home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  1 Bruger, 625 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 662 663 [664] 665 666 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2116100 gange)
JeppeA
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9945: 28 Aug 2011, 21:51 »

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

bøvle
Manager

« Svar #9946: 28 Aug 2011, 21:53 »

- God spiller

- Kan erhverves til en god pris

- Forkert position

- Forkert tidspunkt

- Nej tak !

Thumbs Up

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9947: 28 Aug 2011, 22:15 »

En ting der undrer mig er, at vi ikke snart har fået offentliggjort Coates? Mod Bolton sad han på tilskuerpladserne med sin agent. Mystisk Smiley
Til Affellay ville jeg være lykkelig! Han er en rigtig god teknisk højrekant, som vi egentlig godt kunne bruge. Specielt til den lille sum. Ja tak, ja tak, ja tak!!  Thumbs Up

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #9948: 28 Aug 2011, 22:17 »

Jeg fik lige noget galt i halsen ved at se ovenstående indlæg; forkert position? Jeg ser Afellay som en fremragende og udfordringsstærk kantspiller, og når vi gerne vil spille med to mand på toppen hvor Suarez vil sagtens skal være den ene, så er det for mig utroligt at en spiller som Afellay ikke er ønsket i truppen. Kuyt er vel mere en decideret angriber efter King Kennys tankegang, og så står vi med Downing som eneste kantspiller med kvaliteten til at starte inde. Prøv at forestille dig Downing og Afellay på hver sin kant, og Suarez og Carroll i front, det er virkelig en opstilling hvor vi ville have nogle muligheder for at komme over kanterne.
Jeg ved godt vi har Jordan Henderson, men han er i min verden ikke en decideret kantspiller, men mere en bred midtbanespiller. Altså vil det i min verden være genialt at få ham ind i truppen, fordi så har vi virkelig en bredde efter hvilken kamp vi går i møde.

For mig er Afellay en ønskespiller Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

bøvle
Manager

« Svar #9949: 28 Aug 2011, 22:21 »

Afellay er vel i og for sig ligeså midtersøgende og centralt-spillende som en Henderson ??
På det punkt mener jeg de minder meget om hinanden.

Med  forkert position tænkte jeg mere på, at en ny og yderligere forstærkning ikke bør finde sted på midtbanen, men snarere i forsvaret Smiley

Enig i at han vil være god på en kant, men som vores trup er sammensat pt mener jeg ikke det vil være ønskeligt eller gavnligt for truppen som helhed. Du vil spille med udelukkende 2 centrale midtbanespillere, men hvem? Og hvor mange vil du ha siddende udenfor? Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #9950: 28 Aug 2011, 22:24 »

Hvis vi skal sælge Meireles for at få plads til Affelay - Ja så må det være sådan det er.. Afellay er FANTASTISK Kys

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9951: 28 Aug 2011, 22:29 »

Afellay er vel i og for sig ligeså midtersøgende og centralt-spillende som en Henderson ??
På det punkt mener jeg de minder meget om hinanden.

Med  forkert position tænkte jeg mere på, at en ny og yderligere forstærkning ikke bør finde sted på midtbanen, men snarere i forsvaret Smiley

Enig i at han vil være god på en kant, men som vores trup er sammensat pt mener jeg ikke det vil være ønskeligt eller gavnligt for truppen som helhed. Du vil spille med udelukkende 2 centrale midtbanespillere, men hvem? Og hvor mange vil du ha siddende udenfor? Smiley
Affellay > Henderson.
Affellay ville være en KLAR forstærkning og Henderson er stadig ung og derfor burde han ikke være utilfreds med ihf. en bænkplads!

Mht. Til formationen har jeg det lidt svært. Drømmescenariet ville selvfølgelig være, at kunne få Caroll og Suarez til at være på toppen, men som det ser ud nu så fungerer det bare ikke. Så må vi være nødt til at have 3 centrale midtbaner efter min mening.

Uanset hvad, så SKAL Affellay købes for den pris!  Djævel

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #9952: 28 Aug 2011, 22:56 »

Jeg vil spille med to centrale midtbanespillere i nogle kampe. Jeg er fortaler for at vi køber ham for at få muligheder for at spille med to kanter der er driblestærke og kan udfordre, dermed ikke sagt at vi ikke skal spille en anden opstilling i andre kampe. Jeg mener bare, at det er godt at have forskellige typer til forskellige kampe. Og vil mene, ihvertfald ud fra mine sparsomme iagttagelser fra tv'et, at Afellay er en mere decideret kantspiller end Henderson.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9953: 28 Aug 2011, 23:00 »

En ting der undrer mig er, at vi ikke snart har fået offentliggjort Coates? Mod Bolton sad han på tilskuerpladserne med sin agent. Mystisk Smiley

Lige en tilføjelse til mit tidligere indlæg: http://www.youtube.com/v/48vnbBBOMKw Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #9954: 29 Aug 2011, 11:10 »

Til Affellay ville jeg være lykkelig! Han er en rigtig god teknisk højrekant, som vi egentlig godt kunne bruge. Specielt til den lille sum. Ja tak, ja tak, ja tak!!  Thumbs Up

Kan det være noget med hans arbejdstilladelse?

Han er trods alt en ikke europæisk spiller, og de skal opfylde nogle krav før de får lov til at komme ind i landet.
Så lige Blackburn ikke kunne få lov til at skrive med Ibisevic pga han var blevet nægtet en arbejdstilladelse.

Jeg kunne sagtens se Affellay i Liverpool trøjen. Han burde vel have skrevet med os i første omgang hvor vi også var tæt på Wink
Jeg ser ham ikke lige som den oplagte starter til at starte med.
Suarez, Downing og Gerrard - når han bliver klar - står imo stadig foran ham. Men han er da en kvalitets spiller at have på bænken.
Og de 3 nævnte skal have pauser engang imellem så Affellay skal nok få sine chancer.

smed1977
Landsholdsspiller

« Svar #9955: 29 Aug 2011, 12:23 »

sælge Meireles ........har du spist søm eller hvad? Han var jo stort set den bedste spiller vi havde i 2. halvdel af sidste sæson. Han er perfekt i en 3 mands central midtbanekonstellati on med Gerrad og Lucas/Adams.

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9956: 29 Aug 2011, 12:24 »

Med hensyn til Coates, så skulle en anden klub have kommet med et højt bud i sidste øjeblik. Hvilken klub det er, kan jeg ikke huske, men læste det ihf. i går eller forgårs..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #9957: 29 Aug 2011, 12:32 »

Med hensyn til Coates, så skulle en anden klub have kommet med et højt bud i sidste øjeblik. Hvilken klub det er, kan jeg ikke huske, men læste det ihf. i går eller forgårs..

A. Madrid skulle have budt lidt højere end vi gjorde. Men han skulle have afvist det på stedet og bedt hans nuværende klub om at respektere at han vil til Liverpool og ikke andre klubber.

Og bare det han var til stede på Anfield i lørdags tror jeg er et forholdsvis godt tegn på at det kun er et spørgsmål om tid inden vi ser ham i den røde trøje.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9958: 29 Aug 2011, 12:35 »

Det er rigtigt, det var A. Madrid Smiley Det er så også det eneste jeg har hørt, følger ikke så meget med i andre rygter end med Arsenal Tunge

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #9959: 29 Aug 2011, 12:41 »

Det samme gjorde Dnipro, men Coates ville under ingen omstændigheder til Ukraine. Dnipros bud siges at have været væsentligt højere end vores.

Thaurat al Shabab

Sider: 1 ... 662 663 [664] 665 666 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010