home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  1 Bruger, 925 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 36 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 763 764 [765] 766 767 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1956607 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #11460: 03 Jan 2012, 21:47 »

Ja sagde det før kampen, og holder ved. Vi har haft nogle frispark og Downing som vi alligevel ved ikke kan score.. Hvor fuck er Bella og Captain? Latterligt.

Prøv at følg lidt med.

Bella spillede i weekenden og kan ikke holde til to kampe inden for så kort tid fra start og det bliver nævnt kamp efter kamp.

Gerrard er lige kommet tilbage, har fået en halvleg og kan ikke gøre en forskel en hel kamp mod PLs bedste hold. Så en fornuftig beslutning.

patrick J
Manager

« Svar #11461: 03 Jan 2012, 21:48 »

Prøv at følg lidt med.

Bella spillede i weekenden og kan ikke holde til to kampe inden for så kort tid fra start og det bliver nævnt kamp efter kamp.

Gerrard er lige kommet tilbage, har fået en halvleg og kan ikke gøre en forskel en hel kamp mod PLs bedste hold. Så en fornuftig beslutning.
Så mistede jeg lige alt for Bella der! Kan man ikke klare 2 kampe i træk indenfor kort tid, så skal man sgu da ikke spille i England. I lyder som en flok kællinger uden ambitioner. Sikke nogle fans!

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

ZhotLog
Gæst

« Svar #11462: 03 Jan 2012, 21:49 »

Så mistede jeg lige alt for Bella der! Kan man ikke klare 2 kampe i træk indenfor kort tid, så skal man sgu da ikke spille i England. I lyder som en flok kællinger uden ambitioner. Sikke nogle fans!
Wow. Just wow.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11463: 03 Jan 2012, 21:50 »

Hvis Bellamy kan spille hver anden kamp og er garant for mål vil jeg ikke klage istedet for at spille med en halvskadet hver kamp. Kom nu ind i kampen!

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

HansenLFC
Gæst

« Svar #11464: 03 Jan 2012, 21:51 »

Seriøst hvad fejler du? Det er dig som siger jeg skal skifte hold. Hvilken fucking taber skifter hold?
Prøv dog og se kampen selv. Hvis du er tilfreds, så er du den nemmeste fan at have. Du forlanger jo ikke en skid af dit hold. Men godt for dig du er tilfreds med endnu et år uden CL.

Ta dine piller og fald en smule ned.

Forlanger er store ord.

Vi mangler holdets to største profiler og har spillet en rigtig fin førstehalvleg, men mangler skrapheden.

At du bliver større fan af at spille smart, gør mig intet. At skæbe sig som en 13årige hjælper ihvertfald ikke holdet.

HansenLFC
Gæst

« Svar #11465: 03 Jan 2012, 21:52 »

Du er noget for dig selv!

patrick J
Manager

« Svar #11466: 03 Jan 2012, 21:52 »

Ta dine piller og fald en smule ned.

Forlanger er store ord.

Vi mangler holdets to største profiler og har spillet en rigtig fin førstehalvleg, men mangler skrapheden.

At du bliver større fan af at spille smart, gør mig intet. At skæbe sig som en 13årige hjælper ihvertfald ikke holdet.
Heldigvis så har de Liverpool fans jeg kender ambitioner. I ligger jeg sgu bare ned fordi det er City vi møder.

JKJ
Gæst

« Svar #11467: 03 Jan 2012, 21:52 »

Vi er dog trods alt nogle fans der følger med, det kan man jo ikke påstå du gør hvis du ikke var klar over dette og at Gerrard ikke er klar til en kamp fra start.

Og hvis du skulle miste noget for nogen er det da Liverpool. CB melder det ud inden der bliver skrevet kontrakt, det er jo ikke hans skyld at klubben så stadig vil have ham.
Han har jo meldt rent ud.

Vi har masser af ambitioner. Men måske vi bare er en del mere realistiske end du er!

HansenLFC
Gæst

« Svar #11468: 03 Jan 2012, 21:53 »

Heldigvis så har de Liverpool fans jeg kender ambitioner. I ligger jeg sgu bare ned fordi det er City vi møder.

Ting tager tid, det lær du nok en gang.

DeBuur
Manager

« Svar #11469: 03 Jan 2012, 21:54 »

Det er altså ikke dagen hvor vores spiller topper  Skuffet  Reina har en af de kampe hvor han ikke er helt stabilt...sådan lidt Stefan Wessel "style"

King Kenny skal sgu prøve at få dem til at yde 25 % mere og jeg tror vi får Steven Gerrard at se i 2. halvleg.

Man City er sgu farlige nå de får bolden uden for vores flt og de skal sgu ikke have meget plads - jeg håber vi ser et mirakel i 2. halvleg.... men mener der er klasse forskel..desværre  Græder

YNWA

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #11470: 03 Jan 2012, 21:54 »

Psh. Pisse irriterende at vi ikke udnytter vores chancer, og at skulle lytte til Morten Bruun en hel kamp, igen.

Synes langt fra dette er fortjent. Midtbanen gør en god figur med undtagelse af Spearing som igen bringer usikkerhed foran forsvaret.

Vores ineffektivitet og dårlige angrebsalternativer taber denne kamp for os. Suk.

Håber på en god præstation i anden halvleg!

patrick J
Manager

« Svar #11471: 03 Jan 2012, 21:55 »

Vi er dog trods alt nogle fans der følger med, det kan man jo ikke påstå du gør hvis du ikke var klar over dette og at Gerrard ikke er klar til en kamp fra start.

Og hvis du skulle miste noget for nogen er det da Liverpool. CB melder det ud inden der bliver skrevet kontrakt, det er jo ikke hans skyld at klubben så stadig vil have ham.
Han har jo meldt rent ud.

Vi har masser af ambitioner. Men måske vi bare er en del mere realistiske end du er!
Jeg følger mere med end du drømmer om. jeg ved udmærket godt at Gerrard først lige er kommet tilbage, men så vil jeg foretrække ham fra start, så han kan gøre en forskel. I stedet for skal han bare ind og løbetræne lidt nu..Hvis han altså kommer ind.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #11472: 03 Jan 2012, 21:56 »

Patrick J fald nu lidt ned. Tag et bad her i pausen eller noget. Du bliver nød til at være realistisk omkring dit hold.

Opstillingen er ganske fornuftig, og jeg kan faktisk ikke se hvordan den skulle kunne være anderledes. I har jo også spillet en fin halvleg, hvis I spørger mig. På trods af resultatet.

JKJ
Gæst

« Svar #11473: 03 Jan 2012, 21:56 »

Aldrig i livet. De er bare et bedre hold end vi er. Har angribere der er ca 80% mere effektive end vi er.

det er at se realistisk på tingene, ikke at bo i sin lille osteklokke og ikke kan se ud over sin lille bitte næsetip!!

patrick J
Manager

« Svar #11474: 03 Jan 2012, 21:56 »

Ting tager tid, det lær du nok en gang.

Hverken du eller jeg har oplevet et mesterskab! Jeg tror vi har ventet nok efterhånden..

Sider: 1 ... 763 764 [765] 766 767 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010