home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:20:10 Broen13 Blogs #4 Youth to Gold
I går kl. 21:31:28 Bubbles Blogs #1- Migthy Hammers
I går kl. 20:09:04 jonesg Omklædning... Forøg UI hastighed
I går kl. 15:56:08 JG v25 Baren NBA
06 Nov 2025, 23:49 warmon Blogs [11] Mit AS Roma-event...
06 Nov 2025, 08:18 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
05 Nov 2025, 21:15 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23175
  0 Brugere, 562 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ThomasSug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1296359 gange)
SirToby
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #1245: 23 Jan 2008, 15:40 »

Meget tyder på, at Adebayor har gjort noget dumt, det kan man se på Bendtner. Umiddelbart vil jeg kalde ham et modbydeligt svin, men noget må vel have provokeret ham udover kæmpenederlaget. Et minus til ham.
« Seneste Redigering: 23 Jan 2008, 15:43 af SirToby » Logged

njandersen
Gæst

« Svar #1246: 23 Jan 2008, 15:46 »

I kan da ikke se hvad der sker da der bliver zoomet in på spilleren fra Tottenham.. Efter ser man i baggrunden at Bendtner tager sig til hovedet.. Meget kan nå at ske der hvor man ser Adabayor gå hen mod Bendtner i 18. sekund af filmen til der hvor der bliver zoomet ind på Tottenham spilleren..

EDIT: Hvorfor kan jeg ikke sætte et citat ind?:s

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #1247: 23 Jan 2008, 15:49 »

I kan da ikke se hvad der sker da der bliver zoomet in på spilleren fra Tottenham.. Efter ser man i baggrunden at Bendtner tager sig til hovedet.. Meget kan nå at ske der hvor man ser Adabayor gå hen mod Bendtner i 18. sekund af filmen til der hvor der bliver zoomet ind på Tottenham spilleren..

EDIT: Hvorfor kan jeg ikke sætte et citat ind?:s

Prøv at læs på bold.dk eller eb.dk. De skriver begge to at der var klammeri mellem de to. Smiley Det er vist næppe noget vi ser i videoen.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1248: 23 Jan 2008, 16:22 »

Meget tyder på, at Adebayor har gjort noget dumt, det kan man se på Bendtner. Umiddelbart vil jeg kalde ham et modbydeligt svin, men noget må vel have provokeret ham udover kæmpenederlaget. Et minus til ham.

Ja, jeg kan forestille mig at Adebayor har sagt til Bendtner at han har timet sit løb forkert eller noget andet fodboldmæssigt, hvorefter Bendtner flipper fordi hans ego ikke kan tåle det...

Sørgeligt at se Spurs fans skrive hånene one-liners i en Arsenal-tråd pga. sejren. Jeg er glad for at jeg endnu ikke har set noget lignende fra Arsenal fans i andre klubtråde.

Mht. kampen, havde jeg ikke ret store forventninger til den. Vi stillede med et reservehold i første kamp og klarede med held en ufortjent 1-1 på Emirates, og så stærke som Spurs har set ud på det sidste, kan jeg da sagtens regne ud at det ville blive et nederlag i går, hvis vi stillede med endnu et reservehold. At det blev så stort, havde jeg nu ikke regnet med. Men man må da bukke pænt til Ramos, for han kører virkelig kontrastilen med utrolig stor effekt, og med det unge og dårlige Arsenal forsvar vi så i går, så gav det en masse mål, og kunne sagtens have givet flere.

Men flot af det unge hold at nå til semifinalen igen i år, og lad os glæde os over at vi har et så stærkt ungdomshold at de kan nå længere end alle andre PL holds unge ville kunne klare.

Jeg kan nu også godt forstå at Spurs fans er oppe og køre over sejren. Det var trods alt et stort nederlag til os, og de er jo trods alt videre til en finale - Og det er jo ikke mange pokaler de har kunne stille i skabet de sidste.... årtier Smiley Nu ved jeg bare ikke om jeg skal heppe på Chelski (hvis de går videre mod Everton) eller Sp*rs i finalen - Pest eller kolera? Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ManUtd83
Manager

« Svar #1249: 23 Jan 2008, 16:33 »

Sørgeligt at se Spurs fans skrive hånene one-liners i en Arsenal-tråd pga. sejren. Jeg er glad for at jeg endnu ikke har set noget lignende fra Arsenal fans i andre klubtråde.

