home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  1 Bruger, 1006 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 108 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 764 765 [766] 767 768 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1956700 gange)
Dimma
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #11475: 03 Jan 2012, 21:57 »

Helt enig. Spearing fylder simpelthen for lidt, og bliver alt for ofte skubbet væk.

Vi er dog trods alt nogle fans der følger med, det kan man jo ikke påstå du gør hvis du ikke var klar over dette.

Præcis. Han er jo tydeligvis ikke fan. Bare et fjols med en stor mund Smiley

Tavares
Manager

« Svar #11476: 03 Jan 2012, 21:57 »

Jeg følger mere med end du drømmer om. jeg ved udmærket godt at Gerrard først lige er kommet tilbage, men så vil jeg foretrække ham fra start, så han kan gøre en forskel. I stedet for skal han bare ind og løbetræne lidt nu..Hvis han altså kommer ind.

Det er da komplet stupidt, at starte Gerrard inde? Hva skete der sidste gang, han kom ind og startede for tidligt? Der blev han skadet igen. Det var det samme der skete med Agger.

Bruno Caboclo. Siger det bare.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #11477: 03 Jan 2012, 21:58 »

Inferno, Messi1987, Soeby, ZhotLog, Mathi89, Arsrea, FernandoTorres9-1, patrick J, Dimma, Korzika, Benjoe, Vestjyde, Dida, Fulham FC, HansenLFC, Marchang, snaever, bøvle, The Captain, U-4-E, Jakob E, JKJ, Zone 43, trippen (+ 1 Skjulte) og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Woooow det er top underholdning!

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Dahnert
Lilleputspiller
*

« Svar #11478: 03 Jan 2012, 21:58 »

Hverken du eller jeg har oplevet et mesterskab! Jeg tror vi har ventet nok efterhånden..

Vi er trofaste fans. Bare hop over på Man City vognen så. Vi har haft problemer med trænere, ejere osv. Vi er ikke alle så heldige som City, og helt ærligt vil jeg heller ikke være ligesom City.

One love - Liverpool FC <3

‎"Wow,exactly as I left it!" - Thiery Henry on seeing Arsenal's trophy cabinet.

patrick J
Manager

« Svar #11479: 03 Jan 2012, 21:59 »

Præcis. Han er jo tydeligvis ikke fan. Bare et fjols med en stor mund Smiley
Tillykke med vi er bagud 2-0 men spiller godt...Hvad er det for en holdning?!
Jeg har flere gange taget turen til Liverpool, på trods af at jeg ikke vælter i penge. Så hold din kæft.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

patrick J
Manager

« Svar #11480: 03 Jan 2012, 22:00 »

Det er da komplet stupidt, at starte Gerrard inde? Hva skete der sidste gang, han kom ind og startede for tidligt? Der blev han skadet igen. Det var det samme der skete med Agger.
Han spillede da mod Newcastle? godt nok kun lidt over en halv time. Så kan han vel også klare 1 halvleg, og derefter selv bedømme hvordan det går.

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #11481: 03 Jan 2012, 22:01 »

Vi har spillet ganske udemærket, et ærgeligt mål til 1-0 og så havde City bare læst os ved 2-0 målet. Jeg tror på os i 2. halvleg, men vi er nød til at få bolden spillet hurtigt også fremme. Ligesom ved Downing's chance. Mon ikke vi kan gøre et eller andet.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

ZhotLog
Gæst

« Svar #11482: 03 Jan 2012, 22:01 »

Heldigvis så har de Liverpool fans jeg kender ambitioner. I ligger jeg sgu bare ned fordi det er City vi møder.
Hold dog op hvor viser du bare mangel på forståelse og indsigt i såvel spillersituationen ift. Bellamy og Gerrard samt i klubsituationen generelt.

Bellamy har længe haft problemer med knæet, der betyder at han ikke kan spille to kampe på 3-4 dage. Det giver stadig rig mulighed for 30+ kampe for LFC i løbet af et år.
Gerrard har været skadesplaget mere eller mindre hele tiden under Dalglish. Sidste gang han kom tilbage blev han hurtigt skadet igen. Du kan ikke forstå at man vælger at tænke fremadrettet i stedet for på kun en enkelt kamp?

Og fint nok at du er træt af at vente på et mesterskab... Men utilfredshed og brokkeri alene flytter absolut ingen trofæer fra Manchester til Liverpool.

Hvis du er så træt af at vente kan du jo passende blive bandwagon fan hos City eller Chelsea. Vi kommer i hvert fald ikke til at savne dig...

JKJ
Gæst

« Svar #11483: 03 Jan 2012, 22:01 »

Hverken du eller jeg har oplevet et mesterskab! Jeg tror vi har ventet nok efterhånden..

Og det kommer heller ikke i år og med stor sansynlighed heller ikke næste sæson.

Vi er simpelthen så langt bagved de helt store rent økonomisk. Mit bud er at vi blev sat mindst 5 år tilbage da de 2 klovne ejede klubben.
Siden blev vi ikke bare indhentet men også overhalet med flere længder ent økonomisk.

Vi har ikke råd til at gå ud og hente på øverste hylde som feks City har, vi må nøjes med hylderne under.

Så du kommer til at vente et stykke tid endnu, lige meget om du vil eller ej.

Tavares
Manager

« Svar #11484: 03 Jan 2012, 22:02 »

Han spillede da mod Newcastle? godt nok kun lidt over en halv time. Så kan han vel også klare 1 halvleg, og derefter selv bedømme hvordan det går.
Så vil jeg da hellere have ham ind i 2. halvleg, og så få nogle minutter i benene på ham, på den måde. Jeg fortrækker at se ham 30 minutter i top form, i stedet for 90, god ødelagt..

Bruno Caboclo. Siger det bare.

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #11485: 03 Jan 2012, 22:03 »

Tillykke med vi er bagud 2-0 men spiller godt...Hvad er det for en holdning?!
Jeg har flere gange taget turen til Liverpool, på trods af at jeg ikke vælter i penge. Så hold din kæft.

Hvis du lover at gøre det samme. Skal jeg nok ofre mig, for at de andre kan blive sparet for dine ligegyldige posts.

patrick J
Manager

« Svar #11486: 03 Jan 2012, 22:03 »

Hold dog op hvor viser du bare mangel på forståelse og indsigt i såvel spillersituationen ift. Bellamy og Gerrard samt i klubsituationen generelt.

Bellamy har længe haft problemer med knæet, der betyder at han ikke kan spille to kampe på 3-4 dage. Det giver stadig rig mulighed for 30+ kampe for LFC i løbet af et år.
Gerrard har været skadesplaget mere eller mindre hele tiden under Dalglish. Sidste gang han kom tilbage blev han hurtigt skadet igen. Du kan ikke forstå at man vælger at tænke fremadrettet i stedet for på kun en enkelt kamp?

Og fint nok at du er træt af at vente på et mesterskab... Men utilfredshed og brokkeri alene flytter absolut ingen trofæer fra Manchester til Liverpool.

Hvis du er så træt af at vente kan du jo passende blive bandwagon fan hos City eller Chelsea. Vi kommer i hvert fald ikke til at savne dig...
Vi kommer heller ikke til at savne dig. Når du snakke rom at skifte hold, viser du jo bare hvilken slags fan at DU er. Sådan noget burde ikke være et tema. Jeg ved godt alt det du skriver? Så blev ikke ligefrem klogere.

patrick J
Manager

« Svar #11487: 03 Jan 2012, 22:05 »

Hvis du lover at gøre det samme. Skal jeg nok ofre mig, for at de andre kan blive sparet for dine ligegyldige posts.
Fint nok. Gider alligevel ikke diskutere med fans uden ambitioner. Så i kan leve videre i jeres egen lille verden uden problemer, men med masser af tålmodighed hvor alt er ren idyl.

ZhotLog
Gæst

« Svar #11488: 03 Jan 2012, 22:05 »

Vi kommer heller ikke til at savne dig. Når du snakke rom at skifte hold, viser du jo bare hvilken slags fan at DU er. Sådan noget burde ikke være et tema. Jeg ved godt alt det du skriver? Så blev ikke ligefrem klogere.
Hvis du i forvejen er klar over alt det jeg skriver, så gør det jo blot dine indlæg og forslag endnu mere retarderede.

HansenLFC
Gæst

« Svar #11489: 03 Jan 2012, 22:05 »

Nogen oplever aldrig et mesterskab !

Sider: 1 ... 764 765 [766] 767 768 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010