Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 20:41:30
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
Antal Registrerede Brugere:
23487
0 Brugere, 555 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
tataraagadevanaha
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
823
824
[
825
]
826
827
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1953358 gange)
JeppeA
Landsholdsspiller
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #12360:
10 Mar 2012, 20:16 »
Citat af: HansenLFC 10 Mar 2012, 17:59
SVAG OPSTILLING???
Ja, Kuyt beviser igen at han ikke har en plads i start 11'eren (måske ikke engang bænken)
Carroll er også i fremgang, men starter med ham ude. Gerrard starter også ude. (Hvis han ikke er 100% klar, så skal han ikke være med i dagens kamp. Det var han så, så han skal starte inde)
En skændsel at se dem spille i dag.
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her:
DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!
HansenLFC
Gæst
«
Svar #12361:
10 Mar 2012, 20:26 »
Citat af: JeppeA 10 Mar 2012, 20:16
Ja, Kuyt beviser igen at han ikke har en plads i start 11'eren (måske ikke engang bænken)
Carroll er også i fremgang, men starter med ham ude. Gerrard starter også ude. (Hvis han ikke er 100% klar, så skal han ikke være med i dagens kamp. Det var han så, så han skal starte inde)
En skændsel at se dem spille i dag.
Det jo latterligt at sige, at hvis man ikke kan spille 90 min så skal man ikke være på bænken. Bella kan jo stort set aldrig gennemfør 90 min. Han har trods alt alligevel været en af de helt store profiler igennem denne sæson.
Risom
Manager
«
Svar #12362:
10 Mar 2012, 21:46 »
Det er sgu en mand som ham her var en gang, vi mangler lige nu:
http://www.youtube.com/v/w3JUdryT9zI?version=3&hl=da_DK
Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!
DeBuur
Manager
«
Svar #12363:
10 Mar 2012, 21:59 »
Forstår ikke der er nogen der vil af med KD - han har formået at vinde en pokal og han har formået at få en middelmådig trup til at kæmpe sammen.
Vi kommer ikke i CL med den nuværende trup - vi har brug for massive forstærkninger ikke bare en enkelt spiller.
Jeg er dog usikker på om vores nuværende ejer er parat til at smide en masse penge ind i klubben og derfor kan næste sæson også nemt gå uden at vi kommer til at spille med i top 4.
Det er min fornemmelse at KD og ejerne vil se om Henderson og Adam ikke får et gennembrud næste år og det samme kan gælder for Caroll - den investering skal åbenbart lykkes uanset om vi så skal vente 5 år...
YNWA
JKJ
Gæst
«
Svar #12364:
10 Mar 2012, 22:57 »
Kenny skal ud af flere grunde:
Han forstår åbenlyst IKKE at sætte spillerne op til en kamp som feks den i dag. Det er en skændsel at der ikke bliver kæmpet mere end der gør!
Han har brugt 1.000.000.000 på nye spillere, hvormange er det lige der har slået til? Det er dælme nogle fejlkøb der vil noget og det kan sætte os noget tilbage til sommer hvor der skal invisteres i den grad.
Han bliver ved med at bruge de samme spillere igen og igen selv om de er langt under hvad man kan og skal forvente på dettte niveau.
Selvom vi spiller som en sæk nødder, og det er sket ikke så få gange i denne sæson, så er det tit sket at han ikke bruger samtlige af vores indskiftningsmuligh
eder.
Taktisk virker han ikke til at vide hvad vi skal og hvor vi skal hen. Og når den plan ikke virker så har han heller ikke en plan B eller C!
Det er over 10 år siden han sidst var manager, der er altså sket en lille smule udvikling i fodboldens verden og han har bare ikke fulgt med den udvikling.
Og så er vi mange, incl mig selv der nok jublede med hjertet dengang han tog over først og senere fik en fast kontrakt. Der burde vi nok have tænkt lidt mere med hjernen og spurgt os selv om han var en rette.
Jeg går ikke ind for fyringer her midt i sæsonen, men der skal ske mirakler hvis jeg gerne ser ham i klubben igen til næste år.
Anfield Road
Manager
«
Svar #12365:
10 Mar 2012, 23:31 »
Citat af: JKJ 10 Mar 2012, 22:57
Kenny skal ud af flere grunde:
Han forstår åbenlyst IKKE at sætte spillerne op til en kamp som feks den i dag. Det er en skændsel at der ikke bliver kæmpet mere end der gør!
Han har brugt 1.000.000.000 på nye spillere, hvormange er det lige der har slået til? Det er dælme nogle fejlkøb der vil noget og det kan sætte os noget tilbage til sommer hvor der skal invisteres i den grad.
Han bliver ved med at bruge de samme spillere igen og igen selv om de er langt under hvad man kan og skal forvente på dettte niveau.
Selvom vi spiller som en sæk nødder, og det er sket ikke så få gange i denne sæson, så er det tit sket at han ikke bruger samtlige af vores indskiftningsmuligh
eder.
Taktisk virker han ikke til at vide hvad vi skal og hvor vi skal hen. Og når den plan ikke virker så har han heller ikke en plan B eller C!
Det er over 10 år siden han sidst var manager, der er altså sket en lille smule udvikling i fodboldens verden og han har bare ikke fulgt med den udvikling.
Og så er vi mange, incl mig selv der nok jublede med hjertet dengang han tog over først og senere fik en fast kontrakt. Der burde vi nok have tænkt lidt mere med hjernen og spurgt os selv om han var en rette.
Jeg går ikke ind for fyringer her midt i sæsonen, men der skal ske mirakler hvis jeg gerne ser ham i klubben igen til næste år.
må indrømme at jeg ikke helt ved hvor jeg står i denne her. jeg forstår hvad du mener men når alt kommer til alt har vi jo trods alt vundet et trofæ i år og dermed er vi også sikre på europæisk næste år. hvis vi ender på en 7. plads med et trofæ og også gerne minimum en fa cup semi så har sæsonen ikke været en kæmpe fiasko.
og det med indkøbene kan du godt have lidt ret i. synes sådan set det har været nogen okay indkøb han har lavet. han har købt dyrt ind. alt for dyrt. men bortset fra det har det ikke været så ringe endda. synes at både Adam, Henderson, Enrique og Bellamy har haft en fin sæson indtil videre.
Suarez har måske været lidt for kontroversiel og har måske ikke lavet ligeså mange mål som man havde forventet men han har faktisk ikke rigtigt haft nogen kampe hvor man ikke har set ham.
så kommer vi så til Carroll og Downing. statsne taler sit tydelige sprog :
Downing: midt. 21(4) 0 0
Carroll : ang. 14(10) 3 1
jeg behøver vist ikke at sige mere end
men hvis jeg står lidt midt imellem må mit svar være vent og se
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med
dit
knæ!? Det er
Liverpools
knæ!" - Bill Shankly
JKJ
Gæst
«
Svar #12366:
10 Mar 2012, 23:39 »
Du er vist den første jeg har set der mener at Adam har haft en ok sæson??
Han ligner jo gode gamle Jan Mølby, dvs en mand der ikke løber mere end højst nødvendigt. Problemmet for Adam er bare at hvis han spillede dengang hvor Mølby havde hans storhedstid og den gik lidt langsommere, så ville Adam stadig være elendig.
Så er der Carroll, og det emne burde vel også være på listen.
Han har ikke scoret mange mål, helt enig - men hvem har egentligt det? Men da Suarez var ude spillede han en del, kom i form, scorede mål, hvade ass. Og så bliver han sat på bænken! Han var vel en af de mest 2-3 formstærke spillere vi havde og så smider man ham på bænken. Med andre ord så kan man begynde forefra med at bygge ham op.
Og da han og Suarez blev købt blev der fra KK side snakket om en drømmeduo, men han gider jo ikke bruge dem sammen. Hvorfor skulle han så købes? Kuyt er da ihf mindst lige så harmløs i front som Carroll er...
Skipper
Gæst
«
Svar #12367:
10 Mar 2012, 23:54 »
Henderson har haft en ok sæson? Det vil jeg satme se belæg for
Manden blev hentet for 200 mio fra Sunderland hvor han spillede en dominerende rolle. Kommer så til Liverpool hvor han har været alt andet en dominerende, han blev jo kaldt den nye Gerrard. Men når man tænker på hvordan Gerrard var i Hendersons alder, så kan man altså ikke være andet end skuffende.
