Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
09 Jan 2025, 18:03
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
Antal Registrerede Brugere:
23490
0 Brugere, 903 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejdevanaha...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 31 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
776
777
[
778
]
779
780
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 1955481 gange)
Notorious B.IV
Gæst
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #11655:
07 Jan 2012, 17:12 »
Citat af: JeppeA 07 Jan 2012, 00:11
Lidt fra DM, men om det er rigtigt ved man ikke:
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Liverpool-new-racism-row-Fan-arrested-on-suspicion-of-abusing-black-Oldham-player-Tom-Adeyemi-article849913.html
der er allerede en masse rygter om hvad der er sket og sagt
Kæft nogle flotte fyre, de har set Suarez sagen som et 'coming out' party, og i klædt støt Suarez trøjer det ser de som værende 'det er i orden at være racist'-uniformen. Sørgeligt.
Liverpool bliver nok ikke straffet for det her, det ville være mærkeligt det er nok mere de der tosser der bliver straffet.
Notorious B.IV
Gæst
«
Svar #11656:
07 Jan 2012, 17:17 »
Citat af: Dimma 07 Jan 2012, 15:44
Synes det er en udemærket blog. Men så heller ikke bedre. At han bruger David Nielsen som argument, er jo ikke særlig repræsentativt. Det kan sagtens være at David Nielsen havde det på den måde, men det er ikke ensbetydende med at det er sådan flertallet har det. Fordi at David Nielsen ikke tager det så alvorligt, så er det ikke ensbetydende med at det er på den måde at alle andre skal reagere, og begynde at kritisere andre for at overreagere fordi de er offer for racistiske udtalelser er jo dybt latterligt.
Han skriver på et tidspunkt: " Men at råbe gringo efter en hvid spiller, har bare ikke den
samme effekt
eller klang? "
Samme effekt?? Hvis man under kampens hede bare råber nogle ord for at råbe dem, så fair nok. Men ovenstående er jo et tegn på at man bevidst, med fuldt overlæg går efter at såre modparten? Det kan da aldrig nogensinde forsvares at man ønsker at såre vedkommende på sin race.
At han så vælger at bruge næsten et helt afsnit på at generalisere om hvor meget mere voldelige spillere med afrikansk afstamning er. Ja, det er komplet tåbeligt efter min mening.
Jeg vil dog sige at han har enkelte gode pointer, og at man helt sikkert kan arbejde med problemet på en bedre måde.
Skal vi ikke bare sige det som det er? Os to vi ved jo begge to godt at det er en latterlig blog, helt og aldeles latterlig. "Det er i orden at være racistisk, så længe det sker i kampens hede", "Afrikanske spillere er aldrig de mest sympatiske på banen", "Spillere bliver jo ikke stemplet som voldspsykopater for at have brækket benet på en spiller", "Kom nu alle sammen, bare gør som David Nielsen, vend racismen til sejr"
Mangler ord.
verdenskrig
Manager
«
Svar #11657:
07 Jan 2012, 18:42 »
Jeg mangler også ord over at du ikke har brugt bare fem minutter mere på at læse hans samlede holdning, frem for at bruge 60 sek på lige at pege et par citater ud som du er uenig i.. Derudover kalder du det en latterlig blog, på trods af at den har medført 18 siders debat.. En blog der medfører 18 sider debat, er en blog som rammer noget som deler vandene, og sætter en stor debat i gang. Det er i mine øjne det som gør en blog fantastisk.
Jeg synes han påpeger et meget vigtigt punkt i debatten om racisme.. Nemlig at man skyder helt forkert, når man prøver at stoppe den verbale kamp mellem to spillere som er oppe i det røde felt, og hvor der flyver ting ud af munden på en.
