Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23573
1 Bruger, 589 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
robbertwilson12
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
752
753
[
754
]
755
756
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 2104209 gange)
Fogt
Landsholdsspiller
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #11295:
26 Dec 2011, 17:56 »
Det eneste positive i dag var Carroll og Gerrard som var tilbage..
Negativt er det selvmålet fra ADAM (AARGH) , at bellamy kun fik 10 minutter og suarez slet slet ikke er hvor han skal være
Vi kunne have været 1 point fra top 4 efter denne kamp... nej nej
«
Seneste Redigering: 26 Dec 2011, 17:58 af FernandoTorres9-1
»
Gry Marie 11.03.12
Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21
Manniche
Landsholdsspiller
«
Svar #11296:
26 Dec 2011, 18:01 »
Jeg er godt nok ved, at være træt af Suarez utrolige uskarphed! Samtidig synes jeg han tager ALT for mange svære valg, hvor han i stedet kunne have spillet bolden til en helt fri mand i stedet for.
Jeg forstår heller ikke, at vi ikke kan lave et ordenligt indlæg! Sæt nu Downing over på den venstrekant, så han ikke behøver smide den indover med højre, når vi har Caroll stående inde i boksen..
Eneste positive er Gerrards og Carolls positive comeback..
Elendig kamp (igen) fra vores side, og hvis spillet ikke snart forbedres, så synes jeg det urealistisk, at vi ender i en top 4...
Liverpool
- You'll never walk alone <3
Citat af: NikolajH 03 Jan 2010, 20:05
Self. Alt for verdens rigeste freak
Soeby
Reserveholdsspiller
«
Svar #11297:
26 Dec 2011, 18:03 »
Jeg ville også gerne have set Bellamy starte inde idag, men det er bare utrolig svært at droppe Maxi. Var det 11 mål i 12 kampe han havde scoret? Han er ihvertfald utrolig giftig!
Fogt
Landsholdsspiller
«
Svar #11298:
26 Dec 2011, 18:08 »
Carroll var virkelig god i dag... Nu mangler vi bare målene.
Nu har jeg læst flere steder at folk vil af med KD. Er der nogen herinde der også mener det eller gør han det godt?
Personligt synes jeg vi virkelig spiller godt under ham, til tider lidt for langsomt. Vi kommer frem til masser af chancer, så mon ikke heldet snart vender, men helt inden top 5 rykker fra os (ARS, MANU, MANC, SPURS OG CHE)
Gry Marie 11.03.12
Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21
HansenLFC
Gæst
«
Svar #11299:
26 Dec 2011, 18:10 »
Citat af: DeBuur 26 Dec 2011, 17:54
det er ikke sjovt at være Liverpool fan - vi spiller ringe også har vi altså heller ikke heldet med os i overtiden - den er svær at sluge....
Sjovt?
Alle kan jo ikke holde med dem som vinder.
Liverpool <3
Cesc
Landsholdsspiller
«
Svar #11300:
26 Dec 2011, 18:12 »
Jeg så anden halvleg (så WBA-City første halvleg), og jeg må sige at det er tydeligt at se Liverpool lige præcis mangler det sidste i forhold til de to store hold fra Manchester. De er slet ikke så skarpe som man bør forvente af de angribere. Jeg synes lige det sidste mangler, ligesom det gør i Arsenal, men det skal nok komme med et par signings.
Men hvem skal de hente? Jeg ved ikke rigtig hvorhenne svaghederne ligger, for navnemæssigt er det jo et rigtig rigtig stærkt hold Liverpool råder over. Men det er som om et eller andet er i vejen. Jeg synes der manglede fantasi, skarphed og udnyttelse. Bunn stod en drømmekamp, men på mange af de 50 % chancer Liverpool skabte, gik den til Blackburns vej hver eneste gang.
Det er først til ALLERsidst at de får den 100 % chance, som Bunn på fænomenal vis hopper ned og puffer ud. Hold kæft den var vild! Og bagefter, er jo bare sort uheld! Synes der manglede en rigtig skarp angriber og nogen helt perfekte oplæg. Downing gjorde sit, men synes også hans indlæg lige manglede den sidste kvalitet for at sidde i skabet.
Anyway, så synes jeg at det var voldsomt Carroll vandt hver ENESTE hovedstødduel han gik ind i! Det er imponerende, når man tænker på at Samba er at finde i Blackburns forsvar. Respekt til det.
