home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 509 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 689 690 [691] 692 693 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2112246 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #10350: 21 Sep 2011, 14:48 »

Ja okay, jeg havde ikke lige tænkt på at I havde spillet tidligere, og stillet med et stærkt hold også. Det kan i og for sig forsvares, men jeg ville nu stadig have hvilet Enrique, Carragher og Suarez i denne kamp hvis jeg var manager Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #10351: 21 Sep 2011, 15:00 »

Ja okay, jeg havde ikke lige tænkt på at I havde spillet tidligere, og stillet med et stærkt hold også. Det kan i og for sig forsvares, men jeg ville nu stadig have hvilet Enrique, Carragher og Suarez i denne kamp hvis jeg var manager Wink

Suarez kan jeg godt forestille mig vil få et hvil, han ligner en der trænger til det.

Carra tror jeg bare ikke får det. Med Agger, Skrtel, Johnson og Kelly ude er vi altså lidt tyndt besat i den bagerste kæde.
Jeg tror ikke at 2 så unge fyre som Coates og Wilson kommer til at spille i centerforsvaret med Flana og Robinson på hver sin back.
Det vil være alt for risikabelt.

Men jeg skulle da kende KK dårligt hvis han ikke har et par overraskelser i ærmet i aften Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10352: 21 Sep 2011, 15:06 »

Suarez kan jeg godt forestille mig vil få et hvil, han ligner en der trænger til det.

Carra tror jeg bare ikke får det. Med Agger, Skrtel, Johnson og Kelly ude er vi altså lidt tyndt besat i den bagerste kæde.
Jeg tror ikke at 2 så unge fyre som Coates og Wilson kommer til at spille i centerforsvaret med Flana og Robinson på hver sin back.
Det vil være alt for risikabelt.

Men jeg skulle da kende KK dårligt hvis han ikke har et par overraskelser i ærmet i aften Wink

Ja netop derfor jeg ville spare Carragher. Han er trods alt slidt og gammel, så er det ikke lidt vigtigere at han er 100% i ligaen i forhold til en Carling Cup kamp mod Brighton? Der ville jeg personligt foretrække de unge og så håbe på at de klarer skansen så en af de eneste tilbageværende forsvarsspillere kan være frisk til weekendens kamp der trods alt er sværere (I spiller vel ikke mod Arsenal igen..).

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #10353: 21 Sep 2011, 15:57 »

Ja netop derfor jeg ville spare Carragher. Han er trods alt slidt og gammel, så er det ikke lidt vigtigere at han er 100% i ligaen i forhold til en Carling Cup kamp mod Brighton? Der ville jeg personligt foretrække de unge og så håbe på at de klarer skansen så en af de eneste tilbageværende forsvarsspillere kan være frisk til weekendens kamp der trods alt er sværere (I spiller vel ikke mod Arsenal igen..).

Du har muligvis ret.

Jeg tror bare ikke at man vil sende et så undt og urutineret forsvar på banen.

Sammenlignet med Arsenal så kan jeg godt forstå de måske ikke prioritere LC på samme måde, men den er altså vigtig for os.

Nu må vi se, der vil helt sikkert være en overraskelse eller to i opstillingen Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10354: 21 Sep 2011, 18:08 »

Du har muligvis ret.

Jeg tror bare ikke at man vil sende et så undt og urutineret forsvar på banen.

Sammenlignet med Arsenal så kan jeg godt forstå de måske ikke prioritere LC på samme måde, men den er altså vigtig for os.

Nu må vi se, der vil helt sikkert være en overraskelse eller to i opstillingen Smiley

Arsenal burde vel prioritere LC ret højt, det er jo der vi har en chance for en pokal.. Wink Men det kan jo også bunde i at Arsenal (no offense) nok har et lidt stærkere reserve/ungdomshold og lidt bredere førstehold (vi kan faktisk stille 3 hold med de folk der er inde omkring 1. holdet, så derfor har vi lidt flere valgmuligheder. Ja, det bliver da spændende at se om du eller jeg har ret Wink

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #10355: 21 Sep 2011, 20:13 »

Så er startopstillingen klar:
Reina, Kelly, Robinson, Carragher, Coates, Lucas, Spearing, Maxi, Kuyt, Bellamy, Suarez. Subs: Gerrard, Carroll, Downing, Wilson, Shelvey, Flanagan, Doni.

Synes det er overraskende både Reina og Carragher med fra start.

patrick J
Manager

« Svar #10356: 21 Sep 2011, 20:19 »

Hvorfor vi ikke giver Doni noget spilletid i Carling Cuppen er mig ubegribeligt.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #10357: 21 Sep 2011, 20:25 »

Glæder mig til at se om Bellamy - Suarez ikke kan blive en farlig kombination.

Er enig, jeg synes også at Doni bør stå i sådan en kamp.  Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #10358: 21 Sep 2011, 20:25 »

Så er startopstillingen klar:
Reina, Kelly, Robinson, Carragher, Coates, Lucas, Spearing, Maxi, Kuyt, Bellamy, Suarez. Subs: Gerrard, Carroll, Downing, Wilson, Shelvey, Flanagan, Doni.

Synes det er overraskende både Reina og Carragher med fra start.

Carra synes jeg som tidligere skrevet ikke er en overraskelse.

Men det undre mig lidt at vi henter en ny målmand på et noget højere niveau end den forrige og så ikke bruger ham.

Det har der vel næsten altid været tradition at det har været sådan. Men der er ny tider i Liverpool Wink

Suarez havde jeg nok også troet ville have fået en pause men det er imo heller ikke den store overraskelse for mig at han er med.

Ellers er der vel ikke de store overraskelser når alt kommer til alt.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10359: 21 Sep 2011, 20:56 »

En der ser den på nettet, hvor den ikke hakker eller noget? Smiley

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #10360: 21 Sep 2011, 20:57 »

Så har Bellamy scoret... God start  Thumbs Up

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #10361: 21 Sep 2011, 21:00 »

Ja vi har godt nok alt Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Søgaard
Gæst

« Svar #10362: 21 Sep 2011, 21:06 »

Der skal selvfølgelig ikke linkes til ulovlige streams i tråden. Jeg har nu slettet et enkelt indlæg og flere indlæg om det vil blive takseret med en advarsel.

JKJ
Gæst

« Svar #10363: 21 Sep 2011, 21:14 »

Følger kampen på tekst via vores egen hjemmeside og på BBC også.

Ud fra det er det jo spil til et mål og vi burde vel have ført med mindst 2 allerede nu.

Det er særdeles opløftende at læse og viser at holdet har taget sig sammen i forhold til i søndags.

At Brighton så er fra den næstbedste række er jeg ligeglad med, det er indstillingen der er vigtigst for mig og det ser god ud Smiley

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #10364: 21 Sep 2011, 21:28 »

hold da op et frispark ærgeligt overliggeren afviste. Bellamy for da trukket nogle kort Opstemt

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Sider: 1 ... 689 690 [691] 692 693 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010