home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:49:47 Svartowiz Omklædning... Forøg UI hastighed
I går kl. 22:20:10 Broen13 Blogs #4 Youth to Gold
I går kl. 21:31:28 Bubbles Blogs #1- Migthy Hammers
I går kl. 15:56:08 JG v25 Baren NBA
06 Nov 2025, 23:49 warmon Blogs [11] Mit AS Roma-event...
06 Nov 2025, 08:18 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
05 Nov 2025, 21:15 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23175
  0 Brugere, 504 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1296400 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #1290: 17 Feb 2008, 00:34 »

Chris, løft nu niveaet bare lidt op; drop navnene.

arsenalistic
Manager

« Svar #1291: 17 Feb 2008, 00:36 »

Haha.., Den fornemmelse tror jeg også jeg ville have, hvis mit yndlingshold havde været røv heldige med kun at tabe 4-0 Smiley

EPL figurerer jo højere på alle holds liste.

Go you Gunners!

Chris
Gæst

« Svar #1292: 17 Feb 2008, 00:38 »

Hvad har jeg gjort galt?

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #1293: 17 Feb 2008, 00:40 »

Det sårer mig sku godtnok når folk skriver sådan noget!
håber sku godt nok du tager pis.

Chris
Gæst

« Svar #1294: 17 Feb 2008, 00:43 »

Burde aldersgrænsen på denne side ikke sættes op til 18 år? Derved slap jeg for hele tiden at skulle kaste mig ud i underlige samtaler som altid er offtopic.

Niko
Gæst

« Svar #1295: 17 Feb 2008, 00:44 »

Jeg så desværre kun til målet til 3-0, da jeg ikke kunne klare at se mere. Så kender ikke så meget til dagens opgør. Jeg ved dog at det var en forfærdelig indsats af drengene - noget som de skal ændre på onsdag!

Jeg er dog kommet over nederlaget, da jeg ikke kan se det gode i at få flere kampe end højest nødvendigt. Nu skal United jo også spille en kamp mere end Arsenal, så de måske kan miste lidt kræfter i Premier League. Lad os da håbe det!

Det var dårligt af Eboue at blive smidt ud og en meget dårlig kamp af Gallas, eller lad os rette det imod hele holdet. Det er ikke tilfredstillende, men United er vel også et af de bedre hold på hjemmebane i England.

Sæsonen er meget underlig, som Arsenalistic siger. Vi har fået lammetæv af Tottenham og idag United, dog ligger vi bedre placeret end dem i ligaen og det er jo det vigtigste. Premier League kommer til London og tror at FA Cuppen ryger til Manchester.

I Champions League regner jeg med at Wenger og co. får sendt Milan ud med et brag! Det skal dog komme fra Emirates af, da jeg er sikker på en sejr til Milan på San Siro. Kaká er ikke med i den første kamp og han kan afgøre kampen selv. Det skal vi udnytte og vinde 3-0!

Cesc.

Rossonero
Gæst

« Svar #1296: 17 Feb 2008, 00:53 »

Høje ambitioner, efter et så eftertrykkeligt nederlag, Cesc - selvhøjtideligt i den grad. Jeg tvivler stærkt på, at I vinder 3-0, og slet ikke ovenpå sådan et nederlag til ærkerivalerne. Dermed ikke sagt, at I ikke kan vinde på hjemmebane, men hvis I overhovedet gør, så bliver det med ét mål højst. Og at Kaká og Gattuso er ude, er naturligvis en svækkelse, men de udgøre trods alt ikke hele holdet. Gourcuff, Seedorf, Pirlo og Ambrosini burde også kunne klare skærene, og vores angreb kan meget vel skabe store problemer for jer. At vi så ikke har været prangende i ligaen, er en anden sag, da vi jo er kendt for, at brillere i europæisk sammenhæng. Det bliver dog uden tvivl begivenhedsrigt, og Champions League har adskillige gange budt på overraskelser, hvorfor ingen parter kan vide sig sikre.
« Seneste Redigering: 17 Feb 2008, 00:55 af Rossonero » Logged

SirToby
Manager

« Svar #1297: 17 Feb 2008, 00:55 »

Jeg er dog kommet over nederlaget, da jeg ikke kan se det gode i at få flere kampe end højest nødvendigt. Nu skal United jo også spille en kamp mere end Arsenal, så de måske kan miste lidt kræfter i Premier League. Lad os da håbe det!

Du kan ikke se det fornuftige i at få flere kampe end højst nødvendigt? Håber du så også, I ryger ud af Champions League? Vægter du FA Cuppen så lavt?

De ekstra kampe, vi skal spille, kommer heller ikke til at betyde det store. Tvært i mod vil jeg sige, at det at Arsenal får en spillefri weekend kan få dem væk fra formen - eller noget. Jeg synes i hvert fald ikke, at det betyder noget for os udover det positive.

arsenalistic
Manager

« Svar #1298: 17 Feb 2008, 00:55 »

Burde aldersgrænsen på denne side ikke sættes op til 18 år? Derved slap jeg for hele tiden at skulle kaste mig ud i underlige samtaler som altid er offtopic.

................... ...  

Jeg så desværre kun til målet til 3-0, da jeg ikke kunne klare at se mere. Så kender ikke så meget til dagens opgør. Jeg ved dog at det var en forfærdelig indsats af drengene - noget som de skal ændre på onsdag!

