home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 493 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 640 641 [642] 643 644 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2139587 gange)
bøvle
Manager

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9615: 08 Aug 2011, 22:40 »

ENIG ! Wink

Men en helveds dyr backup, hvis vi kører Wilson frem foran ham også ! Wink

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9616: 08 Aug 2011, 22:42 »

Tja.. Jeg må indrømme, at Wilson ikke har overbevist mig endnu. Han har også fået en del kampe på venstrebacken, men jeg synes stadig, at han skal afprøves noget mere inde central i den kommende sæson. Måske i cup kampene.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

bøvle
Manager

« Svar #9617: 08 Aug 2011, 22:45 »

Præcis, han har for meget talent, til ikke at gi ham chancen

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9618: 08 Aug 2011, 22:52 »

Korrekt og det er vel det samme med Wisdom. Har ikke set ham spille, men han fik forlænget sin kontrakt, så ét eller andet må han kunne.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

bøvle
Manager

« Svar #9619: 08 Aug 2011, 22:53 »

Præcis, og netop på baggrund af de to talenter, mener jeg ik det ville være den store skade at miste skrtl !

De to er uden tvivl mere sultne en ham den halvfede skrtl, der tydeligvis har spist ! Peace

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9620: 08 Aug 2011, 23:08 »

Hvordan kan du overhovedet kritisere Skrtel? Han spillede jo stabilt og godt i den sidste halve sæson.

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9621: 08 Aug 2011, 23:21 »

Ja han var den sikreste i forsvaret under Dalglish i de kampe jeg så i hvertfald. Så jeg tror han er motiveret for at få liverpool tilbage på toppen!

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9622: 08 Aug 2011, 23:25 »

Det håber jeg da. Hvis ikke han er motiveret skal han da ikke være i klubben Wink

Paisley
Lilleputspiller
*

« Svar #9623: 08 Aug 2011, 23:32 »

Skrtel... Jeg har altid set ham som en forfærdelig forsvarsspiller uden blik for spillet, men jeg må indrømme, at han i foråret overbeviste mig om sine kvaliteter. Hvis han kan holde samme stabile niveau i denne sæson, er han uden tvivl en sikker starter. Forhåbentlig tør Dalglish at smide Carra på bænken og lade Agger og Skrtel danne fast midterforsvar, hvis både Skrtel og Agger er i form. Men nu må vi se..

I mine øjne ville den optimale løsning i midterforsvaret være at sælge grækeren, bruge Agger - Skrtel fast (en af dem er formentlig enten skadet eller bannet det meste af sæsonen, hvor Carragher så kan komme til) og så have Wisdom og Wilson som reserver, der kan få minutter i cupcampene. Nu må vi se hvordan Kenny griber det an :-)

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #9624: 08 Aug 2011, 23:48 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=82782&hold=1&turnering=16&nation=3

Læs dette link, der giver en god analyse om Liverpools chancer næste år. De peger også på vores defensiv som det svageste punkt. Og så har jeg personligt helt glemt at vi har Pacheco som nok får chancen i næste sæson, da de som i skriver i artiklen virkelig havde succes som udlejet i foråret. Og Ayala i forsvaret er jo også stadig i klubben. Ej kan slet ikke vente til at se hvordan det kommer til at gå altså! Opstemt

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #9625: 09 Aug 2011, 10:15 »

verdenskrig
Manager

« Svar #9626: 10 Aug 2011, 16:16 »

Skrtel... Jeg har altid set ham som en forfærdelig forsvarsspiller uden blik for spillet, men jeg må indrømme, at han i foråret overbeviste mig om sine kvaliteter. Hvis han kan holde samme stabile niveau i denne sæson, er han uden tvivl en sikker starter. Forhåbentlig tør Dalglish at smide Carra på bænken og lade Agger og Skrtel danne fast midterforsvar, hvis både Skrtel og Agger er i form. Men nu må vi se..

Sådan ser jeg det også... Før foråret sidste sæson, har jeg aldrig tøvet med at kalde Skrtel en omvandrende katastrofe. Har virkelig aldrig set det mindste lys i ham..

Men det virkede som om Dalglish havde lært ham at holde fokus, og bruge sin energi og råstyrke bedre.. For indtil Dalglish kom, tonsede skrtel bare umotiveret ind i alle nærkampe uden den mindste omtanke..

Lad os nu se om Skrtels forår bare var en enlig svale.. Jeg ser stadig hellere Scott Dann på pladsen ved siden af Agger ( Såfremt Agger kan holde sig skadesfri )

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #9627: 10 Aug 2011, 16:29 »

Carragher skylder klubben en god sæson - IMO er han en klubmand, men han niveau var ringe sidste år og jeg håber at han hæver sig i år.

Agger er en super god forsvarsspiller med vigtige offensive elementer - meeeeen han fysisk ødelagt efter flere års skader - hab holder ikke til at spille flere kampe i ugen.

Skertel - IMO en middelmådig forsvarsspiller - god fysik, men med placerings problemer... men foretrækker ham fremfor den græske tragedie....

Wilson kan supplere os men er ikke god nok endnu.......

Jeg har ikke set Dann spille så ham vil jeg ikke udtale mig om.

Defensivt har vi problemer og når Agger bliver skadet i aftenens landskamp så er vi i store problemer.

Hvad med Simon Kjær..ham og Wolfsburg lyder som et dårligt makker par !

YNWA

Skipper
Gæst

« Svar #9628: 10 Aug 2011, 18:14 »

Tror vi skal give rigtig mange penge for at få fat i Simon Kjær, så syntes ikke vi skal satse på ham. Ud fra de rygter jeg har hørt/læst, er det mest sandsynlige det bliver Dann, skarpt efterfulgt af Cahill og så ligger Shawcross også som en mulighed, men han er den mest usandsynlige.
Og jeg syntes sjovt nok vi skal satse på at få Shawcross, da det jeg har set af Dann ikke har været imponerende. Dann er god defensiv men er langsom og er i store problemer over for eksplosive angribere. Vil kunne fungere godt ved siden af Agger, men lad os være ærlige. Det er en makker til Carragher/Skrtel vi leder efter, eftersom Agger er skadet halvdelen af tiden Ubeslutsom
Jeg syntes at Shawcross og Cahill minder meget om hinanden, Cahill er rigtig dygtig til de fleste ting som en forsvars spiller skal kunne, inklusiv føre bolden frem. Men det er Shawcross også Grin og jeg syntes at Shawcross har mere vilje, mod og arbejdssomhed end Cahill og derfor syntes jeg han er at foretrække Thumbs Up

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #9629: 10 Aug 2011, 18:42 »

Wisdom er ikke foran Ayala, det håber jeg virkelig ikke! Jeg ser så gerne Ayala få chancen, jeg kan virkelig godt lide ham!

Kolo Abib Touré

Sider: 1 ... 640 641 [642] 643 644 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010