home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23488
  2 Brugere, 772 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatavarnam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 834 835 [836] 837 838 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1954340 gange)
snaever
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12525: 22 Mar 2012, 14:06 »

@HansenLFC
Hvad skal jeg finde? Et sted hvor du kalder mig idiot? Værsgo:

Du er da en idiot.

Omtal holdet med lidt respekt og i den grad Kenny!

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

HansenLFC
Gæst

« Svar #12526: 22 Mar 2012, 14:09 »

@HansenLFC
Hvad skal jeg finde? Et sted hvor du kalder mig idiot? Værsgo:

Det står jeg 110% ved med sådan nogle udtalelser!

verdenskrig
Manager

« Svar #12527: 22 Mar 2012, 14:10 »

Nu gider jeg ikke blande mig i diskussionen omkring CL deltagelse kontra nationale pokaler, men det der er jo stærkt forskruet. Demba Ba var der jo ikke så mange der troede på, efter han ikke var den helt store succes i West Ham. Selv en klub som Stoke afslog ham, dog pga. skader, men alligevel. Det har så efterfølgende vist sig, at han har gjort det fantastisk og har været skadesfri. Cisse ved jeg nu ikke, om man ligefrem kan kalde ham et af de hotteste navne i Europa, og en spiller som Cabaye var der jo også en generel holdning om, at han ikke ville kunne begå sig ordentligt i en stor europæisk klub, hvilket han stadig ikke kan IMO. Men det jeg mener er, at der jo altid bliver købt spillere til middel klubber der blomstrer helt op, hvorefter de kommer i storklubbernes søgelys. Silva og Tevez tog selvfølgelig til City da de viste, at de er fremtiden og lønchecken er enorm. De er jo udemærket klar over, at City i de kommende år vil blive en rigtig stærk modstander i CL.

Der hvor forskellen er, om man spiller i CL eller er tilfreds med 1 måske 2 nationale pokal titler er, at de hotteste navne såsom Götze og Hazard osv. selvfølgelig vil vælge Arsenal frem for Liverpool, nu når de har udsigt til CL. Man kan forhåbentligt ikke stille spørgsmålstegn ved vigtigheden af en CL plads, når sommerens handler skal laves - både økonomisk og tiltrækningsmæssigt . Det er jo heller ikke ligefrem deciderede stjernenavne Liverpool forstærkede sig med i sommer, som mange klubber var efter, selvom de brugte voldsomt mange penge.

At du ikke har hørt om Cisse, viser jo bare at du ikke går op i bundesligaen.. Følger man bare 10 % med i den lige kan man ikke andet end at undgå og give mig ret.. Cisse har to år i streg banket kasser ind efter behag for en ganske middelmådigt Freiburg hold. Jeg var sikker på at han ville ryge til en større klub. Cabaye har da længe været en kanon midtbanespiller for Lille. Et omdrejningspunkt og en stabiliserende kraft på et meget offensivt hold. Og at ingen troede at Demba Ba ville blive til noget er jo også løgn. Han havde gjort det godt i West Ham.

Det du helt glemmer er at man ikke nødvedigvis behøver købe de største navne for at skabe et godt hold. Vi har vel brugt tre gange så mange penge som Newcastle og alligevel er de over i tabellen?

Vigtigheden af at spille CL rent økonomisk og pr mæssigt er naturligvis stor.. Det kan vi da hurtigt blive enige om. Og før sæsonen var målet da også top 4, for mig, medfans, og klubben. Men at vinde trofæer kan ikke undervurderes. Det er den slags som skaber vinderkultur, og som er med til at sørge for at spillerne bliver husket.. Men du får det jo til at fremstå som om man er totalt sat af på transfermarkedet hvis man ikke spiller CL.  

Og jeg spørger lige igen siden jeg ikke fik svar på det før.. Hvis CL er så altafgørende en fakta, og har større betydning end trofæer, hvorfor spiller Fabregas og Nasri så ikke hos Arsenal mere? ja

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #12528: 22 Mar 2012, 14:12 »

Det står jeg 110% ved med sådan nogle udtalelser!
Fair nok. Så er du vel bare en lige så stort idiot?

