home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:33:03 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
I går kl. 13:15:29 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
I går kl. 10:57:41 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 786 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lindalot
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 670 671 [672] 673 674 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347015 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #10065: 13 Sep 2011, 22:45 »

Vi skal vist bare være glade for 1-1, trods den sene udligning. Benayoun har indtil videre været præcis lige så elendig som jeg havde regnet med. Kæft, en nulbon.

Positivt: Szczesny er stadig verdens bedste målmand, van Persie er en klasse affslutter, og så blev kampen meget bedre at se da jeg slukkede for lyden.

ptrN
Manager

« Svar #10066: 13 Sep 2011, 22:47 »

Så ikke første halveg, men det var en jammerlig affære. Venter dog på at holdet bliver spillet sammen, og de nye bliver integreret i systemet.

Oddsmæssigt hvor jeg har smidt 100,- på Arsenal er jeg "skuffet", men resultatmæssigt er jeg tilfreds med 1 point. Det var også det jeg havde håber på inden kampen.

welbz is dat guy

Szczesny
Manager

« Svar #10067: 13 Sep 2011, 22:48 »

Ingen grund til at være tilfreds trods resultatet. Det ringeste, seriøst, ringeste, jeg nogensinde har set Arsenal spille. De spillede bedre mod United. Arteta var elendig, Gervinho var ekstremt selvisk og Mertesacker var præcis så langsom og teknisk dårlig, som jeg havde frygtet. RvP, Sagna, Gibbs og Song er de eneste, som tilnærmelsesvis kan være tilfredse med deres indsats. Og så selvfølgelig vores polske ven i målet. Ren verdensklasse.

Jeg er virkeligt skuffet og er egentligt nærmest ligeglad med ét point, når det er på baggrund af sådan en elendig indsats. Dortmund burde have vundet 5-0.

Det er da lige præcis sådanne point man skal tage imod med kyshånd. Gode hold får point på dårlige dage, og med lidt held havde vi stået med 3 idag

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10068: 13 Sep 2011, 22:51 »

Det er da lige præcis sådanne point man skal tage imod med kyshånd. Gode hold får point på dårlige dage, og med lidt held havde vi stået med 3 idag

Det skal man, uden tvivl, men jeg kan ikke rigtigt glæde mig over 1 point i CL på baggrund af en så elendig indsats, som der er så milevidt fra det, som vi kan. Meget af skuffelsen ligger dog også i de spillere, som vi har købt ind, som underpræsterer.

PhilipFlink
Manager

« Svar #10069: 13 Sep 2011, 22:59 »

Jeg synes ikke helt vi skal være så kede af det med det 1 point... Det synes jeg egentlig også havde været fint inden kampen..

Det der var bekymrende, var at vi ikke rigtig fik noget til at hænge sammen,, Som der blev skrevet før, prøver Gervinho nogen fuldstændig mærkelig ting, han lige skal have vendt sig fra..

En Arteta, som jeg IGEN, synes ryger helt ud af kampen efter halvleg ... Det synes jeg også han gjorde mod Swansea ..

De skal selvfølgelig også have lov til at vende sig til holdet, og omvendt.. Men vi burde kunne spille bedre fodbold, end vi gjorde i aften..

Tyskland er også et svært sted at spille, så synes egentlig vi skal være godt tilfredse med det 1 point..... ( Også hvis man så kampen, er man nok okay glad for det point) .. Men alligevel trist scoringen kommer så sent.. lidt ærgerligt.. Men man kan måske vende den om og sige, hvis de havde scoret i 60 min.. Havde de måske fået så meget blod på tanden, at de havde lavet 1 mere Smiley

Men der skal godt nok strammes meget op Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10070: 14 Sep 2011, 11:09 »

