home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  1 Bruger, 740 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Liverpool Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 632 633 [634] 635 636 ... 1222 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool Tråden  (Læst 2141229 gange)
xaagaard
Landsholdsspiller

Sv: Liverpool Tråden
« Svar #9495: 20 Jul 2011, 14:39 »

Så kom Downing også til klubben, og bestemt at spændende indkøb. Vi har nu den venstrebenet venstrekant med indlæg som force, præcis den sidstnævnte reference har der jo været talt så meget om, specielt efter vi hentede Andy Carroll. Med de tre nye indkøb vi har fået, har vi i hvertfald fået dækket os godt ind på midtbanen og jeg kan ikke se nogle mangler her. Spørgsmålet er så om vi ikke nok skal få solgt 1-2 af de nuværende midtbane folk. Aquilani er rygtet til Fiorentina, derudover har der jo tidligere været snak om både Meireles, Cole og CP. At bedømme ud fra de flotte ting man har hørt fra Kina omkring Aquilani's seneste præstation, så bliver det jo spændende at se hvem der bliver og hvem der bliver solgt.

Med de fire indkøb, kommer tre af dem fra andre klubber i Premier League og derfor har de alle bortset fra Doni erfaring med Premier League, vejret, niveauet osv. Det ser jeg bestemt som en stor fordel, og samtidig er de tre nye gutter fra PL heller ikke så gamle - så bestemt spillere med fremtid!

Med hensyn til Doni, så ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal sige til det. Kender ham meget lidt og tænker at han vel bare skal fungere som reserve for Reina i stedet for Jones. Han er skiftet gratis, så det kan aldrig gå helt galt.Seneste udmelding fra Dalglish går på at der nu skal sælges før der bliver købt nyt ind. Samtidig florere rygterne stadig om en ny venstreback. Rygtet omkring et køb af Aly er vel efterhånden smuldret en anelse - dog fastholdes rygtet om José Enrique stadig. Enrique er endnu en mand der kender til PL.

Betydningen af at de fleste af de spillere vi nu har købt kender til niveauet og hvad der dertil høre, i Premier League, ser jeg som rigtig stor. Så vil tilpasningstiden være kortere da det "kun" er holdet de skal tilpasses til og ikke også landet og ligaen.

Lad os se hvad der sker videre i transfervinduet og lad os så håbe at vi går en god sæson i møde, vi skal ud og spille Champions League i næste sæson!!! Thumbs Up

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #9496: 20 Jul 2011, 18:19 »

http://www.bold.dk/nyt/Ung-mexicaner-taet-paa-Liverpool

Endnu et interessant rygte! Han bliver af visse omtalt som "den nye Chicharito". I så fald er det spændende, men lad os nu se  Wink

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #9497: 21 Jul 2011, 15:50 »

http://www.caughtoffside.com/2011/07/20/liverpool-turn-to-10m-rated-german-international-to-fill-left-back-slot/

Ved ikke hvor meget vi skal lægge i det rygte. Men jeg så ham gerne i Liverpool Peace

Kolo Abib Touré

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #9498: 22 Jul 2011, 14:04 »

I følge Aquilani's agent skulle Aquilani være en del af truppen den kommende sæson, og så kan vi vel stort set godt afskrive ham som den næste på salgslisten. Jeg står med lidt blandede følelser omkring dette, da Aquilani sådan set har vist gode takter i den seneste optaktskamp i Asien og derfor virker til at være i form og klar. Omvendt skal han spilles ordentligt ind på holdet igen og vende sig til PL. Lad os nu se om han kan holde sig skadesfri, så kan det jo tænkes at kan komme fint i gang for os.

Men men men... hvem af midtbanespillerne forlader så klubben?

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #9499: 22 Jul 2011, 14:06 »

I følge Aquilani's agent skulle Aquilani være en del af truppen den kommende sæson, og så kan vi vel stort set godt afskrive ham som den næste på salgslisten. Jeg står med lidt blandede følelser omkring dette, da Aquilani sådan set har vist gode takter i den seneste optaktskamp i Asien og derfor virker til at være i form og klar. Omvendt skal han spilles ordentligt ind på holdet igen og vende sig til PL. Lad os nu se om han kan holde sig skadesfri, så kan det jo tænkes at kan komme fint i gang for os.

Men men men... hvem af midtbanespillerne forlader så klubben?
Lucas eller spearing... Jeg vil ikke se en af dem forlade klubben, og egentlig tror jeg det ikke. Men jeg vil hellere se en af dem forlade klubben end Meirales.

CP skal i hvertfald ud.

Kolo Abib Touré

Swizz CataR
Manager

« Svar #9500: 22 Jul 2011, 20:50 »

Downing er en fin spiller men vel ingen stjerne? Jeg har ikke fulgt Aston Villa nøje, men jeg forstår simpelthen ikke at I har købt ham, prisen taget i betragtning. Ifølge transfermarkt.de har I spenderet 22,8 mio. euro for ham, hvor United derimod gav 20,0 for Ashley Young. Så god mener jeg umiddelbart ikke at han er, så jeg håber for jer at han viser klassen og gør mine ord til skamme.

I så fald vil prisen være ligegyldigt - flopper han eller bliver han blot en breddespiller, så er der sq kastet mange penge ud af vinduet...

