som Stoke. Dette er en ommer Wenger!
Logged

FMFreaks inside you.

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15617: 13 Dec 2014, 20:21 »

Flot sejr i får i aften mod Newcastle, var rigtig imporeneret af jeres unge HB. Han gjorde det sgu godt og så er Sanchez bare så giftig.
Logged


kipmand
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15618: 18 Jan 2015, 20:24 »

Håber dette er vendepunktet! stærk indsats af drengene til aften.
Logged

Engang Odense
ALTID Odense


___________________ ________
PSN: kasparlyk

Svartovich
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15619: 18 Jan 2015, 20:29 »

Super præstation i dag! Coquelin og Bellerin var virkelig imponerende!
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15620: 23 Jan 2015, 12:10 »

Det kunne tyde på, at vi får Gabriel Paulista at se i vores trøje næste sæson. Han er rimelig hypet i Spanien i denne sæson, men har ikke set mere end få momenter med ham. Så mangler vi bare endnu en midterforsvarer og en defensiv midt, så kan vi blive nummer fire i tabellen igen. :-)
Logged


Arsenal Football Club


ArsenalFM
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15621: 23 Jan 2015, 14:56 »

Det kunne tyde på, at vi får Gabriel Paulista at se i vores trøje næste sæson. Han er rimelig hypet i Spanien i denne sæson, men har ikke set mere end få momenter med ham. Så mangler vi bare endnu en midterforsvarer og en defensiv midt, så kan vi blive nummer fire i tabellen igen. :-)

Paulista ville være et rigtig fint køb. Han skulle også kunne spille begge backs, hvis der er brug for det.

Hvorfor vil du dog have en ekstra CB i januar? Det er da rigeligt med en enkelt, ellers skal vi da afskibbe en og det kommer ikke til at ske. Der går rygter om Illaramendi fra Real Madrid pga. Reals køb af Lucas Silva. Ville være en fin spiller til DM i mine øjne, men er ikke sikker på at det sker i januar - ville også godt se Schneiderlin i klubben til sommer.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15622: 27 Jan 2015, 19:25 »

Jeg tvivler stærkt på at vi får købt mere i januar. Den DC'er som vi SKULLE have er hentet. Så kan Wenger godt vente med at hente en DM til 31. august.. Jeg ved ikke lige hvem jeg håber på, men mon ikke Flamini smutter til sommer, Coquelin bliver og vi så henter en starter som kan skiftes lidt med Coq. Ellers har jeg svært ved at se hvor vi ellers skulle have brug for forstærkninger. Uden skadeshelvedet burde vi kunne kæmpe med om mesterskabet. Men det er jo som at ønske at Alexis lunter i sit pres mod modstandernes forsvar. Det sker bare ikke.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15623: 28 Jan 2015, 15:28 »

Illaramendi vil bare være endnu en dybdeliggende playmaker og ikke en decideret defensiv midt. Det dur på ingen måde. Nu har vi Coquelin, og så skal vi have en kvalitets-ankermand (Gustavo, Khedira, Schneiderlin), men det bliver nok først til sommer...
Logged


Arsenal Football Club


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15624: 28 Jan 2015, 19:39 »

http://www.arsenal.com/news/news-archive/20150128/arsenal-complete-the-signing-of-gabriel

Så blev det offentliggjort. Glæder mig til at se ham i aktion. Umiddelbart minder han meget om Laurent Koscielny - ikke vildt stærk, men hurtig og god med fødderne.
Logged


Arsenal Football Club


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15625: 29 Jan 2015, 10:20 »

Så mangler vi bare endnu en midterforsvarer og en defensiv midt, så kan vi blive nummer fire i tabellen igen. :-)

 Grin  Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15626: 01 Feb 2015, 17:41 »

Dejlig sejr i dag. Hvis vi ser bort fra en ny defensiv midt, så kan jeg ikke se hvordan dette hold skulle kunne forstærkes. I forhold til spilkonceptet, er alting jo velkørende i dag. Det er som om at Coquelin har sørget for den stabilitet som vi ikke tidligere har kunne finde med Flamini, og til dels Arteta. Flot sejr i dag, og vi kunne sagtens have scoret 3-4 stykker flere, hvis vi var lidt mindre nonchalente i afslutningerne. Og så skal man lige have med, at vi i dag ikke brugte Szczesny, Debuchy, Gabriel, Chambers, Gibbs, Arteta, Diaby, Wilshere, Alexis, Welbeck, Oxlade-Chamberlain...
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15627: 29 Sep 2015, 22:45 »

Jeg ved ikke hvordan jeg skal formulere mig.
Vil dog starte med at sige tak for i år i Champions League, for jeg ser ikke muligheden for at score mange point i de følgende 2 kampe mod Bayern München. Vi mangler gejst og vilje, det er frusterende at kigge på, troede lige vi ville komme igen efter kampen i Leicester, men igen så dummer Wenger sig. Håber næsten at vi river Ospinas kontrakt over, så vi sikrer os at han ikke står i flere Champions League-kampe, for han har da været jammerlig! Men dette betyder jo at vi skal til at spille Europa League på Emirates, det er, hvis aldrig sket før, meget længe siden. Måske kan vi hente en europæisk succeshistorie der mere er der ikke at sige. Ubeslutsom
Logged

FMFreaks inside you.