Men alt i alt, fortjent at den ender 1-1, af hvad jeg har set. Liverpool var ikke gode nok, og Blackburn spillede en fin kamp på deres præmisser.
verdenskrig
Manager
«
Svar #11301:
26 Dec 2011, 18:16 »
Jeg HADER FODBOLD!
Hvor er det dog endnu engang komplet uretfærdigt.. Jeg har ikke ord for det snart.. Det er jo ikke naturligt at diverse målmænd skal hive sådan en unaturlig redning op HVER EVIG ENESTE GANG mod os..
Downing var rigtig god i dag, men det samme kan ikke siges om Enrique.. Hold kæft hvor havde jeg lyst til at slå ham med et baseball bat i dag, for modsat af hva der burde være muligt så traf han ikke en eneste god beslutning i kampen..
Men det er jo bare samme sang igen.. Vi lægger et massivt tryk, slår en milliard indlæg, har mindst 3 100 % chancer men modstandernes målmand spiller sig bare på ugens hold igen igen.. Det er jo ikke til at arbejde med.. Jeg synes ikke engang vi afslutter dårligt..
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
HansenLFC
Gæst
«
Svar #11302:
26 Dec 2011, 18:24 »
Citat af: verdenskrig 26 Dec 2011, 18:16
Jeg HADER FODBOLD!
Hvor er det dog endnu engang komplet uretfærdigt.. Jeg har ikke ord for det snart.. Det er jo ikke naturligt at diverse målmænd skal hive sådan en unaturlig redning op HVER EVIG ENESTE GANG mod os..
Downing var rigtig god i dag, men det samme kan ikke siges om Enrique.. Hold kæft hvor havde jeg lyst til at slå ham med et baseball bat i dag, for modsat af hva der burde være muligt så traf han ikke en eneste god beslutning i kampen..
Men det er jo bare samme sang igen.. Vi lægger et massivt tryk, slår en milliard indlæg, har mindst 3 100 % chancer men modstandernes målmand spiller sig bare på ugens hold igen igen.. Det er jo ikke til at arbejde med.. Jeg synes ikke engang vi afslutter dårligt..
90% enig.
Synes ikke Downing gjorde mere godt end han gjorde skidt. Ligeså tit han lavede noget hvor man tænkte ja tak, ligeså tit tænkte man, forhelved da.
Men hvor er det fucking skønt at se Gerrard er tilbage! Kommer ind og ved frisparket burde Maxi satme have headet den ind, fornemt indlæg og han havde mange gode offensive aktioner!
verdenskrig
Manager
«
Svar #11303:
26 Dec 2011, 18:28 »
Men modsat andre så forsøgte Downing sig HVER gang han fik bolden.. Han udfordrede som gjaldt det hans liv, og synes han var en fantastisk spiller for os i dag.. Stor ros, hvis han kan holde det niveau kan man se hva vi har betalt for.. Forstår dog ikke hvorfor han ikke er ovre i venstre side.. Synes for ofte hans indlæg bliver upræcise med højre, men han lagde altså så mange bolde ind i det felt..
Enig omkring Gerrard det var fantastisk at se kaptajnen fra første fløjt gå ind og tage taktstokken, og sige " Giv mig den bold så skal jeg vise jer hvordan man gør"
Men jeg er simpelthen så ulykkelig.. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor det her skal ske hver gang.. Ja vi har vores mangler, ja vi træffer af og til forkerte beslutninger.. Men kamp efter kamp har vi simpelthen så mange chancer, og jeg har aldrig i mit liv som fodboldfan oplevet et hold være så udsat for mirakler af modstandernes målmænd.. Det er ganske enkelt for vanvittigt, og nu har det stået op i et halvt år. Ej at forglemme at vi har ramt træværket 17 gange i denne sæson..
Det er simpelthen ikke til at bære, vi kunne have ligget med i kampen om mesterskabet hvis vi bare havde haft normale marginaler
The Red
Landsholdsspiller
«
Svar #11304:
26 Dec 2011, 19:38 »
Jeg tror I glemmer noget om Downing, han har ikke tempoet til at sætte sin oppasser af ude på kanten, så når han er på venstrekanten hvor han skal søge til baglinien for at komme til ordentlige indlæg, så kan han ikke komme fri ordentlig fri, og bliver derfor ikke rigtig en faktor for os, det er ihvertfald min mening. Jeg ser ham langt hellere over modsat som i de seneste to gange, hvor han i min verden har været blandt vores bedste spillere. Det er ganske enkelt et resultat af, at han så kan trække ind i banen og afslutte, men samtidig så er hans indlæg stadig farlige, så derfor skal hans oppasser hele tiden være opmærksom på, at han både kan gå til baglinien og at han kan trække ind i banen, og det giver altså plads, en plads han udnytter. Jeg er helt enig med Jer andre i, at hans indlæg ofte manglede kvalitet, men et par kampe til på den position, så skal det nok komme. Jeg har ihvertfald forhåbninger til at han nu begynder at betale tilbage.