Derimod burde man snarere koncentrere sig om at ramme racismens værste ansigt som han beskriver HER
"Racisme debatten er fyldt med dobbeltmorale og politisk korrekthed, at det er til at brække sig over, og smadrer egentlig de alvorlige tilfælde der er. Eksempelvis i Øst-europa, hvor det er velkendt at nogle klubber ikke tør have andet end hvide spillere, af hensyn til spillernes sikkerhed og at de få ikke-ariske spillere der er, hetzes voldsomt på og udenfor banen, at de næsten flygter fra landet. Men her taler vi om et generelt samfundsproblem, som ingen fodboldinstans eller indsats kan aflive. Her må samfundet træde til og få det problem aflivet. "
Det er racismens grimme ansigt.
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
plutonium
Manager
«
Svar #11658:
07 Jan 2012, 18:51 »
Jeg er helt enig med VK her. Racisme på banen er til at grine over, så længe der ikke er tale om decideret chikane. Hvis Suarez havde sagt 'neger' til Evra hver eneste gang han gik forbi ham, så er det chikane og skal selvfølgelig straffes. Det ville det også blive på gaden. Chikane kan straffes ved lov.
Men at to spillere i kampens hede får sagt tre sætninger til hinanden og én af dem har været med racistisk undertone er hvad der sker efter min mening. Det er det samme (imo) som at kalde en lav person gnom eller en stor kleppert for skideskur. Det er ikke ting man bør tage seriøst, for det går begge veje. Selvom Evra ikke har sagt 'hvide' til Suarez så har han nok også sagt ting der ikke var så pæne.
Til gengæld skal man for alt i verden chikane fra tilskuerne til livs, for det er altså racisme på et helt andet niveau!
EDIT
Det skal lige siges at jeg stærkt fortryder at have skrevet 'Racisme på banen er til at grine over'. Racisme er aldrig i orden, og det der skulle have stået er 'Name calling på banen er til at grine over'. Der er for mig at se en kæmpe forskel på det og racisme, og jeg beklager dybt hvis nogen har fået indtryk af at jeg synes racisme er i orden. En uforbeholden undskyldning til dem.
«
Seneste Redigering: 07 Jan 2012, 19:27 af plutonium
»
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
Præsidenten
Landsholdsspiller
«
Svar #11659:
07 Jan 2012, 18:54 »
Citat af: verdenskrig 07 Jan 2012, 18:42
Jeg mangler også ord over at du ikke har brugt bare fem minutter mere på at læse hans samlede holdning, frem for at bruge 60 sek på lige at pege et par citater ud som du er uenig i.. Derudover kalder du det en latterlig blog, på trods af at den har medført 18 siders debat.. En blog der medfører 18 sider debat, er en blog som rammer noget som deler vandene, og sætter en stor debat i gang. Det er i mine øjne det som gør en blog fantastisk.
Jeg synes han påpeger et meget vigtigt punkt i debatten om racisme.. Nemlig at man skyder helt forkert, når man prøver at stoppe den verbale kamp mellem to spillere som er oppe i det røde felt, og hvor der flyver ting ud af munden på en.
Derimod burde man snarere koncentrere sig om at ramme racismens værste ansigt som han beskriver HER
"Racisme debatten er fyldt med dobbeltmorale og politisk korrekthed, at det er til at brække sig over, og smadrer egentlig de alvorlige tilfælde der er. Eksempelvis i Øst-europa, hvor det er velkendt at nogle klubber ikke tør have andet end hvide spillere, af hensyn til spillernes sikkerhed og at de få ikke-ariske spillere der er, hetzes voldsomt på og udenfor banen, at de næsten flygter fra landet. Men her taler vi om et generelt samfundsproblem, som ingen fodboldinstans eller indsats kan aflive. Her må samfundet træde til og få det problem aflivet. "
Det er racismens grimme ansigt.
Racismen viser sgu sit grimme ansigt mange flere steder end der, og det er netop foruroligende at så mange mennesker har givet bloggen en stemme op. For mig at se viser det at vi er i fare for at give op på respekten til forskellige minoriter i vores multikulturelle samfund.
Som jeg allerede tidligere har skrevet, så er der en grund til at sorte føler sige mere stødt end hvide når man angriber farven på ens hud.
