home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 242 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  East Cowes Victoria Athletic A. F. C.
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: East Cowes Victoria Athletic A. F. C.  (Læst 97151 gange)
Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: East Cowes Victoria Athletic A. F. C.
« Svar #165: 24 Aug 2010, 23:59 »

                                                                         TYRKIET VINDER SØLV TIL EM

Ved siden af managerjobbet hos Vics, så er manageren også manager for Tyrkiet, som sensationelt blev verdensmestre i 2050. EM var i 2052 blev tildelt Sverige, som jo tidligere har haft EM i 1992, hvilket vist er kendt af de fleste danskere. Tyrkiet var outsidere til Europa mesterskabet, så det var forventet, at Vics ville gå videre fra indledende runde, hvor Irland, Serbien og Tyskland var modstanderne.

Indledende pulje:

Tyrkiet - Irland
16.900 tilskuere var på plads på Gamla Ullevi, hvor Tyrkiet var knap favourit til at vinde. Irerne gjorde det dog yderst svært for tyrkerne, idet det irske landshold blæste frem over banen. Tyrkiet var med i antal af chancer, men det Irland, som i det 22. minut scorede til 1-0. Det blev 2-0 kort efter pausen, hvilket skabte rynker på managerens pande. Der kom dog flere til, da Irland blot 2 minutter efter kom foran 3-0. "Så var gode dyr rådne". Der var masser af spilletid igen, men Tyrkiet kastede alt forsigtighed overbord og angreb med alle mand. Can reducerede i det 60. minut på et kraftfuldt forsøg. Vidunderdrengen Sitar (fra Vics selvfølgelig) scorede til 2-3 i det 64. minut, mens boksspilleren Ulusal på et placeret skud scorede til 3-3. Resten af kampen pressede Tyrkiet på for at vinde kampen, men til trods for mange chancer, ville bolden ikke i mål. Et fantastisk comeback for Tyrkiet.

Tyrkiet - Serbien:
Kampen var kun 9 minutter gammel, da Tyrkiet var foran med 2-0. Ünal scorede i det 3. minut, mens vidunderdrengen Sitar for anden kamp i træk scorede til 2-0. Serbien ville dog lege lidt med, hvorfor de scorede i det 39. minut. Håbet var dog kort, idet Kalkan kort før pausen gjorde det til 3-1 for Tyrkiet. Der skete ikke det helt store i anden halvleg, men alligevel blev det til først 4-1 og derefter et trøstemål i det 90. minut. En sikker sejr på 4-2 til Tyrkiet. Tyrkiet er tæt på at kvalificere sig til kvartfinalen.

Tyrkiet - Tyskland:
Begge hold spillede under sædvanligt niveau, og det var ikke en kamp for feinschmeckere. Tyskland bragte sig foran 1-0 i det 16. minut, mens Tyrkiet på straffespark i det 20. minut fik udlignet. Det blev til en meget lige kamp, hvor Tyrkiet fik mest ud af et uafgjort resultat, idet Tyrkiet herved var kvalificeret til kvartfinalen.

Kvartfinalen:
Tyrkiet - Schweiz
Tyrkiet havde flyttet destination og stadion, idet kampen blev spillet på Stockholmsarenan med 30.000 tilskuere på plads. Kampen blev ikke specielt seværdig, men dog spændende. Tyrkiet lagde pres på Schweitz, men bolden ville ikke i mål. Umiddelbart inden pausen på det værst tænkelige tidspunkt begik Acar et kluntet straffespark, og Schweiz kunne score til 1-0. En uheldig schweizisk spiller fik dog udlignet på et selvmål i det 47. minut, hvorefter der var bragt balance i kampen. Blot 2 minutter senere afgjorde Tyrkiet anfører Kalkan kampen. Schweiz forsøgte at komme ind i kampen med et udlignende mål, men det blev til en sejr til Tyrkiet.

Semifinalen:
Tyrkiet - Polen:
Der blev forventet en meget lige semifinale, hvilket det også blev. Stort set lige mange chancer fra begge side af banen, men kampen skulle være 45 minutter gammel, førend Tyrkiet med den erfarne midtbanespiller Öztürk scorede til 1-0. I anden halvleg 47. minut blev backen præsenteret for det røde kort efter gentagne frispark, så det var op ad bakke resten af kampen. Tyrkiet formåede dog at holde stand, og således var finalepladsen sikret.

Finalen:
Tyrkiet - England:
Tyrkiet stod foran et kæmpemæssig opgave, idet det var det stjernespækkede landshold fra England, som var modstanderen. Ikke mindre end 6 nuværende og 1 tidligere Vics spiller var med i startopstillingen for det engelske hold. På det tyrkiske hold var der 2 Vics spillere med i startopstillingen. England scorede i det 9. minut på en forsvarsfejl, hvorfor det allerede her syntes svært for Tyrkiet. Tyrkiets spillede dog op til det bedste de kunne, og i det 35. minut kunne Kalkan udligne til 1-1. Halvleg 1-1. Efter pausen var Tyrkiet stadigvæk godt med i kampen, men den hårde kamp tog på Tyrkiets spilleres kræfter, men der blev kæmpet til sidste blodsdråbe. Tyrkiet kunne dog ikke forhindre England i at scorede i det 73. minut til 2-1. Alle mand blev kastet frem det sidste kvarter, men det lykkedes ikke Tyrkiet at få bolden i mål. Det må erkendes, at England har et fantastisk landshold, som fortjent var EM. Begge mål i finalen blev scoret af spillere fra Vics.

En effektiv indsats af Tyrkiets spillere gav en god sejr over middelmådige Serbien.

