home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  1 Bruger, 1047 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 47 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 771 772 [773] 774 775 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1955981 gange)
Januzaj
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #11580: 05 Jan 2012, 17:56 »

Come on. Det er sagt i en dokumentar film, hvor han laver fis med holdkammeraterne. Suarez sagde det i et af verdens mest intense rival opgør. Synes det er uden for sammenligning.

Manchester United

verdenskrig
Manager

« Svar #11581: 05 Jan 2012, 18:03 »

"Der er tale om en dokumentar om Monaco, der med den nuværende United-spiller på holdet gik hele vejen til finalen i Champions League 2004. Undervejs bliver Evra filmet, mens han tilsviner flere spillere, og blandt andet bruger ordet 'nigger', som var centralt i sagen mod Suarez.

Læs også: Nu siger Suarez endelig undskyld

Tiraden går ud over Chelsea-spillerne Frank Lampard og Jimmy Floyd Hasselbaink, som nu har indstillet karrieren. De bliver bl.a. kaldt 'motherfucking niggers'. "

Rullende Øjne Kan ikke helt se hvordan det ikke kan have noget med sagen at gøre Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #11582: 05 Jan 2012, 18:45 »

Tiraden går ud over Chelsea-spillerne Frank Lampard [..]. De bliver bl.a. kaldt 'motherfucking niggers'. "

At kalde en hvid mand for 'motherfucking nigger' siger vidst alt. What comes around goes around, sooner or later.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11583: 05 Jan 2012, 18:47 »

At man kalder to spillere for motherfucking niggers må vel udløse 32 dages karantæne. 8 dage pr. grimme ord pr. spiller. Right?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

HansenLFC
Gæst

« Svar #11584: 05 Jan 2012, 18:54 »

At kalde en hvid mand for 'motherfucking nigger' siger vidst alt. What comes around goes around, sooner or later.

Men hvorfor joke med den slags, når man selv er en tøs på det punkt?

Lavezzi
Gæst

« Svar #11585: 05 Jan 2012, 18:57 »

Dumme VK. Evra er selv sort og må derfor bruge neger/nigger/nigga alt det han vil.

Zone 43
Manager

« Svar #11586: 05 Jan 2012, 20:09 »

Men hvorfor joke med den slags, når man selv er en tøs på det punkt?

Det er et godt spørgsmål, og jeg forstår ham, eller FA i sagen, om dette. Det er ulven kommer om igen. Og skulle der en dag komme en reel racisme sag, står han næppe nogle gode kort på hånden efter hvad der er sket og sagt omkring sagen her.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11587: 05 Jan 2012, 20:17 »

Morale er godt, dobbelt morale er dobbelt så godt!

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JKJ
Gæst

« Svar #11588: 05 Jan 2012, 20:39 »

Det må vidst være en and Smiley er næppe nogen der betaler 135 mill for en middelmådig hollænder. Den var end ikke gået da alle kastede sig i penge.

De ca 135 er hvad i angiveligt kræver 15 mill pund og de vil angiveligt betale 8 mill pund for ham.

Men hvad kan man også forvente at et useriøst medie som indkast.

Han er så en af de måske sikre på et ellers rigtig stærkt hollandsk landshold, og såvidt jeg ved er han også blandt dem der af og til er udnævnt til anføre på holdet.

Men korrekt, han har bestemt ikke været overbevisende for os i denne sæson.
Men middelmådig generelt, bestemt ikke.

Men vil da heller ikke sige nej tak hvis det er korrekt, det skal det der ikke være i tvivl om.

Og det er selvfølgelig indkast.dk der selv digter det rygte.  Shockeret
Prøv nu lige at tjekke ud hvem der skriver det, så bringer indkast.dk, plus en masse både danske og engelske sites det så efterfølgende.
Det er da for nemt bare at hakke en side ned der prøver at informere lidt om havd der sker på rygtebasis rundt omkring!

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11589: 05 Jan 2012, 20:49 »

Det skal selvfølgelig tages med et gran salt, men en af de nyere olieklubber vil måske se ham som et interessant emne i og med han har et navn og kan starte en masse Smiley Men det er dog ikke dem han er rygtet til..

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

verdenskrig
Manager

« Svar #11590: 05 Jan 2012, 20:58 »

Men korrekt, han har bestemt ikke været overbevisende for os i denne sæson.
Men middelmådig generelt, bestemt ikke.

Kuyt var OK i starten, og lavede af og til mål og assist.. Jeg vedbliver dog den holdning at Rafa ødelagde ham ved at omskole ham til Kant.. Kuyt blev hentet som topscorer i Holland, og jeg vil altid ærge mig over at man misbrugte hans begrænsede stil, på en placering hvor man i mine øjne SKAL have flair, teknik samt hurtige fødder.. Ting Kuyt aldrig har været i nærheden af at besidde. På kanten har han i mine øjne kun haft en god sæson hos os, og det var en sæson hvor hele holdet generelt kørte som en smurt maskine (08/09)

Se bare i foråret da man brugte ham i front med Suarez.. Pludselig spillede Kuyt jo acceptabelt, og fik scoret sine mål.. Men i dag anser jeg ikke engang Kuyt god nok til PL.. Det han for eksempel viste mod City var en decideret hån mod hans arbejdsgiver.. Så dårlig må man ganske enkelt ikke være når man får løn for det, det er tæt på at være kriminelt Tunge

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #11591: 05 Jan 2012, 22:38 »

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #11592: 06 Jan 2012, 14:07 »

Vises aftenens kamp ikke i TV?

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Skipper
Gæst

« Svar #11593: 06 Jan 2012, 14:23 »

Ikke i følge bold.tv
Og mener heller ikke 6'eren har reklameret med det.

Skipper
Gæst

« Svar #11594: 06 Jan 2012, 20:11 »

The Reds line-up like this: Reina, Kelly, Carragher, Coates, Aurelio, Spearing, Maxi, Gerrard, Shelvey, Kuyt, Bellamy. Subs: Doni, Carroll, Henderson, Downing, Adam, Skrtel, Flanagan.

Godt at se at de unge får lov til at spille den her kamp, er dog lidt forvirret ved at Gerrard er inde, håber kun han får en halvleg. Så han er klar til 70-80 min mod City Smiley
Håber på en 4-0 sejr Thumbs Up Vil være godt at se Shelvey og Kuyt score Smiley

Sider: 1 ... 771 772 [773] 774 775 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010