Jeg synes heller ikke at vi skal være så utilfredse. Dortmund spillede rigtig, rigtig godt, og vi fik aldrig vores angrebsspil til at fungere. Offensivt var Gervinho utrolig selvisk, Walcott ikke eksisterende, og den centrale midtbane havde rigtig svært ved at spille sig ud af presset - noget som Wilshere og Ramsey ville have hjulpet på. Defensivt stod vi rigtig godt. På trods af at Dortmund havde bolden i 90% af spillet i anden halvleg var det meget få store chancer de kom frem til, og endnu bedre så det ud i første halvleg. Forsvaret stod som regel rigtig godt (på trods af hvor travlt Poul Hansen havde med at sige at det var hul i hovedet), det der kiksede var opspillet når forsvaret havde bolden. Szczesny var som altid fremragende, Song knoklede numsen ud af bukserne og Koscielny og Mertesacker vandt alle indlæggene og fightede også til den store guldmedalje.

Ja, man kunne da have ønsket sig at vi havde haft mere af bolden, spillet os ud af presset, og spillet vores sprudlende angrebsfodbold, men det lykkedes ikke i går, og så skal vi i stedet fokusere på den gode defensiv der holdt Dortmund fra fadet indtil de scorede et fantastisk mål, som i øvrigt kun bliver scoret mod os. Det var vores defensiv der indkasserede 8 mål mod United. I går var de uheldige med at indkassere et enkelt - og det på trods af at vi var under langt større pres mod Dortmund end mod United.

Læs evt. min blog om kampen Wink http://wp.me/p1QLK9-o
« Seneste Redigering: 14 Sep 2011, 14:41 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #10071: 14 Sep 2011, 15:45 »

Go'dav nu er jeg her så igen Wink

Men synes nu du rammer meget godt i din blog  Thumbs Up

Men på den anden måde synes jeg så også i selv er lidt selv skyld i det  Peace
I har selv ment at i har fået et godt hold efter i fik købt de 4 lige inden lukketid, i mente at i igen kunne spille med helt i toppen af PL.
Bla jeg selv har så sagt at det nok tog lidt tid at få et hold spillet sammen, og at i nok skulle have købt ind lang tid før det endte som det gjorde, det fik jeg en del hug for herinde.
Alligevel skriver du at man ikke kan forvente en hel masse allerede i den første kamp i CL.

Men vi er bestemt helt enige i at Dortmund betsemt ikke er et nemt sted at spille, lige meget om det er første gang de spilelr CL i 8 år eller om de har gjort det fast i mange år.

Jeg har dog stadig svært ved at se jer glide ud allerede i gruppespillet og ikke være en del af CL til foråret, nyt hold eller ej Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10072: 14 Sep 2011, 15:56 »

Åh nej Wink

I har selv ment at i har fået et godt hold efter i fik købt de 4 lige inden lukketid, i mente at i igen kunne spille med helt i toppen af PL.

Jeg tror du skal være varsom med at sige "I", for det er så vidt jeg ved absolut ikke alle Arsenal-fans der har det sådan. Jeg har vist også givet udtryk i denne tråd for at jeg absolut ikke mener at vores panik-køb er tilfredsstillende, og at målet må være en 4. plads i denne sæson.

JKJ
Gæst

« Svar #10073: 14 Sep 2011, 15:58 »

Åh nej Wink

Jeg tror du skal være varsom med at sige "I", for det er så vidt jeg ved absolut ikke alle Arsenal-fans der har det sådan. Jeg har vist også givet udtryk i denne tråd for at jeg absolut ikke mener at vores panik-køb er tilfredsstillende, og at målet må være en 4. plads i denne sæson.

Enig, dårligt formuleret. Der burde stå flere. For det var ikke alle Wink

Szczesny
Manager

« Svar #10074: 14 Sep 2011, 16:02 »

Men på den anden måde synes jeg så også i selv er lidt selv skyld i det  Peace
Bla jeg selv har så sagt at det nok tog lidt tid at få et hold spillet sammen, og at i nok skulle have købt ind lang tid før det endte som det gjorde, det fik jeg en del hug for herinde.

Alligevel skriver du at man ikke kan forvente en hel masse allerede i den første kamp i CL.

Men vi er bestemt helt enige i at Dortmund betsemt ikke er et nemt sted at spille, lige meget om det er første gang de spilelr CL i 8 år eller om de har gjort det fast i mange år.

