Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 18:03:54
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
Antal Registrerede Brugere:
23488
1 Bruger, 794 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
tatavarnam
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 30 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
833
834
[
835
]
836
837
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1954318 gange)
verdenskrig
Manager
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #12510:
22 Mar 2012, 11:58 »
Citat af: HansenLFC 21 Mar 2012, 23:25
rager PL mig, og bestemte jeg så sparrede man som sindsyge i PL og brugte al fokus på FA Cuppen.
Jeg kunne ganske enkelt ikke være mere enig. CL toget kørte da vi tabte 2-1 hjemme til Arsenal. Havde vi vundet der hvilket vi åbenlyst burde havde vi haft dem inden for meget meget kort afstand og fået det psykologiske overtag. Men vi tabte, og tabte i mine øjne ligaen på gulvet der.
Det eneste som er værd at kæmpe for i denne sæson er FA cuppen.. Og det er i guder også fantastisk.. Vi skal i semifinalen på englands nationalstadion, med chance for en finale og chance for at vinde to trofæer på en sæson. Om vi ender nr 12 eller 5 kan være fuldkommen det samme, i og med at vi allerede har kvalificeret os til EL.
FA Cuppen er målet nu, og det tror jeg 100 % på kan lade sig gøre. For selvom at der venter os to meget svære kampe, så har vi i denne sæson vist at vi sagtens kan topperforme i cupkampe.
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
verdenskrig
Manager
«
Svar #12511:
22 Mar 2012, 12:05 »
Citat af: Thierry_Henry12 22 Mar 2012, 08:18
Ja, det er sørme meget prestige i at komme i Europa League
Det er på grænsen til det mest spejlblanke jeg har læst.
En ting er at hverken City eller United har været i NÆRHEDEN af at vinde den turnering i år, så helst skidt kan den nok ikke være?
Og derudover er dit svar helt ude af kontekst, i og med der slet ikke diskuteres hvilken af de to europæiske turneringer som er bedst.. Men at man hellere vil vinde to trofæer end at ende nr 3.
Fodbold handler om at vinde noget, og det er da meget logisk at Arsenal fans mener det komplet modsatte af os her, i og med at de ikke er i nærheden af at vinde noget ( Igen) men som altid ligger fint til i ligaen. Desværre for dig er titler noget fodboldspillere huskes for. Ikke placeringer som ikke er nr.1
PhilipFlink
Manager
«
Svar #12512:
22 Mar 2012, 12:29 »
Citat af: verdenskrig 22 Mar 2012, 12:05
Det er på grænsen til det mest spejlblanke jeg har læst.
En ting er at hverken City eller United har været i NÆRHEDEN af at vinde den turnering i år, så helst skidt kan den nok ikke være?
Og derudover er dit svar helt ude af kontekst, i og med der slet ikke diskuteres hvilken af de to europæiske turneringer som er bedst.. Men at man hellere vil vinde to trofæer end at ende nr 3.
Fodbold handler om at vinde noget, og det er da meget logisk at Arsenal fans mener det komplet modsatte af os her, i og med at de ikke er i nærheden af at vinde noget ( Igen) men som altid ligger fint til i ligaen. Desværre for dig er titler noget fodboldspillere huskes for. Ikke placeringer som ikke er nr.1
Kan kun grine af det her
Det ser ud til du slet ikke har fulgt med.. Tror du en spiller som Hazard vælger Liverpool frem for Arsenal, når Liverpool spiller i Europa League og Arsenal i Champions League? Tror du nogen af de store spillere gør det? Nej.. Vi snakkede om at der var prestige i at vinde de forskellige cups, og at Liverpool kunne være ligeglade med hvor de ligger, fordi de er med i Europa.. Derved mener jeg KLART, at det er ingen prestige i at spille i Europa League for - United, Chelsea, Liverpool, Arsenal, Tottenham og City.. Hvis du mener at et hold som Liverpool skal spille Europa League.. ja, så giner jeg kun.. Disse klubber skal kunne være med i den bedste turnering (Når man ser væk fra deres nations ligaer).
