home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 879 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 710 711 [712] 713 714 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2171004 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #10665: 26 Nov 2011, 21:16 »

Synes nu aldrig vi bør stille os tilfreds med andet end 3 point, når vi spiller på Anfield. Uanset om modstanderen så hedder City, United eller Swansea.

Burde vel være enig, men er det ikke som tingene har udviklet sig indtil nu i denne sæson.

Vi ser desværre ud til at vi spiller under et enormt pres hjemme som vi har svært ved at forvandle til noget godt bold, tværtimod er det blevet til en masse forkrampet kampe hvor vi ikke rigtig kommer til ret meget.

Vi har indtil nu spillet langt det bedste ude og også fået flest point ude.
Hjemmer hedder det: 2-4-0 8-5 10p
Ude hedder det: 4-0-2 8-6 12p

Den eneste kamp hvor vi for alvor faldt igennem ude var mod Spurs hvor vi jo i den grad ikke var med overhovedet.

Så ja hjemme burde vi under normale forhold være favoritter, det ser jeg desværre os bare ikke lige pt.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10666: 26 Nov 2011, 21:17 »

Jeg håber på at DeBuur får ret, men hælder måske nok mest til dine resultater.

City har I PL været mere en skræmmende og er vel pt suverænt det bedste hold.

Vores lod er at vi faktisk ikke har tabt de seneste 6-8 kampe og at vi virker langt stærkere mod de bedre hold end mod feks Norwich og Swansea.
Og hvis vi så samtidig kan få den helt rigtige Anfield stemning frem så tror faktisk godt vi kan matche dem.

Men må nok indrømme at jeg her og nu vil stille mig tilfreds med alt andet end et nederlag.

Uenig. Synes ikke, at City er specielt skræmmende lige nu. Jeg ville mene, at Tottenham lige nu er i bedre form end City.

Derudover mener jeg heller ikke, at i bør være tilfreds med 1 point.

ZhotLog
Gæst

« Svar #10667: 26 Nov 2011, 21:32 »

Come on drenge, så skræmmende er City altså heller ikke.
De har spillet europæisk i midtugen - og tabte der til Napoli, som godt nok er et godt hold, men trods alt et resultat, der viser at City er til at tale med.
Og vi slog dem altså 3-0 for bare et par måneder siden. De er godt nok blevet bedre, men det mener jeg nu også vi er.
Derudover har vi jo efterhånden en tendens til at spille godt mod de store hold. Jeg er efterhånden næsten mere optimistisk før top-5 kampe, end før kampe mod oprykkere... 

Hav nu lige lidt tro på tingene!

JKJ
Gæst

« Svar #10668: 26 Nov 2011, 21:35 »

12 kampe 11 vundne 1 uafgort og 0 tabte samt en målscore på 42-11. Dvs et snit på 3,5 mål pr kamp!!

Hvis det ikke er styrke og skræmmende så har jeg svært ved at se hvad der ellers skulle gøre det. Ikke engang Spurs er så godt kørende, selvom de bestemt også er godt kørende.
Det er helt sikkert de 2 bedste hold pt i PL

Men City er altså langt det bedste i øjeblikket.

ZhotLog
Gæst

« Svar #10669: 26 Nov 2011, 21:43 »

Der er ingen tvivl om at City er det bedst spillende hold i PL pt. Men grundlæggende mener jeg bare, at det er forkert på forhånd at acceptere et uafgjort resultat på hjemmebane, hvis vi har ambitioner om top 4.

EDIT:
Mener nu heller ikke en sejr er så urealistisk, som der bliver givet udtryk for her. Vores største problem er jo ikke, at vi ikke kan spille op mod de bedste i topkampene. Det har vi hele tiden kunnet de sidste par sæsoner. Problemet kommer når vi skal skabe kampene imod mindre hold.
« Seneste Redigering: 26 Nov 2011, 21:46 af ZhotLog » Logged

bøvle
Manager

« Svar #10670: 26 Nov 2011, 21:44 »

Hvis det kun er mod de formodede vindere vi gør det, så strider det vel ik mod vores top-4-ambitioner?  Thumbs Up

ZhotLog
Gæst

« Svar #10671: 26 Nov 2011, 21:52 »

Formodede vindere? Vi er midt i 13. runde. Tag nu lige en dyb indånding, gro en rygrad og hold op med at være tilfreds med andet end sejr på Anfield. Alt andet er da en sørgelig mentalitet for fans af et hold, der ønsker at blive anset som CL-værdige.

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #10672: 26 Nov 2011, 21:54 »

Formodede vindere? Vi er midt i 13. runde. Tag nu lige en dyb indånding, gro en rygrad og hold op med at være tilfreds med andet end sejr på Anfield. Alt andet er da en sørgelig mentalitet for fans af et hold, der ønsker at blive anset som CL-værdige.
Thump's up! Thumbs Up

Seriøst gutter, vi kan sgu da ikke stille os tilfredse med alt andet end 3 point på forhånd!!

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

bøvle
Manager

« Svar #10673: 26 Nov 2011, 21:55 »

Ro på nu, der er jo ikke nogen der siger noget om vi ikke håber røven ud af bukserne på at vi får de 3 point i morgen - det tror jeg ikke der skal herske nogen tvivl om ! Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #10674: 26 Nov 2011, 22:53 »

Selvfølgelig skal vi gå efter 3p, og som DeBuur skrev så har runden indtil nu næsten været en ren gavebod for os.

