home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  1 Bruger, 744 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 633 634 [635] 636 637 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2141230 gange)
Roman
Reserveholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9510: 22 Jul 2011, 22:09 »

Jeg er ikke Liverpoolfan, ville bare lige komme med noget fakta. Som jo ganske sjovt modbeviser meget af det folk siger om Downing.

Jeg havde smidt det forkerte link til at starte med, men det er nu blevet rettet.

Ellers http://www.fpl-dugout.co.uk/opinion/stat-attack-downing-and-n%E2%80%99zogbia-show-the-way

"Only 4 players since August 2004 (Lampard, Fabregas, Gerrard and Giggs) have created more Premier League chances than Stewart Downing."

Det er jo ikke hvem som helst der ligger over ham.
« Seneste Redigering: 22 Jul 2011, 22:15 af Roman » Logged

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #9511: 22 Jul 2011, 22:56 »

Så kom Downing også til klubben, og bestemt at spændende indkøb. Vi har nu den venstrebenet venstrekant med indlæg som force, præcis den sidstnævnte reference har der jo været talt så meget om, specielt efter vi hentede Andy Carroll. Med de tre nye indkøb vi har fået, har vi i hvertfald fået dækket os godt ind på midtbanen og jeg kan ikke se nogle mangler her. Spørgsmålet er så om vi ikke nok skal få solgt 1-2 af de nuværende midtbane folk. Aquilani er rygtet til Fiorentina, derudover har der jo tidligere været snak om både Meireles, Cole og CP. At bedømme ud fra de flotte ting man har hørt fra Kina omkring Aquilani's seneste præstation, så bliver det jo spændende at se hvem der bliver og hvem der bliver solgt.

Med de fire indkøb, kommer tre af dem fra andre klubber i Premier League og derfor har de alle bortset fra Doni erfaring med Premier League, vejret, niveauet osv. Det ser jeg bestemt som en stor fordel, og samtidig er de tre nye gutter fra PL heller ikke så gamle - så bestemt spillere med fremtid!

Med hensyn til Doni, så ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal sige til det. Kender ham meget lidt og tænker at han vel bare skal fungere som reserve for Reina i stedet for Jones. Han er skiftet gratis, så det kan aldrig gå helt galt.Seneste udmelding fra Dalglish går på at der nu skal sælges før der bliver købt nyt ind. Samtidig florere rygterne stadig om en ny venstreback. Rygtet omkring et køb af Aly er vel efterhånden smuldret en anelse - dog fastholdes rygtet om José Enrique stadig. Enrique er endnu en mand der kender til PL.

Betydningen af at de fleste af de spillere vi nu har købt kender til niveauet og hvad der dertil høre, i Premier League, ser jeg som rigtig stor. Så vil tilpasningstiden være kortere da det "kun" er holdet de skal tilpasses til og ikke også landet og ligaen.

Lad os se hvad der sker videre i transfervinduet og lad os så håbe at vi går en god sæson i møde, vi skal ud og spille Champions League i næste sæson!!! Thumbs Up

Som du siger har vi hentet folk der kender til ligaen, som vi under de seneste managers ikke har gjort! De spillere Benitez hentede skulle bruge 2-3 sæsoner til at kende tempoet (udover Torres), hvilket ikke holder hvis man vil begå sig i toppen..

Glæder mig som et lille barn til at se hvad King Kenny kan skabe næste sæson og med The Kop's fulde støtte tror jeg ikke det kan gå helt galt! Smiley

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #9512: 23 Jul 2011, 12:48 »

Nogen der ved hvor de sender dagens kamp henne?

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

ZhotLog
Gæst

« Svar #9513: 23 Jul 2011, 15:49 »

LFC TV. Koster ca 40 kr om måneden, og du får adgang til utrolig, utrolig meget lfc-relateret. De sender alle pre-season kampe, interviews + meget meget mere. Helt klart det værd.