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15628: 30 Sep 2015, 08:11 »

Jeg ved ikke hvordan jeg skal formulere mig.
Vil dog starte med at sige tak for i år i Champions League, for jeg ser ikke muligheden for at score mange point i de følgende 2 kampe mod Bayern München. Vi mangler gejst og vilje, det er frusterende at kigge på, troede lige vi ville komme igen efter kampen i Leicester, men igen så dummer Wenger sig. Håber næsten at vi river Ospinas kontrakt over, så vi sikrer os at han ikke står i flere Champions League-kampe, for han har da været jammerlig! Men dette betyder jo at vi skal til at spille Europa League på Emirates, det er, hvis aldrig sket før, meget længe siden. Måske kan vi hente en europæisk succeshistorie der mere er der ikke at sige. Ubeslutsom

I mangler nyt blod på sidelinjen. Wenger har selvsagt stor anciennitet, men det er åbenlyst, at han i en årrække ikke har ageret godt nok på transfermarkedet. Endvidere har han ikke formået at forløse Arsenal-truppens enorme potentiale på grønsværen. Nuvel, Arsenal kan sagtens spille underholdende smukt fodbold, hvor også resultaterne følger med, men faktum er bare, at der usandsynligt langt mellem snapsene..... og I har absolut ikke en dårlig trup, absolut ikke. Wenger er bare ikke et taktisk geni, og det synes jeg er blevet understreget flere gange i indeværende sæson. 

Det tror jeg man skal til at indse i ledelsen, om end franskmanden utvivlsomt er populær. Man kan bare ikke leve på fortidens meritter!

Nu skal JEG selvfølgelig ikke male fanden på væggen. I ligger fint til i Premier League, og I skal nok ende i top-4, men med spillere som Sanchez, Cech, Ramsey og Özil er top-4 ikke nok.
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15629: 30 Sep 2015, 12:54 »

Rooooolig nu.

Der er ingen tvivl om at vores to indledende kampe i gruppespillet har været rædderlige. Vi har præsteret langt under niveau, og det er mistænkeligt at vi har tendens til ikke at være oplagte mod mindre hold - især i CL. Jeg tvivler stærkt på at vi går videre, men hvis vi ikke gør, er det jo ikke sikkert at vi skal spille Europa League - det kommer an på placeringen.

Men derfra og så til at rive Ospinas kontrakt over, og fyre Wenger, er der lang, lang vej. Ospina er på ingen måde en verdensklassekeeper, men han er heller ikke vores førstevalg. Cech står jo normalt - i går gjorde han ikke fordi han var småskadet - og dertil er Ospina en fin mand at have på bænken. Jeg ville foretrække Szczesny på bænken, men ja ja...

Derudover er, som Robinho4ever skriver, Wenger rasende populær i bestyrelsen. Det er ikke overraskende med den økonomi han bidrager med, men han ryger ikke før han selv smutter - eller vi får en katastrofal sæson (jeg snakker 10.-12. plads i ligaen). Han har sine mangler, især med hensyn til at motivere spillerne, men også taktiske dispositioner såvel som på transfermarkedet. Men lad os nu ikke male fanden på væggen. Vi havde en rædderlig kamp mod West Ham, spillede kun 1 halvleg mod Liverpool, og har været plaget af dumme udvisninger (både fra vores og dommerens side) som kostede mod Chelsea, og Zagreb. Mod Leicester var der tegn til at vi endelig var begyndt at spille det flydende flotte fodbold, men samtidig var der også (stadig) tegn på defensive mangler. Når vi så møder uengageret op mod Olympiakos og laver utilgivelige fejl i forsvaret, så ser det sort ud i øjeblikket. Men vi har altså kun spillet 7 kampe, og ligger 3 point efter topholdet - som vi møder på lørdag. Ingen hold i Premier League har haft en fabelagtig sæsonstart, så hvorfor dog snakke fiaskosæson eller managerfyring? Vi skal nok komme på sporet igen.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 1040 1041 [1042] 1043 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010