Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 11:31:04
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23579
0 Brugere, 597 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
geowalker
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Liverpool Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
706
707
[
708
]
709
710
...
1222
Forfatter
Emne: Liverpool Tråden (Læst 2110469 gange)
Njaourinho
Landsholdsspiller
Sv: Liverpool Tråden
«
Svar #10605:
05 Nov 2011, 19:55 »
Citat af: g00n 05 Nov 2011, 19:24
Hehe, okay. Er det ikke bare i artikelforummet? Mit indtryk er, at klubtrådene er rimeligt fornuftige.
Det er de også.
Mod myg.
JKJ
Gæst
«
Svar #10606:
06 Nov 2011, 21:30 »
Citat af: verdenskrig 05 Nov 2011, 19:06
Nej nej neeeeeeeeeeeeej
Hvordan er det muligt at vi spiller 0-0 hjemme mod Swansea?? Det er da katastrofalt.. En gang mod Norwich kan accepteres.. Men at tabe point to gange i streg hjemme til en oprykker er sgu da fuldkommen ude i hampen.. Hva fanden tror lejesvendene egentlig at de har gang i ? Overbetalte hundehoveder..
Men jeg tænkte at jeg nok kunne gå ind på Liverpools danskerforum og læse om at vi havde domineret kampen kraftigt, og at vi var uheldige med ikke at vinde.. Men ak.. I stedet læser jeg til min gru at Swanseas point på ingen måde var ufortjent.. Reina bliver af flere nomineret som vores bedste, og igen igen kritiseres Carroll for at være teknisk mongol, Downing for at være anonym, Lucas for at være søvndyssende, og Adam for ikke at være i form..
Jeg har længe forsvaret Adam, og gør det stadig da manden har nogle fantastiske kundskaber med bolden, og evner at slå den afgørende pasning,.,.
Men hvis den fede skotte ikke snart tager sig sammen, og overvinder den eneste hindring for at han skal blive en stjerne hos os ( Hans fysiske form) så går jeg fuldkommen fra forstanden.. Manden har spillet PL fast i halvandet år nu ,og træner dag ud og dag ind hos os.. Enten æder han for meget fish and chips, eller også har han en forkærlighed for Fedt med løg.. For ellers er det over mit fatteevne at man så mange måneder inde i sæsonen stadig ikke evner at spille mere end 60 min for fuld damp.. SÅ TAB DIG DOG FOR SATAN!!!!!!!!!!!!
+1
Jeg havde ikke mulighed for at følge opgøret igår, men da jeg læste resultatet på tekst-tv igår aftes blev jeg næsten ædru i løbet af ingentid.
Efter sidste uges flotte kamp havde jeg rent faktisk forventet at vi havde vundet med mindst +2. Ikke at vi skulle nøjes/være heldige med 0-0.
Er vi ved at få et lille kompleks hjemme? Er vi bange for at vinde? Nævner i flæng, Sunderland 2-2, Norwich 1-1, Swansea 0-0 og tildels Man U 2-2.
Umiddelbart burde de have givet 8 point mere op kontoen og så havde det set helt anerledes ud.
Damm jeg er skuffet, det er bare slet ikke godt nok i øjeblikket!!
snaever
Landsholdsspiller
«
Svar #10607:
06 Nov 2011, 21:50 »
Citat af: JKJ 06 Nov 2011, 21:30
Er vi ved at få et lille kompleks hjemme? Er vi bange for at vinde? Nævner i flæng, Sunderland 2-2, Norwich 1-1, Swansea 0-0 og tildels Man U 2-2.
Umiddelbart burde de have givet 8 point mere op kontoen og så havde det set helt anerledes ud.
8 point? Hvordan det? Efter min mening, burde det havde været 10-12 point. Alle kampe udover United burde vindes, og endte United kampen ikke 1-1? En kamp så vi sagtens kunne havde vundet. Men jeg er helt enig.. Tænk, hvis vi havde haft 12 point ekstra, så havde vi faktisk været på en delt 1. Plads nu!
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
JKJ
Gæst
«
Svar #10608:
06 Nov 2011, 22:04 »
Citat af: snaever 06 Nov 2011, 21:50
8 point? Hvordan det? Efter min mening, burde det havde været 10-12 point. Alle kampe udover United burde vindes, og endte United kampen ikke 1-1? En kamp så vi sagtens kunne havde vundet. Men jeg er helt enig.. Tænk, hvis vi havde haft 12 point ekstra, så havde vi faktisk været på en delt 1. Plads nu!
