home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 591 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 810 811 [812] 813 814 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1932922 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #12165: 11 Feb 2012, 20:43 »

En sag for et manglede håndtryk aaaarrrgh JKJ.

Tro mig, hvis FA har lyst skal de nok tage den op. De kører jo deres såkaldte Fair Play kampagne. Så kan slet ikke se det er en umuglighed.

Men nu er der jo 117 optagelser/billeder af det håndtryk der aldrig blev til noget og mindst 10.000 meninger om det så det bliver nok svært at finde nogle beviser mod enten den ene eller den anden.
Men selv uden beviser har FA jo før dømt nogen.

Så jo der kan sagtens komme en sag ud af det.

HansenLFC
Gæst

« Svar #12166: 11 Feb 2012, 20:49 »

http://www.youtube.com/v/80Oed8OT ... ce=message

I min verden er det klokke klart at Suarez står klar, men Evra ikke rækker hånden ud og så smutter han forbi. Evra venter bare på det skal se, han holder hele tiden kontakt med kameraet.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #12167: 11 Feb 2012, 20:51 »

Nyt link Hansi Wink

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

HansenLFC
Gæst

« Svar #12168: 11 Feb 2012, 20:53 »

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #12169: 11 Feb 2012, 21:02 »

Hahaha, Evra. Jeg synes især at momentet hvor han saver Ferdinand ned i stedet for Suarez fuldfører videoen. Klasse!

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #12170: 11 Feb 2012, 21:10 »

Var på Evra side til at staret med, men har skiftet side..

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #12171: 11 Feb 2012, 21:11 »

Mon ikke Evra kan overbevise FA, at han ikke gjorde noget alt med sin store "troværdighed"

Hahaha, Evra. Jeg synes især at momentet hvor han saver Ferdinand ned i stedet for Suarez fuldfører videoen. Klasse!
Til gengæld elendig af SG, vi burde/burde have scoret i den situation..

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

HansenLFC
Gæst

« Svar #12172: 11 Feb 2012, 21:18 »

« Seneste Redigering: 11 Feb 2012, 21:23 af HansenLFC » Logged

JKJ
Gæst

« Svar #12173: 11 Feb 2012, 21:39 »

Jeg få måske mange af "mine egne" på nakken nu.

Men det er da tåbeligt at diskutere dette. Liverpools tilhængere/fan siger selvfølgelig at det er Evra der er skurken, mens dem der ikke holder med os siger det er Suarez skyld.

Vi kommer jo aldrig videre.

Med alt respekt synes jeg vi skal fokusere på vores egne problemmer frem for hvem der ikke gav et håndtryk. De 2 var jo åbenlyst ikke voksne og modne til at komme videre i denne sag og det er så det, idntil næste opgør.

Lige meget hvilket billed og hvilken video der bliver vist vil den blive fortolket på 2 100%  vidt forskellige måder!

HansenLFC
Gæst

« Svar #12174: 11 Feb 2012, 21:44 »

Jeg få måske mange af "mine egne" på nakken nu.

Men det er da tåbeligt at diskutere dette. Liverpools tilhængere/fan siger selvfølgelig at det er Evra der er skurken, mens dem der ikke holder med os siger det er Suarez skyld.

Vi kommer jo aldrig videre.

Med alt respekt synes jeg vi skal fokusere på vores egne problemmer frem for hvem der ikke gav et håndtryk. De 2 var jo åbenlyst ikke voksne og modne til at komme videre i denne sag og det er så det, idntil næste opgør.

Lige meget hvilket billed og hvilken video der bliver vist vil den blive fortolket på 2 100%  vidt forskellige måder!

Hvad gjorde Suarez galt idag, i dine øjne? Det eneste du kan påpege er manglede håndtryk før kampen, men hvis det var fordi Evra nægtede, hvad så? Synes han leverede en prof. indsats hvis man tænker på alt omkring sagen. Derimod var der en som havde det skidt med sig selv, og jeg ville bare ikke kunne tage det seriøst hvis Evra spillede i Liverpool og var anføre, han er så pinlig at det halve er mere end nok.