Jeg har dog stadig svært ved at se jer glide ud allerede i gruppespillet og ikke være en del af CL til foråret, nyt hold eller ej Wink

Det markerede er lige lovligt selvforherligende Wink Tror de fleste etablerede herinde er jævnt enige, om at der skulle være handlet for længe siden, og ikke i sidste øjeblik. Ikke desto mindre, så var det da bedre at få handlet, end at spille videre med truppen i den forfatning den var i. (vi kan dog hurtigt blive enige om at al den mand-for-mand snak, der foregik i kølvandet af transfervinduet var håbløs)

6 point mod Olympiakos. Det hold der ikke formår det, kommer til at kæmpe for ikke at ende på 3.pladsen.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10075: 14 Sep 2011, 17:52 »

Tak, jo flere læsere, des bedre! Opstemt

Citat

Nej, man skal da ikke forvente så meget de første kampe. En del af truppen fik smadret selvtilliden i de første kampe, og resten skal så spilles ind på holdet, lære sine holdskammerater og vores spillestil og det tager selvfølgelig noget tid. Men jeg mener dog stadig at vi med lidt held kan spille med helt i toppen af PL. Alle er klar over at vi skulle have købt ind lang tid før, det tror jeg ikke at nogen som helst har givet dig hug for at sige..?

Men tak for kommentarerne, læs endelig bloggen igen efter næste kamp, og kommenter gerne derinde Tunge

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10076: 17 Sep 2011, 13:01 »

Der venter os en svær kamp, når vi om en lille times tid tager imod Blackburn. Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke har fulgt helt så meget med i nyhederne på det sidste, så jeg ved ikke hvem der er skadet. Song og Gervinho er tilbage fra karantæne, mens Frimpong og Jenkinson vist stadig har karantæne. Ramsey er klar, så det er umiddelbart kun Diaby, Wilshere og Vermaelen vi mangler pga. skader. Holdopstillingen er kommet ud, og ser således ud:

Szczesny
Sagna Koscielny Mertesacker Santos
Song
Arteta Ramsey
Gervinho           Arshavin
Van Persie (c)

Bænken: Fabianski, Djourou, Gibbs, Benayoun, Coquelin, Walcott, Chamakh

Jeg glæder mig selvfølgelig til at se hvad Santos kan præstere på den venstre back, og så er det dejligt at Gervinho får plads på højre wing som jo er hans naturlige plads. Arshavin har vist en smule bedre form de sidste par kampe, så lad os håbe at han fortsætter det i dag. Det er uden tvivl et svært opgør, men vi skal bare have 3 point for at være tilfredse, da vi allerede har smidt lidt for mange point her i sæsonstarten. Svært, men ikke umuligt. Kampen bliver selvfølgelig vist på 6'eren fra kl. 13.45. Kom så Arsenal!
« Seneste Redigering: 17 Sep 2011, 13:03 af Gazlgor » Logged

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #10077: 17 Sep 2011, 13:06 »

I det mindste kan Mertesacker vel lidt bedre håndtere Samba, og Chesny er vel også den af vores målmænd gennem de seneste sæsoner, der er stærkest i luften.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #10078: 17 Sep 2011, 13:28 »

Hvor kan man købe en billig Arsenal-jersey?

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #10079: 17 Sep 2011, 14:11 »

Nej, man skal da ikke forvente så meget de første kampe. En del af truppen fik smadret selvtilliden i de første kampe, og resten skal så spilles ind på holdet, lære sine holdskammerater og vores spillestil og det tager selvfølgelig noget tid. Men jeg mener dog stadig at vi med lidt held kan spille med helt i toppen af PL. Alle er klar over at vi skulle have købt ind lang tid før, det tror jeg ikke at nogen som helst har givet dig hug for at sige..?

Man kan også sige, at Arsenal måske kan drage fordel af, at forventningerne til dem ikke er så høje i år, hvem ved Smiley

Sider: 1 ... 670 671 [672] 673 674 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010