home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 451 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2010
| | | | |-+  Talentfuld trup (FM)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Talentfuld trup (FM)  (Læst 6008 gange)
Kjerstein
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Talentfuld trup (FM)
« : 21 Jun 2010, 21:24 »

Hejsa..

Vil lige prøve at sætte en lille debat igang hvad angår hvilken trup i hele FM2010 I mener har den mest talentfulde trup?
Dvs, spillere som er 25 og under og med lidt held kan man lave/have et hold som både er klar til at spille med om medaljerne og spille med i toppen af de EU turneringer?

Har I et bud og hvorfor?
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Talentfuld trup (FM)
« Svar #1: 21 Jun 2010, 21:30 »

Det er svært at nævne et "ikke-tophold (absolut tophold)" med talent over hele linjen.. Et par bud kunne dog være Bordeaux, Werder, Fiorentina, Aston Villa og Sevilla Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Kjerstein
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Talentfuld trup (FM)
« Svar #2: 21 Jun 2010, 21:36 »

Det er svært at nævne et "ikke-tophold (absolut tophold)" med talent over hele linjen.. Et par bud kunne dog være Bordeaux, Werder, Fiorentina, Aston Villa og Sevilla Smiley

Okay, jeg synes måske ik Werder er så talentfuld, men det er måske bare mig  - De har vel kun Marin & Otzil?

Villa vognen kan jeg hoppe med på i form af Milner, Delfounese, Delph, Downing...
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Talentfuld trup (FM)
« Svar #3: 21 Jun 2010, 21:51 »

Okay, jeg synes måske ik Werder er så talentfuld, men det er måske bare mig  - De har vel kun Marin & Otzil?

Villa vognen kan jeg hoppe med på i form af Milner, Delfounese, Delph, Downing...

... og Agbonlahor, Young, Davies og Lowry Wink

Werder har også Boenisch, Bahfree(kan ikke huske hvad han hedder) og Hunt Smiley Ser vi udenfor talent-alderen, så har de også mange gode spillere i form af Almeida, Naldo, Mertesacker og Wiese Smiley

Et spændende hold er også Saint Etienne, dog ikke helt godt nok til EU-topplaceringen, men et rigtig spændende hold Smiley
« Seneste Redigering: 21 Jun 2010, 21:54 af Swizz CataR » Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Kjerstein
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Talentfuld trup (FM)
« Svar #4: 21 Jun 2010, 22:03 »

... og Agbonlahor, Young, Davies og Lowry Wink

Werder har også Boenisch, Bahfree(kan ikke huske hvad han hedder) og Hunt Smiley Ser vi udenfor talent-alderen, så har de også mange gode spillere i form af Almeida, Naldo, Mertesacker og Wiese Smiley

Et spændende hold er også Saint Etienne, dog ikke helt godt nok til EU-topplaceringen, men et rigtig spændende hold Smiley

Lowry kender jeg faktisk ikke rigtig i AV regi - Bliver han en god spiller?

St. Etienne har jeg aldrig spillet med i FM - Hører dog også at de skulle være sjove og spændende!

Denne tråd var/er selvfølgelig ment som lidt en debat men samtidig måske en inspirationskilde til at vælge nogle af de mest talentfulde hold i FM, så man kan blive lidt inspireret og gejsten i FM ikke dør ud :-)


Dette har i hvert fald fået gnisten lidt tilbage her hos mig, selv og måske et hold som Aston Villa skal afprøves i FM! Det mest fede ved dette hold er at alle deres unge spillere er af engelsk afstamning hvilket gør det bare dobbelt så fedt i mine øjne!!!
Logged

Kjerstein
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Talentfuld trup (FM)
« Svar #5: 22 Jun 2010, 19:38 »

Lowry kender jeg faktisk ikke rigtig i AV regi - Bliver han en god spiller?

St. Etienne har jeg aldrig spillet med i FM - Hører dog også at de skulle være sjove og spændende!

Denne tråd var/er selvfølgelig ment som lidt en debat men samtidig måske en inspirationskilde til at vælge nogle af de mest talentfulde hold i FM, så man kan blive lidt inspireret og gejsten i FM ikke dør ud :-)


Dette har i hvert fald fået gnisten lidt tilbage her hos mig, selv og måske et hold som Aston Villa skal afprøves i FM! Det mest fede ved dette hold er at alle deres unge spillere er af engelsk afstamning hvilket gør det bare dobbelt så fedt i mine øjne!!!

Der er vel også et hold som Udinese, som har en del talenter faktisk i Sanchez, Asamoah, Isla, Handonovich??

Andre hold evt.?
Logged

Mercuna
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Talentfuld trup (FM)
« Svar #6: 22 Jun 2010, 19:54 »

Et hold med en masse talenter er Montpellier Smiley
Logged

Kjerstein
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Talentfuld trup (FM)
« Svar #7: 22 Jun 2010, 20:00 »

Et hold med en masse talenter er Montpellier Smiley

Har du spillet med dem før og hvem har de?
Logged

polet
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Talentfuld trup (FM)
« Svar #8: 22 Jun 2010, 20:11 »

Har du spillet med dem før og hvem har de?

Helt sikkert Montpellier, det er helt vanvittigt så mange unge talenter de har! Ait Fana og El Kaoutari bliver kæmpe stjerner i ligaen.
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Talentfuld trup (FM)
« Svar #9: 22 Jun 2010, 21:55 »

Lyon bestemt også fremtidens hold.
Logged

Liverpool F.C

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Talentfuld trup (FM)
« Svar #10: 22 Jun 2010, 22:11 »

Ja Lyon er helt sikkert talentfulde, så man jo også bare i år i CL.
Logged

Kjerstein
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Talentfuld trup (FM)
« Svar #11: 30 Jun 2010, 14:49 »

Helt sikkert Montpellier, det er helt vanvittigt så mange unge talenter de har! Ait Fana og El Kaoutari bliver kæmpe stjerner i ligaen.

Er der nogen som har spillet med Montpellier før og kan sige lidt om spillerne og evt. taktik :-)
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Talentfuld trup (FM)
« Svar #12: 11 Jul 2010, 21:39 »

Jeg har fået en brændende lyst til at starte fransk Smiley Og valget er faldet på Montpellier eller St. Etienne Smiley Nogle der kan hjælpe mig med at vælge? :b
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Talentfuld trup (FM)
« Svar #13: 11 Jul 2010, 21:40 »

Et hold med en masse talenter er Montpellier Smiley

Kan du nævne nogen af dem tak Smiley
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Talentfuld trup (FM)
« Svar #14: 11 Jul 2010, 22:19 »

Lorient. I mit save, der har de allerede i 2 sæson vundet den franske liga, nået rigtig langt i Europa og spiller fast i toppen.
« Seneste Redigering: 11 Jul 2010, 22:21 af Holm » Logged

[Min signatur er for stor]

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010