home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 665 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 926 927 [928] 929 930 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1282466 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #13905: 28 Apr 2013, 19:23 »

thi hi ;-)

Enig, vi skaber ikke nok, men det har noget med beslutningerne på den sidste tredjedel at gøre. Walcott helt blank, hvor man spiller Lulu. Eller de utallige gange hvor de vil selv i stedet for at spille bredt og komme i box - især til sidst. Alle vil være helten der, hvilket gør utd kommer ned at stå med forsvaret, og det bliver nemt at lukke af for.

Kan stadig være et afgørende point. Må bare håbe at utd tager point fra chelsea, og at sp*rs-chelsea også arter sig som den skal.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

PhilipFlink
Manager

« Svar #13906: 28 Apr 2013, 19:24 »

Tydeligt at RVP's besøg ikke var nok til at sætte os op til opgøret, og alligevel burde vi måske have vundet over et ringe United-hold, der efter min mening ikke har fortjent mesterskabet. Jeg håber og tror heller ikke de vinder næste år.

Jeg mener ikke de har holdet til at komme i top 4 næste år. Der er bare andre hold der er stærkere, og har et bedre hold - Sheikerne, Os, Bale FC & CSKA.

ptrN
Manager

« Svar #13907: 28 Apr 2013, 19:47 »

Kos holdte RVPik helt nede i dag. Han lignede intet mere end en middelmådig angriber efter Kos' behandling.

welbz is dat guy

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13908: 28 Apr 2013, 20:00 »

Jeg kan ikke se hvorfor vi skal kritisere holdet for dagens indsats. Første halvleg var noget nær sæsonens bedste, hvis man tænker på hvem modstanderen var. Vi pressede dem over det hele på banen, sad på spillet og skabte også nogle chancer der dog ikke udmøntede i flere mål. Så får Sagna to hjerteblødninger og så stod der uafgjort. Det kendetegner vel meget godt Uniteds sæson at de gik til pause med uafgjort efter den første halvleg. I anden var de mere opsatte, spillede godt sammen og vores markeringer sad for langt fra dem. Det blev til en jævn og ikke ret velspillet anden halvleg, hvor uafgjort tilgengæld var et fair resultat. At Sagna ikke røg ud for sin 3. hjerneblødning da han slagtede en eller anden United spiller, viser vel bare igen hvor ringe dommerstanden i England er. Og ja, der var også klart offside på Walcotts mål. Så for en gangs skyld var dommeren ikke imod os. Det havde jeg alligevel ikke troet at jeg skulle sige. Men fin kamp fra vores side, hvor gutterne gjorde hvad de kunne. Første halvleg fra Poldi var i øvrigt fremragende, hvor han gik godt med i opspillet og var en sikker spilstation, men desværre manglede der (igen) kondien til at han kunne/gad at løbe ind i feltet hvor han helst skulle være. Puha en afslutning på sæsonen!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #13909: 28 Apr 2013, 20:07 »

Jeg mener ikke de har holdet til at komme i top 4 næste år. Der er bare andre hold der er stærkere, og har et bedre hold - Sheikerne, Os, Bale FC & CSKA.
Er det United du snakker om?

PhilipFlink
Manager

« Svar #13910: 28 Apr 2013, 20:19 »

Er det United du snakker om?

Jeps

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #13911: 28 Apr 2013, 20:20 »

Jeps
Det synes jeg alligevel, er en uddybelse værdig.

PhilipFlink
Manager

« Svar #13912: 28 Apr 2013, 20:22 »

Det synes jeg alligevel, er en uddybelse værdig.