Jeg snakker intet om hvilken turnering der er bedst, men det er noget du selv propper ind i diskussionen? Eller, som sådan gør jeg, for igen, de store spillere vælger klubber på (I hvert fald mange gange), om de er med i Champions League f.eks. (Penge er dog også kommet ind over der). Og igen, en klub af Liverpools kaliber skal ikke spille i Europa League.. Det kan hold som Aston Villa og Stoke.. Der er intet prestige i at spille Europa League for disse klubber, hvilket vel også ses i det hold Liverpool stilte, sidste gang de var i Europa League, hvis jeg husker rigtig..
Jeg er da ligeglad med hvad fodbolspillere huskes for? Jeg holder ikke med spillerne, men med klubben. Spillere kommer og går.. Men typisk, at den sidste kommentar kommer fra en Liverpool fan, som er glad nok for at spille med i Europa League, bare fordi de har vundet Carling Cuppen., når de ikke selv kan ligge på en plads der kan kvalificere dem.
Men i kan da hygge jer med Carling Cuppen, og købe middelmådige spillere ind. Og det kan de blive ved med de næste mange år.. Synes du en klub som Liverpool, kun skal spille med i Europa League? Hvis du gør, ved jeg snart ikke.
http://www.youtube.com/v/e3psfir8vXA?version=3&hl=en_GB
FIFA 13 skills tutorial
sejeklovn
Lilleputspiller
«
Svar #12513:
22 Mar 2012, 12:40 »
+1½ helt enig!
PSN: Sejeklovn
gerre
Førsteholdsspiller
«
Svar #12514:
22 Mar 2012, 13:20 »
Der bliver forhåbentlig ikke sagt at det er bedre at vinde 2 pokalturneringer end at kvalificere sig til CL?
Som Liverpoolfan håber jeg da virkelig vi vinder FA Cup, men jeg ville til hver en tid bytte med en kvalifikation til CL. Carling cuppen siger mig intet, og viser virkelig hvor dårlige vi er blevet, at vi føler os nødt til at satse så meget på den som vi gjorde.
Som situationen ser ud nu, håber jeg da vi sælger ligaen(som alligevel er tapt) for FA Cuppen.
En evt. FA Cup gevinst vil redde vores sæson. Ikke godkende den, men redde. Det vil være en god præstation og virkelig skabe noget goodwill omkring klubben. For en kort tid. Men for fremtidsudsigterne hjælper det nada. Det vil ikke tiltrække bedre spillere end dem vi har nu(heller ikke med EL medregnet). På det punkt er CL kvalifikation langt vigtigere, da det er der spillerne vil spille. Godt eksempel på det er Torres der skiftede til Liverpool for CL og væk igen da det ikke længere var muligt hos os.
I sidste ende er det også ligaen der over 38 kampe viser vores nuværende styrke... Spillere skifter ikke til et hold der slutter midt i tabellen pga. de har vundet to pokalturneringer.
verdenskrig
Manager
«
Svar #12515:
22 Mar 2012, 13:36 »
Citat af: Thierry_Henry12 22 Mar 2012, 12:29
Kan kun grine af det her
Det ser ud til du slet ikke har fulgt med.. Tror du en spiller som Hazard vælger Liverpool frem for Arsenal, når Liverpool spiller i Europa League og Arsenal i Champions League? Tror du nogen af de store spillere gør det? Nej.. Vi snakkede om at der var prestige i at vinde de forskellige cups, og at Liverpool kunne være ligeglade med hvor de ligger, fordi de er med i Europa.. Derved mener jeg KLART, at det er ingen prestige i at spille i Europa League for - United, Chelsea, Liverpool, Arsenal, Tottenham og City.. Hvis du mener at et hold som Liverpool skal spille Europa League.. ja, så giner jeg kun.. Disse klubber skal kunne være med i den bedste turnering (Når man ser væk fra deres nations ligaer).
