home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 862 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 877 878 [879] 880 881 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1284187 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #13170: 12 Nov 2012, 13:37 »

Synes personligt de minder ekstremt meget om hinanden. Begge to har næse for mål, arbejder bedst inde i feltet, og er gode til at snuse sig frem til hvor bolden dumper ned, og har et godt hovedspil. Ingen af dem er teknisk specielt stærke, specielt hurtige, og heller ikke typen der sætter mange folk af og derved skaber chancer.

Ville da være totalt hul i hovedet af Arsenal at hente Dzeko, når man nu har fået Giroud i gang med at score mål. Det er min holdning Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13171: 13 Nov 2012, 09:55 »

Nå, nu siger rygterne at Mourinho vil smide £20M for Zaha - så ham kan vi vist godt glemme også Wink

AFC
Manager

« Svar #13172: 17 Nov 2012, 20:47 »

Ikke nok med at vi i dag viste, hvem der er Londons bedste hold så betød den sejr også rigtig meget! Everton, Chelsea og ikke mindst United satte point til, hvilket rykker os lidt tættere på topstriden. Ekstrem dejlig sejr i dag - oven på dette i hvert fald. Godt niveau over hele linjen og især Walcott, Giroud og ikke mindst Cazorla spillede godt efter min mening. Sidstnævnte overrasker vel ingen, men en mand som Giroud er jeg begyndt at blive mere og mere glad for. Han var pivringe i starten grundet han lige skulle spilles ind på holdet, men siden Reading kampen har han gjort det meget bedre. God i luften, god spilstation og farlige afslutninger. Og ja, så er han også begyndt at score mål. Lækkert!

GUNNERS!

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #13173: 17 Nov 2012, 20:58 »

Ikke nok med at vi i dag viste, hvem der er Londons bedste hold så betød den sejr også rigtig meget! Everton, Chelsea og ikke mindst United satte point til, hvilket rykker os lidt tættere på topstriden. Ekstrem dejlig sejr i dag - oven på dette i hvert fald. Godt niveau over hele linjen og især Walcott, Giroud og ikke mindst Cazorla spillede godt efter min mening. Sidstnævnte overrasker vel ingen, men en mand som Giroud er jeg begyndt at blive mere og mere glad for. Han var pivringe i starten grundet han lige skulle spilles ind på holdet, men siden Reading kampen har han gjort det meget bedre. God i luften, god spilstation og farlige afslutninger. Og ja, så er han også begyndt at score mål. Lækkert!

GUNNERS!
Londons bedste hold? Skulle vi nu ikke lige...

PhilipFlink
Manager

« Svar #13174: 17 Nov 2012, 21:22 »

Næ...

willeo
Juniorspiller
**

« Svar #13175: 17 Nov 2012, 21:29 »

Hvordan kan man være Londons bedste hold, når man ikke har vundet noget i snart et årti? Rullende Øjne

V-4-E
Førsteholdsspiller

« Svar #13176: 17 Nov 2012, 21:35 »

Jeg råbte og skreg i dag(på trods af tømmermænd) efter vi afklapsede Tottenham - MEN! 11 mod 11 kom vi bagud 0-1 og skabte absolut INGENTING. Fair nok, at man ikke kan bedømme en kamp på de første 10 minutter, men det så virkelig skidt og idéforladt ud.

Ikke desto mindre var det 3 fantastiske point samtidig med de andre resultater flaskede sig ret godt.

DeBuur
Manager

« Svar #13177: 17 Nov 2012, 21:41 »

muligvis er i det bedste hold i London..når i spiller 11 mod 10 men inden fjolset Adebayor blev smidt ud så lignede Arsenal ikke et super hold...  Peace

Men der er tegningen til noget stort - men det har man jo sagt i mange år.... IMO så er den galt med jeres defensiv som indimellem virker til at stå som forstenet og placerer sig forkert.

Giroud ligner en angriber der kan 20% mere og nu begynder at vise det - Carzola.. jamen det er jo et genialt køb.. 

YNWA

PhilipFlink
Manager

« Svar #13178: 21 Nov 2012, 23:00 »

Olivier Giroud: 12 starts, 7 goals, 7 assists, 86 mins per goal or assist, 7 wins, 59% win percentage

Elsker ham <3

Klasse sejr i aften.. Dårlig førstehalvleg, men kommer godt igen i 2 halvleg, og det var så lækkert at se Wilshere score!

Chamberlain15
Manager

« Svar #13179: 21 Nov 2012, 23:11 »

Fin 2. halvleg, og hvor var jeg lykkelig da Wilshere scorede. En eller anden dag, så bliver han vores anfører. Det kan der vist ikke være nogen som helst tvivl om!
« Seneste Redigering: 21 Nov 2012, 23:18 af Chamberlain15 » Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

verdenskrig
Manager

« Svar #13180: 21 Nov 2012, 23:13 »

Det har jeg svært ved at se. Han bliver da solgt til City inden det nogensinde når at komme på tale Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13181: 21 Nov 2012, 23:19 »

Hvis der lige præcis er én spiller hos Arsenal som ikke bliver solgt til City, er det Wilshere Tunge

(Eller Jenkinson...)

Chamberlain15
Manager

« Svar #13182: 21 Nov 2012, 23:20 »

Det har jeg svært ved at se. Han bliver da solgt til City inden det nogensinde når at komme på tale Wink

Nægter virkelig at tro på at Wilshere viser sig at være en ligeså stor cunt som Adebayor, Nasri, osv. Så er der fandme ikke noget der hedder loyalitet i fodbold mere.

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Anfield Road
Manager

« Svar #13183: 21 Nov 2012, 23:21 »

Nægter virkelig at tro på at Wilshere viser sig at være en ligeså stor cunt som Adebayor, Nasri, osv. Så er der fandme ikke noget der hedder loyalitet i fodbold mere.

too late. Det er der ikke mere, vi er i 2012  Tunge

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #13184: 21 Nov 2012, 23:25 »

Hvis vi har en ægte Gunner i klubben, så er det vist Wilhere! Han tager 100% ikke til City. Punktum.

Sider: 1 ... 877 878 [879] 880 881 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010