Ja samlet giver det 12 point, men vi har jo allerede fået de 4 point. Vi har mistet 2 point pr kamp og 4x2=8
Det er vist ikke muligt at få 16 point for 4 kampe
snaever
Landsholdsspiller
«
Svar #10609:
07 Nov 2011, 12:05 »
Citat af: JKJ 06 Nov 2011, 22:04
Ja samlet giver det 12 point, men vi har jo allerede fået de 4 point. Vi har mistet 2 point pr kamp og 4x2=8
Det er vist ikke muligt at få 16 point for 4 kampe
Ja okay, kan godt se hvad du mener nu. Havde lige misforstået det
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
verdenskrig
Manager
«
Svar #10610:
08 Nov 2011, 13:04 »
http://onside.dk/nyheder/premier-league/swansea-keeper-liverpool-er-et-enmandshold
Selvom vi har mange gode spillere som kan bidrage med en masse, så vil jeg gerne give ham lidt ret.. Vi er ret afhængige af om Suarez spiller godt eller ej.. Som jeg ser det kunne vi godt trænge til at Henderson og Downing træder mere i karakter og bidrager til det offensive spil.. Navnligt Downing.. For jeg er simpelthen så skuffet over Downing, og synes han har skuffet meget so far..
Det er som om vi har lidt af et Danmark vs Laudrup problem.. Dengang Laudrup var på det danske landshold under Ricardos ledelse, var problemet at folk bare gav bolden til ham og så forventede alle at han gjorde det hele selv.. Synes vi har lidt af samme problem.. Suarez får ofte bolden, og så er det ligesom op til ham at skabe det selv..
Fodbold er en holdsport, og jeg vil gerne se flere af vores spillere bidrage til de ting Suarez allerede gør så fantastisk
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
DeBuur
Manager
«
Svar #10611:
10 Nov 2011, 22:37 »
Liverpool lider under at Henderson og Adams ikke har slået 100 % til - Downing holder har ikke vist det jeg troede han kunne og netop derfor så skal vores modstandere bare lukke af for Suarez.
I de kampe hvor Suaez bliver lukket ned eller i de kampe hvor han ikke rammer toppen - så syntes jeg vi spiller meget simpelt fodbold uden den store offensive kreativitet.
Tidligere kunne en Gerrard tilføje noget ekstra...men kan han det nu ?
Liverpool mangler en type som Christian Eriksen (Ikke at de skal købe netop ham...han bør blive i Ajax)
Inter og italiensk fodbold mangler penge Liverpool burde gå efter en spiller som Sneijder.... pantsæt Carroll hvis vi ikke har råd
vi mangler om noget offensiv kraft på holdet - en Suarez ville blive sprængfarlig.
Jeg håber Liverpool henter en klassespiller i vinter pausen.
YNWA
DeBuur
Manager
«
Svar #10612:
16 Nov 2011, 21:57 »
FA rejser nu en racisme sag overfor Suarez - "negrito" hvilket skulle betyde "lille mørke fyr" er det ord tvisten mellem Evra og Suarez handler om.
http://www.bold.dk/nyt/FA-aabner-racisme-sag-mod-Suarez
Det er bestemt ikke det Liverpool har brug for lige nu - dømmes Suarez vil det helt sikkert betyde karantæne straf - hvis han er heldig kan det være han dømmes til at betale en bøde - men det er tvivlsomt idet FA hævder de vil slå hårdt ned på racismen i PL.
YNWA
Newton Heath
Manager
«
Svar #10613:
16 Nov 2011, 22:20 »
Citat af: DeBuur 16 Nov 2011, 21:57
FA rejser nu en racisme sag overfor Suarez - "negrito" hvilket skulle betyde "lille mørke fyr" er det ord tvisten mellem Evra og Suarez handler om.
http://www.bold.dk/nyt/FA-aabner-racisme-sag-mod-Suarez
Det er bestemt ikke det Liverpool har brug for lige nu - dømmes Suarez vil det helt sikkert betyde karantæne straf - hvis han er heldig kan det være han dømmes til at betale en bøde - men det er tvivlsomt idet FA hævder de vil slå hårdt ned på racismen i PL.
Af hvad jeg hvad så er "negrito" på ingen måde racistisk - det betyder som du siger "lille mørk fyr" og er et ord man bruger kærligt ment specielt i sydamerikanske lande, men også i dele af Spanien. Så det kunne godt tænkes at Suarez ikke har ment noget ondt med det, men han må også indse at han er i England nu, og bliver nødt til at bruge sine ord varsomt. :-)
JeppeA
Landsholdsspiller
«
Svar #10614:
16 Nov 2011, 23:30 »
Jeg tror simpelthen ikke på at han bliver straffet men skulle han gå hen og blive det vil det virkelig være skidt for ham og os! Skulle han få en længere karantæne har vi simpelthen ikke nogen der kan erstatte ham
Nu kender jeg heller ikke noget til dette ord "Negrito" (gjorde evra måske heller ikke) og skulle det være dette ord der er blevet sagt mener jeg, at Evra burde lukke sagen selv og komme videre og koncentrere sig om fodbold
Det vil ikke være godt for PL hvis dette bliver en stor sag!
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her:
DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!