Jeg snakker intet om hvilken turnering der er bedst, men det er noget du selv propper ind i diskussionen? Eller, som sådan gør jeg, for igen, de store spillere vælger klubber på (I hvert fald mange gange), om de er med i Champions League f.eks. (Penge er dog også kommet ind over der). Og igen, en klub af Liverpools kaliber skal ikke spille i Europa League.. Det kan hold som Aston Villa og Stoke.. Der er intet prestige i at spille Europa League for disse klubber, hvilket vel også ses i det hold Liverpool stilte, sidste gang de var i Europa League, hvis jeg husker rigtig..
Jeg er da ligeglad med hvad fodbolspillere huskes for? Jeg holder ikke med spillerne, men med klubben. Spillere kommer og går.. Men typisk, at den sidste kommentar kommer fra en Liverpool fan, som er glad nok for at spille med i Europa League, bare fordi de har vundet Carling Cuppen., når de ikke selv kan ligge på en plads der kan kvalificere dem.
Men i kan da hygge jer med Carling Cuppen, og købe middelmådige spillere ind. Og det kan de blive ved med de næste mange år.. Synes du en klub som Liverpool, kun skal spille med i Europa League? Hvis du gør, ved jeg snart ikke.
Haha du læser jo slet ikke hva jeg skriver.. Jeg skriver ingen steder at det er bedre at spille EL, frem for CL.. Enhver idiot kan da regne ud at CL er bedre. Det jeg påpeger er at EL er en undervurderet turnering, hvilket i øvrigt har vist sig fra sin bedste side i år. De to Manchesterklubber som pløjer alt over i PL, kom ikke engang til kvartfinalen i den. Så helt dårlig er den ikke, og skulle man endelig vinde EL er det et flot trofæ at vinde. Det samme med Carling Cuppen i øvrigt.
Men så lad mig spørge dig.. Arsenal kommer jo i CL år efter år, og har gjort det lige siden Wenger kom til.. Tilgengæld vinder i overhoved ingen titler i nyere tid, og ser vi bort fra Carling cuppen sidste år, har i ikke været i nærheden af det længe.
Hvis det at komme i CL er så markant mere betydende end at vinde titler, så forklar mig venligst hvorfor Fabregas, og Nasri ikke spiller i Arsenal længere? For de fik alt det CL de kunne drømme om i Arsenal, men fik ingen titler. Fodboldspillere vil vinde titler. Ikke blot deltage. Så hvem tror du hypotetisk set vil være mest stolt når de ser på deres medaljer om 20 år. Gerrard med sin Fa Cup guldmedalje, eller RVP med sin Bronze medalje?
Btw er det ikke kun dem som spiller CL der kan lave kvalitetsindkøb. Vi kan jo nævne Newcastle som et glimrende eksempel der ikke engang er i europa. Demba Ba, Cisse( En af de hotteste angribere i europa) Cabaye er alle kvalitetskøb. Det handler i lige så høj grad om hvor mange penge man er villig til at smide. Ellers var Silva og Tevez da aldrig havnet i City i sin tid.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #12516:
22 Mar 2012, 13:40 »
Citat af: verdenskrig 22 Mar 2012, 13:36
Så hvem tror du hypotetisk set vil være mest stolt når de ser på deres medaljer om 20 år. Gerrard med sin Fa Cup guldmedalje, eller RVP med sin Bronze medalje?
HEY! Robin van Persie har da også en FA Cup-guldmedalje - fra 2005
verdenskrig
Manager
«
Svar #12517:
22 Mar 2012, 13:45 »
Havde jeg glemt
. Men igen mon ikke han vil være mere stolt af den end den 3.plads i er godt på vej mod når hans karriere engang er overstået.. Jeg tror det.
Personligt er det mest lykkelige man kan opleve som fan, da at se ens hold vinde et trofæ. Selvfølgelig ville jeg da blive lykkelig hvis vi var kommet i top 4 i år, for CL er fedt at være vidne til når ens eget hold er med. Men at vinde titler må og skal i min verden være det største.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #12518:
22 Mar 2012, 13:49 »
Klart titler er fede, og når jeg siger at jeg hellere vil have en 3. plads i ligaen end en FA Cup-sejr, så er det da også fordi det ville være bedre for klubben - og her tænker jeg ikke mindst økonomisk. Det økonomiske aspekt i fodbolden spiller en ganske stor rolle i Arsenal, måske mere end i andre klubber, og det er da en af hovedgrundene.