LÆS OGSÅ OM TYRKIETS VERDENSMESTERSKAB PÅ SIDE 8 I "SVAR 112".
« Seneste Redigering: 25 Aug 2010, 00:01 af Nickmik » Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: East Cowes Victoria Athletic A. F. C.
« Svar #166: 25 Aug 2010, 14:02 »

NYHEDER: CHARITY SHIELD KAMPEN MOD ARSENAL. LAGT IND SIDST I SVAR 4 PÅ SIDE 1.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: East Cowes Victoria Athletic A. F. C.
« Svar #167: 26 Aug 2010, 13:13 »

NYHEDER: SUPER CUP MOD OLYMPIQUE DE MARSEILLE. LAGT IND SIDST I 4 SVAR PÅ SIDE 1.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: East Cowes Victoria Athletic A. F. C.
« Svar #168: 26 Aug 2010, 16:31 »

super flotte resultater du har fået dig der specielt EM med tyrkiet
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: East Cowes Victoria Athletic A. F. C.
« Svar #169: 27 Aug 2010, 00:47 »

NYHEDER: 3 NYINDKØB, HVORAF MÅLMANDEN ORRIOLS ER VIDUNDERDRENG. LAGT IND SIDST I SVAR 4 PÅ SIDE 1.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: East Cowes Victoria Athletic A. F. C.
« Svar #170: 27 Aug 2010, 01:12 »

han er da et kup hehe ham din nye målmand hehe spiller Jamie Brown stadig eller er det længe siden han sagde farvel?
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: East Cowes Victoria Athletic A. F. C.
« Svar #171: 27 Aug 2010, 08:38 »

"Der forventes rigtigt meget af Orriols, som er en af de kommende stjerner på Vics hold. Han vil forhåbentlig være med til at nå nye højder med Vics"

... Og det er.....? Opstemt
Super flot at holde dampen oppe så længe, dejligt at følge med i Wink
Logged

- 96 -

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: East Cowes Victoria Athletic A. F. C.
« Svar #172: 27 Aug 2010, 09:58 »

han er da et kup hehe ham din nye målmand hehe spiller Jamie Brown stadig eller er det længe siden han sagde farvel?

Nej desværre Jamie Brown er stoppe for nogle år siden, og da han er stoppet indenfor fodboldverden, så kan man ikke "trykke" på ham mere.
Med hensyn til Orriols, så var han lidt af et røverkøb, idet han kun kostede 21 mio, hvilket er ret uhørt i mit spil, hvor der tit er tale om ret store transferpriser.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: East Cowes Victoria Athletic A. F. C.
« Svar #173: 27 Aug 2010, 10:01 »

"Der forventes rigtigt meget af Orriols, som er en af de kommende stjerner på Vics hold. Han vil forhåbentlig være med til at nå nye højder med Vics"

... Og det er.....? Opstemt
Super flot at holde dampen oppe så længe, dejligt at følge med i Wink

Ja dampen bliver holdt oppe, og rigtigt "nye højder" er selvfølgelig svære at opnå, når holdet stort set vinder alt  Smiley, men så kan man jo håbe på, at Vics kan slå nogle af de rekorder, som der er i spillet.   Wink Tak for ordene.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: East Cowes Victoria Athletic A. F. C.
« Svar #174: 27 Aug 2010, 10:40 »

ja f.eks en hel sæson helt uden nederlag eller f.eks kun 20 mål imod i alt eller sådan noget hehe det kunne da være nogle mål at sætte sig
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: East Cowes Victoria Athletic A. F. C.
« Svar #175: 27 Aug 2010, 17:19 »

NYERE NYHEDER: 10 KAMPE I PREMIER LEAGUE - CHAMPIONS LEAGUE. LAGT IND SIDST I SVAR 4 PÅ SIDE 1.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: East Cowes Victoria Athletic A. F. C.
« Svar #176: 27 Aug 2010, 21:48 »

NYERE NYHEDER: KLUB WM. LAGT IND SIDST I SVAR 4 PÅ SIDE 1.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: East Cowes Victoria Athletic A. F. C.
« Svar #177: 28 Aug 2010, 15:45 »

Hej Nickmik.
jeg synes ikke jeg har set dig omtale Basso særligt meget så ville lige spørge om
han har levet op til dine forventninger med det gigantiske prisskilt hængende rundt om halsen
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Nickmik
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: East Cowes Victoria Athletic A. F. C.
« Svar #178: 28 Aug 2010, 16:43 »

Hej Nickmik.
jeg synes ikke jeg har set dig omtale Basso særligt meget så ville lige spørge om
han har levet op til dine forventninger med det gigantiske prisskilt hængende rundt om halsen

Ja, det synes jeg. Han scorer mål efter behov. Indtil videre 71 ligakampe og 51 mål. Desuden har han mindst lige så mange mål i div. pokalturneringer. Han er fast mand på holdet og udnævnt til en af fodboldens absolutte superstjerner. Han har desuden også mange assister på samvittigheden. Han får også pause en gang imellem, da Vics næsten hver sæson spiller 73 kampe. Har desuden også mange andre målscorer blandt mine spillere og indtil videre er der 20 spillere, som har scoret i denne sæson. Holdet er meget målsøgende, og det er stort set kun målmanden, som ikke scorer hver sæson. Specielt venstre og højre midtbanespiller scorer en del mål ved deres indløb fra fløjen. Men alt ialt synes jeg Basso har levet op til forventningerne, også selvom han var og bliver en dyr herre for klubben.
Logged

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: East Cowes Victoria Athletic A. F. C.
« Svar #179: 28 Aug 2010, 17:02 »

det må jeg nok sige han har da haft meget travlt

har du et SS af hans stats og statistik
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010