home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 905 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 39 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 762 763 [764] 765 766 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 1957248 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #11445: 03 Jan 2012, 20:53 »

Den startopstilling der.. Hvad fanden sker der for Kenny? Lægger han sig ned på forhånd Huh

Lægger sig ned, hvad ville du ha ændret?

a-fonne
Ynglingespiller

« Svar #11446: 03 Jan 2012, 21:07 »

Nogen der ved hvor på nettet man kan se den gratis?

Newton Heath
Manager

« Svar #11447: 03 Jan 2012, 21:09 »

101greatgoals 101greatgoals.com
Clarification: Luis Suarez will ONLY return vs United if Liverpool lose to Oldham in the FA Cup. Being unlikely, Suarez will return vs Spurs

Ja okay. Det må vel siges at være endnu vigtigere for Liverpool, hvis de, som man må gå ud fra, får ham med til Spurs-kampen. :-)

patrick J
Manager

« Svar #11448: 03 Jan 2012, 21:37 »

I dag er Kenny sgu et fucking dumt fjols... Latterlig opstilling, og sikke en keeper. Brækker mig over det hold!

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

JKJ
Gæst

« Svar #11449: 03 Jan 2012, 21:40 »

I dag er Kenny sgu et fucking dumt fjols... Latterlig opstilling, og sikke en keeper. Brækker mig over det hold!

Havde du også sagt det hvis vi havde udnyttet vores chancer?

KK kan for pokker jo ikke selv sparke dem ind, vi har jo chancer nok til at være helt med i denne kamp!!

HansenLFC
Gæst

« Svar #11450: 03 Jan 2012, 21:41 »

Så pak dog dine ting og skift hold.

Latterlig opstilling. Du er nok nummer 17 der skriver det og jeg aner ikke om i bare ser kampe og ikke følger en skid med.

Hvad ville du ændre?

patrick J
Manager

« Svar #11451: 03 Jan 2012, 21:41 »

Havde du også sagt det hvis vi havde udnyttet vores chancer?

KK kan for pokker jo ikke selv sparke dem ind, vi har jo chancer nok til at være helt med i denne kamp!!
Ja sagde det før kampen, og holder ved. Vi har haft nogle frispark og Downing som vi alligevel ved ikke kan score.. Hvor fuck er Bella og Captain? Latterligt.

patrick J
Manager

« Svar #11452: 03 Jan 2012, 21:42 »

Latterlig opstilling. Du er nok nummer 17 der skriver det og jeg aner ikke om i bare ser kampe og ikke følger en skid med.

Hvad ville du ændre?
Kan ikke tage dig seriøst med Carrol som profilbillede. Så din mening betyder sgu nul og niks. Ligesom Carrol gør for holdet.

bøvle
Manager

« Svar #11453: 03 Jan 2012, 21:43 »

Hvad ville du ændre?

Enig, det er slet ikke en dum opstilling..

Det ser bestemt ikke kønt ud, men vil jeg ikke blame KK for. Så hellere nogle af de spillere vi forventede noget af. Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #11454: 03 Jan 2012, 21:44 »

Kan ikke tage dig seriøst med Carrol som profilbillede. Så din mening betyder sgu nul og niks. Ligesom Carrol gør for holdet.

Jeg kan ikke tage en tudeprins fra vestegnen seriøs, som tuder så snart det ikke går efter hans næse. Du sikkert en meget flink fyr, men tror ikke du kan tåle modgang.

Så Brøndby og Liverpool er hvis ikke noget for dig.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #11455: 03 Jan 2012, 21:44 »

Haha, føler sku med dig HansenLFC. Grin

I har nu haft nogen gode muligheder i løbet af kampen, så helt skidt har det da bestemt ikke været.

bøvle
Manager

« Svar #11456: 03 Jan 2012, 21:46 »

Ja sagde det før kampen, og holder ved. Vi har haft nogle frispark og Downing som vi alligevel ved ikke kan score.. Hvor fuck er Bella og Captain? Latterligt.

Kunne også godt have tænkt mig at se Bellamy, men nu du skriver latterligt og fjols, så tror jeg altså kun det var et fjols der ville have smidt Captain Fantastic i start 11'eren i dag !

HansenLFC
Gæst

« Svar #11457: 03 Jan 2012, 21:46 »

Haha, føler sku med dig HansenLFC. Grin
I har nu haft nogen gode muligheder i løbet af kampen, så helt skidt har det da bestemt ikke været.

Hvorfor dog?

patrick J
Manager

« Svar #11458: 03 Jan 2012, 21:46 »

Jeg kan ikke tage en tudeprins fra vestegnen seriøs, som tuder så snart det ikke går efter hans næse. Du sikkert en meget flink fyr, men tror ikke du kan tåle modgang.

Så Brøndby og Liverpool er hvis ikke noget for dig.
Seriøst hvad fejler du? Det er dig som siger jeg skal skifte hold. Hvilken fucking taber skifter hold?
Prøv dog og se kampen selv. Hvis du er tilfreds, så er du den nemmeste fan at have. Du forlanger jo ikke en skid af dit hold. Men godt for dig du er tilfreds med endnu et år uden CL.

JKJ
Gæst

« Svar #11459: 03 Jan 2012, 21:46 »

Jeg ved ikke helt om du følger bare en smule med.

Men allerede da CB blev købt sagde han og klubben at han ikke kunne spille 2 hårde kampe i træk inden for kort tid.

Og selvfølgelig skal vi smide en spiller ind der ikke er i form og sørge for at han bliver skadet igen, så han ender ude i 2-3 mdr igen. Det er sgu da logistik for burhøns!!

Manden er ikke i form, kan ikke spille mere end maks 45 min på højt niveau. Så kan han jo sidde på tribunen sammen med Suarez og hygge sig.
Dette er ikke en kamp hvor man kan og skal forvente point. Der er langt vigtigere kampe de næste uger hvor Gerrard vil have langt større gavn på holdet.

Sider: 1 ... 762 763 [764] 765 766 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010