home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:39:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 758 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 735 736 [737] 738 739 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2104687 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #11040: 19 Dec 2011, 00:47 »

Han er bygget som et tankskib, okay hurtig, pasningssikker, placerinsstærk, flækker igennem så det kan høres på øverste etage, og virker ganske komplet..

Hans eneste minus er at han er en elendig afslutter, og mig bekendt har han kun scoret et mål for Newcastle.. Det var så også et ordentlig et af slagsen, da han bragede den ind til 4-4 mod arsenal i foråret Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11041: 19 Dec 2011, 00:50 »

Han er bygget som et tankskib, okay hurtig, pasningssikker, placerinsstærk, flækker igennem så det kan høres på øverste etage, og virker ganske komplet..

Hans eneste minus er at han er en elendig afslutter, og mig bekendt har han kun scoret et mål for Newcastle.. Det var så også et ordentlig et af slagsen, da han bragede den ind til 4-4 mod arsenal i foråret Opstemt
Ja okay, det kan jeg godt huske, av Opstemt Men 25 mio pund?

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

verdenskrig
Manager

« Svar #11042: 19 Dec 2011, 00:55 »

Det er måske lige pebret nok Rullende Øjne.. Men kan vi presse prisen markant ned, ville han være en fantastisk signing..

Jeg ved dog ikke hvor smart det ville være med henblik på at Lucas kommer tilbage.. Der findes nok billigere løsninger, men synes bare lige det virkede interessant Opstemt

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11043: 19 Dec 2011, 01:10 »

Det er måske lige pebret nok Rullende Øjne.. Men kan vi presse prisen markant ned, ville han være en fantastisk signing..

Jeg ved dog ikke hvor smart det ville være med henblik på at Lucas kommer tilbage.. Der findes nok billigere løsninger, men synes bare lige det virkede interessant Opstemt
Det må der virkelig! For så vil man da aldrig snakke om overpris om Carroll Opstemt

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11044: 19 Dec 2011, 01:33 »

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #11045: 19 Dec 2011, 01:37 »

De kan jo få Carroll i en bytter lige over....

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11046: 19 Dec 2011, 01:52 »

Jeg vil ikke klage Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #11047: 19 Dec 2011, 20:46 »

Aldrig i livet!!  Sur

Ja han har ikke fået nogen kanon start hos os, men har han fået nogen reel chance for at vise noget som helst?
Han har spillet gode kampe hvor man tænker nu er der gang i ham, hvorefter han i de næste 5 kampe får 45 min - tilsammen!

Hvis han over en periode på 10 kampe fik chancen og intet viste så kunne vi begynde at snakke om det, ikke et sekund før!

JKJ
Gæst

« Svar #11048: 19 Dec 2011, 20:50 »

http://www.givemefootball.com/premier-league/?id=163028

Tiote ville være en hjernedød signing.. Et monster af en negrito Opstemt

Er nu ikke fordi jeg mener jeg er racistisk, men takker pænt nej tak af den simple grund han er afrikaner.
Vi kan jo ikke bruge ham i hele januar og måske også noget af februar fordi han skal til de afrikanske mesterskaber.
Så er der jo ingen grund til at bruge en masse penge på ham som erstatning for Lucas.

Hvis der skal hentes folk ind skal de gerne følge det europæiske kamp program for landsholdene.

Se nu på Chelsea og vel også Arsenal som mister vigtige spillere i en periode hvor meget kan og vil blive afgjort.

Så god spiller men nej tak. Peace

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11049: 19 Dec 2011, 20:52 »

Tiote ville være en drømmesigning for verdenskrig - han er jo også helt vild med tosser som Pepe, De Jong og Barton Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #11050: 19 Dec 2011, 20:54 »

Man kan satme ikke komme udenom at den slags typer er garant for underholdning Grin.. Af og til går de for meget over stregen, det vil jeg gerne erkende Opstemt.. Men det er sgu sjovt at se dem gå rage når tingene ikke går som de skal..

Derudover er de jo alle pisse dygtige Thumbs Up

Cool

Skipper
Gæst

« Svar #11051: 20 Dec 2011, 09:41 »

Nogen der ved hvor man kan se Wigan-Liverpool i morgen?

verdenskrig
Manager

« Svar #11052: 20 Dec 2011, 19:04 »

HE IS BACK Opstemt.. Hvor er det fantastisk at se ham på græs, med en bold for fødderne.. Jeg glæder mig så ustyrligt til at han er tilbage på holdet, det bliver så stort.

Stevie G i salute you! Kys

Cool

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #11053: 20 Dec 2011, 19:07 »

Dejligt han er tilbage! forhåbentlig HELT fri fra skaden! Dog går det godt for os spillemæssig, men selvfølgelig vil der være fantastisk for os med ham på banen igen Peace

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #11054: 20 Dec 2011, 21:09 »

: Liverpool's Luis Suarez found guilty by FA. Fined £40,000 & banned for eight matches. <--- avs for jer 11 feb mod man u er han tilbage så.

Sider: 1 ... 735 736 [737] 738 739 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010