home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 437 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1038 1039 [1040] 1041 1042 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1068872 gange)
sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15585: 06 Sep 2014, 14:23 »

Det er vist det, som man kalder et low risk move og det er da klart bedre end ingenting.

Det er jeg faktisk ikke så sikker på.  Wink
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15586: 06 Sep 2014, 14:52 »

Altså, hvis han er SÅ dårlig, bliver han vel nok bare placeret på bænken bagved et par unge folk. Og han tjener vel næppe ret meget?
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15587: 06 Sep 2014, 15:21 »

Det er jeg faktisk ikke så sikker på.  Wink
Hvad skulle risikoen være for gratis at hente en spiller, som er indstillet på at være reserve det næste år? Han er jo vores 4. bedste mulighed i midterforsvaret. Jeg synes det er en udmærket lappeløsning, men er stadig ikke tilfreds med transfervinduet.
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15588: 06 Sep 2014, 15:40 »

Hvad skulle risikoen være for gratis at hente en spiller, som er indstillet på at være reserve det næste år? Han er jo vores 4. bedste mulighed i midterforsvaret. Jeg synes det er en udmærket lappeløsning, men er stadig ikke tilfreds med transfervinduet.

Han var såmænd også fjerdevalg i AC Milan, da han spillede der igennem tre sæsoner.
Alligevel fik han en del spilletid og jeg må indrømme, at jeg blev hurtigt ret træt af ham. Han skulle aldrig have haft mulighed for at komme til Milan, fordi dertil var han simpelthen ikke god nok, heller ikke som fjerdevalg.
Til gengæld havde jeg ikke regnet med, at han ville være så stærkt spillende under VM, fordi han var jo ganske god der sammen med Zapata som jeg heller ikke helt troede på. På en eller anden måde så formåede de begge to, at løfte deres niveau under VM, men det er også en helt anden kulisse. Hele Colombias forsvar var faktisk afstemt og der var ikke mange fejl fra deres side.
Men når det er sagt så er han på ingen måder god nok til Arsenal, heller ikke som fjerdevalg. Desuden kan jeg godt forstå du ikke er tilfreds med jeres transfervindue.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15589: 06 Sep 2014, 17:03 »

Det hvad Yepes har er rutine. Så på den basis, kan han vel hentes ind for at give de unge centrale forsvarsspillere i har vejledning og råd, med den erfaring han har opbygget igennem sin karriere. Han er ikke længere det hvad han engang var, men som 4. valg ville jeg dog gerne hente ham ind, på den basis at han ikke er udset til at skulle meget, så kan han bidrage med andre ting i klubben.

Det kan være i har en ung central forsvarsspiller (kender ikke jeres talent masse), som overrasker og har brug for en 'vejleder/rådgiver' osv. Så hvis kan skal spille et par enkelte kampe, så har i et plaster på såret, og kan så kigge efter en bandage i vinterens transfervindue.
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Naustratze
Gæst
 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15590: 06 Sep 2014, 19:16 »

Det kan være at vi har en ung central forsvarsspiller? Har du boet i en hule siden du ikke har set/hørt hvor godt Chambers gør det?

Personligt ville jeg også gerne have ham ind som 4. valg. Bare en eller anden, faktisk. Vores bredde i forsvaret er skræmmende ringe.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15591: 06 Sep 2014, 21:57 »

jeg var godt klar over Chambers, men jeg tænkte på en anden udover ham, og der kender jeg ikke jeres hold godt nok
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15592: 08 Sep 2014, 12:53 »

jeg var godt klar over Chambers, men jeg tænkte på en anden udover ham, og der kender jeg ikke jeres hold godt nok

Der er bar relativt langt ned til de næste unge spillere, hvilket også er derfor at jeg gerne så at vi fik øget bredden med noget rutine. Som der bliver sagt så er han jo ikke en der forventer at skulle have alt for meget spilletid.

Vi får næppe noget bedre ind ad døren inden januar, hvor jeg virkelig håber at der kommer en ung stærk spiller ind på holdet. Har ikke li fulgt med i de seneste dage om City stadig gerne vil af med Nastasić, men en spiller af  la ham ville være rigtig godt.
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15593: 13 Sep 2014, 14:21 »

Hvorfor smider Arsenals spillere sig så vanvittigt meget?
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15594: 13 Sep 2014, 14:32 »

Hvorfor smider Arsenals spillere sig så vanvittigt meget?

Hvorfor kommer Shitty's spillere så vanvittigt for sent hele tiden?
Logged


Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15595: 13 Sep 2014, 14:41 »

Jeg synes virkelig, at Arsenal har virket uinspireret. Shit, hvor har de været kedelige. Der mangler noget initiativ, men Özil har vel været i byen i går.
Logged


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15596: 13 Sep 2014, 14:48 »

Hvorfor smider Arsenals spillere sig så vanvittigt meget?

Haha.

Jeg er SÅ træt af at se på Özil. Han er ikke værdig i en Arsenal-trøje, når han ikke kæmper for at få bolden igen under det høje genpres.
Logged


Arsenal Football Club


magnum
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15597: 13 Sep 2014, 20:32 »

Men nu noget positivt kæft jeg syntes at wilshere spillede godt. Både et super mål og super assist. Syntes indtil videre  at han har haft en rigtig god sæson. Håberdet bliver hans sæson
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15598: 06 Okt 2014, 21:57 »

Der er en del medier der mener at vide at Khedira gerne vil til Arsenal i januar, og at der om muligt kun mangler at blive fundet en pris for denne transfer. Jeg vil bestemt ikke have noget imod at se ham i en Arsenal trøje da jeg tror han kan tilføre vores midtbane en hel del.

Der bliver også snakket om at vi igen holder øje med Draxler. Synes dog at en pris på £37 mio burde afskrække lidt da vi har mere brug for en mand eller to til forsvaret. Draxler ville være en super tilføjelse, men der er andre steder hvor det vil være bedre at spendere penge.

Det virker jo som end også som om at Poldi er på vej mod et skifte. Noget jeg ikke er alt for tryg ved da vores angrebs situation ikke kører på skinner. Men med den mængde spilletid han har fået, så er det måske forståeligt at han brokker sig lidt.  Ville ikke have noget imod han fik lov at spille et par kampe, for så eventuelt at lade Özil hvile et par kampe.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15599: 29 Okt 2014, 16:43 »

"Arsenal look set to beat Bayern Munich to the signing of Benfica 17-year-old Goncalo Guedes, who has garnered comparisons to Franck Ribery." - Daily Express

Ku da være rart ikke at misse endnu en mulig stjerne.
Logged

Sider: 1 ... 1038 1039 [1040] 1041 1042 1043 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010