home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 400 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  East Cowes Victoria Athletic A. F. C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 Udprint
Forfatter Emne: East Cowes Victoria Athletic A. F. C.  (Læst 95158 gange)
Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: East Cowes Victoria Athletic A. F. C.
« Svar #285: 18 Okt 2010, 21:42 »

NYHEDER: ÅRETS PREMIER LEAGUE.

LAGT IND SIDST I SVAR 10 PÅ SIDE 1.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: East Cowes Victoria Athletic A. F. C.
« Svar #286: 18 Okt 2010, 21:43 »

Hva så Nickmik, tror du nogensinde du kan slippe dette spil? Smiley

Det vil jo være naturligt at gøre nu her når FM11 kommer, og du har jo netop spillet sæson nummer 50 færdig, hvilket i mine øjne er en vanvittig milepæl. Så mit spørgsmål er bare: Hvornår har du planer om at dette spil skal slutte, hvis det altså skal det? Smiley
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: East Cowes Victoria Athletic A. F. C.
« Svar #287: 18 Okt 2010, 21:48 »

Hva så Nickmik, tror du nogensinde du kan slippe dette spil? Smiley

Det vil jo være naturligt at gøre nu her når FM11 kommer, og du har jo netop spillet sæson nummer 50 færdig, hvilket i mine øjne er en vanvittig milepæl. Så mit spørgsmål er bare: Hvornår har du planer om at dette spil skal slutte, hvis det altså skal det? Smiley


I spillet siger dato den 26. maj 2059, hvorfor der nu kan er 2 måneder til at have spillet i 50 år. Skal lige se, om jeg kan nå det i dag, men det er min mening at skrive lidt, om at være manager i samme klub i 50 år. Der er lidt erfaringer, som andre måske kan gøre brug af. Har tidligere været manager i samme klub i mange år, men har aldrig spillet så mange kampe, som med dette hold. Det skyldes selvfølgelig alle de turninger, som klubben har været med i, men det har også været med til, at jeg har brugt rigtigt lang tid på spillet gennem det sidste år.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: East Cowes Victoria Athletic A. F. C.
« Svar #288: 18 Okt 2010, 21:51 »

Lyder spændende. Ser frem til at læse, hvilke erfaringer du vil give videre Smiley
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: East Cowes Victoria Athletic A. F. C.
« Svar #289: 18 Okt 2010, 21:53 »

Lyder spændende. Ser frem til at læse, hvilke erfaringer du vil give videre Smiley

Tak. Vil gøre mit bedste for at gøre det spændende.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: East Cowes Victoria Athletic A. F. C.
« Svar #290: 18 Okt 2010, 23:18 »

Den 24. juni 2009 blev spillet med East Cowes Victoria Athetics A. F. C. begyndt, og bestyrelse var så flinke at ansætte mig. Nu har dato passeret den 24. juni 2059, hvorfor jeg har været manager i samme klub i 50 år. Og det har ikke været manager på godt og ondt, men kun på godt, godt, godt.

Ville gerne så langt ned i rækkerne som muligt, hvilket Bladesman opdateringer gav mulighed for. Valget faldt på Vics, idet de havde efter min mening nogle af de pæneste klubdragter, ligesom de havde det bedste og længste navn. Tog ikke hensyn til størrelse eller faciliteter, og Vics havde absolut ingen af delene. Der var virkeligt skrabede faciliteter og absolut ingen penge, og hvad er det vigtigste i FM - penge, penge, penge. Fik en masse nye spillere de første år, hvor spillerne spillede på amatørbasis, når muligheden forelå, så blev spillerne semi proffessionelle og senere hen fuldtids.

Der skulle de første rigtigt mange år spilles virkeligt mange træningskampe mod bedre modstandere, når muligheden var for det. Det var én af de eneste muligheder for at få nogle penge i kassen. En anden mulighed var at komme langt i pokalturninger, men det gav ikke det helt store af naturlige grunde.

Efter 18 år var klubben i Premier League, og resultaterne taler for sig selv. Ellers er der rig mulighed for at læse om dette i bloggen. Det er aldrig lykkes mig at blive andet end amatørtræner, selvom jeg hvert år har bedt, om at få en ny og forbedret kontrakt. Formentlig en fejl i spillet.

Igennem årene er det lykkes mig at finde adskillige vidunderdrenge, og selvfølgelig ikke uden hjælp fra mine talentspejdere, men i sidste ende er det mig, som har sagt god for spillerne og efterfølgende udviklet spillerne. Det gik allerbedst for klubben, da alle spillerne var vidunderdrenge, og derefter udviklede sig gennem årene til verdensklassespille re. Herefter skete der en naturlig udskiftning af spillere, når andre blev for gamle til at kunne gøre sig gældende på holdet.

Der er blevet hevet rigtigt mange pokaler hjem til klubben, og der er blevet sat rigtigt mange rekorder, hvilket selvfølgelig har været tilfredsstillende for manageren. Der har også været adskillige køb og salg af spillere, men alt i ialt er det gået lige op med hensyn til penge. Har dog indtjent en del penge til klubben, som gennem rigtigt mange år har ligget blandt de tre rigeste i verden.

