home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 606 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 705 706 [707] 708 709 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2110467 gange)
Newton Heath
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #10590: 30 Okt 2011, 13:04 »

Amen man kan sgu da heller ikke skrive noget herinde, uden at diverse mosefund skal kommentere med deres mugne alderdoms attitude... Jeg tror bare jeg for fremtiden skriver tingene i bogstaveligste forstand, for ingen herinde evner at tænke out of the box.

Jeg mener naturligvis bare det for sindsygt at United er så heldige.. Havde jeg ment det var et resultat af korruption hos FA havde joeg jo nok skrevet nogle argumenter for hva jeg mener, og hvorfor jeg mener det.. Jesus mand

Grin

Jeg er dog helt enig med dig i det du skriver her.

Men med hensyn til vores lodtrækning kan jeg jo kun erklære mig ganske tilfreds, men jeg vil dog gerne påpege at jeg ikke altid synes vi er så heldige. Den her gang kunne det dog ikke være skåret bedre ud for os. :-)

DeBuur
Manager

« Svar #10591: 30 Okt 2011, 15:12 »

Amen man kan sgu da heller ikke skrive noget herinde, uden at diverse mosefund skal kommentere med deres mugne alderdoms attitude... Jeg tror bare jeg for fremtiden skriver tingene i bogstaveligste forstand, for ingen herinde evner at tænke out of the box.

Jeg mener naturligvis bare det for sindsygt at United er så heldige.. Havde jeg ment det var et resultat af korruption hos FA havde joeg jo nok skrevet nogle argumenter for hva jeg mener, og hvorfor jeg mener det.. Jesus mand

Muligvis er jeg både dement og et mosefund - men jeg har endnu ikke oplevet dig komme med hverken tænkning og da slet ikke out of the box - jeg syntes stadig du klynker og hvad du mener med dit indlæg - tja ved du selv det ?

Faktum er at vi skal kunne slå hold som Chelsea, Arsenal, Man Utd eller Man City hvis vi skal vinde noget som helst.

YNWA

verdenskrig
Manager

« Svar #10592: 30 Okt 2011, 20:43 »

Muligvis er jeg både dement og et mosefund - men jeg har endnu ikke oplevet dig komme med hverken tænkning og da slet ikke out of the box - jeg syntes stadig du klynker og hvad du mener med dit indlæg - tja ved du selv det ?

Jeg ved ikke om du er dement, eller evnesvag el, for jeg kender dig ikke irl.. Men dit indlæg skriger langt væk af " Nu skal du høre unge mand, far her ved lige præcis alt om det her"  crazy .. Det er ikke til at holde ud at læse, og så er du vidst heller ikke mere begavet trods alt.. Når du ikke kan kommentere på mit indlæg uden at skulle bruge ord som klynk.. Sagligt ja.

Jeg ved udmærket hva jeg mener.. Jeg mener at vores lodtrækning er helt ude i skoven, og at vi har fået den mest håbløse vej mod finalen.. Min tro på en finaleplads er lige nul.. At vi skulle slå både Chelsea og City/Arsenal ude er for mig at se en massiv opgave, som kræver enorme mængder held, og dygtighed.. Spørgsmålet er om vi har det..

Og så er jeg naturligvis møghamrende misundelig på Uniteds lodtrækning.. Det er hvad jeg mener.. Det burde med al respekt ikke være så svært at se, medmindre man har en lyst til at være på tværs.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Skipper
Gæst

« Svar #10593: 30 Okt 2011, 20:49 »

Man kan dog altid bryste sig ved, at Liverpool gør det godt mod de store hold Smiley
Dog må jeg sige at jeg frygter City, de er umulige at slå i øjeblikket Ubeslutsom
Men det tegner dog på noget af et kampprogram.

Chelsea - Liverpool
City - Liverpool
United - Liverpool

Det ville være så klasse at møde United på Wembley, og tæve hele det forbistrede hold syndere og sammen Opstemt

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #10594: 30 Okt 2011, 21:03 »

Det er så 4. Kamp i træk i Carling Cuppen hvor vi spiller på udebane. Hvornår får vi held i lodtrækningen??

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #10595: 04 Nov 2011, 19:39 »

http://onside.dk/nyheder/premier-league/rygte-tevez-spoger-i-liverpool

Hva siger i? Er splittet.. Han er lidt af en tosse, men en fantastisk fodboldspiller.. Et lejemål ville vel ikke være tosset.. Eller hvad Smiley ?

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10596: 04 Nov 2011, 19:49 »

Hva siger i? Er splittet.. Han er lidt af en tosse, men en fantastisk fodboldspiller.. Et lejemål ville vel ikke være tosset.. Eller hvad Smiley ?

Hvorfor? Det ville da være retarderet. I har jo Andy Carroll... ej, spøg til side  Opstemt

Synes det kunne være utroligt spændende at se Tevez i Premier League igen, da jeg godt kan lide Tevez som spillertype, en mand der fighter en til sidste fløjt og derfor ser jeg ham som et glimrende supplement til Suarez oppe i front, da de 2 ville kunne ligge og stresse ethvert forsvar. Hvis muligheden byder sig, kan jeg ikke se hvorfor man ikke skal, jo mindre man har en ukuelig tro på, at Carroll er fremtidens mand og derfor skal spille hver kamp. Jeg havde som Liverpool-fan været begejstret, selvom jeg godt ved, at han har en baggrund i United og senest City, hvor hvor han ofte har været i fokus på andet end hans fodboldspil. Men fantastisk spiller som jeg ville elske se spille fodbold igen, for Liverpool eller ej Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #10597: 04 Nov 2011, 21:16 »

En fantastisk fodboldspiller men nej tak.

Har læst en artikkel om ham i JP idag og i samtlige klubber han har været i har han haft diciplinere problemmer.
Vi har en trup/trænerstab og ledelse der ser ud til at være i harmoni.
Hvorfor dog i alverden risikere det ved en mand der vil brokke sig fra start hvis han får en enkelt kamp på bænken.

Da Mascha tog fra WH til os håbede jeg i den grad at han var taget med. Det er jeg faktisk godt tilfreds med han ikke gjorde den dag i dag.

verdenskrig
Manager

« Svar #10598: 05 Nov 2011, 19:06 »

Nej nej neeeeeeeeeeeeej  Sur  Skuffet  ticked off

Hvordan er det muligt at vi spiller 0-0 hjemme mod Swansea?? Det er da katastrofalt.. En gang mod Norwich kan accepteres.. Men at tabe point to gange i streg hjemme til en oprykker er sgu da fuldkommen ude i hampen.. Hva fanden tror lejesvendene egentlig at de har gang i ? Overbetalte hundehoveder..

Men jeg tænkte at jeg nok kunne gå ind på Liverpools danskerforum og læse om at vi havde domineret kampen kraftigt, og at vi var uheldige med ikke at vinde.. Men ak.. I stedet læser jeg til min gru at Swanseas point på ingen måde var ufortjent.. Reina bliver af flere nomineret som vores bedste, og igen igen kritiseres Carroll for at være teknisk mongol, Downing for at være anonym, Lucas for at være søvndyssende, og Adam for ikke at være i form..
Jeg har længe forsvaret Adam, og gør det stadig da manden har nogle fantastiske kundskaber med bolden, og evner at slå den afgørende pasning,.,.

Men hvis den fede skotte ikke snart tager sig sammen, og overvinder den eneste hindring for at han skal blive en stjerne hos os ( Hans fysiske form) så går jeg fuldkommen fra forstanden.. Manden har spillet PL fast i halvandet år nu ,og træner dag ud og dag ind hos os.. Enten æder han for meget fish and chips, eller også har han en forkærlighed for Fedt med løg.. For ellers er det over mit fatteevne at man så mange måneder inde i sæsonen stadig ikke evner at spille mere end 60 min for fuld damp.. SÅ TAB DIG DOG FOR SATAN!!!!!!!!!!!!  ticked off  ticked off  ticked off  ticked off

Cool

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #10599: 05 Nov 2011, 19:12 »

Nej nej neeeeeeeeeeeeej  Sur  Skuffet  ticked off

Hvordan er det muligt at vi spiller 0-0 hjemme mod Swansea?? Det er da katastrofalt.. En gang mod Norwich kan accepteres.. Men at tabe point to gange i streg hjemme til en oprykker er sgu da fuldkommen ude i hampen.. Hva fanden tror lejesvendene egentlig at de har gang i ? Overbetalte hundehoveder..