Spillerne tænker nok ikke helt i samme baner, og det er da klart at en spiller helt personligt sandsynligvis hellere ville have en medalje end at sikre klubbens økonomiske fremtid i endnu et par sæsoner.
HansenLFC
Gæst
«
Svar #12519:
22 Mar 2012, 13:53 »
Citat af: snaever 22 Mar 2012, 09:40
Okay, Mr. Perfect. Du har aldrig bandet og svovlet over at dit hold har smidt en 2 måls føring væk og ender med at tabe? Aldrig?
jeg kan sagtens være træt af det, men aldrig i livet om jeg kunne på på bruge sammen ord som du brugte. Kalder du også din mor alt mulig lort når hun ikke laver din livret eller for anden dag i streg glemmer at vaske din ynglings trøje?!
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #12520:
22 Mar 2012, 13:54 »
Haha du læser jo slet ikke hva jeg skriver.. Jeg skriver ingen steder at det er bedre at spille EL, frem for CL.. Enhver idiot kan da regne ud at CL er bedre. Det jeg påpeger er at EL er en undervurderet turnering, hvilket i øvrigt har vist sig fra sin bedste side i år. De to Manchesterklubber som pløjer alt over i PL, kom ikke engang til kvartfinalen i den. Så helt dårlig er den ikke, og skulle man endelig vinde EL er det et flot trofæ at vinde. Det samme med Carling Cuppen i øvrigt.
Men så lad mig spørge dig.. Arsenal kommer jo i CL år efter år, og har gjort det lige siden Wenger kom til.. Tilgengæld vinder i overhoved ingen titler i nyere tid, og ser vi bort fra Carling cuppen sidste år, har i ikke været i nærheden af det længe.
Hvis det at komme i CL er så markant mere betydende end at vinde titler, så forklar mig venligst hvorfor Fabregas, og Nasri ikke spiller i Arsenal længere? For de fik alt det CL de kunne drømme om i Arsenal, men fik ingen titler. Fodboldspillere vil vinde titler. Ikke blot deltage. Så hvem tror du hypotetisk set vil være mest stolt når de ser på deres medaljer om 20 år. Gerrard med sin Fa Cup guldmedalje, eller RVP med sin Bronze medalje?
[b]Btw er det ikke kun dem som spiller CL der kan lave kvalitetsindkøb. Vi kan jo nævne Newcastle som et glimrende eksempel der ikke engang er i europa. Demba Ba, Cisse( En af de hotteste angribere i europa) Cabaye er alle kvalitetskøb. Det handler i lige så høj grad om hvor mange penge man er villig til at smide. Ellers var Silva og Tevez da aldrig havnet i City i sin tid.
[/b]
Nu gider jeg ikke blande mig i diskussionen omkring CL deltagelse kontra nationale pokaler, men det der er jo stærkt forskruet. Demba Ba var der jo ikke så mange der troede på, efter han ikke var den helt store succes i West Ham. Selv en klub som Stoke afslog ham, dog pga. skader, men alligevel. Det har så efterfølgende vist sig, at han har gjort det fantastisk og har været skadesfri. Cisse ved jeg nu ikke, om man ligefrem kan kalde ham et af de hotteste navne i Europa, og en spiller som Cabaye var der jo også en generel holdning om, at han ikke ville kunne begå sig ordentligt i en stor europæisk klub, hvilket han stadig ikke kan IMO. Men det jeg mener er, at der jo altid bliver købt spillere til middel klubber der blomstrer helt op, hvorefter de kommer i storklubbernes søgelys. Silva og Tevez tog selvfølgelig til City da de viste, at de er fremtiden og lønchecken er enorm. De er jo udemærket klar over, at City i de kommende år vil blive en rigtig stærk modstander i CL.