Jeg ser bare ikke kampen mod City som en oplagt 3points kamp for os.
Hvis den ender uafgort vil jeg slet ikke være i nærheden af at være så skuffet som efter kampene mod Sunderland, Norwich og Swansea.

Som de er spillende er de imo altså favoritter i kampen, også selv om vi spiller på Anfield.

Når der er spillet 38 kampe til maj er det ikke City kampen vi vil rive os i håret af hvis der mangler et par point men bla de 3 nævnte som burde have givet 6 point mere end de 3 vi fik ud af det.

bøvle
Manager

« Svar #10675: 26 Nov 2011, 22:56 »

Selvfølgelig skal vi gå efter 3p, og som DeBuur skrev så har runden indtil nu næsten været en ren gavebod for os.

Jeg ser bare ikke kampen mod City som en oplagt 3points kamp for os.
Hvis den ender uafgort vil jeg slet ikke være i nærheden af at være så skuffet som efter kampene mod Sunderland, Norwich og Swansea.

Som de er spillende er de imo altså favoritter i kampen, også selv om vi spiller på Anfield.

Når der er spillet 38 kampe til maj er det ikke City kampen vi vil rive os i håret af hvis der mangler et par point men bla de 3 nævnte som burde have givet 6 point mere end de 3 vi fik ud af det.

Spot on ! Helt enig, der mangler blot en "like"-knap herinde Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #10676: 26 Nov 2011, 23:09 »

Vi er på hjemmebane i morgen, slog sidst City 3-0 der, og kan skabe problemer for alle hold der.. Som udgangspunkt vil jeg mene at vi skal gå benhårdt efter de tre point.. Selvom City er et godt hold, så kan det som alle andre rystes, og kan vi levere et sindsygt arbejdsraseri, have mod til at skabe kampen, og rammer organisationen på dagen kan jeg ikke se hvorfor vi ikke skulle kunne vinde? I øvrigt har vi tabt så mange point på hjemmebane, og så må vi jo hente sejrene mod topholdene i stedet.. Et flyvende United hold var vi klart bedst mod, så jeg tror fuldt og fast på at vi kan spille mere end lige op med City..

Glæder mig i hvert fald til at Skrtel-Agger nakker Balotelli  Djævel

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #10677: 26 Nov 2011, 23:27 »

Sidst vi mødte dem bla bla bla.

Der er dælme løbet meget vand gennem å'en siden hen.

Skal vi så også snakke om dangang vi slog dem i 1987 eller måske 1899.

Det kan vi altså ikke bruge til en skid idag.
Og vi skal altså også lige huske på at vi i den grad fik røvfuld mod dem også sidste gang og var heldige med kun at tabe med 3-0.

Det er en ny sæson, der er mange nye spillere på begge hold og sæsonen er helt anerledes end sidst vi mødtes.

Selvfølgelig har vi en chance, men der er meget der skal gå vores vej, bla skal Suarez begynde at score på mange af hans store chancer.
City har altså 3 målmaskiner i front og hvis den ene har en dårlig dag tager en anden bare over. Det kan man jo ikke ligefrem påstå vi har.

Men undskyld mit sure opstød men alt hvad der skete sidste sæson kan vi kun bruge til at kigge på og rette i div stats der er blevet lavet i opgørerne mellem de 2 hold. Intet andet.

verdenskrig
Manager

« Svar #10678: 26 Nov 2011, 23:33 »

Det er da altid positivt at man har slået holdet sidste gang.. Offensivt kan vi helt sikkert tage nogle ting med fra den kamp, da deres defensiv ikke er blevet markant forandret fra sidste sæson.. Deres offensiv bliver tilgengæld en hård nød at knække, men vi har ligaens bedste forsvar sammen med.. City..

Hold nu op med at være sur, eksempler som det fra 80'erne du kommer med er jo unødvendigt og bedrevidende, og det klæder dig slet ikke.. Det jeg siger skete for seks måneder siden, det du siger skete for to årtier siden. Der er da en markant forskel, og jeg er ganske sikker på at Dalglish har fat i nogle af de ting som gik godt mod dem sidst i sit taktikmøde.. For som jeg ser det så pressede vi City baglæns ud i floden i første halvleg, med masser af bevægelse og hurtig direkte boldomgang samt et massivt genpres og det er den tænding og det engagement vi skal have fat i igen i morgen..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #10679: 26 Nov 2011, 23:53 »

Det har intet med at være sur og bedrevidene.

Men vi kan da ikke bruge en kamp der blev spillet for over 7 mdr til alverden.
Holdet i den kamp:
José Reina, John Flanagan, Martin Skrtel, Fabio Aurelio, Jamie Carragher, Dirk Kuyt, Lucas Leiva, Raul Meireles, Jay Spearing, Andy Carroll (David Ngog, 92), Luis Suárez

Ud af de 11 forventer jeg helt sikkert at Reina, Lucas og Suarez spiller. Skrtel og Kuyt kunne også godt ligne startere.

Dvs at mindst et halvt hold er skiftet ud siden. Hvad kan du så hånden på hjertet bruge det til, altså ud over vi vandt altså?

Hvis det var de samme 11 mod 11 vil jeg påstå vi kunne bruge det til noget, så kunne man måle styrke forholdet igen.

Men måske det er mig, men alt hvad der engang skete kan jeg bare ikke se man kan bruge til noget i nutiden/fremtiden. Altså bortset fra det ser godt ud med en 3-0 sejr  Peace

Sider: 1 ... 710 711 [712] 713 714 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010