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #9501: 22 Jul 2011, 20:57 »

Downing er en fin spiller men vel ingen stjerne? Jeg har ikke fulgt Aston Villa nøje, men jeg forstår simpelthen ikke at I har købt ham, prisen taget i betragtning. Ifølge transfermarkt.de har I spenderet 22,8 mio. euro for ham, hvor United derimod gav 20,0 for Ashley Young. Så god mener jeg umiddelbart ikke at han er, så jeg håber for jer at han viser klassen og gør mine ord til skamme.

I så fald vil prisen være ligegyldigt - flopper han eller bliver han blot en breddespiller, så er der sq kastet mange penge ud af vinduet...

Downing er en assist maskine, med især indlæg som hans styrke. Grunden til man ligger mere mærke til Young er fordi man har brugt ham på toppen. At Downing ingen stjerne er, er sku da noget fis. Hvorfor skulle Villa ellers presse prisen så højt op?

Swizz CataR
Manager

« Svar #9502: 22 Jul 2011, 21:02 »

Som jeg skriver, så har jeg ikke fulgt Aston Villa nøje, og jeg sætter spørgsmålstegn ved, om andre ser ham som en stjerne - umiddelbart gør jeg ikke. Han har ikke haft verdens flotteste karriere, og jeg ved da, at han har brugt adskillige år i Middlesbrough samt AV. Han kan sagtens vise sig at være et godt køb, men jeg vil nu alligevel mene, at det er en høj pris.

Til dit sidste spørgsmål kan svaret vel meget enkelt være, at man allerede har måttet lade Young forlade klubben. At skulle smide også Downing kan jo sammenlignes med FCKs forsøg på at fastholde bl.a. Zanka pga. af spillertruppens andre afgange.

Jeg håber meget at Downing bliver en succes, men den vil i så fald også være dyrt betalt.

EDIT:
Af den statistik jeg kan se her - http://soccernet.espn.go.com/player/_/id/21187/stewart-downing?cc=5739 - så har Downing i de sidste tre sæsoner lavet 11 assists i 98 PL-kampe..
« Seneste Redigering: 22 Jul 2011, 21:07 af Swizz CataR » Logged

DenGrimmeÆlling
Ynglingespiller

« Svar #9503: 22 Jul 2011, 21:04 »

Jeg tror nu han bliver en god spiller for os Smiley

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #9504: 22 Jul 2011, 21:07 »

Uanset hvad, hvis man sammenligner Young med Downing, så er prisen for Downing da alt for høj. Det er en rigtig stor sum man har givet for ham, og jeg synes ikke, at han er så meget værd. Men taget Liverpools situation i betragtning samt de sindssyge priser, der er i disse tider, forstår jeg det til dels.

Men ak ja, Downing er da en god spiller. Tror bare ikke, at han er en, der går ind og løfter Liverpool i svære tider. Men hvem ved, måske bliver han kanon for jer.

Pearl
Lilleputspiller
*

« Svar #9505: 22 Jul 2011, 21:12 »

Jeg er helt sikker på Downing han bliver en succes. Det en mave fornemmelse, blandet med det jeg ved om ham.
Vi har endelig fået den venstrekant vi så desperat har manglet de seneste år, og nu har vi endda Caroll samtidig. Downing ligger et klasse indlæg, så det kan Caroll udnytte. Udover det kan Downing også spille på højrekanten, og han scorer også en fin sjat mål. Han kender ligaen, og kender kravene, fysisk og physisk. Så jeg er sikker på han bliver en succes :-)

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #9506: 22 Jul 2011, 22:02 »

Som jeg skriver, så har jeg ikke fulgt Aston Villa nøje, og jeg sætter spørgsmålstegn ved, om andre ser ham som en stjerne - umiddelbart gør jeg ikke. Han har ikke haft verdens flotteste karriere, og jeg ved da, at han har brugt adskillige år i Middlesbrough samt AV. Han kan sagtens vise sig at være et godt køb, men jeg vil nu alligevel mene, at det er en høj pris.

Til dit sidste spørgsmål kan svaret vel meget enkelt være, at man allerede har måttet lade Young forlade klubben. At skulle smide også Downing kan jo sammenlignes med FCKs forsøg på at fastholde bl.a. Zanka pga. af spillertruppens andre afgange.

Jeg håber meget at Downing bliver en succes, men den vil i så fald også være dyrt betalt.

EDIT:
Af den statistik jeg kan se her - http://soccernet.espn.go.com/player/_/id/21187/stewart-downing?cc=5739 - så har Downing i de sidste tre sæsoner lavet 11 assists i 98 PL-kampe..

Og han er opvokset i Boro, måske kunne det tænkes det var derfor han blev i klubben. Og de spillede faktisk UEFA-cup på det tidspunkt hvor de kom helt frem til finalen.

http://paisleygates.com/wp-content/uploads/2011/06/Chance-creators.jpg

Downing ligger over både Young og jeres Nani, og det er kun fra sidste år.
« Seneste Redigering: 22 Jul 2011, 22:07 af Roman » Logged

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #9507: 22 Jul 2011, 22:07 »

Er der noget, jeg har misforstået? For på den liste du linker til, er Downing da et godt stykke under Young og Nani.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #9508: 22 Jul 2011, 22:07 »

Rettet.

Swizz CataR
Manager

« Svar #9509: 22 Jul 2011, 22:07 »

På hvilken af listerne? Smiley

Nu skal det heller ikke udvikle sig til, at jeg kritiserer groft at I har hentet Downing. Jeg håber som sagt at han vil blive en succes for jer - min eneste anke er den høje pris, som jeg ikke er enig i.

Sider: 1 ... 632 633 [634] 635 636 ... 1222 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010