Nåå, jamen jeg troede bare det var "usaglig dag" efter jeg så NH's indlæg tidligere.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #13913: 28 Apr 2013, 20:24 »

Nåå, jamen jeg troede bare det var "usaglig dag" efter jeg så NH's indlæg tidligere.
Så du mener det alligevel ikke, eller hvordan?

ptrN
Manager

« Svar #13914: 04 Maj 2013, 23:45 »

welbz is dat guy

PhilipFlink
Manager

« Svar #13915: 04 Maj 2013, 23:54 »

Elsker den mand. Også bare Mertesacker og Koscielny's makkerskab. Fantastisk.

Håber desuden snart Podolski har vist de Arsenal fans der har råbt og skreget om at han skulle på toppen, at han ikke på nogen måde skal være vores forreste angriber. Meget farligere på venstrekanten/Bag ved en angriber.

ptrN
Manager

« Svar #13916: 05 Maj 2013, 08:57 »

Elsker den mand. Også bare Mertesacker og Koscielny's makkerskab. Fantastisk.

Håber desuden snart Podolski har vist de Arsenal fans der har råbt og skreget om at han skulle på toppen, at han ikke på nogen måde skal være vores forreste angriber. Meget farligere på venstrekanten/Bag ved en angriber.
Må indrømme at jeg selv, i kølvandet af Girouds karantæne, havde glædet mig til at se Poldi på toppen. Det står dog klart nu, at han ikke fungerer der i vores spilsystem. Han har ikke fysikken til at slåsse med forsvarsspillerne i PL, han er ikke bevægelig nok oppe foran, han søger alt for langt ned i banen uden at fungere i det opbyggende spil, og handlede intet på vores indlæg.

Poldi har overordnet set haft en godkendt sæson på kanten, men han har vist at Giroud er et bedre alternativ på toppen.

welbz is dat guy

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13917: 06 Maj 2013, 11:07 »

Jeg synes dette var så fremragende at I lige burde læse det med:

I suppose a drink or two was understandable having sat through Man United v Chelsea. One of the worst games of football I’ve ever seen spoiled by a Chelsea goal at the end. Nice timing, United. It’s the first time they haven’t scored a goal at home in the league since 2009 and as for van Persie, well don’t get me started.

Now look, you’ve gone and got me started. Scores all season long, then the one time we want him to score he completely refuses to do so. On purpose, I bet. After deliberately scoring a penalty against us last week, now this. It’s one thing leaving a club, but another entirely to play badly against other teams to twist the knife a bit further. I bet he used to fry ants with a magnifying glass. No, I bet he still does that.

It means that rather than looking for both teams to drop points on Wednesday, it would be far better for us if Chelsea were to win. That means John Terry will be happy. That’s what van Persie is doing to us. Making us want John Terry to be happy. Is there no end to his peccability? It would not surprise me in the least if, somehow, our Champions League hopes became dependent on listening to Phil Collins for a prolonged period.

Although at this point it nearly seems the better option. Listen to ‘Sussudio’ on repeat for 8 hours or endure another two matches this season?

There’s a Gerv that’s been on my miiiiiiind
all the time
Ge-ge-gervinho, wooooooaaaaah

Oh man. It’s not an easy choice. Of course it’s all our own fault. If we’d played with this kind of consistency all season this would hardly be an issue. But here we are, and there’s not much we can do but get on with it while van Persie burns ants and £20 notes in front of indigent people to light cigarettes he immediately stubs out on the faces of the homeless.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #13918: 06 Maj 2013, 12:43 »

United er også en flok cunts! Det samme med Mr. Drunkard.. Stiller stærkest opstilling på Emirates, hvorefter han smider sådan noget lort ud på hjemmebane. Selv efter han har lovet Wenger at stille med et stærkt hold. Det er til grin. Som om han/de gerne vil ha de olie idioter længere frem. Ad... Men det er vores egne skyld vi er i den her situation! Desuden Phil Collins > . Classss!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13919: 07 Maj 2013, 23:49 »

Nådada. Fint vi slipper for Adidas, de laver lortekits.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/arsenal-agree-puma-kit-deal-1874661

Sider: 1 ... 926 927 [928] 929 930 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010