Der hvor forskellen er, om man spiller i CL eller er tilfreds med 1 måske 2 nationale pokal titler er, at de hotteste navne såsom Götze og Hazard osv. selvfølgelig vil vælge Arsenal frem for Liverpool, nu når de har udsigt til CL. Man kan forhåbentligt ikke stille spørgsmålstegn ved vigtigheden af en CL plads, når sommerens handler skal laves - både økonomisk og tiltrækningsmæssigt
. Det er jo heller ikke ligefrem deciderede stjernenavne Liverpool forstærkede sig med i sommer, som mange klubber var efter, selvom de brugte voldsomt mange penge.
snaever
Landsholdsspiller
«
Svar #12521:
22 Mar 2012, 13:54 »
Btw er det ikke kun dem som spiller CL der kan lave kvalitetsindkøb. Vi kan jo nævne Newcastle som et glimrende eksempel der ikke engang er i europa. Demba Ba, Cisse( En af de hotteste angribere i europa) Cabaye er alle kvalitetskøb. Det handler i lige så høj grad om hvor mange penge man er villig til at smide. Ellers var Silva og Tevez da aldrig havnet i City i sin tid.
Spot on. Dagens bedste argument. Tak VK!
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
snaever
Landsholdsspiller
«
Svar #12522:
22 Mar 2012, 13:57 »
Citat af: HansenLFC 22 Mar 2012, 13:53
jeg kan sagtens være træt af det, men aldrig i livet om jeg kunne på på bruge sammen ord som du brugte.
Kalder du også din mor alt mulig lort når hun ikke laver din livret eller for anden dag i streg glemmer at vaske din ynglings trøje?!
Hvad hvis jeg gør? Så kan du være fuldstændig ligeglad. Mennesker er forskellige og det var min måde at afreagere på. Selvfølgelig trak jeg det tilbage og mente det ikke 100%. Men når folk ikke er som dig så er de idioter eller hvad?
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
HansenLFC
Gæst
«
Svar #12523:
22 Mar 2012, 14:00 »
Citat af: snaever 22 Mar 2012, 13:57
Hvad hvis jeg gør? Så kan du være fuldstændig ligeglad. Mennesker er forskellige og det var min måde at afreagere på. Selvfølgelig trak jeg det tilbage og mente det ikke 100%. Men når folk ikke er som dig så er de idioter eller hvad?
find et sted det står, så snakkes vi ved. Fastholder min mening om det er latterligt at skrive uanset hvad!
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #12524:
22 Mar 2012, 14:00 »
Citat af: SeRuX 22 Mar 2012, 13:54
Nu gider jeg ikke blande mig i diskussionen omkring CL deltagelse kontra nationale pokaler, men det der er jo stærkt forskruet. Demba Ba var der jo ikke så mange der troede på, efter han ikke var den helt store succes i West Ham. Selv en klub som Stoke afslog ham, dog pga. skader, men alligevel. Det har så efterfølgende vist sig, at han har gjort det fantastisk og har været skadesfri. Cisse ved jeg nu ikke, om man ligefrem kan kalde ham et af de hotteste navne i Europa, og en spiller som Cabaye var der jo også en generel holdning om, at han ikke ville kunne begå sig ordentligt i en stor europæisk klub, hvilket han stadig ikke kan IMO. Men det jeg mener er, at der jo altid bliver købt spillere til middel klubber der blomstrer helt op, hvorefter de kommer i storklubbernes søgelys. Silva og Tevez tog selvfølgelig til City da de viste, at de er fremtiden og lønchecken er enorm. De er jo udemærket klar over, at City i de kommende år vil blive en rigtig stærk modstander i CL.
Helt enig i dette, forresten. Der kan være der findes bedre eksempler, men jeg synes ikke de nævnte var ret gode. Enig omkring Ba, og at kalde Cisse "et af de hotteste navne i Europa" er måske lige at stramme den. Jeg havde aldrig hørt om ham inden han skiftede, men jeg er jo også faldet af på den.
At bruge City som eksempel er nok også lige søgt nok - med de penge de stiller til rådighed var der nok mange der ville spille for dem, uanset om de så måtte undvære CL en sæson, for der var jo ingen tvivl om at de ville være med blandt de store inden længe.
Sider:
1
...
833
834
[
835
]
836
837
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »