home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:33:03 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
I går kl. 13:15:29 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
I går kl. 10:57:41 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23338
  1 Bruger, 764 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lindalot
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 669 670 [671] 672 673 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347017 gange)
Seller95
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #10050: 11 Sep 2011, 11:35 »

Mange tak for svaret, Gazlgor! Smiley Jeg kan dog sige, at det ikke er en af de nævnte spillere, der er min foretrukne spiller.. Det er nok nærmere Gervinho, Wilshere eller Arteta der skal bagpå. Wink

Arsenal <3

PhilipFlink
Manager

« Svar #10051: 11 Sep 2011, 12:29 »

Har også lige selv bestilt 2 normale spile t-shirts Smiley En med Van Persie og en med Walcott Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10052: 11 Sep 2011, 13:29 »

Arsharvin eller Chamakh?... Hvis sådanne fans stadig findes, er det meget synd for dem Wink

Hehe det var da også en anelse ironisk.. Tunge

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #10053: 12 Sep 2011, 12:30 »

Viser lidt om at du sjældent kommer med noget konstruktivt i denne tråd. Smut hvis du ikke har noget fornuftigt at sige.

Kan ikke sige det meget bedre Smiley

Desværre, så bliver jeg  Peace

JKJ holder ganske rigtigt højt niveau på forummet, og sædvanligvis også her i tråden. På det seneste synes jeg dog også det meste har været ligegyldigt plidder-pladderog slet skjulte provokationer fra hans side herinde. Vi er også sårbare herinde for tiden, så der skal nok trædes varsomt...

Hvis jeg på nogen måder har provokeret nogen herinde så beklager jeg 100%. Det har på ingen måder været min hensigt. Jeg har kun øsnket at skabe lidt debat og diskutere hvad der er især er sket og ikke sket i det netop overstået transfervindue i jeres klub.

Jeg har altid været tilhænger af en god debat, om det så er jeres klub, min egen eller noget helt tredje. ud fra dette burde man også vide at jeg såvidt det er muligt prøver at holde debatten på et niveau hvor det saglige er i første række og at jeg bestemt ikke bryder mig om at provokere.

Hvis det er sket her er det altså totalt sket uden at det har været min hensigt.
Det kan godt være jeg måske har haft et par halv hårde kommentarer, men det har altså ikke været for at provokere nogen, det beklager jeg hvis nogen har opfattet det sådan.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10054: 12 Sep 2011, 12:58 »

Jeg stemmer for at JKJ skylder kvajebajere.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #10055: 12 Sep 2011, 15:48 »

Jeg stemmer for at JKJ skylder kvajebajere.

Du kan få en kop kaffe kan du  Tunge

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10056: 12 Sep 2011, 15:59 »

Som andre har sagt, havde sådanne kommentarer ikke stødet hvis vi stadig havde stået med Nasri og Fabregas og spillet god fodbold. Det forholder sig anderledes, helt anderledes, og jeg opfatter nærmest hver en negativ kommentar omkring Arsenal, som vi er heldige, har købt dårligt ind, spiller dårligt etc., selvom det ikke er det. Det er bare en fact og som udefrastående kan det nok godt ses underligt. Og jeg kan da heller ikke holde mig fra andre tråde, når hold spiller langt under vanlig standard, men jeg synes at især du har været meget aktivt, og noget, som jeg har opfattet som små "provokationer" hele tiden.

Jeg var hård mod dig og det var uden grund. Det er nok bare ikke lige tiden at sige, at vi er heldige, når vi netop er alt andet end heldige lige pt Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10057: 12 Sep 2011, 16:03 »

Hvis jeg på nogen måder har provokeret nogen herinde så beklager jeg 100%. Det har på ingen måder været min hensigt. Jeg har kun øsnket at skabe lidt debat og diskutere hvad der er især er sket og ikke sket i det netop overstået transfervindue i jeres klub.

Jeg har altid været tilhænger af en god debat, om det så er jeres klub, min egen eller noget helt tredje. ud fra dette burde man også vide at jeg såvidt det er muligt prøver at holde debatten på et niveau hvor det saglige er i første række og at jeg bestemt ikke bryder mig om at provokere.

Hvis det er sket her er det altså totalt sket uden at det har været min hensigt.
Det kan godt være jeg måske har haft et par halv hårde kommentarer, men det har altså ikke været for at provokere nogen, det beklager jeg hvis nogen har opfattet det sådan.