Skipper
Gæst

« Svar #12175: 11 Feb 2012, 21:49 »

Syntes det er fuldstændig åndssvagt at diskutere det her så meget, og at Ferguson endda går ud og kommenterer det.
Jeg kan huske en episode hvor Nasri nægtede at give hånden til en af sine tidligere holdkammerater (Det var tilbage da Nasri spillede i Arsenal og er 75 % sikker på at det Gallas da han skiftede til Tottenham) og det vækkede sgu da ikke nær så meget postyr.
Synes virkelig ikke der er nogen grund til at gå det så meget i sømmene, det er da udelukket grundet Suarez netop overståede karantæne og Evra indblanding at det her overhovedet er interessant at diskutere.

HansenLFC
Gæst

« Svar #12176: 11 Feb 2012, 21:50 »

Hvis i ikke vil diskutere det, så lad være? Ingen tvinger jer til det.

JKJ
Gæst

« Svar #12177: 11 Feb 2012, 21:55 »

Hvad gjorde Suarez galt idag, i dine øjne? Det eneste du kan påpege er manglede håndtryk før kampen, men hvis det var fordi Evra nægtede, hvad så? Synes han leverede en prof. indsats hvis man tænker på alt omkring sagen. Derimod var der en som havde det skidt med sig selv, og jeg ville bare ikke kunne tage det seriøst hvis Evra spillede i Liverpool og var anføre, han er så pinlig at det halve er mere end nok.

Jeg siger ikke Suarez gjorde noget forkert, men på den anden side kan jeg heller ikke sige at jeg er 100% sikker på at det ikke var hans skyld.

Alt det jeg indtil nu har set og hørt er noget ligende disse ord:
Måske, hvis, tror, er i tvivl, ved ikke, kan være osv osv

Med andre ord, der er ingen der aner en skid om hvad der er sket i situationen.
Hvorfor så blive ved med atkøre rundt i det?

Jeg vil da langt hellere fokusere på hvor dårlige vi rent faktisk er og at vi skal kigge på egne forventninger til holdet. Som det ser ud i øjeblikket er CL ihf en total urealistisk målsætning.
Målet må være at vinde Carling-cuppen og så nå så langt det er muligt i FA-cuppen. I PL top 4 har vi absolut intet at gøre!

HansenLFC
Gæst

« Svar #12178: 11 Feb 2012, 21:58 »

Jeg siger ikke Suarez gjorde noget forkert, men på den anden side kan jeg heller ikke sige at jeg er 100% sikker på at det ikke var hans skyld.

Alt det jeg indtil nu har set og hørt er noget ligende disse ord:
Måske, hvis, tror, er i tvivl, ved ikke, kan være osv osv

Med andre ord, der er ingen der aner en skid om hvad der er sket i situationen.
Hvorfor så blive ved med atkøre rundt i det?

Jeg vil da langt hellere fokusere på hvor dårlige vi rent faktisk er og at vi skal kigge på egne forventninger til holdet. Som det ser ud i øjeblikket er CL ihf en total urealistisk målsætning.
Målet må være at vinde Carling-cuppen og så nå så langt det er muligt i FA-cuppen. I PL top 4 har vi absolut intet at gøre!

Så lav en debat omkring de ting.

Suarez via Evra er det som kører i medierne, så det jo klart det er dem som bliver debatteret.

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #12179: 11 Feb 2012, 22:11 »

http://www.youtube.com/v/80Oed8OT ... ce=message

I min verden er det klokke klart at Suarez står klar, men Evra ikke rækker hånden ud og så smutter han forbi. Evra venter bare på det skal se, han holder hele tiden kontakt med kameraet.

Well, hænderne skal jo mødes for at man kan gi' hinanden hånden. Så Suarez må da også gøre en indsats for at møde Evra's hånd, hvis han virkelig ville gi' hånd.

I min verden ser det ud som om Evra lader sin arm falde efter hvert handshake, og i det han løfter armen for at gi' Suarez hånden, er Suarez smuttet forbi uden nogen form for vilje til at vente på Evra eller sænke sin hånd tilsvarende som man normalt gør, når man giver handshake. Men han, Suarez, kunne godt lige sænke farten så han kunne gi' De Gea hånden, som også havde sænket sin arm efter handshaket før, han bliver endda stående med udstrækt arm og venter på Ferdinand som dog vælger ikke at gi' ham hånden. Så hvis han ville give Evra hånden havde han nok ikke bare suset forbi.

Og så er det heller ikke videre sympatisk at Suarez sætter en arm i ryggen på Ferdinand idet han undgår tacklingen fra Evra.

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Sider: 1 ... 810 811 [812] 813 814 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010