Det var dårligt af Eboue at blive smidt ud og en meget dårlig kamp af Gallas, eller lad os rette det imod hele holdet. Det er ikke tilfredstillende, men United er vel også et af de bedre hold på hjemmebane i England.

Sæsonen er meget underlig, som Arsenalistic siger. Vi har fået lammetæv af Tottenham og idag United, dog ligger vi bedre placeret end dem i ligaen og det er jo det vigtigste. Premier League kommer til London og tror at FA Cuppen ryger til Manchester.

I Champions League regner jeg med at Wenger og co. får sendt Milan ud med et brag! Det skal dog komme fra Emirates af, da jeg er sikker på en sejr til Milan på San Siro. Kaká er ikke med i den første kamp og han kan afgøre kampen selv. Det skal vi udnytte og vinde 3-0!

Cesc.

Er du allerede kommet dig over et nederlag på 4-0 til en af vores værste rivaler i FA'en? Kunne forstå hvis det var Carling Cup, men denne her gør ondt synes jeg. Du har dog ret mht. kampene - lad os håbe det kan gøre en forskel i sidste ende. Jeg tror dog at Chelsea tager FA - og håber også på det, hvis det skal være en af de to, hvilket alt tyder på.

Mht. ChL så tror jeg at det bliver to tætte kampe og at ét mål eller udebanemål kommer til at afgøre det, men håber da du får ret med 3-0. Så kan man vel næppe rejse sig mere magtfuldt, kan man? Anyways vi må vente og se.

Som det er nævnt på mange forskellige Arsenal-sider, så er jeg godt nok bekymret for vores backs efterhånden. Sagna og Clichy er klasse, men hvis de løber ind i skader, så.... av for den. Traore er først klar om 3-4-5 år, Hoyte er uduelig på pladsen, Eboue aaaaalt for svingende. Det efterlader os noget svækkede ved skader på backpladserne. Er jeg den eneste med denne bekymring?

Go you Gunners!

arsenalistic
Manager

« Svar #1299: 17 Feb 2008, 00:57 »

Du kan ikke se det fornuftige i at få flere kampe end højst nødvendigt? Håber du så også, I ryger ud af Champions League? Vægter du FA Cuppen så lavt?

De ekstra kampe, vi skal spille, kommer heller ikke til at betyde det store. Tvært i mod vil jeg sige, at det at Arsenal får en spillefri weekend kan få dem væk fra formen - eller noget. Jeg synes i hvert fald ikke, at det betyder noget for os udover det positive.

Det vil tiden vel vise, for her kommer vi nok alle til kort mht. at spå ud i fremtiden.

Go you Gunners!

SirToby
Manager

« Svar #1300: 17 Feb 2008, 00:58 »

Det vil tiden vel vise, for her kommer vi nok alle til kort mht. at spå ud i fremtiden.

Det er rigtigt, men I må sgu huske, at FA Cup ikke spilles i midtugen som Carling Cup, men der i mod i weekenden. Peace

lyksus
Gæst

« Svar #1301: 17 Feb 2008, 01:02 »

Der er kun en faktor - Man Utd skal ikke vinde FA Cup!!!
Så hellere Chelsea:)

Niko
Gæst

« Svar #1302: 17 Feb 2008, 01:02 »

De ekstra kampe, vi skal spille, kommer heller ikke til at betyde det store. Tvært i mod vil jeg sige, at det at Arsenal får en spillefri weekend kan få dem væk fra formen - eller noget. Jeg synes i hvert fald ikke, at betyder noget for os udover det positive.

Jeg vægter selvfølgelig FA Cuppen højt - det skal man gøre. Arsenal plejer også at være meget god i denne turnering. Jeg vil dog ikke snakke mere om et nederlag til rivalerne og skal se positivt på det.

Tror ikke de ryger ud af formen på en weekend. Men du har måske ret i at i kan have godt af en kamp mere. Jeres bænk er trods alt den bedst i England.

Som det er nævnt på mange forskellige Arsenal-sider, så er jeg godt nok bekymret for vores backs efterhånden. Sagna og Clichy er klasse, men hvis de løber ind i skader, så.... av for den. Traore er først klar om 3-4-5 år, Hoyte er uduelig på pladsen, Eboue aaaaalt for svingende. Det efterlader os noget svækkede ved skader på backpladserne. Er jeg den eneste med denne bekymring?

Jeg er også lidt bekymret. Jeg synes Clichy og Sagna er de 2 bedste backs i Premier League skarp efterfulgt af Evra, som er på samme niveau som Clichy. Jeg synes at det er flot at en mand/teenager som Traore er med, men han er ikke klar til kampe som denne tidligere på dagen.

Hoyte kan jeg godt lide, men han havde en meget dårlig dag. Nani var dog også meget god har jeg hørt. Så måske er det derfor.

Eboue er en fantastisk fodboldspiller, men han er ikke på sit 05-06 niveau mere. Det er sindssyg ærgerligt, da han var verdens bedste back på det tidspunkt. Jeg håber han kommer tilbage i den form og kommer på Sagna niveau.

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #1303: 17 Feb 2008, 04:36 »

Svineri af Adebayor. Dejligt at se han fik en gul for film i feltet.
Føj for en snydepels. ticked off

funny

Niko
Gæst

« Svar #1304: 17 Feb 2008, 11:06 »

Svineri af Adebayor. Dejligt at se han fik en gul for film i feltet.
Føj for en snydepels. ticked off

funny
Han skal jo prøve at gøre som United spillerne plejer.

Sider: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010