home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  1 Bruger, 605 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 641 642 [643] 644 645 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2139133 gange)
snaever
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9630: 10 Aug 2011, 23:29 »

Wisdom er ikke foran Ayala, det håber jeg virkelig ikke! Jeg ser så gerne Ayala få chancen, jeg kan virkelig godt lide ham!

Han er solgt.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #9631: 11 Aug 2011, 00:07 »

Han er solgt.
Fejl af mig, den har jeg så ikke fået med.

Kolo Abib Touré

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9632: 11 Aug 2011, 06:45 »

Han er solgt.

Hvor får du det fra?

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

phing
Ynglingespiller

« Svar #9633: 11 Aug 2011, 08:35 »

Liverpool FC - FC Roskilde

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9634: 11 Aug 2011, 14:22 »

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/reds-agree-to-sell-ayala
Han er åbenbart ikke solgt helt endnu, men regner ikke med han er med i planerne.

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/aquilani-happy-to-stay
Fantastisk nyhed!

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Dida
Gæst

« Svar #9635: 11 Aug 2011, 14:30 »

Paisley
Lilleputspiller
*

« Svar #9636: 11 Aug 2011, 14:30 »

Så er Enrique i hus. Spændende, kender ham ikke voldsomt godt, men fedt at vores ummidelbart svageste position nu er dækket bedre ind. Glæder mig som et lille barn til på lørdag kl. 16!

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/reds-agree-enrique-deal

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9637: 11 Aug 2011, 14:34 »

Dén havde jeg ikke set komme!

Paisley
Lilleputspiller
*

« Svar #9638: 11 Aug 2011, 14:48 »

Dén havde jeg ikke set komme!

Hmm.. Så har du vist ikke fulgt så meget med i medierne :-) Han har været et mål de sidste mange måneder. Til gengæld har der ikke været så meget om ham her på det seneste. Men havde stadig regnet med at han ville komme, da vi havde brug for en venstreback. Har lige set nogle youtube videoer med ham, blandt andet denne her: http://www.youtube.com/v/Zw3TLhhO7v8

Den viser alle hans aktioner i en kamp mod Blackburn. Det er selvfølgelig det bedste af ham, men det er tilgengæld så også fremragende. Specielt offensivt! Fremragende indlæg, hurtig med bolden.. Kan godt se ham blive en succes, men kender som sagt meget lidt til ham, og videoen viser jo ikke ligefrem hans fejl. Men spændende med en venstreside bestående af Enrique og Downing!

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9639: 11 Aug 2011, 14:55 »

Selvfølgelig har jeg fulgt med. For noget tid siden troede jeg også, at han kom, men eftersom vi ikke har hørt noget i et stykke tid kom det lidt som et chok for mig. Kender ikke det vilde til ham, men så også den video og det ser jo lovende ud. Havde regnet med at Kenny ville bruge Aurelio, men...
In Kenny we trust! Wink

PH23
Ynglingespiller

« Svar #9640: 11 Aug 2011, 15:00 »

Jeg synes efterhånden det ser fornuftigt ud måske skal midterforsvaret have en back-up men ellers ser det godt ud Smiley

Skipper
Gæst

« Svar #9641: 11 Aug 2011, 15:08 »

Sagt om Enrique: "He's like konchesky only better" Grin Ved ikke hvem der sagde det, men meget skægt.
Ved ikke hvad jeg sytnes om Enrique, har set ham en gang og der var han ok. Men så længe han er stabil defensiv vil jeg ikke brokke mig, da det kunne være virkelig awesome.
Men nu har vi så også Aurelio, Enrique, Insua og Robinson så syntes vi er godt dækket ind på venstre back. Og da jeg stadig er en stor supporter af Insua syntes jeg det lidt ærgeligt for ham.

bøvle
Manager

« Svar #9642: 11 Aug 2011, 15:18 »

Synes han på den video der er lagt op, at han ser utrolig hurtig og eksplosiv ud, dog skal vi lige huske det er overfor Salgado, der med respekt ikke længere er nogen udgave af Usain Bolt Peace

Men ud fra det videomateriale jeg har set indtil nu, der virker hans indlæg som værende at ekstrem høj kvalitet, noget der kan give rigtig mange kasser, med Carroll liggende i boksen ! Og så kender netop de to jo desuden også hinanden fra Newcastle-tiden Opstemt

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #9643: 11 Aug 2011, 19:23 »

Jeg er positivt stillet overfor udsigten til Enrique. Jeg har set ham nogle få gange og har synes at han har været stabil og godt spillende. Som det ses i overstående video, er manden hurtig. Bestemt noget vi kan bruge - samtidig med det, slår han gode indlæg og er angrebslysten. Disse kvaliteter er en nødvendighed i moderne fodbold. Man kan vel sige at han på den måde minder om Glen Johnson?

Jeg har umiddelbart kun hørt positive ting om ham og har hele tiden ment at det rigtige ville være at gå ud og købe en ny venstreback. At man så vælger én der kommer fra ligaen og kender dertilhørende forhold er jo bare perfekt. Insua er en spændende spiller, uden tvivl. Men jeg mener at man bør gamle og satse på ham som fast mand. Glen Johnson har vi i forgangende sæson set gøre det fornuftigt ovre på venstre backen og Kelly ligeså som afløser på højre back. Men en højrebenet spiller som GJ er og bliver nu bedst i højre side.

Enrique forventer jeg kommer til at være fast mand for os på den venstreback de kommende år - han har IMO i hvertfald forudsætningerne for det.

EDIT:
Derudover er det positivt at han tidligere har spillet sammen med Andy Carroll, når det i høj grad bliver ham indlæggene skal slås efter!

verdenskrig
Manager

« Svar #9644: 11 Aug 2011, 21:20 »

Lorte køb uden lige ticked off . Det er udenfor min fatteevne at vi nogensinde har været interesseret i den mand. Vi kunne passende have sendt de penge til Somalias lidende befolkning, frem for at bruge dem på en middelmådig back som ham. Jeg håber ved gud jeg tager fejl, for jeg tror vi har købt Konchesky.v2 Huh

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 641 642 [643] 644 645 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010