home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:39:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 657 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 747 748 [749] 750 751 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2104522 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #11220: 21 Dec 2011, 20:15 »

Reina, Enrique, Johnson, Agger, Skrtel, Henderson, Adam, Downing, Maxi, Kuyt, Suarez. Subs: Doni, Carroll, Coates, Carragher, Shelvey, Kelly, Bellamy.

Suarez scorer iaften, dog ærgeligt at KK vælger at sætte Bellamy på bænken fra start, dog en god spiller at kan sætte ind senere i kampen med den fart han har i støvlerne.

KOM SÅ LIVERPOOOL!!

Rygterne siger at hele Liverpool holdet vil varme op i Suarez trøjer i sympati med ham. Om det er rigtig skal jeg ikke kunne sige Wink ..

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11221: 21 Dec 2011, 20:17 »

Må sige at jeg ikke helt kan forstå KD opstilling! Shelvey og Bellamy spillede begge godt mod Villa og så starter de ude Skuffet

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #11222: 21 Dec 2011, 20:17 »

Må jeg spørge, hvornår træder Suarez' karantæne i kraft?

HansenLFC
Gæst

« Svar #11223: 21 Dec 2011, 20:19 »

Må jeg spørge, hvornår træder Suarez' karantæne i kraft?

Liverpool kan klage i 14 dage, og gør de det. Så er det først når den endelige døm falder den træder i kraft!

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #11224: 21 Dec 2011, 20:20 »

Okay, tak for svaret Thumbs Up

HansenLFC
Gæst

« Svar #11225: 21 Dec 2011, 20:21 »

Må sige at jeg ikke helt kan forstå KD opstilling! Shelvey og Bellamy spillede begge godt mod Villa og så starter de ude Skuffet

Tror han vil have så mange i spil i den næste periode for ikke at slide folk op før det hårde program går rigtig igang. Bella er ikke ung længere og kan blive rigtig vigtig, når Luis er ude!

JKJ
Gæst

« Svar #11226: 21 Dec 2011, 20:32 »

Bellamy sagde da han tiltrådte at han ikke ville kunne klare 2 kampe inden for kort tid. Det er hans knæ der driller så det er en kendt sag at han skal have nogle små pauser ind imellem.

Statement fra Liverpools spillertrup:
http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/joint-statement-from-lfc-players

Jeg er stadig rystet og glædermig i den grad til de officielle papirer kommer frem så man rent faktisk kan se hvad han præcis er dømt for og hvilket beviser der rent faktisk er grundlag for en så hård dom.

Jeg tror vi får et ekstremt tændt hold at se i aften. Jeg er lidt i tvivl med Suarez om han kan omsætte den skuffelse og modgang til noget positivt eller om han lader sig påvirke af det negativt.
Jeg håber det første og at han scorer 3 mål Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #11227: 21 Dec 2011, 20:39 »

Bellamy sagde da han tiltrådte at han ikke ville kunne klare 2 kampe inden for kort tid. Det er hans knæ der driller så det er en kendt sag at han skal have nogle små pauser ind imellem.

Statement fra Liverpools spillertrup:
http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/joint-statement-from-lfc-players

Jeg er stadig rystet og glædermig i den grad til de officielle papirer kommer frem så man rent faktisk kan se hvad han præcis er dømt for og hvilket beviser der rent faktisk er grundlag for en så hård dom.

Jeg tror vi får et ekstremt tændt hold at se i aften. Jeg er lidt i tvivl med Suarez om han kan omsætte den skuffelse og modgang til noget positivt eller om han lader sig påvirke af det negativt.
Jeg håber det første og at han scorer 3 mål Smiley

Det håber jeg i den grad også! Wink .. Har endda spillet en lille mønt på at han gør det.  crazy

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11228: 21 Dec 2011, 20:40 »

Det håber jeg i den grad også! Wink .. Har endda spillet en lille mønt på at han gør det.  crazy
Hvad har du fået den til? Smiley

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges

HansenLFC
Gæst

« Svar #11229: 21 Dec 2011, 20:44 »

Hvad har du fået den til? Smiley

26.

Men det er nu mest bare for sjov skyld  Smiley

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11230: 21 Dec 2011, 20:46 »

26.

Men det er nu mest bare for sjov skyld  Smiley
I denne kamp kan alt ske tror jeg.. Nogen der ved om man kan spille på at Liverpool score på et stolpeskud?  Rullende Øjne

JKJ
Gæst

« Svar #11231: 21 Dec 2011, 20:50 »

I denne kamp kan alt ske tror jeg.. Nogen der ved om man kan spille på at Liverpool score på et stolpeskud?  Rullende Øjne

Det vil være et dårligt bet.

Men på den anden siden så er oddsene for at de rammer stolperne nok så ringe at man skal betale for det hvis man rammer plet  Rullende Øjne

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11232: 21 Dec 2011, 20:51 »

Det vil være et dårligt bet.

Men på den anden siden så er oddsene for at de rammer stolperne nok så ringe at man skal betale for det hvis man rammer plet  Rullende Øjne
Nej det kan du nok have ret i Wink

Risom
Manager

« Svar #11233: 21 Dec 2011, 20:52 »

Rygterne siger at hele Liverpool holdet vil varme op i Suarez trøjer i sympati med ham. Om det er rigtig skal jeg ikke kunne sige Wink ..
Bellamy havde i hvert fald en `Suareztrøje`på, da jeg zappede forbi. Han var dog bare ude at skrive autografer til nogle fans Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

HansenLFC
Gæst

« Svar #11234: 21 Dec 2011, 20:53 »

Bellamy havde i hvert fald en `Suareztrøje`på, da jeg zappede forbi. Han var dog bare ude at skrive autografer til nogle fans Smiley

Alle havde det på under opvarmning.

Det er fedt gjort!

http://liverpoolfc.dk/forum/viewtopic.php?f=5&t=5485&start=75

Billeder af det i linket her.
« Seneste Redigering: 21 Dec 2011, 20:56 af HansenLFC » Logged

Sider: 1 ... 747 748 [749] 750 751 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010