Citat af: plutonium 07 Jan 2012, 18:51
Men at to spillere i kampens hede får sagt tre sætninger til hinanden og én af dem har været med racistisk undertone er hvad der sker efter min mening. Det er det samme (imo) som at kalde en lav person gnom eller en stor kleppert for skideskur.
Vil meget gerne henvise til mit tidligere indlæg om hvorfor dette netop præcis, ikke er tilfældet!
FC Barcelona
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #11660:
07 Jan 2012, 18:56 »
Citat af: plutonium 07 Jan 2012, 18:51
Racisme på banen er til at grine over, så længe der ikke er tale om decideret chikane.
Seriøst, pluto? Der havde jeg alligevel forventet mere af dig.
plutonium
Manager
«
Svar #11661:
07 Jan 2012, 19:01 »
Jeg kan sagtens følge dig, Rafinha. Det er ikke nær det. Men for det første så skal vi væk fra den 'arvede racisme', og det går begge veje. I USA er der jo lige så mange sorte der er racister når de på forhånd stempler alle hvide som racister.
Jeg siger ikke at det er i orden at folk siger ting til hinanden under en kamp - personligt er jeg ikke typen der nogensinde ville gå ned på det niveau. Men jeg har den holdning, at hvis to personer går hen og bliver personlige, så må begge parter kunne tage stød under bæltestedet. Så er jeg i og for sig ligeglad med hvad de siger til hinanden. Det er ikke kun sorte der kan blive såret af at man siger noget om deres udseende. Der er mennesker der tager det vildt personligt hvis man kritiserer deres ører, og det er ligegyldigt om man har den ene hudfarve eller ej. Personen har ikke bedt om det udseende han har, så det er uacceptabelt at nedgøre det ved dem. Bare tag rødhårede, der har været modtagere af uhyggeligt meget hån gennem tiden. De har jo ingen chance for at undgå det, så længe folk synes det er sjovt at gøre grin med.
Når man name-caller så går man ud fra det visuelle, for det er der man får de umiddelbare inputs til 'kreativiteten'. Det er sådan psyken arbejder. Det kan man ikke ændre ved. Igen - jeg siger ikke det er i orden, men det er en konstatering.
Efter min mening er to personer der begynder på sådan noget begge idioter, der ikke kan adskille sport og privatliv.
verdenskrig
Manager
«
Svar #11662:
07 Jan 2012, 19:03 »
PLuto@
Jeg er enig med hensyn til tilskuerne.. Det er simpelthen ikke i orden, det er bare svært at gøre noget ved, fordi det drejer som om kultur.. Heldigvis har vi her i nordeuropa ikke tendens til at svine sorte spillere til fra tribunen, mens man i syden oftere tyer til den slags..
Men når Evra i følge Suarez har svinet hans søster til, og at Suarez så bagefter siger "Negro" eller hva han nu måtte have sagt til Evra, så kan det altså ikke få mig op i det røde felt.. Vi taler om to voksne mennesker som er oppe og køre, og derfor lukker noget lort ud overfor hinanden.. Så må man også være voksen nok til at kunne tage hvis man vil give.. Det er som jeg tidligere har givet udtryk for ikke mere etisk korrekt at svine den anden familie, end det er at svine racen.
FA handler som om racisme er et gigantisk problem i engelsk fodbold.. Hvordan kan de mene det, når mørke spillere er vidt og bredt accepteret i ALLE klubber, og enda er ikoner i mange.. Racistiske tilråb fra de engelske tribuner er jo ikke eksisterende ud fra hva jeg hører på TV, og mørke og hvide spillere spiller side om side uge efter uge.. Var racisme et problem i mine øjne, ville disse ting ikke være tilfældet. De får det til at fremstå som om racismen er på fremmarch, og går derfor ud og skriger en situation fra en konflikt i en intens kampsituation op som i mine øjne er en storm i et glas vand.
Det er patetisk, og skygger for det grimme ansigt som racismen reelt er.
plutonium
Manager
«
Svar #11663:
07 Jan 2012, 19:03 »
Citat af: g00n 07 Jan 2012, 18:56
Seriøst, pluto? Der havde jeg alligevel forventet mere af dig.