Henderson har haft en skidt sæson. Det samme kan siges for Adam, Downing har jeg aldrig kunne se det store lys i og det er da slet ikke blevet bedre efter den her sæson.
Vores bedste køb har været Enrique og Bellamy, og Carroll skal nok blive god for os. Men når kun 2 ud af 6 spillere har slået til med det samme, så må man sige at vores indkøbs strategi er fuldstændig uovervejet og hul i hovedet.
Og så er det selvfølgelig de 2 billigste spillere der har slået igennem, og de er ikke engang englændere
Highfarm
Førsteholdsspiller
«
Svar #12368:
10 Mar 2012, 23:56 »
Citat af: JKJ 10 Mar 2012, 23:39
Du er vist den første jeg har set der mener at Adam har haft en ok sæson??
Han ligner jo gode gamle Jan Mølby, dvs en mand der ikke løber mere end højst nødvendigt. Problemmet for Adam er bare at hvis han spillede dengang hvor Mølby havde hans storhedstid og den gik lidt langsommere, så ville Adam stadig være elendig.
Jamen hvorfor også løbe mere end nødvendigt når man bare ka lave nogle præcise afleveringer og langskud ude fra
JKJ
Gæst
«
Svar #12369:
11 Mar 2012, 00:03 »
Citat af: Highfarm 10 Mar 2012, 23:56
Jamen hvorfor også løbe mere end nødvendigt når man bare ka lave nogle præcise afleveringer og langskud ude fra
Det gjorde Mølby fantastisk, men Adam kan vel ikke rame en ladeport selvom den stod en meter fra ham.
Til tider, faktisk rigtig mange gange, kan han ikke skyde hjørnespark forbi den forreste mand i feltet og alligevel bliver han ved.
Og var der ikke også noget med en frisaprk idag som han ikke engang kunne løfte 10 cm over jorden.
Jeg er også skuffet over Hendo, ingen tvivl om det.
Men til hans forsvar skal det altså nævnes at han vel i omkring 90+% af kampene har skullet spille højrefløj og det er han bare ikke. Det er KK og trænerteamet vel de eneste der ikke har fattet.
Når han så har spillet centralt har han været langt bedre, uden dog at have imponeret, men det går langt bedre der end på kanten.
-LFC-
Manager
«
Svar #12370:
11 Mar 2012, 02:35 »
Jeg har ikke set kampen i dag grundet arbejde, men til debatten om Charlie Adam har jeg følgende at tilføje... Jeg synes han er så historisk ringe en Liverpool-spiller så det halve kan være nok. Selve idéen om den spilfordelende boldspiller med det kælne spark var god, og som type var han rigtigt castet, men at han tilgengæld så ikke er god nok er den helt anden side af sagen. Xabi Alonso var ikke nogen 100-meter løber, men Charlie Adam er alt alt alt for langsom til den rolle som dybdeliggende spilfordeler. Derudover kommer der alt alt alt for sjældent noget ud af det han gør. De gyldne stikninger han skulle ligge bliver alt for tit opfanget og hans dødbolde sejler. Idéen med ham var rigtig god, han havde vist alt det han skulle i Blackpool, men han er IKKE god nok til Liverpool!
Angående Kenny har jeg stadig mine tvivler. Jeg ved det virkeligt ikke. Jeg synes næsten lidt jeg ikke vil tage en beslutning før vi starter næste sæson.
DeBuur
Manager
«
Svar #12371:
11 Mar 2012, 09:36 »
IMO så skal vi ud og hente en et par rigtige fløj spillere idet Downing, Henderson, Bellamy og Kuyt ikke løser den opgave godt nok.
Som flere andre skriver så burde vi få prøvet Henderson af på hans rette plads og nu hvor CL ikke er realistisk så må vi se om vi ikke kan få spillet Caroll ind.... for der må sgu da være en tanke med at de har købt ham.
Vi skal have en stærk offensiv og teknisk spiller som kan tage over nu hvor Gerrard ikke er super stabil.
Vi mangler også en angriber mere og det må gerne være en der har speed og som også er stærk teknisk - her kunne det godt være en udviklingsspiller men vi er altså tynd på toppen.