Det er blevet til 3358 kampe for klubben, hvoraf 2371 er blevet vundet, 504 uafgjort og 483 kampe er blevet tabt. Jeg har været 18248 dage i klubben, mens spillerne har scoret 8765 mål, og der er gået 2749 mål ind.

Har gennem alle årene spillet 4-4-2 med en offensiv spillestil gennem de sidste mange år. Har altid spillet bredt med mange indlæg, ligesom der er blevet lagt stor vægt på det tekniske, hvorfor en del mål er blevet scoret på langskud eller efter gode driblinger. Spillerne er altid blevet købt ind, således at de kunne passet ind til 4-4-2 spillestilen, men ved træningen har alle spillerne stort blevet trænet til at kunne spille nye pladser på banen. De blev således mere alsidige.

Ud Vics jobbet har jeg har haft et lille bijob som landstræner for Tyrkiet, hvor jeg har været landstræner gennem de sidste 15 år. Har kvalificeret Tyrkiet til EM og WM alle de år, jeg har haft mulighed for det. Det er blevet til et enkelt WM og en 2. plads til EM, og det er blevet til rigtigt mange gode stunder som landstræner for Tyrkiet. Igennem de sidste 15 år har Tyrkiet hele tiden ligget mellem de 10 bedste på verdens ranglisten. Det er blevet til 153 kampe med 114 sejre, 23 uafgjorte og 16 nederlag i kampene, hvilket må siges at være rigtigt tilfredsstilende.

Frem mod FM 2011 kan det godt være, at der blive spillet lidt en gang imellem med lidt opdateringer på bloggen, men jeg skrev på et tidspunkt, at jeg ville være træner i 50 år i samme klub, hvilket jeg har holdt. Har tidligere været træner i FM2009 og FM2008 i længere tid, men har aldrig spillet så mange kampe, som jeg har gjort med Vics. Dette har selvfølgelig taget rigtigt lang tid, men jeg synes nu, at det har været det hele værd. Så længe leve FM 2010 - og ikke mindst VICS.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: East Cowes Victoria Athletic A. F. C.
« Svar #291: 18 Okt 2010, 23:38 »

Man må sku tage hatten af for dig! Det er sku et stort stykke arbejde du har lavet Smiley!
Logged

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: East Cowes Victoria Athletic A. F. C.
« Svar #292: 18 Okt 2010, 23:45 »

Synes at dette er en rigtig fin afslutning på bloggen, Nickmik!
Rigtig flot at slutte af med en sæson nummer 50 lige som det var målet Smiley
Logged

Bombermann
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: East Cowes Victoria Athletic A. F. C.
« Svar #293: 19 Okt 2010, 14:55 »

Flot arbejde!!! Opstemt
Det er utroligt flot og respekt fra mig. Smiley
Logged

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: East Cowes Victoria Athletic A. F. C.
« Svar #294: 30 Jan 2011, 23:41 »

SÅ ER DER MULIGHED FOR AT DOWNLOADE EAST COWES VICS SPILLET UNDER:

http://www.megaupload.com/?d=2ZWUCWUL

HAR FÅET MANGE OPFORDRINGER TIL AT LÆGGE SPILLET FREM PÅ SIDEN, HVILKET JEG GØR NU. DET ER ET FM2010 SPIL, HVOR JEG HAR SPILLET VICS INDTIL ÅR 2059.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: East Cowes Victoria Athletic A. F. C.
« Svar #295: 31 Jan 2011, 01:18 »

Dejligt hehe tak Nickmik.
glæder mig til at afprøve det hehe
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Svartovich
Gæst
 
Sv: East Cowes Victoria Athletic A. F. C.
« Svar #296: 16 Dec 2013, 18:09 »


Undskyld jeg opper en gammel (og glimrende) blog. Men har lige brug for at dele noget med jer. Det logo jeg har citeret lavede jeg i sin tid med pen tool til Nickmik, da klubben ikke havde et ordentligt logo lagt ud på nettet. Det var lavet udelukkende til FM.

Men nu når man går ind på klubbens hjemmeside:
http://www.eastcowesvics.co.uk/

Her har de valgt at bruge mit logo. Inde på deres Wiki er logoet også blevet sat ind, og hvis man kigger på billedeoplysningern e står der at det er copyrighted af East Cowes Vics, og er ejendom af klubben. Jeg tænker bare wtf, når det er mig der har lavet det? Hvordan kan de have rettigheder til det? Tunge
Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: East Cowes Victoria Athletic A. F. C.
« Svar #297: 16 Dec 2013, 18:49 »

Det vil jeg ikke mene de har. Men det er da ret fedt!
Logged

Kolo Abib Touré

Svartovich
Gæst
 
Sv: East Cowes Victoria Athletic A. F. C.
« Svar #298: 16 Dec 2013, 18:53 »

Det vil jeg ikke mene de har. Men det er da ret fedt!
Ja det meget sjovt at en engelsk klub bruger mit logo, forstår bare ikke hvordan de kan kalde det deres ejendom, når det er noget jeg har lavet. Smiley
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: East Cowes Victoria Athletic A. F. C.
« Svar #299: 16 Dec 2013, 20:32 »

Sagsøg dem, eneste udvej.
Logged

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010