Apropos Downing og ikke mindst sammenligningen med Ashley Young handlen.. Vi betaler £20m for en 27-årig kantspiller, der altså blev kåret til årets spiller i Aston Villa frem for Darren Bent eller Ashley Young, og som havde 2 år tilbage af sin kontrakt. United betaler £16m for en 26-årig kantspiller, der havde 1 år tilbage af sin kontrakt. Jeg synes vi har gjort den bedste handel.

Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #9514: 23 Jul 2011, 21:15 »

Lucas eller spearing... Jeg vil ikke se en af dem forlade klubben, og egentlig tror jeg det ikke. Men jeg vil hellere se en af dem forlade klubben end Meirales.

CP skal i hvertfald ud.

Det kan jeg næsten godt garantere 100% ikke sker.

Begge har lige forlænget deres kontrakter og begge spiller en helt anden og vigtig plads end feks vandmanden.

Hvis Lucas og Spearing smutter hvem vil du så bruge på den defensiveplads? Vandmanden, Gerrard, Meireles, Adam, Henderson? Nej, nej, nej, nej og nej.

Med andre ord har vi ingen til at tage de de trælse ekstra meter som skal løbes.

Vandenmanden sættes stdig i tætte forbindelser med Fiorentina og hvis Liverpool gerne vil af med så er det vel i grunden lige meget hvad hans agant vrøvler op med.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9515: 23 Jul 2011, 21:43 »

0-3 til hull? Det lyder forfærdeligt. Hvordan kan det overhoved lade sig gøre? Er der nogen der kan fortælle lidt om det? Har læst mig frem til, at downing, henderson og carroll spillede godt. Men jeg fik godt nok et chok da jeg så nyheden!

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JKJ
Gæst

« Svar #9516: 23 Jul 2011, 21:55 »

Et træls nederlag ja.

Men når man ser opstilling er der maks 2-3 der er med når vi starter om ca 3 uger mod Sunderland så tager jeg det tungt.
Hvis vi derimod havde tabt med samme resultat mod samme modstander en uge før første kamp med de formodet 11 bedste så havde situationen været en ganske anden.

Vandemanden skulle iflg flere brugere på lfc danske forum have været blandt de bedste, sammen med bla CP.

Bla manglede vi GJ, Gerrard, Agger, Meireles, Skrtel og Reina også er det altså svært.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9517: 23 Jul 2011, 22:25 »

Vel også suarez? Wink

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

JKJ
Gæst

« Svar #9518: 23 Jul 2011, 22:30 »

Vel også suarez? Wink

Ham havde jeg glemt, nok fordi han slet ikke er i truppen eller noget pt.

Men ja også ham, dvs vi mangler rigtig mange pt så tager det som sagt ikke så tungt, endnu Wink

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #9519: 23 Jul 2011, 22:37 »

Ja, vi kan kun håbe på at det bliver bedre når de faste spillere er helt klar. Det burde det ihvertfald Smiley

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #9520: 27 Jul 2011, 16:16 »

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/i-m-so-excited-to-be-a-red

Kender intet til ham, men bliver spændende at se om vi har sikret os et stortalent her!

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #9521: 28 Jul 2011, 16:20 »

Tror i vi køber ham fra porto? han er vild i mit fm! Smiley
prerirere* staves

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #9522: 28 Jul 2011, 16:30 »

Tror i vi køber ham fra porto? han er vild i mit fm! Smiley
prerirere* staves
Mener du Álvaro Pereira? Tja, kender ham ikke og det er indtil videre kun rygter på niveau med Aly fra Lyon, Enrique og alle de andre. Men lad os se, kender som sagt ikke rigtig noget til ham, bortset fra en enkel Euro League kamp Porto spillede sidste år.

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #9523: 28 Jul 2011, 17:41 »

fuck det var skidt stavet Smiley
hm, mener vi mangler noget forstærkning til forsvaret, og en giftig kant.. det bare ved at være tid!

Enzo
Manager

« Svar #9524: 28 Jul 2011, 19:06 »

Carrol, Suarez og Gerrard i topform, så mangler vi kun en bedre central forsvar, samt en venstreback Wink

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sider: 1 ... 633 634 [635] 636 637 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010