home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 456 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1035 1036 [1037] 1038 1039 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1068878 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15540: 14 Aug 2014, 09:09 »

Der er vidst lidt for meget ønsketænkning der...

Dog lyder det som om, at Khedira gerne vil afsted denne sommer, så hvis ikke Chelsea vil smide penge efter ham, så har vi en chance for en god midtbanemand.
« Seneste Redigering: 14 Aug 2014, 09:12 af Highbury » Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15541: 14 Aug 2014, 13:22 »

Der er vidst lidt for meget ønsketænkning der...

Dog lyder det som om, at Khedira gerne vil afsted denne sommer, så hvis ikke Chelsea vil smide penge efter ham, så har vi en chance for en god midtbanemand.

Tvivler stærkt på at Wenger henter Khedira efter det han har udtalt. Når han gerne vil ha' en mand plejer han ikke på den måde at gp ud og fortælle hvordan han ikke har brug for ham.. Tror ikke Khedira er øverst på Vengas ønskeliste.
Logged


Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15542: 14 Aug 2014, 13:29 »

Hector Bellerin er nu hurtigste Arsenal-spiller nogensinde - godt gået - tænk at knægten er hurtigere end Henry og Walcott - lover godt for fremtiden. Kilde: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2723154/Arsenal-s-Theo-Walcott-40m-club-sprint-record-broken-Hector-Bellerin.html
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15543: 19 Aug 2014, 22:42 »

Cazorla dumpet, Ramsey dumpet, Giroud spiller vel sin ringeste kamp i klubben til dato. Tydeligt at se at vi slet ikke er i kampform endnu, og puha hvor vi mangler især Walcott og Özil.

0-0 er ikke optimalt, især ikke med Ramsey ude af returkampen, men i det mindste tabte vi ikke. Eneste lyspunkt var vel Chambers, som på trods af en enkelt svipser spiller endnu en flot kamp i midterforsvaret. Alt kan ske endnu.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15544: 21 Aug 2014, 17:56 »

Gibbs og Chamberlain tager The Ice Bucket Challenge - og nominerer Andre Marriner! Opstemt

http://instagram.com/p/r9y8xWus-R/
Logged



Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15545: 23 Aug 2014, 23:01 »

Forslag til Wenger: Lad være med at bruge Alexis som spids og Özil som kantspiller. Velbekomme, Arsenal.

Chambers imponerer til gengæld.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15546: 23 Aug 2014, 23:24 »

Nede 0-2 efter 83 minutter kan man ikke være andet en stærkt tilfreds med det ene point, selvom linjevogterens fejlagtige flagning alt andet lige stjæler sejren fra os.

Halvdelen af holdet ligner nogen som slet ikke er fit til at spille kamp endnu, men heldigvis var Giroud en diametral modsætning af sin indsats i sidste kamp - gode førstegangsberøring er og meget bedre til at komme frem til chancerne end Sanchez var i 1. halvleg. Fint at han får reddet os med et flot mål, han skal nok blive en vigtig aktør i denne sæson også.
Logged



DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15547: 24 Aug 2014, 00:49 »

Forslag til Wenger: Lad være med at bruge Alexis som spids og Özil som kantspiller. Velbekomme, Arsenal.

Chambers imponerer til gengæld.

Alexis er IMO suveræn når han spiller på kanten og trækker ind i banen og med den speed han besidder vil han kunne gøre det vilde ved de relativ tunge DC i PL.

Özil skal IMO spille centralt så kan han indimellem veksle med fløjspillerne - men en fysisk fit Özil burde være fremragende, men det virkede som om han er blevet tungere og ikke rammer topformen hvilket jeg syntes man så i sidste del af sidste sæson.

Jeg har mange gange tænkt over hvorfor der altid er relativ mange skader i Arsenal og forklaringen kan sagtens være at den fysisketræning ikke er korrekt doseret.

Giroud er sgu ikke en klasse angriber men omvendt er han ikke ringe - men med en virkelig top angriber ville Arsenal være favorit til en PL titel.
Logged

YNWA

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15548: 24 Aug 2014, 01:03 »

Alexis er IMO suveræn når han spiller på kanten og trækker ind i banen og med den speed han besidder vil han kunne gøre det vilde ved de relativ tunge DC i PL.

