home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1106 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AGF tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: AGF tråden  (Læst 72653 gange)
Claue
Juniorspiller
**

Sv: AGF tråden
« Svar #120: 04 Mar 2009, 16:44 »

Tror på sejr på mandag!

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #121: 07 Apr 2009, 18:41 »

Flot kamp fra agfs side - er bedre end AaB i hovedparten af første og de sidste 35 minutter af anden halvleg. Spillere generelt rigtig godt men er mere end uheldige end det burde være muligt: 3 minutter i overtiden sparker Jakob P på indersiden af stolpen og AaB scorer på kontraen - anyways har givet mig i kast med noget karaktergivning af spillerne:

Steffen Rasmussen, 9: Spiller en god kamp, tæt ved at have det sidste mål, chanceløs ved det første. Har ikke meget at lave, men gør det godt når der kommer noget. Sikker i hans indgreb.

Ulrik Lindkvist, 6: En af hans bedre kampe, men alligevel elendigt. Pasningsspillet er nærmest ikke-eksisterende og opdækningen fungerer heller ikke overhovedet. Ind med sorin, tak.

Frederik Krabbe, 8: Fin kamp, især defensivt er han rigtig god, men offensivt tilfører han ikke særlig meget.

Mark Howard, 10: Sikkerheden selv i forsvaret. Vinder noget nær alle mand-mand dueller og gør det simpelt offensivt.

Anders Kure, 9: Taber en eller to dueller, gør det ellers fortrinligt. Stor ro i opbygningsspillet.

Jeremiah White, 6: Spiller ikke nogen god kamp. Fejler indlæg og driblinger, men hans speed giver stadig forsvaret lidt kvaler.

Davit Devdariani, 8: Spiller fremragende de første 20 minutter, vinder masser af hovedstødsdueller og holder flot på bolden. Falder ned i tempo og bliver fornuftigt pillet ud efter hans dårlige opdækning ved 1-0 målet.

Kasper Povlsen, 10: Fantastisk. Enkelte fejl holder ham fra en topkarakter. Erobrer bold efter bold på midten, vinder alle mand-mand dueller mod spillere som Johansson og Augustinussen. Et kæmpe talent vi har os her.

Jerry Lucena, 8: Anonym første halvleg, god anden, hvor vi ser hans pasningsspil komme op i tempo og får udnyttet hans ro.

Jakob Poulsen, 10: Fejlplaceret i første halvleg, hvor han trods alt får en smule ud af det. Fremragende i anden halvleg, hvor fremragende pasninger krydres med en meget kvalificeret afslutning i ny og næ.

Peter Graulund, 9: Kommer som sædvanligt med stor energi og er bedre i opbygningsspillet end normalt. Klasse mål.

Nando Rafael, 9: Kva hans fysik udgør han hele forskellen i anden halvleg. Mangler stadig at få scoret, men spiller rigtig flot.

Kim Madsen, 8: Ingen fejl, ingen klasseaktioner.

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #122: 09 Apr 2009, 21:49 »

Elendig kamp - Jeg er ikke imponeret over Horsens niveau, men når vi spiller så elendigt fortjener vi ikke nogen som helst point. Man kan dog sige, at det er fortjent nok vi får pointene efter at være blevet snydt for dem i 3-4 kampe i år. Flere spiller værre end de har gjort før og spillemæssigt var det virkelig ringe. Har igen givet karakter:

Steffen Rasmussen, 7: Dårlig i afspillet og småusikker. Tre-fire klasseredninger redder dog hans karakter og resultatet for AGF.

Arthur Sorin, 06: Er acceptabel i pasningsspillet, dårlig i presspillet og usikker defensivt. Slet ikke på samme niveau som mod Randers, måske han har mistet selvtillid af at blive sat af?

Frederik Krabbe, 8: En af dem der kan være det bekendt. Kæmper flot og går virkelig til stålet. Er rimelig sikker i afspillet også, dog uden at være prangende overhovedet. Han bliver bedre og bedre for tiden.

Mark Howard, UB: Svært at bedømme på så kort tid.

Kim Madsen, 03: Helt elendigt. Gør intet rigtigt, taber stort set alle dueller, løbe såvel som nærkamps og luftdueller. Har ikke niveau til SAS-ligaen.

Jens Gjesing, 7: Gør det udmærket og matcher både Gilberto og Berisha fint, men er usikker i opspillet.

Jeremiah White, 06: Usynlig og uskarp.

Jakob Poulsen, 05: Hans klart dårligste kamp i AGF-tiden. Fejler alt. Er ubeslutsom og med meget lavt niveau.

Kasper Povlsen, 7: Står udmærket bag til og knokler for sagen, men har nogle dumme fejl. Kan sagtens være sin indsats bekendt, han var da en af dem der prøvede at spille bold.

Nando Rafael, 9: Vores klart bedste idag. Helt uhyggeligt hvordan han overmatcher to forsvarsspillere ene mand. Taber han en duel i hele kampen. Vælter dem omkuld som fluer og rager alt til sig. Mangler lidt skarphed i to afgørende situtationer, gør det ellers fortrinligt, på trods af at have dommeren imod sig.