Tænk på at staklerne kun får mulighed for det 1 gang pr. årti. SÅ kan man da godt lige se imellem fingre med det Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1250: 23 Jan 2008, 16:57 »

Jeg vil ikke sige øv, men du fik sgu ret g00n. Gallas spytter ikke på Bendtner - og det ville heller ikke ligne ham. Derfor var jeg så chokkert. Men hvorfor laver Adabayor og Bendtner pludselig en Madsen-Duncan?

Det kan man vist kun gisne om. Hawk1nZ' bud er nok også et jeg vil læne mig op af.

Umiddelbart er der mange ting jeg gerne vil kalde folk, men det lader jeg være med.
Et bedre bud er sandsynligvis at det er Bendtner der overreagerer på en irettesættelse fra Adebayor, som trods alt indtil videre har lidt bedre styr på nogen af spillets facetter end den unge Nicklas.

Tænk på at staklerne kun får mulighed for det 1 gang pr. årti. SÅ kan man da godt lige se imellem fingre med det Smiley

Hehe tjah det kan man vel argumentere for. Der findes dog både uciviliserede og civiliserede (ja tænk engang) Tottenham fans - sidstnævnte har jeg ikke noget imod at snakke med.

-Benja-
Gæst

« Svar #1251: 10 Feb 2008, 16:25 »

Ser ud til at City tager 3 point mod United.
En Arsenal sejr imorgen, så er der 5 point ned til United . Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1252: 11 Feb 2008, 13:24 »

Ser ud til at City tager 3 point mod United.
En Arsenal sejr imorgen, så er der 5 point ned til United . Wink

Ja, det var en rigtig god dag i går! Man U spillede piv-ringe IGEN og fik endnu et nederlag på kontoen, og så endda på hjemmebane! Nice nice. Ikke værre blev det, da Chelski leverede en utrolig dårlig indsats hjemme mod Liverpool. Jeg har aldrig set to hold spille så ringe i 2. halvleg, end i den kamp. Utroligt at de kan være mesterskabskandidat er med det spil. Men uafgjort eller sejr til Liverpool var optimalt for os, og på trods af de mange skader tror jeg på 3 point nu hvor det er på hjemmebane, imod Blackburn. 5 point til Moaners og 8 til russerne - Det tegner godt!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1253: 11 Feb 2008, 13:34 »

Desværre mangler vi næsten et helt hold Skuffet

-Benja-
Gæst

« Svar #1254: 11 Feb 2008, 13:35 »

Så må young guns træde til Wink

arsenalistic
Manager

« Svar #1255: 16 Feb 2008, 20:24 »

Hooooooooold kæææææææææææææft hvor var vi til grin i dag. Al ære til United for at pille et rystende dårligt mandskab totalt fra hinanden. Hoyte skal samme vej som Eboue og de kan tage Gilberto med sig. Resten af holdet skal klandres kollektivt, men de tre førnævnte er så hovedrystende pinlige at de skulle sættes på en fri transfer og på flyet til Moldova, hvor de formentligt ville passe bedre ind på et hold mht. talent og evner.

EDIT: Ved nærmere eftertanke skal Hoyte på et fly, der styrter ned, eller i hvert fald have et spark med en rødglødende metalstøvle med spyd dyppet i syre på snuden, der kunne sparke ham langt, langt væk fra Ashburton Grove.
« Seneste Redigering: 16 Feb 2008, 20:28 af arsenalistic » Logged

Go you Gunners!

Cencur
Manager

« Svar #1256: 16 Feb 2008, 20:30 »

Dét er sgu passion!

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

arsenalistic
Manager

« Svar #1257: 16 Feb 2008, 20:33 »

Dét er sgu passion!

Huh?

Go you Gunners!

Metsu1
Manager

« Svar #1258: 16 Feb 2008, 20:35 »

Som United fan var det selvfølgelig en god kamp at se og Arsenal spillerne virkede nærmest bange i dag, men jeg synes ikke, at Eboue skulle have haft et rødt kort for den duel med Evra.

Han kigger på bolden hele vejen, så jeg vil mene at et gult kort, havde været ok.

Bare rolig, i skal nok komme igen, så længe I ikke bruge Hoyte og Gilberto på samme tid  Wink

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #1259: 16 Feb 2008, 20:38 »

Stærkt af Man U må man sige... Men jeg tror stadig Arsenal blir mestre.. Glæd jer over PL-stillingen, og over at Barnsley tar Man U senere i turneringen.. Opstemt

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Sider: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010