home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 571 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 692 693 [694] 695 696 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2111953 gange)
JeppeA
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #10395: 01 Okt 2011, 14:51 »

Helt enig patrick!

Jeg krummer tæer, når jeg ser en HELT fri højreside hvor kelly kan tage et løb. Adam er helt uprovokeret og spiller (undskyld jeg mener triller) bolden derud, så everton når at komme på plads! i de situationer skal vi simpelthen have tempoet højere end miniput!

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #10396: 01 Okt 2011, 15:05 »

Er Downing stadig med? For han er da forsvundet totalt! Ellers en af de spillere der har det tempo vi mangler Smiley

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

HansenLFC
Gæst

« Svar #10397: 01 Okt 2011, 15:09 »

Synes det kører ganske fint.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10398: 01 Okt 2011, 15:19 »

CARROLL!!

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges

Soeby
Reserveholdsspiller

« Svar #10399: 01 Okt 2011, 15:19 »

Andy Carroll! Opstemt

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10400: 01 Okt 2011, 15:21 »

Vigtig kasse for os og ikke mindst Andy! Luk den kamp, gerne med en suarez scoring Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10401: 01 Okt 2011, 15:23 »

I er godt klar over at der findes en chat-skakt ikke? Det er som regel der man smider de kedelige onliners der ikke er til for noget... Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10402: 01 Okt 2011, 15:25 »

I er godt klar over at der findes en chat-skakt ikke? Det er som regel der man smider de kedelige onliners der ikke er til for noget... Smiley

jo, er der regler for det?

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10403: 01 Okt 2011, 15:31 »

Vigtig kasse for os og ikke mindst Andy! Luk den kamp, gerne med en suarez scoring Smiley

skulle vidst have oddset Opstemt

DeBuur
Manager

« Svar #10404: 01 Okt 2011, 15:34 »

Hmm er du synsk.... dejligt at se Caroll score..nu kan det da være han kommer igang for os... Det er altid dejligt nå vi tæsker Everton... mere af det fremover  Thumbs Up

YNWA

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10405: 01 Okt 2011, 15:39 »

Hmm er du synsk.... dejligt at se Caroll score..nu kan det da være han kommer igang for os... Det er altid dejligt nå vi tæsker Everton... mere af det fremover  Thumbs Up

Så havde jeg været millionær Wink Ja alt for lækker sejr! Smiley

MichaelPaw
Gæst

« Svar #10406: 01 Okt 2011, 15:39 »

Yo, the sun don't shine forever
But as long as it's here then we might as well shine together
Better now than never, business before pleasure
Gerrard and the Fam, who you know do it better?
Yeah right, no matter what, we air tight
So when you hear song, make sure you hear it right
Don't make a ass outta yourself, by assumin
Our football keeps you movin, what are you provin?
You know that I'm two levels above you baby
Hug me baby, I'ma make you love me baby
Is been 10 years an we still run the mother fucker

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10407: 01 Okt 2011, 17:51 »

jo, er der regler for det?

Ja, det er der faktisk. Klik ind på regelsættet og læs.. Smiley

EDIT: Nu fandt jeg det lige for dig...:

Tonen på forummet
Som debattør på vores forum forventer vi først og fremmest at der lægges vægt på ordet debattør. Altså at man kun skriver indlæg, hvis man føler at man kan bidrage til en konstruktiv debat og ikke skriver intetsigende indlæg uden relevans.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10408: 01 Okt 2011, 18:30 »

Ja, det er der faktisk. Klik ind på regelsættet og læs.. Smiley

EDIT: Nu fandt jeg det lige for dig...:

Tonen på forummet
Som debattør på vores forum forventer vi først og fremmest at der lægges vægt på ordet debattør. Altså at man kun skriver indlæg, hvis man føler at man kan bidrage til en konstruktiv debat og ikke skriver intetsigende indlæg uden relevans.

Det sætter jeg som en reminder Smiley Dog er det tilfældet hver gang en klub spiller på de andre tråde Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #10409: 01 Okt 2011, 19:14 »

FANTASTISK med en sejr ude over Everton.. Et fantastisk svært og intenst sted at spille, hvor tilskuerne nærmest sidder inde på banen og er med til at bære Everton frem.. Ufattelig flot, og jeg kan med sikkerhed sige at mange af de andre tophold kommer til at tabe point her, så set i det perspektiv er det virkelig lækkert.. Men synes der er to sider af denne kamp..

Før det totalt fejlagtige røde kort, som jeg kun tror dommeren så, var vi virkelig på hælene når vi havde bolden.. Synes egentlig vi stod godt defensivt, og tillod ikke Everton andet end nogle halve chancer på nogle tilfældige indlæg mod Cahill.. Men de spillede sig ikke igennem til noget og ros for det.. Skrtel og Carragher var i mine øjne kampens spillere hos os.. Men selve spillet inden det røde kort er jo DYBT elendigt.. Vi har ikke 3 sammenhængende afleveringer, sejler rundt rent offensivt, løber forbi hinanden, og har absolut ingen fremadrettet bevægelse.. Igen må jeg lægge skyden på 4-4-2 systemet.. Jeg ved godt det blot er tal, men når Everton har 5 mand derinde, har de bare nemmere ved at finde løsninger mod vores 4.. Det er en tendens jeg synes har gentaget sig i flere kampe, og det er helt bestemt noget City, Chelsea, United vil straffe prompte når de møder os..

Suares var i foråret god til at trække ned i banen, agere opspilsstation med effekt, og dermed binde midtbane og angreb sammen.. Det synes jeg ikke han evner på samme måde pt, og derfor virker der ofte langt fra forsvar og midtbane til angreb.. Et systemskifte til 4-2-3-1 hvor Suarez rykkes en smule ned i banen tror jeg vil give en god effekt Smiley..

Men efter det røde kort synes jeg vi var alt dominerende.. Derefter kom der ro på spille, vi bevægede os fint, og spillede fin offensiv fodbold.. Det udmundede sjældent i chancer, men fordi vi bliver ved med at prøve, og holder tempo og bevægelse i angrebsspillet, så får vi til sidst chancen som Carroll sparker solidt ind.. I øvrigt intet heldigt over det mål, fantastisk angrebsspil med overlap, en angriber som fikserer forsvaret ved forreste stolpe, og en angriber som står korrekt bagerst i feltet og scorer.. Dejligt Opstemt

Er fantastisk glad for at Carroll fik scoret, og man kunne se hvor meget det lettede ham.. Nu kan United bare komme an næste gang Wink ..

YNWA Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 692 693 [694] 695 696 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010