home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  1 Bruger, 597 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 709 710 [711] 712 713 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2110147 gange)
SC30
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #10650: 20 Nov 2011, 21:19 »

Chelsea, Arsenal og Liverpool har lige mange point - 22. Det har Totteham også, men har trods alt spillet 2 færre kampe.

Det tegner til at blive en spændende duel. Og tillykke med sejren Opstemt

Naustratze
Gæst

« Svar #10651: 20 Nov 2011, 21:50 »

Arsenal og Chelsea skal forbedre sig defensivt, Liverpool offensivt. Det skal nok komme, og ja det er spændende. Dog skal Arsenal nok vinde den duel :-)

bøvle
Manager

« Svar #10652: 20 Nov 2011, 21:52 »

Liverpool som et hold, der ikke skal forbedre sig defensivt ?

Hvis du med forbedringer henviser til at blive mere koldblodige og effektive så ja til dels, men hvis du henviser til indkøb, så slet ikke enig ! Smiley

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #10653: 20 Nov 2011, 21:55 »

YNWA ! Nice sejr, har ikke set kampen dog, men håber jeg finder den et sted Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #10654: 21 Nov 2011, 07:15 »

Fedt med jubel når Meireles og Torres smider bolden væk Opstemt

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10655: 23 Nov 2011, 15:42 »

Ufatteligt dejligt med en sejr på Stamford Bridge! Ikke mindst med de 3 point, men også selvtilliden!

Liverpool - Manchester City på søndag
Næste kamp (tror jeg) bliver afgørende om vi skal være med i toppen eller ej. En sejr vil selvfølgelig være det ultimative, da selvtilliden til de følgende kampe vil være på sit højeste og når vi har den, er vi nærmest ikke til et slå. Så for mig tæller kun en sejr. Vi skal nok op og scorer 3 mål for at vinde kampen, medmindre the kop kan gøre shitty lige så lamme som sidste opgør på Anfield.

De næste par kampe er:
Fulham ude
QPR hjemme
Aston Villa ude
Wigan ude
Blackburn hjemme
Newcastle hjemme

/ ændrede størrelsen på teksten, da det er meget forstyrrende og irriterende. MBJ
« Seneste Redigering: 23 Nov 2011, 16:31 af MBJ » Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10656: 25 Nov 2011, 11:27 »

Vil lige dele denne video med jer: http://www.youtube.com/v/or43glYksL4&feature=fvwrel

I videoen kan i se Raheem Sterling's 5 mål mod Southend! Fortsæt udviklngen og så er han hvertfald bobler om 1-2 år!

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #10657: 25 Nov 2011, 15:03 »

På trods af, at jeg jo er kæmpe United-fan, så er denne aften smuk! Der var virkelig noget magisk over dette comeback!

http://www.youtube.com/v/_i887XbC8Hw&feature=related

JKJ
Gæst

« Svar #10658: 25 Nov 2011, 21:17 »

Sådan Daglish, så kan de dælme lære at forstå det!

Lækkert at høre at man ikke er på holdet bare fordi man har et lidt større navn end en anden. Men at man skal yde og knokle for at få lov til at starte.
De seneste år synes jeg desværre at hvis man bare havde det rigtige navn så var man selvskreven til holdet.

http://www.bold.dk/nyt/-Dalglish-Umotiverede-spillere-kan-erstattes

DeBuur
Manager

« Svar #10659: 26 Nov 2011, 14:41 »

Thumbs Up Liverpool går ud og leverer 112% mod City - vi er mentalt styrkede efter sidste kamp og så kan City slå sig - City har den bedste trup det er fakta og i denne sæson har de også formået at spille som et hold - det bliver en svær kamp som vi kun vinder hvis vi kæmper som sindsyge.... og det er det King Kenny skal få vores spillere til at forstå.

vi vinder 2-1  Thumbs Up

YNWA

Dahnert
Lilleputspiller
*

« Svar #10660: 26 Nov 2011, 14:43 »

Thumbs Up Liverpool går ud og leverer 112% mod City - vi er mentalt styrkede efter sidste kamp og så kan City slå sig - City har den bedste trup det er fakta og i denne sæson har de også formået at spille som et hold - det bliver en svær kamp som vi kun vinder hvis vi kæmper som sindsyge.... og det er det King Kenny skal få vores spillere til at forstå.

vi vinder 2-1  Thumbs Up

Du er sgu optimist... Jeg havde satset penge på enten 1-1 eller 2-2 Peace

One love - Liverpool FC <3

‎"Wow,exactly as I left it!" - Thiery Henry on seeing Arsenal's trophy cabinet.

JKJ
Gæst

« Svar #10661: 26 Nov 2011, 20:34 »

Du er sgu optimist... Jeg havde satset penge på enten 1-1 eller 2-2 Peace

Jeg håber på at DeBuur får ret, men hælder måske nok mest til dine resultater.

City har I PL været mere en skræmmende og er vel pt suverænt det bedste hold.

Vores lod er at vi faktisk ikke har tabt de seneste 6-8 kampe og at vi virker langt stærkere mod de bedre hold end mod feks Norwich og Swansea.
Og hvis vi så samtidig kan få den helt rigtige Anfield stemning frem så tror faktisk godt vi kan matche dem.

Men må nok indrømme at jeg her og nu vil stille mig tilfreds med alt andet end et nederlag.

DeBuur
Manager

« Svar #10662: 26 Nov 2011, 20:56 »

Dagens resultater i PL har jo været en foræring for Liverpool - det må da give 3 % ekstra imorgen - Liverpool kan med en sejr kommet tæt på det jeg mener er sæson målet - kvalifikation til CL.

YNWA

ZhotLog
Gæst

« Svar #10663: 26 Nov 2011, 21:09 »

Jeg håber på at DeBuur får ret, men hælder måske nok mest til dine resultater.

City har I PL været mere en skræmmende og er vel pt suverænt det bedste hold.

Vores lod er at vi faktisk ikke har tabt de seneste 6-8 kampe og at vi virker langt stærkere mod de bedre hold end mod feks Norwich og Swansea.
Og hvis vi så samtidig kan få den helt rigtige Anfield stemning frem så tror faktisk godt vi kan matche dem.

Men må nok indrømme at jeg her og nu vil stille mig tilfreds med alt andet end et nederlag.

Synes nu aldrig vi bør stille os tilfreds med andet end 3 point, når vi spiller på Anfield. Uanset om modstanderen så hedder City, United eller Swansea.

bøvle
Manager

« Svar #10664: 26 Nov 2011, 21:15 »

Vi bør vel også være realistiske og se på hvordan de to holds opstillinger ser ud, samt hvordan formen har været generelt i PRL so far ? Smiley

Vil også gerne på forhånd sælge den for en uafgjort, da jeg mener at det er nødvendigt at se objektivt på netop det aspekt, og vil mene at hvis vi kan komme ud af denne runde uden at tabe point til arsenal og united, så er vi sluppet godt afsted Smiley

Sider: 1 ... 709 710 [711] 712 713 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010