DeBuur
Manager
«
Svar #10615:
17 Nov 2011, 06:11 »
Citat af: Newton Heath 16 Nov 2011, 22:20
Af hvad jeg hvad så er "negrito" på ingen måde racistisk - det betyder som du siger "lille mørk fyr" og er et ord man bruger kærligt ment specielt i sydamerikanske lande, men også i dele af Spanien. Så det kunne godt tænkes at Suarez ikke har ment noget ondt med det, men han må også indse at han er i England nu, og bliver nødt til at bruge sine ord varsomt. :-)
PL har gennem mange år været ramt af racisme - i 1978 blev WBA fremhævet som en særlig klub idet de havde farvede spillere på 1. holdet !
Siden dengang er det blevet almindeligt at en PL spiller ikke nødvendigvis behøver at være lyserød med rødt hår
IMO har Suarez dummet sig hvis han har kaldt en farvet spiller "negrito" der er vanvittig fokus på racismen i PL og det burde han vide.
Men IMO så det på kanten af hykleri hvis det skal udløse mere end bøde - alle der har prøvet at spille en fodbold kamp ved at der i kampens hede bliver "snakket" en del sådan er fodbold og det hører med - kan man ikke tåle det så begynd at spille ludo.
Latterlige racisme anklager er IMO med til at øge netop racismen - derfor venter jeg med spænding på denne sag idet sagen burde være afsluttet på et forsoningsmøde mellem Suarez og Evra - her kunne Suarez så passende beklage hans dumhed og skødesløse omgang med politiske ukorrekte begreber.... Evra kunne bevise at han er en mand og tage imod undskyldningen...en
d of story
YNWA
verdenskrig
Manager
«
Svar #10616:
17 Nov 2011, 12:28 »
Citat af: DeBuur 17 Nov 2011, 06:11
her kunne Suarez så passende beklage hans dumhed og skødesløse omgang med politiske ukorrekte begreber.... Evra kunne bevise at han er en mand og tage imod undskyldningen...en
d of story
Og det sidste ved vi jo godt ikke sker, da Evra op til flere gange har bevist at han er en af de største pigebørn i PL
..
Dog er det selvfølgelig dumt af Suarez, og jeg håber han bruger det her som en lærestreg, for der findes bare et par balletdansere i pl som man ikke skal træde over tæerne..
Januzaj
Landsholdsspiller
«
Svar #10617:
17 Nov 2011, 12:36 »
Citat af: DeBuur 17 Nov 2011, 06:11
Men IMO så det på kanten af hykleri hvis det skal udløse mere end bøde - alle der har prøvet at spille en fodbold kamp ved at der i kampens hede bliver "snakket" en del sådan er fodbold og det hører med - kan man ikke tåle det så begynd at spille ludo.
Det er jeg ikke enig i. Der er stor forskel på at svine en modstander til ved at gå efter hudfarven synes jeg.
Manchester United
verdenskrig
Manager
«
Svar #10618:
17 Nov 2011, 12:42 »
Citat af: MS 17 Nov 2011, 12:36
Det er jeg ikke enig i. Der er stor forskel på at svine en modstander til ved at gå efter hudfarven synes jeg.
Så du synes det er værre at kalde en " En dum neger" end feks"en beskidt søn af en luder" ?.. Det er jeg godt nok ikke enig i, og generelt synes jeg alt det racisme ofte bliver blæst ud af proportioner..
Der er alt for mange mørke spillere som spiller racisme kortet så snart man siger det mindste, for at få modstanderen i fedtfadet... Det er til grin, og Suarez skal maks have en bøde i den her sag.. De kan evt mødes, og vil Evra ikke acceptere undskyldningen så er det ene og alene hans problem, og så må han sgu tage hjem og græde hos sin mor, og fortælle hende at verden er uretfærdig
Januzaj
Landsholdsspiller
«
Svar #10619:
17 Nov 2011, 13:08 »
Citat af: verdenskrig 17 Nov 2011, 12:42
Så du synes det er værre at kalde en " En dum neger" end feks"en beskidt søn af en luder" ?.. Det er jeg godt nok ikke enig i, og generelt synes jeg alt det racisme ofte bliver blæst ud af proportioner..
Der er alt for mange mørke spillere som spiller racisme kortet så snart man siger det mindste, for at få modstanderen i fedtfadet... Det er til grin, og Suarez skal maks have en bøde i den her sag.. De kan evt mødes, og vil Evra ikke acceptere undskyldningen så er det ene og alene hans problem, og så må han sgu tage hjem og græde hos sin mor, og fortælle hende at verden er uretfærdig
Ja det synes jeg faktisk. "En beskidt søn af en luder" er jo bare noget opdigtet, og som skal ramme en psykisk. Men at kalde ham "en dum neger" er det at gå efter hudfarven. Det har sorte det jo svært med, i hvertfald når det kommer fra en hvid.
Manchester United
Sider:
1
...
706
707
[
708
]
709
710
...
1222
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »