home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:39:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 484 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 742 743 [744] 745 746 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2104989 gange)
Januzaj
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #11145: 20 Dec 2011, 22:39 »

Han laver ingen mål.

Nej men han er godt nok med i meget Liverpools offensiv Smiley

Manchester United

HansenLFC
Gæst

« Svar #11146: 20 Dec 2011, 22:39 »

Jeg tror er dommen er så hård fordi der skal statueres et eksempel.. Desværre for Liverpool og Suarez er han den første i nyere tid (af hvad jeg kan huske), som er blevet dømt for det.

Så må Terry satme være nervøs.

Stopper han mon karrieren med den lange straf?

verdenskrig
Manager

« Svar #11147: 20 Dec 2011, 22:40 »

statuere et eksempel my as.. Man kan jo ikke statuere et eksempel når eksemplet ikke er i nærheden af hva et normalt tænkende menneske ville kalde voldsom racisme... Havde Suarez taget en banen med i strømpen, og undervejs forsøgt at stopfodre Evra med den, mens han kaldte ham en beskidt søn af en negerluder, så kunne jeg til dels forstå at man takserede det til otte dage Huh Men det her er jo fuldkommen sindsygt.. Som jeg sagde før.. Den mest vanvittige kendelse jeg nogensinde har oplevet et fodboldforbund lave..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #11148: 20 Dec 2011, 22:40 »

Så må Terry satme være nervøs.

Stopper han mon karrieren med den lange straf?

Mit bud er at hverken JT eller Suarez spiller mere i denne sæson Wink

Manchester United

HansenLFC
Gæst

« Svar #11149: 20 Dec 2011, 22:41 »

Mit bud er at hverken JT eller Suarez spiller mere i denne sæson Wink

Forklaring, tak?

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #11150: 20 Dec 2011, 22:42 »

statuere et eksempel my as.. Man kan jo ikke statuere et eksempel når eksemplet ikke er i nærheden af hva et normalt tænkende menneske ville kalde voldsom racisme... Havde Suarez taget en banen med i strømpen, og undervejs forsøgt at stopfodre Evra med den, mens han kaldte ham en beskidt søn af en negerluder, så kunne jeg til dels forstå at man takserede det til otte dage Huh Men det her er jo fuldkommen sindsygt.. Som jeg sagde før.. Den mest vanvittige kendelse jeg nogensinde har oplevet et fodboldforbund lave..

Men come on. Suarez er i England, og skal derfor naturligvis ikke snakke spansk til en franskmand. Og alle ved jo at "negro" betyder noget med sort. Og jeg tror ikke at Evra kan spansk, og hvis Suarez har sagt det 10 gange, er det da naturligt at Evra føler sig stødt over, at blive kaldt noget, som han tror er racistisk.

Manchester United

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #11151: 20 Dec 2011, 22:42 »

Han laver ingen mål.
På trods af det, er han stadig den der står bag størstedelen af jeres offensive aktioner.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #11152: 20 Dec 2011, 22:43 »

Forklaring, tak?

Selvfølgelig sagt i sjov, men tror at Terry får en noget hårdere straf, da der er flere beviser, og det trods alt er noget grimmere. Derudover kunne jeg forestille mig, at hvis Suarez bliver dømt for at give Fulhams fans fuck fingeren, at de giver en 5 kampe oveni.

Manchester United

Barca Ralle
Lilleputspiller
*

« Svar #11153: 20 Dec 2011, 22:44 »

Det er fanme konge det der!  funny

Barcelona: Més que un club!

Liverpool: You'll never walk alone!

HansenLFC
Gæst

« Svar #11154: 20 Dec 2011, 22:46 »

Selvfølgelig sagt i sjov, men tror at Terry får en noget hårdere straf, da der er flere beviser, og det trods alt er noget grimmere. Derudover kunne jeg forestille mig, at hvis Suarez bliver dømt for at give Fulhams fans fuck fingeren, at de giver en 5 kampe oveni.

1. Tror ikke straffe på 8 kampe går igennem.
2. 5 kampe for en fuckfinger aaaaaaaaargh. Fik Rooney ikke kun 2 dage for at sige fuck direkte i TV. Men nu er han jo selvfølgelig også fra United.

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #11155: 20 Dec 2011, 22:48 »

Vil til at starte med sige at jeg synes dommen er meget hård, og længere end jeg havde forventet, dog har jeg det også sådan at FA ikke ville kunne slippe afsted med at give en kort karantæne 2-3 dage, da det ville have set svagt ud.
Jeg vil gå ud fra at Liverpool appellerer karantænen og at Suarez dom bliver nedsat en del til 4-6 dage og nok nærmere de 4.

Jeg synes ikke det virker som om at der er den store tvivl om at Suarez har sagt noget Racistisk ladet, evt. er det "bare" negrito som han selv har udtalt det skulle have været, men må der altså indses at bare fordi det er noget han kalder hans personlige venner i hans hjemland er det okay at kalde en modstander det samme i en fodbold kamp især da ikke når det er et ord der altid vil blive hørt racistisk.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #11156: 20 Dec 2011, 22:48 »

2. 5 kampe for en fuckfinger aaaaaaaaargh. Fik Rooney ikke kun 2 dage for at sige fuck direkte i TV. Men nu er han jo selvfølgelig også fra United.

Nu ved jeg det selvfølgelig ikke. Men jeg tror bare at de giver ham noget ekstra for, at han ikke skal gøre det igen.

Manchester United

Newton Heath
Manager

« Svar #11157: 20 Dec 2011, 22:48 »

Antyder du virkelig at FA favoriserer United?  Grin

For det er da om muligt det dummeste jeg har hørt herinde i aften, selvom der er en del kandidater til den titel.

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #11158: 20 Dec 2011, 22:49 »

KUN??? 2 dage for at sige fuck, det er da i mine øjne langt mindre seriøst at have brugt et fuck, end at opføre sig racistisk overfor en modstander!!

Ville du forlange karantæne hvis en dansk spiller sagde forhelved eller fuck i dansk tv?

HansenLFC
Gæst

« Svar #11159: 20 Dec 2011, 22:51 »

KUN??? 2 dage for at sige fuck, det er da i mine øjne langt mindre seriøst at have brugt et fuck, end at opføre sig racistisk overfor en modstander!!

Ville du forlange karantæne hvis en dansk spiller sagde forhelved eller fuck i dansk tv?

Det skabte debat som jeg ved ikke hvad i England da det skete. Derover er det laaaaaaangt værre end herhjemme, derfor jeg skriver kuuuuuun. Da mange havde regnet med langt hårde straf til ham.

Nu er der jo ingen som har hørt det er blevet sagt, men FA tror jo på United.

Sider: 1 ... 742 743 [744] 745 746 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010