home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 933 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 773 774 [775] 776 777 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1955863 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #11610: 06 Jan 2012, 21:50 »

HVIS kampen ender uafgjort, er der så omkamp?

Det gør den ikke, så det er der ingen grund til at svare på Wink

Er vi bedre med nu og kører vi dem over i anden halvleg??

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11611: 06 Jan 2012, 21:51 »

Deres mål virkede som et wake-up call for os og har så småt styr på kampen.. Dog kan det blive meget bedre! Savner en masse offensive løb for især Aurelio, som kan vi meget mere plads på midten..

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

HansenLFC
Gæst

« Svar #11612: 06 Jan 2012, 21:53 »

Deres mål var pisse godt, intet at stille op!

verdenskrig
Manager

« Svar #11613: 06 Jan 2012, 21:53 »

Synes Shelvery og Coates har gjort det godt.. Kelly har været dejlig fremadrettet, han lykkes dog ikke med alt, men spiller med fantastisk energi og vilje Smiley..

Bellamy har været en konstant trussel, og Oldham virker til at være på et niveau hvor Kuyt lige kan være med.. Gerrard har styret kampen godt, men synes ikke Maxi, eller Aurelio har gjort det store væsen af sig..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11614: 06 Jan 2012, 21:57 »

Synes Shelvery og Coates har gjort det godt.. Kelly har været dejlig fremadrettet, han lykkes dog ikke med alt, men spiller med fantastisk energi og vilje Smiley..

Bellamy har været en konstant trussel, og Oldham virker til at være på et niveau hvor Kuyt lige kan være med.. Gerrard har styret kampen godt, men synes ikke Maxi, eller Aurelio har gjort det store væsen af sig..
Er så enig med dig.. Kuyt kan liiiiige være med på dette niveau ergo han skal sælges..

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #11615: 06 Jan 2012, 22:06 »

Det gør den ikke, så det er der ingen grund til at svare på Wink

Er vi bedre med nu og kører vi dem over i anden halvleg??
Det er jeg klar over, men det kunne være rart at vide til en eventuel anden kamp Wink

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #11616: 06 Jan 2012, 22:09 »

Jeg savner virkelig at spillerne begynder at placere boldene. Vi har allerede set et par gange at bl.a. Bellamy og Maxi bare har hamret til bolden uden nogen anelse hvor den rammer hen og derfor rammer lige på målmanden. Det kan da ikke være så svært at lave en kølig inderside i det lange hjørne, for så er den næsten sikker på at gå ind.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Skipper
Gæst

« Svar #11617: 06 Jan 2012, 22:29 »

Sådan Shelvey! godt med et mål fra ham,  han har altså en imponerende teknik Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #11618: 06 Jan 2012, 22:29 »

Så fik Shelvey scoret sit første mål for os.. Dejligt for den unge mand, at han lige kroner en flot kamp med en kasse Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #11619: 06 Jan 2012, 22:48 »

Man er virkelig langt nede i hierakiet når man som potientiel førsteangriber først kommer ind nu i sådan en kamp Skuffet

edit: godt ord igen, hold da FERIE hvor er det dejligt for ham... Tørt hårdt spark, ned i hjørnet.. Selvtillid Thumbs Up
« Seneste Redigering: 06 Jan 2012, 22:51 af verdenskrig » Logged

Cool

Skipper
Gæst

« Svar #11620: 06 Jan 2012, 22:51 »

Tror du ikke han er blevet sparet, nu Suarez ikke kan spille de næste par kampe?

verdenskrig
Manager

« Svar #11621: 06 Jan 2012, 22:52 »

Sikkert, havde bare gerne lige set ham gå ind og få lidt selvtillid, men det kan jo være det samme når han blot behøver 5 min for at få det Wink

Cool

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11622: 06 Jan 2012, 22:57 »

Vi fik hvad vi kom efter! Anden halvleg acceptabel, hvor vi spiller dem ud af banen, når de ikke trpr på det længere. Dejligt at se Shelvey, Carroll og Downing scorer! Smiley YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #11623: 06 Jan 2012, 22:57 »

Vi vandt! Smiley

Dejligt dejligt, og vi er videre til 4.runde. Downing fik scoret sit første mål, Carroll fik gang i målscoringen igen, og Gerrard fik en fuld kamp uden nogen problemer..

God indats i anden halvleg, og mange gode præstationer.. Det her må give en fin portion selvtillid, for dårlige var Oldham bestemt ikke Smiley

Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #11624: 06 Jan 2012, 23:01 »

Andy <3

Sider: 1 ... 773 774 [775] 776 777 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010