home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 620 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 666 667 [668] 669 670 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2115080 gange)
Slikkel
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #10005: 31 Aug 2011, 15:02 »

Kilde?

For det vil da bare ødelægge den her totalt-spændende makroøkonomi-forelæsning !! Wink haha
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-43179188:live-transfers-tilbage-til-liverpool.html

Vi skal alle være her.

bøvle
Manager

« Svar #10006: 31 Aug 2011, 15:08 »

Vi SKAL jo så godt som hente en angriber ind, nu vi smider N'Gog væk, men jeg vil godt nok ikke være tilfreds med Bellamy tilbage til os. Tror han er typen, der kan ødelægge harmonien i enhver trup, og det ser jeg som en katestrofe for os, da det vi netop skal have succes på i denne sæson er en bred trup og et fantastisk sammenhold ! Smiley

Ser MEGET hellere vi så smider Meireles til Chelsea og hiver Sturrigde plus en pose penge den anden vej, og det selvom jeg vil være ked af at miste Meireles Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #10007: 31 Aug 2011, 15:15 »

Vi SKAL jo så godt som hente en angriber ind, nu vi smider N'Gog væk, men jeg vil godt nok ikke være tilfreds med Bellamy tilbage til os. Tror han er typen, der kan ødelægge harmonien i enhver trup, og det ser jeg som en katestrofe for os, da det vi netop skal have succes på i denne sæson er en bred trup og et fantastisk sammenhold ! Smiley

Ser MEGET hellere vi så smider Meireles til Chelsea og hiver Sturrigde plus en pose penge den anden vej, og det selvom jeg vil være ked af at miste Meireles Smiley

Jeg kan stort set ikke være mere enig.

Ser da langt hellere at vi beholder N'Gog fremfor CB. Når der er spillet 2-3 kampe og han ikke har fået ret meget spileltid vil jeg næsten væde med han begynder at brokke sig!

Paisley
Lilleputspiller
*

« Svar #10008: 31 Aug 2011, 15:31 »

HVIS det er en mulighed at hente Sturridge + nogle millioner i bytte for Meireles, synes jeg faktisk vi skal slå til. Jeg tror, at Sturridge ville være den optimale tredjeangriber! Hver gang jeg så ham for Bolton i sidste sæson, var jeg utroligt imponeret. Fremragende afslutter og god spilopfattelse. Så hvis den transfer kunne komme i hus, ville jeg være meget tilfreds. Jeg er sådan set ret vild med Meireles, men vi er så godt dækket ind på midtbanen, at han godt kan undværes.

Med hensyn til forsvaret synes jeg det ser rigtig spændende ud. Vi kan vel godt regne med, at Carragher og Agger er førstevalgene i denne sæson, hvor Coates vænner sig til den engelske spillestil. Hvis Coates gør det godt, kan midterforsvaret til næste sæson måske hedde Agger - Coates?

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #10009: 31 Aug 2011, 15:34 »

Er Sturridge virkelig så god? Jeg har ikke rigtig set så mange kampe med ham, derfor jeg spørger, men i virker da godt nok utrolig begejstret for at få Sturridge ind.  Smiley

Paisley
Lilleputspiller
*

« Svar #10010: 31 Aug 2011, 15:37 »

Er Sturridge virkelig så god? Jeg har ikke rigtig set så mange kampe med ham, derfor jeg spørger, men i virker da godt nok utrolig begejstret for at få Sturridge ind.  Smiley

Han fik scoret en del kasser for Bolton sidste sæson, og hver gang jeg så ham spille var han virkelig fremragende! Utroligt målfarlig, bevæger sig godt, hurtig.. Jeg synes, han ligner en spiller med et kæmpe potentiale. Men det er selvfølgelig en begrænset viden ud fra de 4-5 kampe jeg har set med ham. Man må gå ud fra, at vores scouts er bedre til at vurdere, om det ville være en fordelagtig handel for os :-)

Men jeg er meget positiv over for ham!

bøvle
Manager

« Svar #10011: 31 Aug 2011, 15:39 »

Han gjorde det særdeles fremragende og var usandsynlig skarp da han spillede for Bolton (leje) sidste del af sidste sæson ! Så ja, personligt er jeg i hvert fald meget hooked på at få ham ind, og hvis alternativet er CB, så faktisk hellere undvære og opfinde en spiller selv, eller trække lod blandt The Kop forud for hver kamp, om hvem der får en plads på bænken denne dag Wink

JKJ
Gæst

« Svar #10012: 31 Aug 2011, 15:53 »

Iflg en Twitter på BBC så er CB altså ikke så tæt på os som nogle gerne vil ham ham til at være.
Selv med et legetjek er der mere end lang vej tilbage før de er i nærheden af en aftale.

på samme side, BBC, mener en anden BBC ekspert - også på twitter - at Bena har 3 klubber at vælge imellem: Spurs, Gunners og så os.
Hvis vi beholder Merieles så har de 2 andre klubber vel mere brug for ham end vi har Wink

Det største problem jeg ser med at tilknytte de 2 er hvordan vil de reagere når de ikke får fuld spilletid?

Sidst de var her var sæsonen jo knap gået igang før man begyndte at høre en masse brok fra deres side.
Desuden har de i Man C og Chelsea vel også fået en pæn stor lønstigning i forhold til da de var hos os. Vil de kunne gå ned i løn igen?

Jeg vil være noget kritisk hvis bare en af dem ender hos os, men hvis jeg skal vælge ser jeg langt hellere Bena frem for CB i klubben.

Weezy
Lilleputspiller
*

« Svar #10013: 31 Aug 2011, 16:37 »

http://www.sporten.dk/fodbold/christian-poulsen-er-klar-for-evian

Ligue 1 side Evian, som legede i tredje lag af fransk fodbold kun to år siden, har annonceret erobringen af ​​Liverpool misfit Christian Poulsen. Danskeren joiner landsmænd Stephan Andersen og Daniel.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10014: 31 Aug 2011, 18:08 »

Villyan Bijev skulle ifølge GOAL.com være tæt på os, der spiller på det amerikanske u18.

Nogen der kender noget til ham?

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #10015: 31 Aug 2011, 18:09 »

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #10016: 31 Aug 2011, 18:30 »

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JKJ
Gæst

« Svar #10017: 31 Aug 2011, 20:55 »

Aner ikke hvem han er. Men han er vel også bare tiltænkt en plads hos talenterne/reserverne i første omgang og så måske få lov til at snuse lidt til 1. holdet engang imellem.

N'Gog skulle nu være landet ved Reebok Stadium så mon ikke vi ser en aftale om ganske kort tid?

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #10018: 31 Aug 2011, 21:08 »

Har vi en erstatning på vej til LFC for ngog??? Ser lidt tyndt ud kun med suarez og carroll!!!!

Hvis en til nævner bellamy går jeg amok!!!! ticked off

HansenLFC
Gæst

« Svar #10019: 31 Aug 2011, 21:09 »

Bellamy er netop nu til lægetjek. Men vi havde nu også Kuyt.

Sider: 1 ... 666 667 [668] 669 670 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010