home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 364 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Kategori: Fmfreaks Tour de France konkurrence
| | | |-+  Fmfreaks Tour de France konkurrence
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint
Forfatter Emne: Fmfreaks Tour de France konkurrence  (Læst 123995 gange)
jimmi90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fmfreaks Tour de France konkurrence
« Svar #90: 09 Jul 2010, 21:28 »

skal man vente til efter første hviledag med og bruge sin anden udskiftning?
Logged

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

Bimmand
Gæst
 
Sv: Fmfreaks Tour de France konkurrence
« Svar #91: 11 Jul 2010, 09:45 »

Vil gerne skifte ud inden dagens etape : skifter Fabian Cancellere (Løjnant) ud med Kreuziger ( Løjnant)
Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fmfreaks Tour de France konkurrence
« Svar #92: 11 Jul 2010, 10:08 »

Det vil jeg ikke mene du kan Bimmand, da Kreuziger ligger nummer 2 i ungdomskonkurrencen .
Reglen siger nemlig at man ikke må skifte til en rytter som ligger i top 3 inden for en af løbets konkurrencer.
Logged

Bimmand
Gæst
 
Sv: Fmfreaks Tour de France konkurrence
« Svar #93: 11 Jul 2010, 10:10 »

Hvis jeg ikke kan skifte til Kreuziger, skifter jeg til Levi Leiphammer
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fmfreaks Tour de France konkurrence
« Svar #94: 11 Jul 2010, 12:58 »

Hvis jeg ikke kan skifte til Kreuziger, skifter jeg til Levi Leiphammer

og du skal skifte ved at sende en privat besked ... læs reglerne inden ..
Logged

Vi skal alle være her.

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fmfreaks Tour de France konkurrence
« Svar #95: 11 Jul 2010, 23:49 »

Nu falder der lige en bombe her :

Efter at have siddet og kigget rundt her i trådene omkring emnet her.

1, Jeg synes godt Krille burde have ændret på holdene så der stod de rigtige ryttere. Han har f.eks stadig cavendish hos de fleste .
2. Han havde også skrevet forkert valg ved mig omkring min udskiftning af Cavendish til A. Schleck . Der stod jeg havde taget Contador . men det er små fejl og det kan ske når der er en del at holde styr på ..

Men det kunne være dejligt hvis der blev rettet op på det .


Men her kommer selve sagen :


Rytterklasserne:
Feltet er blevet delt op i fire grupper, som er følgende; kaptajn, løjtnanter, sprintere og hjælperyttere. Du skal vælge en kaptajn, to løjtnanter og seks hjælperyttere.IALT MÅ MAN MAKS TO RYTTERE VÆRE SPRINTER. Eneste krav er, at man ikke må have mere end to ryttere fra samme hold. Her er rytterklasserne:

Krilles hold er så :

Kaptajn - Alberto Contador
Løjtnant - Thor Hushovd
Løjtnant - Tyler Farrar
Hjælperytter – Lars Boom
Hjælperytter - Gerald Ciolek
Hjælperytter - Jose Joaquin Rojas
Hjælperytter - Janez Brajkovic
Hjælperytter - Yaroslav Popovych
Hjælperytter – Jakob Fuglsang

ergo jeg kan finde 3 ryttere som er sprinter : Ciolek og Farrar ... så skiftede han F. Scleck ud med Hushovd hvilket ikke er lovligt da Hushovd i mine øjne er sprinter og opgivet her på siden som sprinter . så han har 3 sprintere ..

Det er bare noget jeg synes er mega dårligt at en som selv har fundet på spillet bryder reglerne ...

Logged

Vi skal alle være her.

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fmfreaks Tour de France konkurrence
« Svar #96: 12 Jul 2010, 00:04 »

Hvorfor har i egentlig ikke sat Joaquin Rojas Gil som sprinter, for det vil jeg da mene at han er Smiley
Logged


Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fmfreaks Tour de France konkurrence
« Svar #97: 12 Jul 2010, 00:08 »

Hvorfor har i egentlig ikke sat Joaquin Rojas Gil som sprinter, for det vil jeg da mene at han er Smiley

Ja han er mega sprinter .. men det er jo ikke et cykelsite det her som der er nævnt tidligere .
Logged

Vi skal alle være her.

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Fmfreaks Tour de France konkurrence
« Svar #98: 14 Jul 2010, 10:31 »

Kommer der ikke snart en updatering af stillingen :-)
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fmfreaks Tour de France konkurrence
« Svar #99: 14 Jul 2010, 10:33 »

Kommer der ikke snart en updatering af stillingen :-)
Det kunne jo være meget lækkert ..... men det er fmfreaks vel ligeglade med om der bliver opdateret eller ej .
Logged

Vi skal alle være her.

søgaard
Gæst
 
Sv: Fmfreaks Tour de France konkurrence
« Svar #100: 14 Jul 2010, 10:36 »

Det kunne jo være meget lækkert ..... men det er fmfreaks vel ligeglade med om der bliver opdateret eller ej .
Slikkel drop dog den attitude.. Det er satme trættende at kigge på!
Hvis du ikke synes vi gør et godt nok arbejde, så står det frit for dig at smutte.

Krile gør dette frivilligt og han har ligesom de fleste af os også et liv udenfor FmF, som trods alt kræver lidt mere tid.
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fmfreaks Tour de France konkurrence
« Svar #101: 14 Jul 2010, 10:57 »

Slikkel drop dog den attitude.. Det er satme trættende at kigge på!
Hvis du ikke synes vi gør et godt nok arbejde, så står det frit for dig at smutte.

Krile gør dette frivilligt og han har ligesom de fleste af os også et liv udenfor FmF, som trods alt kræver lidt mere tid.

Men så burde i måske have en som laver en konkurrence som har lidt mere tid end Krille . et flot eksempel er jo Blazzo under VM ... Han fik da presset tid ind til at lave en opdatering nogle gange om natten ellers så var den der tidlig morgen .

Det er nu 3 dage siden krille har været herinde ....

men du må undskylde mit sure opstød men jeg synes bare ikke det kan passe at man ikke er herinde i 3 dage når man påtager sig en konkurrence .. BTW så har han også et ulovligt hold ham Krille ...
Logged

Vi skal alle være her.

Krile
Gæst
 
Sv: Fmfreaks Tour de France konkurrence
« Svar #102: 14 Jul 2010, 14:12 »

Hej!

Så er jeg oven vande igen. De sidste par dage har mit internet drillet, så jeg har ikke kunne komme på nettet. Det er derfor jeg ikke har været her til at besvare spørgsmål, opdatere stillingen, opdatere udskiftninger, svare på Pm´er osv. Det vil jeg prøve på at gøre bod på nu, dog er det ikke sikkert at internettet holder ved, men jeg satser på at det virker Smiley

Stillingen kommer op om lidt, og jeg vil svare på spørgsmålene her:

Jimmi 90:
Man må selv bestemme hvornår man vil bruge udskiftningerne, bare de er brugt inden henholdsvis første og anden hviledag.

Slikkel:

1. Som skrevet ovenfor har jeg ikke været på, pga. mit internet og har ikke noget at ændre dem. De bliver ændret hurtigst muligt. Nok først i aften, da jeg lige skal nyde det dejlige vejr.

2. Den er rettet i mit Excel regneark hvor jeg regner point ud. Men den bliver også rettet nu her. Det er en fejl som jeg beklager.

3. Den er simpelthen gået for stærkt, og jeg beklager og retter det ved at bruge min sidste udskiftning. Jeg havde faktisk opdagede den, men kunne ikke ændre den grundet mit internets nedbrud, men det må simpelt hen ikke ske, og det er jeg ked af. Men at gøre det til sådan en stor sag, kan jeg ikke se hvad skal gavne. Alle kan lave fejl, og jeg beklager, men sket er sket.

4. Det er ikke fordi jeg ikke vil opdatere, men internettet har drillet, som jeg har skrevet længere oppe, og som Søgaard siger, har jeg også et liv udenfor siden, men jeg kæmper for at opdatere til tiden.

kasperbp12:
Ja det er en fejl, men han vil ikke blive lavet om Smiley

Alfster:
Jo, lige omlidt Smiley
Logged

Barfoed91
Gæst
 
Sv: Fmfreaks Tour de France konkurrence
« Svar #103: 26 Jul 2010, 13:09 »

Ej hvor sindssygt, blev nummer 12, selvom jeg har været på ferie og derfor ikke har lavet en eneste udskiftning... Nice!
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010