home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 596 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2010
| | | | |-+  Vejle
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Vejle  (Læst 1444 gange)
GFK
Gæst
 
Vejle
« : 21 Jun 2010, 00:18 »

Gulbrand startede en tråd om Vejle før database crashet, derfor tillader jeg mig at oprette en ny.

Er selv lige begyndt med Velje, og det tegner til at blive et sjovt og langt save. De største udfordringer er at gennemfører det nødvendige generationsskift på og få tallene på bundlinjen fra røde til sorte.

For at både luge ude i truppen og forbedre økonomien er jeg igang med at sælge en masse af de ældre og løntunge spillere og erstatte dem nogle billigere og yngre spiller. Spillere som ikke er at finde i Nørreskoven mere er blandt andet Jimmy Nielsen, Brian Priske, Martin Borre, Allan Gaarde, Salou og Allan Olesen, mens spillere som Anders Hostrup, Franck Semou, Cristian Traore, Peter Ankersen, Daniel Wass, Rasmus Mathiesen og Niels Peter Mørck er kommet til.

Venskabskampene forløb fint og efter 4 ligakampe og 1 pokalkamp, er holdet endnu ubesejret, sejre over Kolding, Brabrand, Birkerød og Thisted samt uafgjort mod Horsens er det blevet til. Jeg stiller op i en klassisk 4-4-2, hvor jeg spiller kontrolleret og flydende, samt sørger for at holde bredden og prøve den dybe stikning når muligheden tilbyder sig.

Jeg vender tilbage

Andre der spiller med Vejle
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vejle
« Svar #1: 07 Sep 2010, 15:24 »

Jeg er lige begyndt at spille med Vejle.

Gennemsnitsalderen er i den høje ende, og truppen er ret tynd et par steder.
Men jeg er blevet anbefalet et par forstærkninger, som man kan få til billige penge.
Derudover har jeg en plan om at leje Niclas Jensen fra FCK i en enkelt sæson indtil Erik Marxen har fået lidt mere hår på brystet.
Men jeg har en plan om at rykke op ret hurtigt, så jeg vil gøre hvad jeg kan for at holde på profilerne.

Opstillingen er en 4-4-2 med fremskudte fløjspillere.

Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010