Peter Graulund, 7: Scorer et klassemål, ellers elendig indsats. Fejler alt opbyggende spil og har slet ikke den energi vi kender ham for.

Indskiftere:

Davit Devdariani, 8: Spiller flot. Prøver at spille bold og kommer som den eneste med det mere kreative fodbold og udfordrende spil. Mangler helt åbenlyst speed i forhold til at blive en rigtig klassespiller.

Jesper Blicher, 8: Muligvis det bedste jeg har set fra ham. Fin assist til målet og udfordrer flot og kommer igennem via sin speed.

Ulrik Lindkvist, UB: Bedre end normalt.

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #123: 25 Apr 2009, 21:46 »

Drengene(mændene) er jo lige pludselig begyndt at spille godt og de kæmper røven ud af bukserne.
Flot at se af/fra drengene(mændene) og dejligt at de kæmper til det sidste, det er den måde som de skal vinde på og den måde som de altid har spillet på og gjort det bedst og så selvfølgelig også lidt(noget) flot spil og lidt trylleri ved siden af, så går det nok, men godt at se at de har fået gejsten(selvom at de hele tiden har haft den, man har bare ikke kunnet se den) tilbage og er begyndt at vind.
Så håber jeg bare at de også vinder i morgen over Nordsjælland på hjemmebane  i morgen og ikke sætter tempoet ned og tror at de kan alt, fordi at de har vundet de sidste kampe, for så går det galt, de skal blive ved medat kæmpe og så kan de ikke gøre så meget mere end det udover at score et par mål eller flere.

Vh.Blackstone

lautrup
Reserveholdsspiller

« Svar #124: 29 Maj 2009, 20:35 »

Skal vi ikke få gang i den her igen Smiley ?
Tror i GF snupper 5. pladsen?

/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''

Blog: Catanzaro - En klub uden historie

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #125: 30 Maj 2009, 17:41 »

Ja det tror jeg.
Minium et point ude mod Vejle og Randers taber i Parken mod FCK og dermed er 5.Pladsen sikret.
Det er rimeligt realistisk og et godt udganspunkt.
En kampe mere på hjemmebane næste år og en  top 4 næste år og top 3 året efter, så er der UEFA Cup i Århus,Selvom at det bliver svært at komme over OB.
Hvad tror du?

Vh.Blackstone

Bobber 2.0
Lilleputspiller
*

« Svar #126: 05 Jul 2009, 04:02 »

Vi skal bare have Dioh igang med hans afrikaner tricks, så vinder vi sgu ligaen.

rasmussidelmann
Gæst

« Svar #127: 08 Jul 2009, 18:04 »

AGF velkommer DBU krav
det kunne jo være fedt. Agf ville have et godt forspring i forhold til andre hold som måske ikke har satset så meget på deres ungdom (FCK)

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #128: 20 Jul 2009, 23:09 »

Yes en glædens dag...
AGF vinder på tidligt mål på min fødselsdag Opstemt Cool Thumbs Up...

Vh.Blackstone

kipmand
Reserveholdsspiller

« Svar #129: 20 Jul 2009, 23:11 »

Yes en glædens dag...
AGF vinder på tidligt mål på min fødselsdag Opstemt Cool Thumbs Up...

Vh.Blackstone
Haha Nice , også sygt godt opspil så tidligt i kampen Peace

Engang Odense
ALTID Odense

___________________ ________
PSN: kasparlyk

NiielsenxD
Førsteholdsspiller

« Svar #130: 20 Jul 2009, 23:15 »

jeg er ikke overrasket over dagens resultat ;-)

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Bimmand
Gæst

« Svar #131: 20 Jul 2009, 23:18 »

Først tillykke med dagen Blanke.

Og hvor spiller i godt idag, tror at agf kommer i top 5 vis de bliver ved med at spille sådan som i gjorde idag:)

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #132: 20 Jul 2009, 23:22 »

Ja det var meget tidligt og godt sat ind og selvfølgelig godt opspil, men de var heldige med at vinde, da de jo var under pres det meste af kampen, men forsvarede sig godt og fightede røven ud af bukserne og det gjorde de godt Opstemt Cool Thumbs Up...
Tak Bimmand, men jeg hedder nu Blackstone og jeg tror og håber også på top5...
Jeg kan så gætte at du er AAbmand...
Vh.Blackstone

Bimmand
Gæst

« Svar #133: 20 Jul 2009, 23:24 »

Mig aabmand, nej kig ude til højre så kan du vel selv gætte, jeg holder ikke rigtig med nogle hold fra jylland, men vis jeg skulle holde mig til et hold i jylland måtte det blive FCM

kipmand
Reserveholdsspiller

« Svar #134: 20 Jul 2009, 23:25 »

FCM = FC Midtafrika!, Man skal da også holde med OB!!! Opstemt

Engang Odense
ALTID Odense

___________________ ________
PSN: kasparlyk

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 17 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010