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #12529: 22 Mar 2012, 14:14 »

Og jeg spørger lige igen siden jeg ikke fik svar på det før.. Hvis CL er så altafgørende en fakta, og har større betydning end trofæer, hvorfor spiller Fabregas og Nasri så ikke hos Arsenal mere? ja

Fordi de kunne spille CL og have større chance for at vinde trofæer et andet sted? Det er jo ren win-win?

Manchester United

HansenLFC
Gæst

« Svar #12530: 22 Mar 2012, 14:15 »

Fair nok. Så er du vel bare en lige så stort idiot?
Jeg vil ikke bestemme hvad andre skal synes. Hvis du og andre synes det. Så fred med det. Jeg synes dine udtalelser var idioti!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #12531: 22 Mar 2012, 14:17 »

CL hos Arsenal eller CL hos ens barndomsklub som tilfældigvis er verdens bedste hold og sandsynligvis tilbyder flere penge? Tjah. Nu var det jo ikke fordi han skiftede til en klub som IKKE spillede i CL.

Nasri er lidt mere af samme skuffe, minus det med barndomsklubben og plus det med flere penge. Igen dårlige eksempler når begge hold er i CL.

ptrN
Manager

« Svar #12532: 22 Mar 2012, 14:17 »

Haha du læser jo slet ikke hva jeg skriver.. Jeg skriver ingen steder at det er bedre at spille EL, frem for CL.. Enhver idiot kan da regne ud at CL er bedre. Det jeg påpeger er at EL er en undervurderet turnering, hvilket i øvrigt har vist sig fra sin bedste side i år. De to Manchesterklubber som pløjer alt over i PL, kom ikke engang til kvartfinalen i den. Så helt dårlig er den ikke, og skulle man endelig vinde EL er det et flot trofæ at vinde. Det samme med Carling Cuppen i øvrigt.

Men så lad mig spørge dig.. Arsenal kommer jo i CL år efter år, og har gjort det lige siden Wenger kom til.. Tilgengæld vinder i overhoved ingen titler i nyere tid, og ser vi bort fra Carling cuppen sidste år, har i ikke været i nærheden af det længe.
Hvis det at komme i CL er så markant mere betydende end at vinde titler, så forklar mig venligst hvorfor Fabregas, og Nasri ikke spiller i Arsenal længere? For de fik alt det CL de kunne drømme om i Arsenal, men fik ingen titler. Fodboldspillere vil vinde titler. Ikke blot deltage. Så hvem tror du hypotetisk set vil være mest stolt når de ser på deres medaljer om 20 år. Gerrard med sin Fa Cup guldmedalje, eller RVP med sin Bronze medalje?

Btw er det ikke kun dem som spiller CL der kan lave kvalitetsindkøb. Vi kan jo nævne Newcastle som et glimrende eksempel der ikke engang er i europa. Demba Ba, Cisse( En af de hotteste angribere i europa) Cabaye er alle kvalitetskøb. Det handler i lige så høj grad om hvor mange penge man er villig til at smide. Ellers var Silva og Tevez da aldrig havnet i City i sin tid.
Lad mig lige forstå dig ret. Prøver du at bortforklare og frede Liverpool's elendige stime, ved at sige at i har vundet en titel, og potentielt kan vinde en mere? Her er et news-flash min ven; i har vundet Mickey Mouse Cuppen. Det er den turnering hvor reserver får chancen, fordi de gode holds spillere i forvejen kæmper med europæiske kampe. Du vil simpelthen hellere vinde en sådan turnering, end at kvalificere dig til CHL år efter år? Jeg forstår dig ikke, men bevares den holdning har du ret til.

Derudover mener du, at spillere hellere vil til klubber som vinder noget, frem for den evige 2'er/3'er. Det var da noget af en generalisering. Spillere der rent faktisk gerne vil sikre deres fremtidige karriere, må man formode, er fløjtende ligeglade med en Carling Cup medalje. Hvorfor skifte til et hold der år efter år ender 4-7, frem for et af holdene i top fire? Det er da om noget sjovere at spille i den bedste turnering der findes, CHL, frem for EL hvor subtoppen befinder sig.