Læs mit forrige indlæg.
Men anyway, jeg fortryder afgjort mit ordvalg, for racisme er aldrig i orden. Men name-calling er hvad der sker. Det mener jeg 100 %.
Er der noget jeg bryster mig af, så er det min tolerance overfor alle jeg møder. Alle fortjener en fair chance for at vise hvem de er, og det at bedømme ud fra udseende (tøj såvel som hud-/hårfarve) er til at brække sig over. Når folk gør sådan noget burde det kvitteres med et spadestik mellem øjnene.
Notorious B.IV
Gæst
«
Svar #11664:
07 Jan 2012, 19:05 »
Det er ikke bare fordi jeg er uenig i de citater, det er fordi det er helt vanvittigt at man kan skrive sådan noget. Hvorefter det pensles over på 'jamen det er jo fordi folk gerne vil være politiskkorrekte".
Latterlige ting som er provokerende, de skaber da også stor debat, det er ikke nødvendigvis noget der gør bloggen god overhovedet.
Jamen, så så længe det sker i på banen i kampens hede så må man sige hvad man har lyst til. Men den flotte blogger har da ret i at det er værre når klubber ikke tør have andet end hvide spillere. MEN FORHELVEDE, bare fordi det er værre end når Suarez slynger omkring sig med Negrito og Terry med fucking black cunt, så gør det jo stadig ikke det andet mindre forkert? Selvfølgelig skal idioterne straffes når de siger grimme ting til hinanden på banen, det er da klart.
Citat af: Rafinha 07 Jan 2012, 18:54
Racismen viser sgu sit grimme ansigt mange flere steder end der,
og det er netop foruroligende at så mange mennesker har givet bloggen en stemme op
. For mig at se viser det at vi er i fare for at give op på respekten til forskellige minoriter i vores multikulturelle samfund.
Som jeg allerede tidligere har skrevet, så er der en grund til at sorte føler sige mere stødt end hvide når man angriber farven på ens hud.
Vil meget gerne henvise til mit tidligere indlæg om hvorfor dette netop præcis, ikke er tilfældet!
Meget enig, det er skønt at se dig herinde.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #11665:
07 Jan 2012, 19:08 »
Citat af: verdenskrig 07 Jan 2012, 19:03
Men når Evra i følge Suarez har svinet hans søster til, og at Suarez så bagefter siger "Negro" eller hva han nu måtte have sagt til Evra, så kan det altså ikke få mig op i det røde felt.. Vi taler om to voksne mennesker som er oppe og køre, og derfor lukker noget lort ud overfor hinanden.. Så må man også være voksen nok til at kunne tage hvis man vil give.. Det er som jeg tidligere har givet udtryk for ikke mere etisk korrekt at svine den anden familie, end det er at svine racen.
Nu handler det jo ikke bare om at have sagt 'negro', men om at han for det første skulle have sagt at han lavede frispark på ham fordi han var sort, derefter sagt at han ikke snakker med sorte, og til sidst "dale, negro, negro, negro" (Okay, blackie, blackie, blackie). Det er jo langt udover "kærlig namecalling", og efter min mening er Suarez heldig med at slippe med 8 kampes karantæne. Har du læst rapporten på 115 sider? Det er spændende læsning, hvor flere Liverpool-folks, inkl. Kuyts, vidneudsagn ikke ligefrem gavner Suarez.
plutonium
Manager
«
Svar #11666:
07 Jan 2012, 19:09 »
Citat af: verdenskrig 07 Jan 2012, 19:03
PLuto@
Jeg er enig med hensyn til tilskuerne.. Det er simpelthen ikke i orden, det er bare svært at gøre noget ved, fordi det drejer som om kultur.. Heldigvis har vi her i nordeuropa ikke tendens til at svine sorte spillere til fra tribunen, mens man i syden oftere tyer til den slags..
Men når Evra i følge Suarez har svinet hans søster til...
Så er vi jo i bund og grund enige..?
