home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 485 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 642 643 [644] 645 646 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2139597 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9645: 11 Aug 2011, 21:37 »

Lorte køb uden lige ticked off . Det er udenfor min fatteevne at vi nogensinde har været interesseret i den mand. Vi kunne passende have sendt de penge til Somalias lidende befolkning, frem for at bruge dem på en middelmådig back som ham. Jeg håber ved gud jeg tager fejl, for jeg tror vi har købt Konchesky.v2 Huh

Hehe - dit indlæg er noget modsigende, de andre Liverpool-gutters Smiley

Hvis I vil stabilisere defensiven, så tvivler jeg på at Enrique er det rigtige valg, men fremad banen er han ganske glimrende. Så er det jo et spørgsmål om hvad holdet mangler Peace

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

JKJ
Gæst

« Svar #9646: 11 Aug 2011, 21:44 »

Syntes også Aurelio spillede godt  i går. Og var også ganske udmærket defensiv Thumbs Up Kan være vi satser på ham i de store kampe, og så Insua eller Robinson i de mindre kampe så de kan få nogle kampe under bæltet.

Da Insua ikke var med i truppen mod Valencia tror jeg ikke han er med i planerne for næste sæson.

Men hvad hvis Skrtel er banned, Agger skadet og Carragher slidt. Så ser det sort ud. Men det er selvfølgelig en sæson hvor vi kun spiller en kamp i ugen. Det bliver en vild fordel i år.

Så er der Kelly, Wisdom og Wilson vi kan bruge derned.
Og tvivler seriøst på at Carra kan blive slidt med de få kampe vi skal spille. Tværtimod regner jeg faktisk at han og Agger vil blive vores forsvar i år pga dette.
Og grækeren har vi jo til nødløsninger, så synes ikke vi umideelbart har store mangler i forsvaret.

Carragher skylder klubben en god sæson - IMO er han en klubmand, men han niveau var ringe sidste år og jeg håber at han hæver sig i år.

Du kan og bør ikke give Carra skylden for en dårlig sæson.

Kan du nævne en eneste spiller hvis niveau ikke var ringe sidste år?
Nej vel Wink

Så jeg mener ikke han skylder noget fremfor de andre spillere.

Hele klubben og holdet skylder en god sæson. Ikke en enkelt spiller.

JKJ
Gæst

« Svar #9647: 11 Aug 2011, 21:55 »

Lorte køb uden lige ticked off . Det er udenfor min fatteevne at vi nogensinde har været interesseret i den mand. Vi kunne passende have sendt de penge til Somalias lidende befolkning, frem for at bruge dem på en middelmådig back som ham. Jeg håber ved gud jeg tager fejl, for jeg tror vi har købt Konchesky.v2 Huh

Giv ham nu lige en chance.

Sidste år vi vi de eneste der var ude efter Konchesky, denne gang er der trods alt andre topklubber der også har vist interesse.
Bare dette viser at vi køber en spiller der er bedre end floppet sidste sæson.

Her køber vi en særdeles driftsikker venstreback som har masser erfaring fra PL og ikke skal tilpasse sig klima og tempo. Men bare skifte fra en stribet til en rød trøje.

Jeg synes bestemt ikke vi kan være utilfreds med dette køb.
Vi har de seneste år haft Aurelio, Riise, Agger, Wilson, Kelly, Insua, Johnson. Flana, Robinson, Konshecky og sikkert flere - her er bare nævnt 10 navne - til at spille på venstreback pladsen og det er ihf 7-8 for mange.
Nu får vi en spiller KD gerne vil have og sikkert også kender godtnok til at han ved han han gør.

Bevars, ja han kan blive skadet eller blive et flop. Men det kan selv de bedste spillere altså også.
Så ja jeg er glad for at vi endelig får ro på den plads og ser truppen som tæt på at være komplet. Nu skal der så bare sælges og mon ikke en af dem bliver Insua som ser ud til at være blevet overhalet af Aurelio og Robinson allerede og vel nu kun er 4. valg på venstreback pladsen.

Dalla
Ynglingespiller

« Svar #9648: 11 Aug 2011, 21:58 »

Det lyder ikke som om, du har set Enrique spille ret mange gange, hvis du kalder ham en middelmådig back og et lorte køb.
http://www.anfieldindex.com/2685/liverpool-fc-transfer-scouting-stats-left-backs.html#tb Her kan man se, at ifølge statsene så kan han både offensivt men også defensivt følge med de bedste venstre backs i Premier League.
Han tackler bl.a. bedre end Clichy, Evra, Cole og Baines  procentmæssigt. Enrique lavede 65 succesfulde driblinger mens evra, Baines, Clichy og cole kun ligger på 26, 26, 21 og 17 driblinger!
Sidste sæson lavede Enrique 31 succesfulde indlæg ud af 132 forsøg. Her er han igen bedre end de andre, undtagen Baines. (Men han stod også for deres frispark og hjørnespark som tæller med.) 
Sidst men ikke mindst så er han lynhurtig! De er en sjælden art i Liverpool for tiden (Han har selv udtalt, at han stod med valget mellem at blive 200 meterløber eller professionel fodboldspiller)

25 maj 2005, Istanbul.  liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne !

patrick J
Manager

« Svar #9649: 11 Aug 2011, 22:11 »

Det lyder ikke som om, du har set Enrique spille ret mange gange, hvis du kalder ham en middelmådig back og et lorte køb.
http://www.anfieldindex.com/2685/liverpool-fc-transfer-scouting-stats-left-backs.html#tb Her kan man se, at ifølge statsene så kan han både offensivt men også defensivt følge med de bedste venstre backs i Premier League.
Han tackler bl.a. bedre end Clichy, Evra, Cole og Baines  procentmæssigt. Enrique lavede 65 succesfulde driblinger mens evra, Baines, Clichy og cole kun ligger på 26, 26, 21 og 17 driblinger!
Sidste sæson lavede Enrique 31 succesfulde indlæg ud af 132 forsøg. Her er han igen bedre end de andre, undtagen Baines. (Men han stod også for deres frispark og hjørnespark som tæller med.) 
Sidst men ikke mindst så er han lynhurtig! De er en sjælden art i Liverpool for tiden (Han har selv udtalt, at han stod med valget mellem at blive 200 meterløber eller professionel fodboldspiller)
Kender ærlig talt, ikke særlig meget til Enrique men udfra de facts som du smider på bordet der, så glæder jeg mig da til at se ham i aktion. Da jeg hørte om købet, var jeg meget tilbageholdende og usikker på om vi har fået endnu en Konchesky. Men jeg vil forholde mig optimistisk!

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9650: 11 Aug 2011, 22:26 »

Yeah Baby! Så er vi der! Smiley

glæder mig til at starte med LFC I FM12 :p

Håber vi satser på Pacheco i år i angrebet.
Det er vildt at se vi alle er så positivt indstillet på vores indkøb Smiley

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9651: 11 Aug 2011, 22:28 »

De næste rygter sender Cahill til os, N'gog modsatte vej til Reebok og Wilson bliver lejet ud endnu en sæson.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

JKJ
Gæst

« Svar #9652: 11 Aug 2011, 22:35 »

Yeah Baby! Så er vi der! Smiley

glæder mig til at starte med LFC I FM12 :p

Håber vi satser på Pacheco i år i angrebet.
Det er vildt at se vi alle er så positivt indstillet på vores indkøb Smiley

Det skal du ikke satse på.

Efter hvad jeg har læst mig til er han nærmere en ny udlejning end han er på forholdsvis fast spilletid hos os.
Med de få kampe vi skal spille i år er der ikke mulighed for at han kan få en masse spilletid og chancer.

Desuden synes jeg på heller ikke at han på nogen måder har overbevist om ret meget i de kampe hvor han virkelig har fået chancerne.

JKJ
Gæst

« Svar #9653: 11 Aug 2011, 22:41 »

Iøvrigt lidt skæg læsning her.