Kuyt og Adam ser jeg mere som gode trup spillere og ikke som naturlige startere kan vi få en god pris så sælg.
Vores forsvar er sårbart når Agger er ude - Carragher spiller i hans karrieres overtid og laver fejl hver kamp han spiller - så Coates og hvad vores andre forsvars talenter hedder skal have kampe så vi kan få vurderet deres kvaliteter.
Men hvilke spillere skal vi så hente ?
IMO burde vi satse og hente følgende:
Gareth Bale.... betal det han koster og giv dobbelt løn !
Christian Eriksen eller Mario Götse til midten
Aron Lennon har jeg altid set et stort lys i så ham så jeg også gerne i en Liverpool trøje.
Men desværre så tror jeg ikke ejerne og klubben vil og kan tiltrække spillere fra første hylde.
YNWA
verdenskrig
Manager
«
Svar #12372:
11 Mar 2012, 09:49 »
Citat af: Heraklit 10 Mar 2012, 23:54
Henderson har haft en ok sæson? Det vil jeg satme se belæg for
Manden blev hentet for 200 mio fra Sunderland hvor han spillede en dominerende rolle. Kommer så til Liverpool hvor han har været alt andet en dominerende, han blev jo kaldt den nye Gerrard. Men når man tænker på hvordan Gerrard var i Hendersons alder, så kan man altså ikke være andet end skuffende.
Det er jo ikke Hendersons skyld at han bliver hentet for 200 mio. Som spiller lever han jo ikke af at være en dominerende kant/central midt. Han laver tilgengæld et stort løbearbejde, prøver af og til og sætte tempo, og er god til at komme sent ind i feltet. Han har dog ikke haft held med sine afslutninger, modsat tiden i Sunderland.. Personligt synes jeg stadig at det var idioti på højeste plan at give 200 mio for sådan en type spiller, men nu hvor vi har ham synes jeg sgu han er fin nok at have.. Der har været gode momenter, og han er stadig ret ung. Tror stadig på at han bliver en værdifuld spiller i fremtiden.
Derudover virker han som om han har en positiv indstilling.. Man ser ham aldrig slå ud med armene, eller brokke sig.
Adam må jeg også være uenig i (Ikke henvendt til dig Heraklit men mere til den generelle debat
). Jeg vil godt erkende at han ikke er nogen Xabi Alonso. Men helt ærligt hvorfor skulle en spiller så god som Xabi skifte til os når vi hverken er med om mesterskabet, eller er i CL? Charlie Adam har haft et par kampe hvor intet lykkes, hvilket sker for alle.. Tilgengæld har han været del af en midtbane som i hovedparten af kampene i sæsonen har domineret kraftigt og skabt læsevis af chancer.. Jeg synes han er blevet meget mere fit her hen over julen, og han laver i dag et langt større løbearbejde end han var i stand til tidligere.. Derudover går han ofte med i gode kombinationer, og hans sideskift er jeg super tilfreds med. Det eneste som irriterer mig ved ham er hans dødbolde som jeg havde langt større forventinger til. Han startede også hårdt ud med at smække den ind i panden på Suarez i sæsonens første kamp. Men siden har der været langt mellem snapsene.. Bevares sidder også og råber af ham nogle gange, men mit overordnede indtryk af ham, er at han er en god spiller som i hvert fald vil være fin at have som bredde spiller.
Når Lucas-Gerrard begge er klar skal de naturligvis spille sammen. Adam vil dog være en kanon sub at have.
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #12373:
11 Mar 2012, 09:51 »
Citat af: DeBuur 11 Mar 2012, 09:36
IMO burde vi satse og hente følgende:
Gareth Bale.... betal det han koster og giv dobbelt løn !
Christian Eriksen eller Mario Götse til midten
Aron Lennon har jeg altid set et stort lys i så ham så jeg også gerne i en Liverpool trøje.
Det er en skam at det ikke er Football Manager, hva?
Notorious B.IV
Gæst
«
Svar #12374:
11 Mar 2012, 09:58 »
Liverpool har været gode engang hvorfor Bale naturligvis gerne vil veksle CL-billetter til en 6. plads.
Edit: Sorry 7. plads, my bad.
Sider:
1
...
823
824
[
825
]
826
827
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »