home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 344 Gæster Online.

Indlæg: 1132743 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  Totalfodbold!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Totalfodbold!  (Læst 5553 gange)
SørenA
Gæst
 
Sv: Totalfodbold!
« Svar #15: 01 Jul 2010, 21:28 »

En lille quick update -

Fik "The Double" i det jeg vandt ligaen med 13 point ned til PSV på 2. pladsen og slog Groningen med 1-0 i pokalfinalen.

Nu venter udfrodringen i CL næste sæson, så der skal forstærkes  - meget.

Der er allerede 2 spillere på vej:
Nelson Rivas fra Inter - Fri Transfer
Guido Marilungo fra Sampdoria - 40 mio. kr.

Igen regner jeg med at nogen af de ældre spillere skal forlade klubben, så der kan blive plads til nogel unge talenter.
Pt. er det midtbanen der mangler noget, personligt har jeg tænkt på Javi Martinez eller Marik Hamsik, men det afhænger meget af hvad der bliver af transfermidler til næste sæson.
Der burde dog være noget, da jeg efter denne sæson kunne præsentere et overskud på 320. mio. kr.

Vi glæder os til nye udfordringer i den nye sæson.. Smiley

- Out -
Logged

SørenA
Gæst
 
Sv: Totalfodbold!
« Svar #16: 03 Jul 2010, 09:53 »


SÆSONSTART 10/11


Så har vi overstået VM slutrunden hvor Ukraine løb med sejren efter straffe mod England i finalen Smiley
I sommerpausen er der ikke sket så forfærdelig meget, jeg havde som nævnt tidligere hentet Marilungo og Rivas, derudover kom Burdisso også til på en fri transfer. Smiley

Jeg lod 7 spillere gå med konraktudløb, allesammen spillere under 23 år, som jeg dog ikke mente havde den fornådne kvalitet til 1.holdet.
Udover de 7, smuttede Demy de Zeeuw til Atl. Madrid for 65. mio kr.
Det efterlod mig med et budget på godt 200 mio.
De blev brugt på 2 unge talenter, som dog kan gå direkte ind på holdet:
Yann M'Vila - for 120 mio. kr. - (halvdelen på afbetaling)
Eden Hazard 105 mio. kr. (halvdelen på afbetaling)
Har stadig godt 60 mio. kr. til rådighed, men ved ikke lige hvor jeg skal spændere dem, det ender nok med at jeg henter en meget ung spiller, hvis jeg kan finde en jeg mener har klassen. Smiley

Stod overfor nr. 2 i ligaen PSV, i Super Cup'en - det blev en kedelig kamp, hvor Suk (som i øvrigt er fremragende for mig, på trods af hans ringe stats) blev kampens eneste målscorer.
NAC Breda blev sendt hjem med 2-0 i første liga kamp, hvor den allerede var afgjort efter et kvarter.
PSV står for døren næste kamp, og der skulle ligesom sidste år gerne give 3 point hver gang jeg møder dem Smiley

Nu ser vi frem til at gruppespillet i CL bliver trukket, så vi kan se hvilke ambitioner vi kan tillade os at have i den turnering.

 -Out-
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010