home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:15:29 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
I dag kl. 10:57:41 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 09:21:10 Bubbles Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23338
  1 Bruger, 852 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lindalot
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 686 687 [688] 689 690 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1346929 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #10305: 31 Okt 2011, 19:43 »

Jack Wilshere er igen nomineret til årets Golden Boy-pris, og det er Joel Campbell og Alex Oxlade-Chamberlain i øvrigt også. Wilshere blev sidste år nr. 2 efter Mario Balotelli, som udtalte at han ikke anede hvem Jack Wilshere var. Skal han ikke lige gøre det én tand bedre i år?

http://www.tuttosport.com/sondaggi/calcio/risultati-1200/Vota+il+Golden+Boy+2011

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #10306: 31 Okt 2011, 22:27 »

Det er da forhåbentlig ikke de stemmer man selv kan levere på siden, der afgører tingene? For så er det da ærligt talt svært at have den store respekt for prisen.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10307: 31 Okt 2011, 22:57 »

Det er jeg faktisk ikke helt klar over, jeg formidlede bare lige budskabet videre fra Twitter. Men jeg håber da også, at det bare en en teaser før den endelige afgørelse.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #10308: 01 Nov 2011, 21:58 »

Nej hvor er det klasse og nej hvor jeg glæder mig til at læse et af Jakobs E klamme Chelsea-indlæg!!

Hvor er det fedt!!!
Jeg spørger lige igen.

På hvilken måde har jeg generet dig, så du føler at du er i din fulde ret til at skrive dette? Det kunne være rart at vide. Hvis du synes jeg gør noget forkert, kan du da fortælle det, så kan det da muligvis ændres. Men det der synes jeg er hul i hovedet, at skrive på baggrund af ingenting.

Szczesny
Manager

« Svar #10309: 01 Nov 2011, 22:02 »

Enig med Jakob. Ingen grund til person-angreb!

Det er da forhåbentlig ikke de stemmer man selv kan levere på siden, der afgører tingene? For så er det da ærligt talt svært at have den store respekt for prisen.
Det er jeg faktisk ikke helt klar over, jeg formidlede bare lige budskabet videre fra Twitter. Men jeg håber da også, at det bare en en teaser før den endelige afgørelse.

Det er bare "folkets stemme"

Det er et udvalg, der er afgører hvem der får prisen!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10310: 01 Nov 2011, 22:10 »

Jeg spørger lige igen.

På hvilken måde har jeg generet dig, så du føler at du er i din fulde ret til at skrive dette? Det kunne være rart at vide. Hvis du synes jeg gør noget forkert, kan du da fortælle det, så kan det da muligvis ændres. Men det der synes jeg er hul i hovedet, at skrive på baggrund af ingenting.

Alene det faktum, at du mener, helt seriøst, at Lampard er verdens bedste midtbanespiller og Chelsea er Premier Leagues bedste hold. Det gør det utroligt komisk og derfor ventede jeg på et fyldestgørende indlæg, hvor du redegjorde for Chelsea - Arsenal, da det sikkert ville være ganske underholdende læsning ovenpå Chelseas kollaps.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #10311: 01 Nov 2011, 22:17 »

Alene det faktum, at du mener, helt seriøst, at Lampard er verdens bedste midtbanespiller og Chelsea er Premier Leagues bedste hold. Det gør det utroligt komisk og derfor ventede jeg på et fyldestgørende indlæg, hvor du redegjorde for Chelsea - Arsenal, da det sikkert ville være ganske underholdende læsning ovenpå Chelseas kollaps.

Jeg vil gerne henvise dig, til denne side, hvor jeg giver udtryk for noget andet. http://fmfreaks.dk/index.php?topic=26255.13020

Ligegyldigt om jeg så mener, at månen af lavet af ost, er din udmelding ikke i orden.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10312: 01 Nov 2011, 22:21 »

Jeg vil gerne henvise dig, til denne side, hvor jeg giver udtryk for noget andet. http://fmfreaks.dk/index.php?topic=26255.13020

Ligegyldigt om jeg så mener, at månen af lavet af ost, er din udmelding ikke i orden.

Jeg gider egentligt ikke at sidde og læse det igennem, men du har utallige gange givet udtryk for min ovenstående påstand, så  det er lidt sjovt, at du prøver at tale dig ud af det. Jeg vil også henvise til Chelsea-tråden, hvor du sikkert kan finde dit postulat.

Og hey, indlægget var skrevet lige efter kampen. Det er muligvis ikke videre sympatisk, men når følelserne sidder uden på tøjet, tror jeg også godt, at du ved, at der bliver skrevet noget, som måske ikke burde skrives. Eller er jeg forkert på den?

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #10313: 01 Nov 2011, 22:27 »

Jeg gider egentligt ikke at sidde og læse det igennem, men du har utallige gange givet udtryk for min ovenstående påstand, så  det er lidt sjovt, at du prøver at tale dig ud af det. Jeg vil også henvise til Chelsea-tråden, hvor du sikkert kan finde dit postulat.

Og hey, indlægget var skrevet lige efter kampen. Det er muligvis ikke videre sympatisk, men når følelserne sidder uden på tøjet, tror jeg også godt, at du ved, at der bliver skrevet noget, som måske ikke burde skrives. Eller er jeg forkert på den?