Når to personer bliver personlige så må de begge kunne acceptere at det gør ondt. Der er da mange ting jeg ikke selv har kunnet bestemme ved mit liv (gener og familie), men som folk kunne bruge som angreb mod mig i en ophedet diskussion. Bare fordi jeg ikke kan trække racisme-kortet betyder det altså ikke at det gør mindre ondt at få smidt i hovedet?
Igen: racisme er ALDRIG i orden og folk der siger andet er idioter. Men gensidig name-calling er hvad der sker, og så er jeg bedøvende ligeglad med hvad folk kalder hinanden.
verdenskrig
Manager
«
Svar #11667:
07 Jan 2012, 19:09 »
Citat af: Rafinha 07 Jan 2012, 18:54
Racismen viser sgu sit grimme ansigt mange flere steder end der, og det er netop foruroligende at så mange mennesker har givet bloggen en stemme op. For mig at se viser det at vi er i fare for at give op på respekten til forskellige minoriter i vores multikulturelle samfund.
Det er netop det jeg synes vi ikke er.. Tilgengæld overreagerer vi pludselig, sådan at alle ser spøgelser overalt.. Med den linie FA har lagt, vil det være det letteste nogensinde at sætte en medspiller i dårligt lys med anklager om racisme.. Uanset om personen måtte have sagt det eller ej.. Og uanset om personen forinden har modtaget nøjagtigt lige så store trussler og nedladende kommentare.. Er det smart?
Derudover er det muligt at der er historisk belæg for at mene at det er værre at svine en mørk person, frem for en hvid.. Men om du vil det eller ej er det ikke mindre racisme at en hvid sviner en sort, som at en sort sviner en hvid.. Begge ting går ind under det samme, men det kommer slet ikke til udtryk i debatten.
plutonium
Manager
«
Svar #11668:
07 Jan 2012, 19:10 »
Citat af: g00n 07 Jan 2012, 19:08
Nu handler det jo ikke bare om at have sagt 'negro', men om at han for det første skulle have sagt at han lavede frispark på ham fordi han var sort, derefter sagt at han ikke snakker med sorte, og til sidst "dale, negro, negro, negro" (Okay, blackie, blackie, blackie). Det er jo langt udover "kærlig namecalling", og efter min mening er Suarez heldig med at slippe med 8 kampes karantæne. Har du læst rapporten på 115 sider? Det er spændende læsning, hvor flere Liverpool-folks, inkl. Kuyts, vidneudsagn ikke ligefrem gavner Suarez.
Jeg har ikke fulgt sagen, så det her vidste jeg for eksempel ikke. Så er det jo også en helt anden situation. Så er det netop racisme og ikke bare name calling to opkørte atleter imellem.
I den betragtning skal han naturligvis straffes.
verdenskrig
Manager
«
Svar #11669:
07 Jan 2012, 19:14 »
Citat af: g00n 07 Jan 2012, 19:08
Faktum er at Evra kørte nøjagtigt lige så meget på Suarez som Suarez kørte på Evra.. Dette er i mine øjne en del af fodbold, og det kan ikke hidse mig op at den ene er racistisk når den anden er nøjagtigt lige så store en idiot, og sviner ting ved personen som er betydningsfulde som f.eks familie. Der hvor det bliver et problem er hvis det er envejskommunikation hvor en person bevidst igennem en hel kamp er racistisk igen igen og igen. DER kan vi snakke om at det ikke er i orden,..
Men generelt mener jeg ikke det store problem er hva folk siger til hinanden under kampe.. Jeg mener problemet ligger i et større perspektiv, hvor en hel tribune er racistisk, eller hvor klubber som ligaer ser ned på mørke spillere og fravælger, samt håner dem for deres hudfarve.. Kan vi blive enige om hva der er værst?
At Suarez i øvrigt gik en tand over stregen har alle vidst medgivet, men at han får otte dage er i mine øjne helt ude i skoven. Specielt fordi det var en aggressiv dialog mellem to personer som begge var oppe i det røde felt det meste af kampen.
Sider:
1
...
776
777
[
778
]
779
780
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »