home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  1 Bruger, 492 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 648 649 [650] 651 652 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2139049 gange)
Skipper
Gæst

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9735: 18 Aug 2011, 21:10 »

Jeg kunne nok få byttet min vagt, men har valgt at lade være så jeg kan tjene de ekstra penge Ubeslutsom Det er sørgelig dag når jeg prioritere penge over Liverpool Græder Men jeg får min far til at optage den så kan jeg se den 4 timer senere Thumbs Up

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9736: 18 Aug 2011, 21:58 »

Det kan jeg ikke engang Skuffet..

Men jeg kan i stedet høre en masse citater ala " Dankort på beløbet tak" " Kan i ikke åbne en kasse mere" " Kan du ikke veksle den her tudse" " Hvor er det i har på tilbud i dag"

Hellere det, end at se mine helte mod the gunners Smiley

Sådan bliver det også for mig på søndag.  Ubeslutsom
Vi må sende glade tanker mod vores hold Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

patrick J
Manager

« Svar #9737: 18 Aug 2011, 22:02 »

Det kan jeg ikke engang Skuffet..

Men jeg kan i stedet høre en masse citater ala " Dankort på beløbet tak" " Kan i ikke åbne en kasse mere" " Kan du ikke veksle den her tudse" " Hvor er det i har på tilbud i dag"

Hellere det, end at se mine helte mod the gunners Smiley
Det var så det jeg hørte på sidste lørdag, i stedet for Sunderland kampen..  Tunge

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

JKJ
Gæst

« Svar #9738: 18 Aug 2011, 22:06 »

Sådan bliver det også for mig på søndag.  Ubeslutsom
Vi må sende glade tanker mod vores hold Smiley

De skal så spille lørdag, det er bare en detalje Wink

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9739: 18 Aug 2011, 22:07 »

Det er det, men skal arbejde begge dage. Ville bare lige have i skulle have ondt af mig jo..

eller
Den er svær at redde.
Men jeg kan i hvert fald ikke se kampen Peace Arbejde begge dage. Satme skod. Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

-LFC-
Manager

« Svar #9740: 19 Aug 2011, 01:18 »

Er i gang med at bytte rundt så jeg møder kl. 10, får fri forhåbentligt senest 13.30, så skal jeg være tilbage 18 og arbejde videre til 00. Tunge

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #9741: 19 Aug 2011, 01:48 »

Er det for meget at blive væk fra min søsters bryllup for at se kampen?   Djævel

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #9742: 19 Aug 2011, 08:36 »

Er det for meget at blive væk fra min søsters bryllup for at se kampen?   Djævel

Fodbold > Familie. HAHA!  funny

If you can't join them, beat them.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9743: 19 Aug 2011, 10:27 »

Det lyder da rart Smiley.. Jeg tror sgu mere og mere på det.. Så vidt jeg har kunne læse mig til så har Wilshere også fået en skade, som måske holder ham ude.. Måske skulle vi låne dem CP og n gog så de kan stille hold Wink Grin

Wilshere er helt sikkert ude både mod jer og Udinese. Der er rigtig mange jokes på twitter lige pt. om vores manglende trup, især midtbanen er et stort hul. I forhold til sidste år mangler vi Cesc (solgt), Nasri (næsten solgt), Denilson (lånt ud), Diaby (skadet), Wilshere (skadet), højest sandsynligt Rosicky (skadet) og Song (karantæne). Så lige pt. tyder det på at midtbanen bliver Frimpong, Ramsey og Lansbury eller en ung i den retning.. Og så selvfølgelig Gibbs (skadet), Gervinho (karantæne), nok Djourou (skadet) og så mangler vi selvfølgelig også Bendtner (sælges), Vela (lånt ud), JET (solgt), Eboue (solgt) og Almunia (sælges)... Ja, det er lige før at man skal holde en konkurrence blandt tilskuerne før kampen om hvem der er bedst og får lov til at starte inde. Det skal nok blive sjovt... God start på sæsonen! \o/

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #9744: 19 Aug 2011, 10:38 »

El Zhar er frit stillet og er på vej til spansk fodbold.

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/el-zhar-to-leave-reds

Når/hvis man ikke kan sælge er det imo helt ok at man fritstiller spillerne fremfor at trækkes rundt med deres (høje) løn.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9745: 19 Aug 2011, 15:16 »

http://www.bold.dk/nyt/Saa-er-Christian-Poulsen-gaaet-paa-klubjagt
Fantastisk nyhed og dejligt, at se klubben er ved at rense ud i truppen!
Man må også sige, at det var på tide at Poulsen indså det..

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #9746: 19 Aug 2011, 16:00 »

http://www.bold.dk/nyt/Saa-er-Christian-Poulsen-gaaet-paa-klubjagt
Fantastisk nyhed og dejligt, at se klubben er ved at rense ud i truppen!
Man må også sige, at det var på tide at Poulsen indså det..
Fremragende!

JKJ
Gæst

« Svar #9747: 20 Aug 2011, 10:50 »

Problemmet er vel bare at vinduet snart lukker og medmindre de har nogle klubber på hånden så kan det godt blive svært at nå.
Og så har jeg ikke meget tilovers for hverken CP eller hans agent."vi vil først have en snak med klubben" Er de da helt blinde og naive?
Vi har købt Henderson og Adam, og Aquamanden er kommet til i sommer. Der har ikke været meget spilletid i foråret og heller ikke meget i opstarten og han var slet ikke med i den første kamp. Er det ikke et vink med en vognstang om at han nok IKKE har en fremtid i klubben?

Jeg håber bare han smutter og så er jeg sådan ligeglad med hvor han ender, det kan ikke rage mig mindre!

DeBuur
Manager

« Svar #9748: 20 Aug 2011, 11:42 »

Problemmet er vel bare at vinduet snart lukker og medmindre de har nogle klubber på hånden så kan det godt blive svært at nå.
Og så har jeg ikke meget tilovers for hverken CP eller hans agent."vi vil først have en snak med klubben" Er de da helt blinde og naive?
Vi har købt Henderson og Adam, og Aquamanden er kommet til i sommer. Der har ikke været meget spilletid i foråret og heller ikke meget i opstarten og han var slet ikke med i den første kamp. Er det ikke et vink med en vognstang om at han nok IKKE har en fremtid i klubben?

Jeg håber bare han smutter og så er jeg sådan ligeglad med hvor han ender, det kan ikke rage mig mindre!

Christian Poulsen har altid fået det optimale ud af hans klubskifter - god forretningssans kan man kalde det.
Liverpool betaler CP en god hyre og den kommer CP ikke i nærheden af hvis han skifter klub...derfor er CP måske ikke voldsom interesseret i at skynde sig væk - ved at presse købsprisen for CP ned til ingenting så kan CP lettere opnå en høj løn i en kommende klub idet de sandsynligvis ikke skal betale meget for ham i transfer.

Christian Poulsen har stadig et navn i Spanien og mindre klubber vil stadig kunne se ham som en godt køb.

Personligt kan jeg ikke se CP i Tyskland, England og Frankrig .... ha har desværre ikke den fysiske form og hurtigheden til at være med her mere.... uanset hvad så så har jeg intet imod CP som jo ikke kan gøre for at han blev hentet til Liverpool.
Jeg har dog svært ved at se CP få kampe i Liverpool.... i diverse lige cup kampe er det IMO ikke CP der skal spille - men de unge udviklings spillere der skal have kamp træning... det er der perspektiv i.

YNWA

JKJ
Gæst

« Svar #9749: 20 Aug 2011, 11:55 »

Jeg tror at CP er parat til at gå ned i løn.

Selvom jeg ikke bryder mig om ham i den røde trøje så har han aldrig lydt som en mand der kun tænker med tegnebogen.
Han lyder bare som en der gerne vil spille noget fodbold.

Og fordi han bliver budt en stor lønstigning dengang han skiftede til os, og på davværende tidspunkt også garanteret en del spilletid, så er det da de færeste der vil sige nej tak til det Wink

Sider: 1 ... 648 649 [650] 651 652 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010