home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 909 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 879 880 [881] 882 883 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1284086 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #13200: 23 Nov 2012, 22:53 »

Er det van Persie eller Bergkamp du hentyder til? ;-)

Hæhæ, ja de kunne jo nok begge udføre den. Men nu er det ikke mange måneder siden at man kunne se sådan en hollandsk venstrebens-helflugter på Emirates... Så har jeg vist givet nok hints Wink

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #13201: 23 Nov 2012, 22:54 »

Hæhæ, ja de kunne jo nok begge udføre den. Men nu er det ikke mange måneder siden at man kunne se sådan en hollandsk venstrebens-helflugter på Emirates... Så har jeg vist givet nok hints Wink
Jaja, jeg mente nok, at det var van Persie, du hentydede til, men jeg måtte lige være sikker.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #13202: 24 Nov 2012, 18:28 »

Hvorfor helvede starter Sagna og Verminator ikke inde? Skuffet

Chamberlain15
Manager

« Svar #13203: 24 Nov 2012, 18:29 »

Hvorfor helvede starter Sagna og Verminator ikke inde? Skuffet

Sagna bliver vist hvilet, og Vermaelen er blevet sat af til dagens kamp.

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13204: 24 Nov 2012, 18:43 »

Sagna bliver vist hvilet, og Vermaelen er blevet sat af til dagens kamp.

Netop. Sagna og Wilshere bliver hvilet, Vermaelen er blevet skubbet ud af en frisk Gibbs og Oxen er med igen i stedet for skadede Walcott.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #13205: 28 Nov 2012, 14:14 »

Jeg har ingen ide, om det er den rigtige Sol Campbell.. Nogen af "top Arsenal twittere" skrev at det var ham.. Men igen, er ikke sikker.. Han har lige skrevet det her :

Sol Campbell ‏@SulzeerC
Just got a call from Thierry expelling that he's going to be rejoining Arsenal for a third time in January. Best of luck mate!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13206: 28 Nov 2012, 14:57 »

I call bullshit Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #13207: 28 Nov 2012, 14:59 »

Ditto her. Derudover er det også lidt en lappeløsning, omend Henry om muligt har spillet endnu bedre i denne sæson end sidste, på trods af at han er ved at være halvgammel.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

PhilipFlink
Manager

« Svar #13208: 28 Nov 2012, 15:04 »

Tror også mere på at det ikke passer, men skulle lige smides herind, hvis nu det viser sig, at være Sol Wink

Naustratze
Gæst

« Svar #13209: 28 Nov 2012, 20:13 »

Szczesny, Sagna, Koscielny, Mertesacker, Vermaelen, Wilshere, Arteta, Ramsey, Cazorla, Walcott, Giroud.

Gibbs er desværre ikke med, men godt at se at Walcott er tilbage.  Ramsey med på kanten igen ticked off Kan forestille mig at det er p.g.a hans defensive arbejde i forhold til Podolski, har ikke hørt om nogen skader, men det kan jo være mig der ikke er ordentlig informeret...

PhilipFlink
Manager

« Svar #13210: 28 Nov 2012, 20:20 »

Ingen siger Ramsey er på kanten.. Mulighed, ja .. Men det kan også være at Wenger vil prøve en Cazorla derude, eller at de måske skifter meget imellem sig Smiley

Naustratze
Gæst

« Svar #13211: 28 Nov 2012, 20:21 »

Det kan bestemt være, synes dog det ville være syndt med Cazorla på kanten i længere perioder i kampen.

ptrN
Manager

« Svar #13212: 28 Nov 2012, 20:26 »

Szczesny, Sagna, Koscielny, Mertesacker, Vermaelen, Wilshere, Arteta, Ramsey, Cazorla, Walcott, Giroud.

Gibbs er desværre ikke med, men godt at se at Walcott er tilbage.  Ramsey med på kanten igen ticked off Kan forestille mig at det er p.g.a hans defensive arbejde i forhold til Podolski, har ikke hørt om nogen skader, men det kan jo være mig der ikke er ordentlig informeret...
Podolski er fremragende defensivt når han spiller kanten. Meget bedre end Ramsey ift. det defensive arbejde.

welbz is dat guy

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13213: 28 Nov 2012, 20:31 »

Podolski er fremragende defensivt når han spiller kanten. Meget bedre end Ramsey ift. det defensive arbejde.

What? Godt nok er Poldi rigtig god i det defensive arbejde, men jeg synes bestemt ikke at han er bedre end Ramsey på den front. Poldi er i øvrigt ikke på bænken, så man skulle tro at han har fået en lille skade. På den positive side er Gibbs og ROSICKY på bænken, så Verminator er nok med for ikke at overbelaste Gibbs, og fedt at se Mozart tilbage. Jeg er sikker på at Ramsey tager fløjen mens Cazorla holder sig på midten

Naustratze
Gæst

« Svar #13214: 28 Nov 2012, 20:34 »

Starting XI to play Everton; Szczesny, Sagna, Koscielny, Mertesacker, Gibbs, Wilshere, Arteta, Ramsey, Cazorla, Oxlade-Chamberlain, Giroud.
Subs; Mannone, Jenkinson, Gibbs, Coquelin, Rosicky, Oxlade-Chamberlain, Gervinho.
Nu kommer man jo i tvivl om hvad der passer... SKal nok lige se på kilderne næste gang istedet for at komme med en mulig forkert opstilling. Og eftersom Oxen og Gibbs er med 2 gange er det squ svært at sige hvad der passer Opstemt
Tror faktisk at den første opstilling var den rigtige...

Mener desuden slet heller ikke han er bedre end Ramsey defensivt.
« Seneste Redigering: 28 Nov 2012, 20:39 af Naustratze » Logged

Sider: 1 ... 879 880 [881] 882 883 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010