Agger viste idag hvad en af hans svagheder er, han kan til tider bliver for arrogant i sit forsvarsspil, og det var det der førte til den dødbold som Adam, som virkelig ikke var god idag, så kronede sin indsats ved at score et selvmål. Det skal Kenni Dalglish altså huske at minde Agger på, nok er han god med fødderne, men derfor skal man ikke være for fin til af hagle bolden ud af kommunen i situationer hvor man er blevet fanget.
Som tidligere sagt, Suarez er lidt en pestilens at have på holdet. Han kan så utrolig meget på egen hånd, og er virkelig en fantastisk spiller, men han er utrolig uskarp for tiden, og danser for meget med bolden. Der var mange situationer idag hvor han kunne have spillet Carroll helt fri inde foran kassen, men hvor han i stedet valgte at drible, ofte uden at det skabte en farlig situation. Hans afleveringer er heller ikke for skarpe når han afleverer på tværs, de ligger alt for ofte bag modtageren, sådan er det generelt for Liverpool i perioder, og det er altså også virkelig med til at gøre spillet langsomt. Men i forhold til Suarez så finder han forhåbentlig snart formen, og begynder at lykkedes med det han laver, ellers må Kenny altså tage konsekvensen og sætte ham på bænken en kamp eller to. Alle store spillere kan nogle gange have brug for det wake-up call når tingene ikke kører, måske det er ved at være til for Suarez at opleve dette.
Men til slut var det fedt at se hvordan Gerrard kom ind, og straks tog rollen som leder. Går direkte ind og sparker et frispark der skaber en farlig situation, og ofte driver han angrebet frem og kommer med flere af de rigtig gode afleveringer, som er så vigtig for at vi får gang i offensiven. I øvrigt, som en forlængelse af Suarez, så var det interessant at se, at hvis han havde bare den mindste chance for at spille Gerrard, så blev den sendt afsted med det samme, der var ikke noget med at varme bolden.
AaB - Liverpool
Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion
JKJ
Gæst
«
Svar #11305:
26 Dec 2011, 22:59 »
Det siger vel generelt bare en del om vores sæson.
Vi har om ikke mio af chancer så ihf rigtitg rigtig mange, jeg kender ikke tallet pt, men for 2-3 runder siden var vi suverænt det hold med fleste chancer og tilsvarende suverænt det hold så brænder flest chancer også.
Jeg ved faktisk ikke præcis hvad vi skal gøre anerledes for vi gør jo rent faktisk alt rigtig pånær de sidste 10 cm på banen når bolden skal over stregen.
Det der med vi spiller en elendig kamp gider jeg altså ikke høre på for når man har så mange chancer som vi har hver kamp så er vi altså ikke dårlige.
Jeg vil ikke komme med undskyldninger for vi er skyld i selv skyld i 99% af det der sker på banen, men bla VK har nævnt det masser af gange: Hvorfor hel.... skal modstanderens målmand spille årets kamp når det er mod os.
Når de 10 bedste redninger skal kåres efter sæsonen vil jeg væde næsten hvad som helst med at mindst de 9 er med os som holdet der brænder. Det er jo nærmest uvirkeligt flere gange at se de redninger.
Selv KK er nu træt af de fantom målmænd
:
http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/kd-on-blackburn-and-gerrard
Jeg er skuffet, endda rigtig meget. Men jeg har stadig tillid til holdet og tro på at heldet snart må vende for det kan simpelthen ikke blive ved sådan her, det kan jeg simpelthen ikke tro i min vildelste fantasi.
Jeg synes som sagt vi spiller godt i langts største delen af kampene pånår de 10 com bolden skal den sidste vej over stregen.
