home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 578 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 716 717 [718] 719 720 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2109598 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #10755: 29 Nov 2011, 21:40 »

Carroll skal nok blive god, hvis han da får lov at blive i klubben..
Bare vent når han har afgjort den her kamp, så får piben en anden lyd Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #10756: 29 Nov 2011, 21:41 »

Andy har uden tvivl været blandt de bedste i førstehalvleg, dog ærgeligt med det brændte straffe, han skaffede det dog selv!

patrick J
Manager

« Svar #10757: 29 Nov 2011, 21:41 »

Jeg giver ikke Carrol flere chancer..Han har absolut intet vist, og manden er uden teknik, og er pisse tung i røven. Elendig angriber

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

JKJ
Gæst

« Svar #10758: 29 Nov 2011, 21:42 »

Jeg er officielt rasende over Carrol! Han skal ud af klubben, og det kan kun gå for langsomt. Han kan intet!! Længe siden jeg har set så dårlig en angriber, vel kun overgået af Brent og Bern på Vestegnen..

Han får jo aldrig chancen.

Da han i forårey spillede en kanin kamp mod City og lavede 2 mål blev han sendt på bænken i de næste mange kampe.

Her i efteråret får han nogle min her og der, hvad pokker kan han nå at vise på den korte tid?
Og hvorfor skulle han ikke få chancen? De andre angribere vi har laver jo heller ingen mål så giv ham da nogle kampe og bedøm ham ud fra det, og ikke kun på de korte indhop han får engang imellem.

Personligt er jeg da ved at være langt mere træt af Suarez som måske nok får chancer men han er vel suverænt PL's bedste til at brænde disse chancer.
Han er jo nærmest en ny Kuyt som laver et enormt arbejde, men bare har så pokkers svært ved at lave mål, lige meget hvor stor chancerne er.

JKJ
Gæst

« Svar #10759: 29 Nov 2011, 21:42 »

Jeg giver ikke Carrol flere chancer..Han har absolut intet vist, og manden er uden teknik, og er pisse tung i røven. Elendig angriber

Kan du ikke lige remse de chancer op han har fået, og her tænker jeg på flere kampe i streg?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #10760: 29 Nov 2011, 21:44 »

Det ville være grotesk ikke at købe Soldado hvis det absurde skete, og i skulle få muligheden for det. Jeg ville ikke bytte ham for nogen af jeres spillere. Desuden tror jeg sagtens at han kan begå sig godt i PL, og når man ser hvordan folk som Mata og Silva har klaret skiftet fra Valencia til PL, så giver det vel en god fornemmelse. Han er brølstærk, står altid på det rigtige sted, og han har også et hårdt skud samt et super hovedspil.

Jeg kan selvfølgelig godt se at det lyder meget som endnu en Andy Carroll, men Soldado er bedre end Carroll var da i købte ham. Han er desuden også en person med noget bedre styr på sig selv og sit liv end Carroll.

HansenLFC
Gæst

« Svar #10761: 29 Nov 2011, 21:44 »

Ta dig sammen.

bert0089
Førsteholdsspiller

« Svar #10762: 29 Nov 2011, 21:45 »

er der chance for at vinde, hvis jeg better på liverpool?

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

patrick J
Manager

« Svar #10763: 29 Nov 2011, 21:46 »

Kan du ikke lige remse de chancer op han har fået, og her tænker jeg på flere kampe i streg?
Tja lad os bare sige det sådan at én god kamp siden skiftet ikke er acceptabelt. Desuden har jeg sagt fra dag 1 af, at det var et lorteindkøb. Som jeg skrev, er der så nogle der kan fortælle mig hvad fanden han egentlig kan ud af at heade. Som han heller ikke score alverdens mål på..Kig dog bare på mandens attitude.

patrick J
Manager

« Svar #10764: 29 Nov 2011, 21:47 »

Ta dig sammen.
I lige måde. Du kunne evt. skrive mere end et indlæg på 3 ord? Hvad fanden ser du i Carrol, kunne jeg så spørge?

verdenskrig
Manager

« Svar #10765: 29 Nov 2011, 21:47 »

Det ville være grotesk ikke at købe Soldado hvis det absurde skete, og i skulle få muligheden for det. Jeg ville ikke bytte ham for nogen af jeres spillere. Desuden tror jeg sagtens at han kan begå sig godt i PL, og når man ser hvordan folk som Mata og Silva har klaret skiftet fra Valencia til PL, så giver det vel en god fornemmelse. Han er brølstærk, står altid på det rigtige sted, og han har også et hårdt skud samt et super hovedspil.

Jeg kan selvfølgelig godt se at det lyder meget som endnu en Andy Carroll, men Soldado er bedre end Carroll var da i købte ham. Han er desuden også en person med noget bedre styr på sig selv og sit liv end Carroll.

Lyder jo ganske lovende.. Det er dog også mit indtryk af ham, men rart at få bekræftet af en der ved mere om klub og spillere Opstemt.. Soldado ville være fin at have, mens Carroll så kunne være backup og langsomt men sikkert udvikle sig til at tage over for Soldado.

Det svarer jo lidt til at United har Berbatov på bænken.. Han er sikkert dyr i løn, og kostede meget, men præsterer han ikke må han på bænken.. Man sælger ham dog ikke da man kan retfærdiggøre hans plads i truppen..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10766: 29 Nov 2011, 21:47 »

er der chance for at vinde, hvis jeg better på liverpool?
Hvis man kigger på første halvleg, så ja Smiley

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #10767: 29 Nov 2011, 21:47 »

Han får jo aldrig chancen.

Da han i forårey spillede en kanin kamp mod City og lavede 2 mål blev han sendt på bænken i de næste mange kampe.

Her i efteråret får han nogle min her og der, hvad pokker kan han nå at vise på den korte tid?
Og hvorfor skulle han ikke få chancen? De andre angribere vi har laver jo heller ingen mål så giv ham da nogle kampe og bedøm ham ud fra det, og ikke kun på de korte indhop han får engang imellem.

Personligt er jeg da ved at være langt mere træt af Suarez som måske nok får chancer men han er vel suverænt PL's bedste til at brænde disse chancer.
Han er jo nærmest en ny Kuyt som laver et enormt arbejde, men bare har så pokkers svært ved at lave mål, lige meget hvor stor chancerne er.

Dejligt, med noget positivitet. Tak JKJ!
Jeg er helt enig med dig her i alt hvad du nævner. De chancer Carroll får er altså begrænsede, giv ham nu noget opbakning og være nogle ordentlige supportere i stedet for at være efter ham. Han skal nok blive god en dag. Han har ikke gjort det specielt godt indtil videre, men jeg bevarer troen på, at han nok skal komme i gang. Han skal bare lige have slået hul på bylden først!

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #10768: 29 Nov 2011, 21:48 »

At ville sælge Carroll pga kampen idag er forkert, dog forstår jeg godt hvis vi kigger over sæsonen. Især med den pris manden løber rundt med.

Dog har han idag været en af de bedste, han har skaffet et straffe, burde være 2 og arbejder hårdt oppe i foran.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10769: 29 Nov 2011, 21:49 »

Jeg har ikke set én god kamp af Andy Carroll - manden kan ikke skabe noget selv, kan ikke gå med i kombinationer og nogen gange ikke ligge de mest simple afleveringer over 2-3 meter. Dermed ikke sagt han ikke har et potentiale og kan blive en god spiller, jeg har bare meget svært ved at se det.

Derudover er jeg 100& enig i, at man burde købe Soldado, hvis muligheden bød sig, hvis ikke Andy Carroll tager sig sammen frem mod nytår

Sider: 1 ... 716 717 [718] 719 720 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010