Men det fortæller vel lidt om det ambitionsniveau du mener dit hold har.

welbz is dat guy

ptrN
Manager

« Svar #12533: 22 Mar 2012, 14:20 »

At du ikke har hørt om Cisse, viser jo bare at du ikke går op i bundesligaen.. Følger man bare 10 % med i den lige kan man ikke andet end at undgå og give mig ret.. Cisse har to år i streg banket kasser ind efter behag for en ganske middelmådigt Freiburg hold. Jeg var sikker på at han ville ryge til en større klub. Cabaye har da længe været en kanon midtbanespiller for Lille. Et omdrejningspunkt og en stabiliserende kraft på et meget offensivt hold. Og at ingen troede at Demba Ba ville blive til noget er jo også løgn. Han havde gjort det godt i West Ham.

Det du helt glemmer er at man ikke nødvedigvis behøver købe de største navne for at skabe et godt hold. Vi har vel brugt tre gange så mange penge som Newcastle og alligevel er de over i tabellen?

Vigtigheden af at spille CL rent økonomisk og pr mæssigt er naturligvis stor.. Det kan vi da hurtigt blive enige om. Og før sæsonen var målet da også top 4, for mig, medfans, og klubben. Men at vinde trofæer kan ikke undervurderes. Det er den slags som skaber vinderkultur, og som er med til at sørge for at spillerne bliver husket.. Men du får det jo til at fremstå som om man er totalt sat af på transfermarkedet hvis man ikke spiller CL.  

Den sidste kan jeg svare på, og er et elendigt argument. Cesc skiftede fordi hans barnedomsklub, som i øvrigt er verdens bedste, så ham som en drivende kraft på deres hold.
Nasri skiftede fordi han så potentiale i City's spillere og mange penge. Derudover ville Wenger, grundet Arsenal's klubstruktur, ikke give den løn han forlangte. Nu skiftede de jo begge til et hold der spillede CHL, og ikke til et hold i subtoppen som Liverpool.
Så er den manet til jorden, har du andre elendige argumenter jeg modvise når jeg er igang?

g00n havde svaret, og så endda med samme besvarelse som min; så ja, ovenstående er facit.
« Seneste Redigering: 22 Mar 2012, 14:22 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #12534: 22 Mar 2012, 14:22 »

Hvis det at komme i CL er så markant mere betydende end at vinde titler, så forklar mig venligst hvorfor Fabregas, og Nasri ikke spiller i Arsenal længere? For de fik alt det CL de kunne drømme om i Arsenal, men fik ingen titler. Fodboldspillere vil vinde titler. Ikke blot deltage. Så hvem tror du hypotetisk set vil være mest stolt når de ser på deres medaljer om 20 år. Gerrard med sin Fa Cup guldmedalje, eller RVP med sin Bronze medalje?

Nu har de så heller ikke ofret CL deltagelse for at vinde trofæer?

Det er klart at spillere helst vil vinde trofæer, men de vil helst vinde de største trofæer aka mesterskab/CL. Det gør man ikke ved at skifte til midterhold der vinder pokalturneringer.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #12535: 22 Mar 2012, 14:27 »

Ved udemærket godt det med Cabaye og Cisse, dem behøves du ikke beskrive for mig. Ja, de var gode i hver deres klub, men at tage skridtet derfra og op til en europæisk topklub mener jeg ganske enkelt ikke de har niveauet til. Hvis en topklub havde været efter dem, en med CL deltagelse, tror du så ikke også, at de havde valgt klubben der spiller i CL? Hvis Demba Ba var så god, er det så ikke underligt, at den bedste klub han kunne komme til var Stoke?

Fabregas skifte fra Arsenal gider jeg knap nok forklarer. Det har jo i evighed været meant to be, at han skulle tilbage til sin barndomsklub. Nasri følte ikke, at Arsenal var gode nok til ham, og det blandet med en gedin lønstigning samt det at City er sikrer deltager i titelkampen hvert år og en seriøs kandidat til CL, var nok grunden til, at han skiftede. Han frygtede vel, at Arsenal ikke vil forblive sikrer deltager i CL hvert år.

Men som g00n også skriver, er det rigtig dårlige eksempler, men håber bare du forstår hvad jeg mener, selvom du er uenig.

Skipper
Gæst

« Svar #12536: 22 Mar 2012, 14:38 »

Hvornår har Demba Ba spillet i Stoke? Og hvordan kan du kalde en af Premier Leagues topscorere (?) for middelmådig?

PhilipFlink
Manager

« Svar #12537: 22 Mar 2012, 14:41 »

Spot on. Dagens bedste argument. Tak VK!  Thumbs Up Kys

Ja, det synes jeg så ikke Smiley Der er jo en åbenlys grund til at Fabregas gjorde, når det var den klub der er hans "hjerteklub", du kunne en hver idiot vide, at han ville skifte tilbage til dem? Smiley

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #12538: 22 Mar 2012, 14:45 »

Hvornår har Demba Ba spillet i Stoke? Og hvordan kan du kalde en af Premier Leagues topscorere (?) for middelmådig?
Hehe. Nu mente jeg, at han var klar til at skifte til Stoke, men de afviste det til sidst da de mente, at han vil være skadet for meget. Og som jeg har nævnt tidligere er han en rigtig god angriber, men på daværende tidspunkt syntes jeg ikke han var noget specielt, især ikke til en topklub. Hvilket er det hele debatten går på, om gode spillere vil skifte til middel klubber. Derfor kan jeg ikke forstå, at han kan sige, at middel klubber sagtens kan hente gode spillere selvom de ikke er i CL. Til det har jeg så sagt, at hvis en CL klub var ude efter dem, havde de nok 11 ud af 10 gange valgt klubben med CL deltagelse. Dermed er du også opdateret i debatten.

Om Demba Ba så var middelmådig eller god i West Ham kan diskuteres frem og tilbage, jeg synes bare ikke, at han imponerede så meget, som man måske kunne have regnet med, efter nogen fine sæsoner i Hoffenheim. 

PhilipFlink
Manager

« Svar #12539: 22 Mar 2012, 14:48 »

Den sidste kan jeg svare på, og er et elendigt argument. Cesc skiftede fordi hans barnedomsklub, som i øvrigt er verdens bedste, så ham som en drivende kraft på deres hold.
Nasri skiftede fordi han så potentiale i City's spillere og mange penge. Derudover ville Wenger, grundet Arsenal's klubstruktur, ikke give den løn han forlangte. Nu skiftede de jo begge til et hold der spillede CHL, og ikke til et hold i subtoppen som Liverpool.
Så er den manet til jorden, har du andre elendige argumenter jeg modvise når jeg er igang?

g00n havde svaret, og så endda med samme besvarelse som min; så ja, ovenstående er facit.
Lad mig lige forstå dig ret. Prøver du at bortforklare og frede Liverpool's elendige stime, ved at sige at i har vundet en titel, og potentielt kan vinde en mere? Her er et news-flash min ven; i har vundet Mickey Mouse Cuppen. Det er den turnering hvor reserver får chancen, fordi de gode holds spillere i forvejen kæmper med europæiske kampe. Du vil simpelthen hellere vinde en sådan turnering, end at kvalificere dig til CHL år efter år? Jeg forstår dig ikke, men bevares den holdning har du ret til.

Derudover mener du, at spillere hellere vil til klubber som vinder noget, frem for den evige 2'er/3'er. Det var da noget af en generalisering. Spillere der rent faktisk gerne vil sikre deres fremtidige karriere, må man formode, er fløjtende ligeglade med en Carling Cup medalje. Hvorfor skifte til et hold der år efter år ender 4-7, frem for et af holdene i top fire? Det er da om noget sjovere at spille i den bedste turnering der findes, CHL, frem for EL hvor subtoppen befinder sig.

Men det fortæller vel lidt om det ambitionsniveau du mener dit hold har.

Disse udtagelser mener jeg til gengæld der er SPOT ON ..

Han havde jo næsten skrevet kontrakt med stoke, men da han fik "taget sin" medical test, viste det sig, at han var en tikkende bombe (Hans knæ - Det var hvad Stokes mediacal team sagde)

Sider: 1 ... 834 835 [836] 837 838 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010