Kan man ikke styre sine følelser er min personlige holdning at man bør vise storsind og lade være med at skrive, når det der kommer ud er af personlig karakter... men det er nok bare min holdning...

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #10314: 01 Nov 2011, 22:28 »

Jeg sender dig et link, til en tråd, hvor jeg giver udtryk for noget andet, end det du siger. Indlægget er ikke specielt gammelt, og hvis i perioden mellem mit indlæg og den påstand du kommer med netop nu, kan finde et indlæg der gør, at du har ret, er du meget velkommen.

Jeg synes det er decideret vanvittigt, at du kan sidde og forsvare din handling, men sådan må det nu engang være.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10315: 01 Nov 2011, 22:38 »

Drop nu den diskussion tøsebørn og kom videre i teksten. Så var det heller ikke værre, og det er da irriterende at sidde og læse jer mundhugges sådan.

Skidt kamp i dag, det var lige ved og næsten hele vejen igennem. Dejligt at Vermaelen er tilbage, og jeg håber at han danner makkerpar med Kos i næste kamp. Ellers er det lidt svært at finde en god spiller på banen, for de lavede alle sammen dumme fejl når vi kom op omkring Marseilles felt. Santos var uduelig i defensiven - jeg ved ikke hvor mange gange Song eller andre skulle ned og dække for ham, men det var ikke sjældent. Men man må også rose Marseilles der stod godt på banen og spillede sig flot ud af ethvert pres som vi forsøgte at lægge, med nogle hurtige og knivskarpe kombinationer. Dejligt at se Ayew vise lidt at sit talent, mens Valbuena er en spade der overdriver hver en fysisk kontakt med ham.

PS: Synd at Gehrs skal give en detaljeret analyse af Arsenal kampen - Der er ikke meget at snakke om...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #10316: 01 Nov 2011, 22:42 »

Det var ikke for at skabe en debat, men blot for at høre om jeg havde gjort noget, som evt. kunne ændres. Så kunne jeg have lært noget af det. Men nej, det er ikke fodboldmæssigt relevant, og jeg vil nu lade fodboldsnakken rulle igen.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10317: 01 Nov 2011, 22:46 »

Jeg sender dig et link, til en tråd, hvor jeg giver udtryk for noget andet, end det du siger. Indlægget er ikke specielt gammelt, og hvis i perioden mellem mit indlæg og den påstand du kommer med netop nu, kan finde et indlæg der gør, at du har ret, er du meget velkommen.

Jeg synes det er decideret vanvittigt, at du kan sidde og forsvare din handling, men sådan må det nu engang være.

Du må forstå, at jeg af naturlige årsager selvfølgelig ikke har læst alt hvad du har skrevet igennem tiden herinde. Men du har i INDEVÆRENDE sæson givet udtryk for de 2 ting, jeg postulerer i Chelsea-tråden, så hvis du ikke kan acceptere det, synes jeg, at vi skal lade være at gå videre herfra, da det ingen mening vil give. Men interessant du åbenbart ikke mener mere, at Lampard er bedre end Xavi, Iniesta eller Fabregas eller at Chelsea er bedre end Manchester City. Det må man sige, er at skridt i den rigtigt retning for dig. Thumbs up, Jacob E.

Og Jakob, alt hvad jeg gør er sådan set at svare på det spørgsmål, som du stillede mig 2 gange: Jeg svarede på, hvorfor jeg skrev det, som jeg gjorde - så kan jeg ikke forstå, at du synes, at det er 'decideret vanvittgt', da jeg sådan set bare gør, som du beder mig om. Ydermere gør jeg dig også opmærksom på, at det ikke var videre sympatisk og noget, som jeg burde have undladet at skrive.  Og skulle vi så ikke også lige lade være at gøre mit indlæg til mere, end det egentligt reelt var?

Lad os komme tilbage til det, som det handler om Smiley

søhest
Lilleputspiller
*

« Svar #10318: 02 Nov 2011, 18:46 »

Drop nu den diskussion tøsebørn og kom videre i teksten. Så var det heller ikke værre, og det er da irriterende at sidde og læse jer mundhugges sådan.

Skidt kamp i dag, det var lige ved og næsten hele vejen igennem. Dejligt at Vermaelen er tilbage, og jeg håber at han danner makkerpar med Kos i næste kamp. Ellers er det lidt svært at finde en god spiller på banen, for de lavede alle sammen dumme fejl når vi kom op omkring Marseilles felt. Santos var uduelig i defensiven - jeg ved ikke hvor mange gange Song eller andre skulle ned og dække for ham, men det var ikke sjældent. Men man må også rose Marseilles der stod godt på banen og spillede sig flot ud af ethvert pres som vi forsøgte at lægge, med nogle hurtige og knivskarpe kombinationer. Dejligt at se Ayew vise lidt at sit talent, mens Valbuena er en spade der overdriver hver en fysisk kontakt med ham.

PS: Synd at Gehrs skal give en detaljeret analyse af Arsenal kampen - Der er ikke meget at snakke om...
Meget enig, Santos er forfærdelig defensiv og brugte aldrig bruges andre steder end på en offensiv kant !!
Ramsey skal have lidt mere kynisme så bliver han fantastisk.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10319: 04 Nov 2011, 21:30 »

En lille video i kan vise fruen/moren i juletiden: http://www.youtube.com/v/rHnSCWB8cXY Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 686 687 [688] 689 690 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010