Özil skal IMO spille centralt så kan han indimellem veksle med fløjspillerne - men en fysisk fit Özil burde være fremragende, men det virkede som om han er blevet tungere og ikke rammer topformen hvilket jeg syntes man så i sidste del af sidste sæson.

Jeg har mange gange tænkt over hvorfor der altid er relativ mange skader i Arsenal og forklaringen kan sagtens være at den fysisketræning ikke er korrekt doseret.

Giroud er sgu ikke en klasse angriber men omvendt er han ikke ringe - men med en virkelig top angriber ville Arsenal være favorit til en PL titel.

Alexis hører til på kanten, det er der slet ikke nogen tvivl om. Han er uhyre giftig, når han har mulighed for at løbe i ryggen af forsvaret og åbne op for diagonale bolde i dybden. På samme måde hører Özil til centralt, som du også skriver. Hans fremragende blik for spillet bliver ikke udnyttet til fulde, hvis han ligger på den ene kant. Det er lidt samme historie med Iniesta; han har spillet på kanten en del gange, og kan principielt set sagtens spille positionen, qua sine fremragende dribleegenskaber og teknik, men når han spiller centralt har han langt mere plads og langt flere muligheder, hvilket gør ham så meget farligere. Özil skal bruges centralt, hvis Arsenal vil have det meste ud af ham.

I forhold til skader er det meget interessant, at se hvordan Cesc gik glip af i sine sidste tre sæsoner hos Arsenal, sammenholdt med antallet af kampe han gik glip af i sine tre år i Barcelona. I Arsenal, mellem 2008 og 2011, gik Cesc glip af 63 kampe på grund af skader. I sine tre sæsoner hos Barcelona gik han glip af 7 kampe. Det er selvfølgelig muligt at det var ren og skær held, at han undgik skader i så vidt omfang som han gjorde i Barcelona, men forskellen er ikke desto mindre enorm, og bør trods alt være noget som Wenger og Co. skulle tænke over.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15549: 24 Aug 2014, 14:05 »

Arsenal forsøger at rette op på skadesproblemerne med ansættelsen af Shad Forsythe- en amerikansk fitness coach, der blandt andet har haft ansvaret for Tysklands verdensmestertrup under VM. Tror det bliver rigtig godt
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15550: 25 Aug 2014, 23:59 »

Giroud formentlig ude i op til 3 måneder, og Remy, Welbeck og Cerci meldes som mulige afløsere. Jeg brækker mig i lårtykke stråler.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15551: 26 Aug 2014, 09:26 »

De nævnte emner er da også til at lukke op og puste grise i. Jeg så gerne at vi forhørte os i Fiorentina omkring Mario Gomez. Ved nærmere eftertanke, så fuck det med at forhøre sig, bare smid pengene. 225 mål i 378 kampe i karrieren, og han har vel 3-4 år i sig endnu.
Logged



Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15552: 26 Aug 2014, 09:30 »

De nævnte emner er da også til at lukke op og puste grise i. Jeg så gerne at vi forhørte os i Fiorentina omkring Mario Gomez. Ved nærmere eftertanke, så fuck det med at forhøre sig, bare smid pengene. 225 mål i 378 kampe i karrieren, og han har vel 3-4 år i sig endnu.

Det var hurtigt du eftertænkte det nærmere crazy

Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15553: 26 Aug 2014, 09:34 »

Ja det går sgu stærkt engang imellem!

Vi har heller ikke tid til at snøvle rundt nu...
Logged



kipmand
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal tråden
« Svar #15554: 26 Aug 2014, 10:31 »

Som det ser ud nu, så mangler vi vel stadig en center forsvar, defensiv midt og en angriber... Det bliver en spændende uge vi går imod i dette transfervindue...

Realistisk set, så vil jeg tro vi henter Manolas, William Cavalho og Rémy
Logged

Engang Odense
ALTID Odense


___________________ ________
PSN: kasparlyk

Sider: 1 ... 1035 1036 [1037] 1038 1039 ... 1043 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010