home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 846 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 738 739 [740] 741 742 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1285323 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #11085: 06 Mar 2012, 20:40 »

Oxen kan sagtens spille 10'er rollen og det tror jeg også er tiltænkt i dag, med Van P på toppen. Det ville imo være dumt at skifte til en 4-4-2 med de spillere, ingen andre af dem end Van P er angriber (selvom Walcott påstår det). 4-2-3-1-1 er vist den mest realistiske opstilling

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #11086: 06 Mar 2012, 20:41 »

Jep, men jeg synes nu han er farligere på kanten. Men er det ikke hans vante og rigtige position, dur det selvfølgelig ikke.

EDIT: Som du siger, Gazlgor, tænker jeg også ud fra Walcott's evige kommentarer om, at han er den fødte angriber. ;-)

ptrN
Manager

« Svar #11087: 06 Mar 2012, 20:44 »

"Arsène Wenger confirms Chamberlain will play in the middle. Says he is 'the most equipped'. Balance looks good. #AFC."

welbz is dat guy

Naustratze
Gæst

« Svar #11088: 06 Mar 2012, 20:53 »

Kos er faktisk utrolig hurtig af en midterforsvar og være. Godt med et hurtigt mål Opstemt

Alfster
Blogmester

« Svar #11089: 06 Mar 2012, 21:30 »

Som united fan er man sgu nødt til at tage hatten af for Arsenal..  Fandeme iorden med den indsats de ligger for dagen.

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Lavezzi
Gæst

« Svar #11090: 06 Mar 2012, 21:32 »

Som united fan er man sgu nødt til at tage hatten af for Arsenal..  Fandeme iorden med den indsats de ligger for dagen.
Vil nu mene, at man mere skal ryste på hovedet af den indsats som Milan ligger for dagen. Men bestemt flot af Arsenal, at de udnytter Milans mange fejl.

ptrN
Manager

« Svar #11091: 06 Mar 2012, 21:34 »

Vil nu mene, at man mere skal ryste på hovedet af den indsats som Milan ligger for dagen. Men bestemt flot af Arsenal, at de udnytter Milans mange fejl.
Ja lad os da endelige tage præstationen fra Arsenal.

welbz is dat guy

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #11092: 06 Mar 2012, 21:34 »

Er enig.. Vi spiller helt ekstremt dårligt og usammenhængende, intet fungerer. Arsenal er i dag dygtige og kyniske som vi var i første kamp..

It's all, part of the plan.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11093: 06 Mar 2012, 21:35 »

Milan er væk. Og det udnytter vi. Der er ingen tvivl om at de er rystede, men også at Arsenal spiller ganske flot fodbold. Det kan sagtens lade sig gøre, men det er essentielt at vi holder dem fra at score. Det kunne sagtens blive 5-1 og så er vi ude alligevel.. Men god første halvleg, det giver håb til resten af kampen. Defensiven er SÅ vigtig nu.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ptrN
Manager

« Svar #11094: 06 Mar 2012, 21:35 »

Kos er faktisk utrolig hurtig af en midterforsvar og være. Godt med et hurtigt mål Opstemt
Kos er sindssygt hurtig.

http://www.youtube.com/v/l9w5ZS7Xom0
Se ved 2 minutter.

welbz is dat guy

DeBuur
Manager

« Svar #11095: 06 Mar 2012, 21:36 »

Ros fra en Liverpool fan også ... England er mit 2 land og jeg elsker når Engelske hold(bortset fra Everton) klasker et hold fra Italien

YNWA

Chamberlain15
Manager

« Svar #11096: 06 Mar 2012, 21:38 »

Mine nerver holder ikke til det her. Er så sikker på at de score på en eller anden dum fejl, og så skal vi lige pludselig score 6 mål. Kom nu Arsenal! Udnyt nu deres helt håbløse venstreback, mere end i har gjort i forvejen. Og sørg for at Van Bommel ryger ud! Tak!

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #11097: 06 Mar 2012, 21:38 »

Jeg kan slet ikke sidde ned! KOM SÅ ARSENAL!

Song træk det røde kort på van Bommel når du fører bolden fremad.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11098: 06 Mar 2012, 21:39 »

Mine nerver holder ikke til det her. Er så sikker på at de score på en eller anden dum fejl, og så skal vi lige pludselig score 6 mål. Kom nu Arsenal! Udnyt nu deres helt håbløse venstreback, mere end i har gjort i forvejen. Og sørg for at Van Bommel ryger ud! Tak!

Ja det er nok nøglen, det med Van Bommel. Han var meget tæt på at slagte Van P i en klart gul og også tæt på at frispark ved Song. Vi kan sagtens presse ham til et dumt rødt, og så står vi med rigtig gode kort. Indtil da bliver det nervepirrende.

Fedt at der lige er en reklame fra Unibet om at Milans defensiv er god og der kun bliver scoret et mål i overtiden.. Grin

Naustratze
Gæst

« Svar #11099: 06 Mar 2012, 22:39 »

Hold da op hvor er jeg langt nede lige nu. Der er ikke meget andet positivt i det end at vi kan koncentrere os om ligaen Skuffet

Sider: 1 ... 738 739 [740] 741 742 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010