Hehe, jeg tror skam heller ikke det har været din intention, det ligger ikke til dig. Som nævnt er det nok bare ikke den bedste tid lige nu for denne tråd, hvorfor kritik, berettiget eller uberettiget, bliver lidt sværere at tage.

Jeg agiterer såmænd heller ikke for at du ikke bør skrive i tråden, du skal være velkommen.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10058: 13 Sep 2011, 10:07 »

I aften sparkes Champions League i gang, og vi starter et svært sted, nemlig ved et besøg hos de tyske mestre fra Dortmund. Normalt får vi en stærk start på CL og går lidt ned til sidst, så lad os håbe at vi bibeholder den stærke start. Vi har fået Rosicky og Ramsey skadet i mellemtiden, men Song og Gervinho er med efter deres nationale karantæne og Van Persie er tilbage fra sin internationale karantæne. En der ikke er med pga. karantæne er Wenger, der må overlade styringen til Pat Rice. Det kunne være rart hvis han denne gang ikke træder i en gråzone og giver lejlighed til UEFA til at straffe os igen. Følgende opstilling synes mulig:

Szczesny
Sagna  Mertesacker  Koscielny  Gibbs
Song  Frimpong
Arteta
Walcott          Gervinho
Van Persie

Man kunne måske forestille sig en Benayoun komme ind i stedet for Ramsey, men eftersom det er en svær udekamp tror jeg at han går efter en lidt mere defensivt orienteret Frimpong. Ellers burde der ikke være tvivl om vores startopstilling - stærk er den! Kampen kan endda ses på Tv2 Sport direkte, så det må vel betyde at United først spiller i morgen? Jeg håber på 3 point, men 1 point er også ganske acceptabelt i dag. Come on you Gunners!

zafirsimon
Reserveholdsspiller

« Svar #10059: 13 Sep 2011, 12:43 »

Yderst spændende opgør vi kan se frem til i aften. Endelig skal det også siges at Dortmund har lavet den flotte video til os:

http://www.youtube.com/v/FuimbkioYt0

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10060: 13 Sep 2011, 14:47 »

Lidt overraskende har Lansbury i dag skrevet under på en ny kontrakt (http://news.arseblog.com/2011/09/arsenal-reward-lansbury-with-new-contract). Da han skrev under på en lejekontrakt med West Ham sæsonen ud, med kun et enkelt år tilbage af sin kontrakt, så man ham som værende tidligere Arsenal spiller. Men nu har han så skrevet kontrakt, så spørgsmålet er om vi ser en fremtid i ham, eller om det er for at sikre at man får en sum penge ud af hans transfer.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #10061: 13 Sep 2011, 14:58 »

Szczesny
Sagna  Mertesacker  Koscielny  Gibbs
Song  Frimpong
Arteta
Walcott          Gervinho
Van Persie

Tror du rammer meget godt med opstillingen, tror på 3 point men en meget svær kamp og starte med...

Brøndby ´96
Arsenal ´96

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10062: 13 Sep 2011, 15:01 »

Fed kamp. Tror kampen ender 1-1.

Come on Gunners!!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10063: 13 Sep 2011, 19:57 »

Tror du rammer meget godt med opstillingen, tror på 3 point men en meget svær kamp og starte med...

Tja, jeg tog fejl med Frimpong vs. Benayoun ... Ben starter på midtbanen sammen med Song og Arteta - Men ellers var det da rigtigt Smiley Bænken ser således ud: Fabianski - Ju-Young-Park - Frimpong - Santos - Djourou - Arshavin - Chamakh. Når vi fører 3-0 kunne jeg godt tænke mig at se Park og Santos inde.. Opstemt

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10064: 13 Sep 2011, 22:43 »

Ingen grund til at være tilfreds trods resultatet. Det ringeste, seriøst, ringeste, jeg nogensinde har set Arsenal spille. De spillede bedre mod United. Arteta var elendig, Gervinho var ekstremt selvisk og Mertesacker var præcis så langsom og teknisk dårlig, som jeg havde frygtet. RvP, Sagna, Gibbs og Song er de eneste, som tilnærmelsesvis kan være tilfredse med deres indsats. Og så selvfølgelig vores polske ven i målet. Ren verdensklasse.

Jeg er virkeligt skuffet og er egentligt nærmest ligeglad med ét point, når det er på baggrund af sådan en elendig indsats. Dortmund burde have vundet 5-0.

Sider: 1 ... 669 670 [671] 672 673 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010