Men jeg tænkte at jeg nok kunne gå ind på Liverpools danskerforum og læse om at vi havde domineret kampen kraftigt, og at vi var uheldige med ikke at vinde.. Men ak.. I stedet læser jeg til min gru at Swanseas point på ingen måde var ufortjent.. Reina bliver af flere nomineret som vores bedste, og igen igen kritiseres Carroll for at være teknisk mongol, Downing for at være anonym, Lucas for at være søvndyssende, og Adam for ikke at være i form..
Jeg har længe forsvaret Adam, og gør det stadig da manden har nogle fantastiske kundskaber med bolden, og evner at slå den afgørende pasning,.,.

Men hvis den fede skotte ikke snart tager sig sammen, og overvinder den eneste hindring for at han skal blive en stjerne hos os ( Hans fysiske form) så går jeg fuldkommen fra forstanden.. Manden har spillet PL fast i halvandet år nu ,og træner dag ud og dag ind hos os.. Enten æder han for meget fish and chips, eller også har han en forkærlighed for Fedt med løg.. For ellers er det over mit fatteevne at man så mange måneder inde i sæsonen stadig ikke evner at spille mere end 60 min for fuld damp.. SÅ TAB DIG DOG FOR SATAN!!!!!!!!!!!!  ticked off  ticked off  ticked off  ticked off

Dette er så typisk Liverpool fans. Det er altid er eller anden åndssvag undskyldning. Nu tror jeg ikke, at det udelukkende er Charlie Adams' skyld, at I tabte point i dag. Men hvornår lærer I Liverpool fans, at jeres hold blot er middelmådigt i Champions League?

verdenskrig
Manager

« Svar #10600: 05 Nov 2011, 19:16 »

Charlie Adams skyld? Prøv nu at læs mit indlæg.. Jeg skriver netop at jeg stadig tror på ham, fordi jeg synes han er en fantastisk spiller.. Han er bare i ELENDIG fysisk form, hvilket gør at han ikke kan føre sin gode teknik og blik for spillet ud i livet.. I øvrigt kritiserer jeg ikke blot ham..

Og hvad mener du med at det er typisk Liverpool fans? Størstedelen af os herinde, er klar over at det bliver en hård kamp om at komme i top 4.. Hvor er du forudindtaget, er du sikker på du ikke skrev forkert, og i stedet skulle ind på bold.dk ?

Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10601: 05 Nov 2011, 19:17 »

ind på bold.dk ?

Hvad er der med dig og bold.dk?

verdenskrig
Manager

« Svar #10602: 05 Nov 2011, 19:20 »

Ikke noget, andet end at der findes mange typer, der skriver som KasperSchmidt lige gjorde Wink

Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10603: 05 Nov 2011, 19:24 »

Ikke noget, andet end at der findes mange typer, der skriver som KasperSchmidt lige gjorde Wink

Hehe, okay. Er det ikke bare i artikelforummet? Mit indtryk er, at klubtrådene er rimeligt fornuftige.

WaterWar
Reserveholdsspiller

« Svar #10604: 05 Nov 2011, 19:26 »

Uhm.. Nu er det måske mig der har misforstået noget, men når verdenskrig kritisere spillerne kunne det vel indikere at han er skuffet over Liverpool ikke spiller bedre? Det er vel en fair undskyldning at ens egne spillere spiller af lort. Han giver jo ikke dommeren skylden (som vi United-fans gør relativt ofte Rullende Øjne ) men netop sit eget holds manglende evner.

Desuden burde et "middelmådigt hold i Champions League" kunne slå Norwich og Swansea på eget græs. Forstår godt verdenskrigs frustrationer.

Official member of Manchester United Football Club

Sider: 1 ... 705 706 [707] 708 709 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010