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/poulsen-wants-to-play-with-adam

CP mener simpelthen at han kan overtage SG plads mens han er skadet og kan spille sammen med Ádam på midtbanen.  funny

Er han helt unden for rækkevide? Når man ikke er med i den sidste træningskamp, ikke engang i truppen, inden sæsonstart kommer man nok IKKE til at spille fra start.

Jeg kan simpelthen ikke forstå han ikke kan indse at hvis han ikke skifter så slutter hans karriere hos os på bænken.
Landsholdet er ihf et overstået kapitel så

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9654: 11 Aug 2011, 22:44 »

Synes jeg læste i dag, at han søgte væk fra Liverpool nu. Altså CP. Pacheco kan vel spille i LC og FAC. Han var god for Norwich sidste år.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

JKJ
Gæst

« Svar #9655: 11 Aug 2011, 22:50 »

Synes jeg læste i dag, at han søgte væk fra Liverpool nu. Altså CP. Pacheco kan vel spille i LC og FAC. Han var god for Norwich sidste år.

Når vi ikke skal spille europæisk tror jeg KD satser på de 2 turneringer ret meget. Også fordi at her har vi måske chancen for at få noget sølvtøj.
Og når vi ikke skal farte det meste af Europa rundt i et fly har vi masse raf tid til at restituere os og dermed også bruge de samme spillere igen og igen.

Og ja måske han var god i den næst bedste række, men derfra er der altså stadigt et pænt stykke vej til toppen af PL.

Jeg er ret sikker på at Carroll, Suarez og Kuyt står langt foran ham på holdkortet når det skal skrives.

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9656: 11 Aug 2011, 23:08 »

Jamen så mangler vi vel stadig en reserve? N'gog er jo ikke god nok. Kuyt bruges jo nok også på midten i næste sæson, men kan godt være han får mere en angrebsrolle og finder formen fra holland Wink 71 mål i 101 kampe

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

JKJ
Gæst

« Svar #9657: 11 Aug 2011, 23:16 »

Nu aner jeg ikke hvordan vi vil stille op.
Men tror det bliver med en mand på top, det må blive Carroll.
To offensive wings/angribere, det må så blive Suarez og Downing
Og så tre på midtbanen og det er ikke Kuyt.

Så hvis Kuyt skal spille skal det være på en af de 3 forreste pladser og der er han altså ikke førstevalg imo i år. Men jeg vil på den anden side heller ikke være bange for at bruge ham der.
Pacheo er alt for lille og klein til at spille helt på top og han er ikke den der kommer fra kanterne.

Han er som jeg ser det bedste hvis man spiller med 2 på toppen, han og Carroll ville vel passe godt sammen hvis vi kun så ud fra det. En stor og en lille.

Han blev hentet under RB og ville sikkert have passet godt under ham, jeg tror bare ikke han passer ind i KD system, jeg har ihf svært ved at se hvor og hvordan.

JKJ
Gæst

« Svar #9658: 12 Aug 2011, 00:06 »

For første gang i mange år træder vi allerede ind i Liga Cuppen i 2. runde.

Her skal vi så møde Exeter på udebane.

Jeg aner intet om dem, har dog hørt navnet før Wink Men alt andet end en sejr vil jeg betragte som en pæn stor skuffelse!

JKJ
Gæst

« Svar #9659: 12 Aug 2011, 22:22 »

Det vigsteste er stadig en midterforsvarer vil jeg mene. Med mindre der satses på at Wilson er klar Smiley
Så lige på liverpools hjemmeside, at Aqualani og Insua endnu ikke har fået et nummer mod den nye sæson? Tror i det betyder de skal forlade os? Smiley

Aqualani har nu fået nr 15 og det er vel dermed også ensbetydende med at han ikke ser ud til at smutte lige her og nu.

Insua har stadig intet nr og med vores nye nr 3 - Enrique - tror jeg han er fortid i klubben inden alt for længe.

Jeg håber ihf at vi ser en del smutte i løbet af de næste 14 -18 dage Wink

http://www.liverpoolfc.tv/team/first-team

Sider: 1 ... 642 643 [644] 645 646 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010