Og mener da vi er på rette vej, mindes ikke vi ramte stængerne idag, det er da en begyndelse
verdenskrig
Manager
«
Svar #11306:
26 Dec 2011, 23:06 »
Citat af: JKJ 26 Dec 2011, 22:59
Jeg er skuffet, endda rigtig meget. Men jeg har stadig tillid til holdet og tro på at heldet snart må vende for det kan simpelthen ikke blive ved sådan her, det kan jeg simpelthen ikke tro i min vildelste fantasi.
Jeg synes som sagt vi spiller godt i langts største delen af kampene pånår de 10 com bolden skal den sidste vej over stregen.
Og mener da vi er på rette vej, mindes ikke vi ramte stængerne idag, det er da en begyndelse
Fuldkommen som talt ud af min mund.. Jeg er egentlig ikke så bekymret, jeg er mere som jeg skrev før ulykkelig over at vi ikke får som fortjent.. Vi skaber jo alle de chancer man skal bruge, men så snart vi skal sparke dem ind, stivner vi, tæver den på træværket, ellers også hiver deres målmand en rednig ud af ærmet som ikke er menneskelig..
Jeg vil dertil sige at jeg ti gange hellere vil have det her problem, end at vi stod og brokkede os over at vi aldrig skabte en skid.. Det her kan løses med lidt mere kølighed og held.. Det andet ville være et fundamentalt og taktisk problem..
Jeg tror stadig fuldt og fast på top 4, og så må folk kalde mig naiv, blåøjet, ude af trit med virkeligheden eller hva de vil.. Hvis man færst mister troen på sit hold halvvejs igennem sæsonen med4 point op til sæsonmålet, hva er man så for en gusten uambitiøs fan? Chelsea og Arsenal har lige så store problemer som vi har, det handler om hvem der først får løst sine
JKJ
Gæst
«
Svar #11307:
26 Dec 2011, 23:21 »
Jeg vil bestemt ikke brokke mig over en top 4 placering. Men mine ambitioner er bare noget lavere. Jeg håber på en top 6 placering og dermed en tur i EL.
Det kan jeg rent faktisk godt leve med så turen til CL tager 2 sæsoner.
Jeg er simpelthen bange for at vi ikke magter springet på 1 sæson og de mange unge og nye der er kommet vil blive løbet over ende med det hårde program og pres.
I EL er der stadig mange kampe men presset er ikke nær så hårdt men mange af spillerne kan få masser af international erfaring og lære en del med det hårde program de kommer ud for.
Vi er pt ikke et hold der kan gøre os gældene i CL, så vil jeg langt hellere være med i en turnering hvor vi har en chance for at gøre os gældene til sidst.
Spillere som Kelly, Jonjo, Hendo, Carroll, Enrigue, Downing som alle bør være en fremtid på holdet vil have godt af at lære før de bliver kaste direkte for løverne og også blive ædt på stedet. Det fører intet godt med sig.
Men vil altså heller ikke brokke mid som sagt og dermed modsiger jeg så også mig selv i alt det jeg lige har skrevet
verdenskrig
Manager
«
Svar #11308:
26 Dec 2011, 23:29 »
Jeg er set ud fra en fornuftsvinkel, ikke uenig med dig.. Jeg savner bare CL hymnen på Anfield
og at mærke den fantastiske og intense atmosfære der er på Anfield til "European Nights".. Det er så vildt at man ofte bliver blæst baglæns ud af stuen..
Jeg må sige at det er en del der fylder meget hos mig, og kommer Liverpool i CL i år bliver jeg simpelthen så fantastisk glad.. Det ville nærmest føles som et mesterskab ovenpå alt det skidt og møg vi har været igennem siden vi var der sidst..
I øvrigt tror jeg godt vi kunne gøre os i CL. Om ikke andet tror jeg at gruppespillet burde være muligt at komme videre fra, hvis det var.. Og selvom vi skulle tabe, så ville spillerne også lære en del.. What doesent kill you only makes you stronger
JKJ
Gæst
«
Svar #11309:
26 Dec 2011, 23:47 »
Du har vel tildels ret, når hold som Basel kan gå videre så kan vi også
Jeg synes bare ikke det er meget ved at være med i en turnering som man ret beset vel ikke har noget at gøre i når man når frem til de afgørende kampe.
Så hellere suge masser af erfaring til sig en en turnering som man kan vinde.
OG rent økonomisk er EL kommet langt bedre med nu end tidligere, selvom jeg da stadig godt ved der er mega lang vej endnu til CL
Sider:
1
...
752
753
[
754
]
755
756
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »